oei, lijkt me verstandig als ik die dan maar links laat liggen.dupe schreef:Jongens, uitkijken geblazen met deze. Vooral in combi met drank/andere drugs. Hele sterke RC benzo. Meerdere meldingen van sterfgevallen vernomen via buitenlandse fora.
oei, lijkt me verstandig als ik die dan maar links laat liggen.dupe schreef:Jongens, uitkijken geblazen met deze. Vooral in combi met drank/andere drugs. Hele sterke RC benzo. Meerdere meldingen van sterfgevallen vernomen via buitenlandse fora.
xastur schreef:dan had ik het verkeerd geformuleerd het moest dus 3 uur wachttijd totdat het werkt. maar aangezien dokters mij niks meer voor willen schrijven en ik zocht er 1 die wel euforie geeft en een lekker relax ontspannen gevoel die niet super lang werkt welke rc is dan het beste?
straatmadelief schreef:oei, lijkt me verstandig als ik die dan maar links laat liggen.dupe schreef:Jongens, uitkijken geblazen met deze. Vooral in combi met drank/andere drugs. Hele sterke RC benzo. Meerdere meldingen van sterfgevallen vernomen via buitenlandse fora.
Druks schreef:Etizolam.
xastur schreef:Druks schreef:Etizolam.
is er naast etizolam nog een alternatief?
Intussen niemand zich aan gewaagd?
JongGeleerd schreef:Klinkt erg interessant en lekker Hoe zit 't met euforie etc.? Blijft deze voornamelijk weg of is deze enigszins à la Etizolam?
kaasje schreef:Wat kan ik verwachten van 0,25mg?
Heb één pilletje van 0.5, maar moet morgen rond 9u opstaan, en wil tegen dan al terug iets kunnen ondernemen.
Ik heb momenteel geen tolerantie, heb ik dan bij 0.25 al last van spraakproblemen of motorische problemen?
Is 0,25 de moeite waard of toch net te weinig?
Fool schreef:Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.
Wellis
Poseidon schreef:Heb op 0.5 mg circa 30 uur non stop diep geslapen. De rest van de dag nog veelvuldig ingedommeld.
Heb een hoge benzo-tolerantie maar dit is me een beetje te veel van het goede.
JongGeleerd schreef:Geen enkele benzo die me zo tegen mijn intenties in laat handelen als Clonazolam. Het leukste is dat ik de schade altijd pas achteraf ontdek! Super chill!
/sarcasm
JongGeleerd schreef:Geprobeerd, this one was way worse
xastur schreef:clonazolan vind persoonlijk erg meevallen gebruikte .5 tot 1 per dag nu dan 20mg diazepam van dokter. merk van beide weinig verschil.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten