Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
dupe schreef:Waarom vendors het nu ook aanbieden in pillen van 1mg is mij een raadsel.
Druks schreef:dupe schreef:Mijn ziens is dat hele onderzoeksgezever slechts een cover-up. Of heb ik het mis?
Zou je denken?
Poseidon schreef:Klinkt wel als een lekker spul om de razor~edges van crystal meth mee te neutraliseren.
Paradise schreef:En het is er zo eentje waar je in combo met drank, of in wat hogere doses, ultra sociaal wild en losbandig van wordt, de ongeremdheid brutaal net niet crimineel.
dupe schreef:Goed te lezen dat dit topic niet zo'n storm loopt. Als in: vind het maar een gekke, zeeeer sterke benzo. Gevaarlijk.
Op Bluelight bijv, in het Clonazolam-topic meer black-out verhalen dan hier op hele forum zijn te vinden.
xastur schreef:3 uur halveringstijd vind ik erg veel.
xastur schreef:ik wilde deze bestellen maar toch beter niet gedaan. 3 uur halveringstijd vind ik erg veel.
ik wil liever 1 die sneller werkt en sneller is uitgewerkt maar wela doet wat een benzo moet doen.
FoolBeFool schreef:xastur schreef:ik wilde deze bestellen maar toch beter niet gedaan. 3 uur halveringstijd vind ik erg veel.
ik wil liever 1 die sneller werkt en sneller is uitgewerkt maar wela doet wat een benzo moet doen.
3 uur halveringstijd is zegmaar heel erg snel voor benzo's.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Maurits schreef:FoolBeFool schreef:xastur schreef:ik wilde deze bestellen maar toch beter niet gedaan. 3 uur halveringstijd vind ik erg veel.
3 uur halveringstijd is zegmaar heel erg snel voor benzo's.
Vergelijkbaar met Dormicum/Midazolam. Ook lekker spul trouwens
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
xastur schreef:ik wilde deze bestellen maar toch beter niet gedaan. 3 uur halveringstijd vind ik erg veel.
oei, lijkt me verstandig als ik die dan maar links laat liggen.dupe schreef:Jongens, uitkijken geblazen met deze. Vooral in combi met drank/andere drugs. Hele sterke RC benzo. Meerdere meldingen van sterfgevallen vernomen via buitenlandse fora.
xastur schreef:dan had ik het verkeerd geformuleerd het moest dus 3 uur wachttijd totdat het werkt. maar aangezien dokters mij niks meer voor willen schrijven en ik zocht er 1 die wel euforie geeft en een lekker relax ontspannen gevoel die niet super lang werkt welke rc is dan het beste?
straatmadelief schreef:oei, lijkt me verstandig als ik die dan maar links laat liggen.dupe schreef:Jongens, uitkijken geblazen met deze. Vooral in combi met drank/andere drugs. Hele sterke RC benzo. Meerdere meldingen van sterfgevallen vernomen via buitenlandse fora.
Druks schreef:Etizolam.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten