door progressive » ma mei 20, 2013 1:02 am
Je verhaal doet met erg denken aan die tekenfilm van vroeger Hi-Hat. Van die poppetjes met lange witte baarden die dan in capsules en vliegtuigjes door het menselijk lichaam vlogen. Dat vond ik altijd zeer fascinerend.
Ik heb een maand geleden voor het eerst een CEV gehad. Ik was er echt zwaar van onder de indruk, Zo ongeloof mooi. Tientallen kleine patroontjes, een soort transformer gezichtjes, kwamen een half uur lang in full color op mij afvliegen. Dit was op een combinatie van 5-MeO-MiPT en 2C-C. Maar nu ik je woorden zo lees MushRockker moet ik bekennen dat het erg digitaal aandeed, zeer Tron achtig, met fel omlijnde kleuren op een diep zwarte achtergrond. Zou ik dit vaker zien, dan zou bij mij de lol er vanaf gaan. Mooie spirtuele CEV's klinken me fantastisch in de oren.
Here comes the future, into right now, into the past.
3x 2c-c, +50x 2c-d, +15x [2c-d & 4-ho-met], 1x 3-meo-pcp, 1x [3-meo-pcp & 4-ho-met], 1x 4-aco-dmt, 11x 4-ho-met, 6x [4-ho-met & 4-ho-mipt], 2x 4-ho-dipt, 4x 4-ho-mipt, 5x [4-ho-mipt & 2c-d], 1x [4-ho-mipt & 4-ho-dipt], 4x 5-meo-mipt, 1x [5-meo-mipt & 2c-c]