Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Closed Eye Visuals

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Closed Eye Visuals

Berichtdoor progressive » za mei 18, 2013 6:39 pm

Met welke RC's hebben jullie Closed Eye Visuals (CEV's) gekregen?

Omschrijf je mooiste ervaring eens...


Origineel
Here comes the future, into right now, into the past.

3x 2c-c, +50x 2c-d, +15x [2c-d & 4-ho-met], 1x 3-meo-pcp, 1x [3-meo-pcp & 4-ho-met], 1x 4-aco-dmt, 11x 4-ho-met, 6x [4-ho-met & 4-ho-mipt], 2x 4-ho-dipt, 4x 4-ho-mipt, 5x [4-ho-mipt & 2c-d], 1x [4-ho-mipt & 4-ho-dipt], 4x 5-meo-mipt, 1x [5-meo-mipt & 2c-c]
Avatar gebruiker
progressive
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: ma sep 17, 2012 7:14 pm

Re: Closed Eye Visuals

Berichtdoor Einstein » za mei 18, 2013 8:31 pm

Closed eye visuals zijn voor mij haast een voorwaarde om een psychedelicum mijn goedkeuring te verlenen. Er zijn wel wat psychedelica die ik daardoor min of meer afgeschreven heb, terwijl anderen er goede ervaringen mee hebben - bijvoorbeeld 2C-T-7 moet me nog écht overtuigen en 4-HO-MiPT is het nooit echt geworden.
Op 2C-B zijn mooie visuals wel vaste prik, veelal neonshows (zonder het spirituele randje van bijv. paddovisuals), vaak gemengd met herkenbare stukjes beeld, vaak random dingen als bussen, verkeerslichten of computericoontjes. 2C-B is nog steeds mijn favoriete RC als het om visuals gaat.
2C-E heeft me ook een hoop inspirerende visuals gegeven. Daarbij is het spirituele wel echt volop aanwezig. Grote geometrische vormen die op de één of andere manier ontzettend religieuzerig aandoen.
4-AcO-DMT was visueel ook niet mis maar daarbij overheerste het mentale aspect.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Closed Eye Visuals

Berichtdoor Multitude » za mei 18, 2013 9:00 pm

Mijn mooiste CEVs heb ik gehad op een combinatie van 2C-B, 4-FMP, wiet en lachgas. Ik stond toen te dansen in een redelijk drukke tent en deed heel even m'n ogen dicht. Toen zat ik ineens in mijn eigen fantasiewereldje en was ik meteen compleet vergeten waar ik ook alweer was, al ben ik stom genoeg vergeten wat ik nou precies zag, ik weet alleen nog dat het ontzettend magisch mooi was. Toen ik mijn ogen weer open deed schrok ik me dood :grin:

Diezelfde avond heb ik ook ontzettend mooie OEVs gehad. Ik zat op een heuveltje en keek uit op een witte tent met daaronder een dansende massa mensen en een hoop lichten, daarnaast een mooie grote boom, en daarboven een ontzettend mooie heldere sterrenhemel. De mensenmassa golfde, de boom was overduidelijk in leven en keek uit over z'n kinderen beneden hem, en op de tent en in de lucht waren prachtige patronen te zien. Voor mij was dat echt heel even de essentie van goa.
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: Closed Eye Visuals

Berichtdoor Trippie » zo mei 19, 2013 2:43 am

2c-e vond ik wel indrukwekkende CEVs geven.

CEVs zijn bij mij altijd aanwezig bij elk tripmiddel, naargelang hoe hard ik aan het trippen ben zullen de CEVs een andere vorm aannemen.
Threshold: Ik zie dezelfde vlekjes die ik altijd zie als ik mn ogen dichtdoe (à la te lang in het licht gekeken, maar zo'n vlekjes heb ik dus altijd wel), maar dan wat helderder en kleurrijker.
Lichte trip: De vlekjes zijn strakker afgelijnd en vormen simpele tribal-achtige patronen
Medium: De patronen worden complexe psychedelische vormen, fractals, gekleurde sneeuwvlokachtige dingetjes en dat soort shit. Allemaal heel helder en fel.
Zwaar: (nu spreek ik eigenlijk over LSD want met 2c's ben ik zo ver nog niet gegaan) De patronen krijgen 3 dimensies, ze worden zo fel en duidelijk dat ik mezelf erin kan verliezen. Meestal vormen ze een tunnel waar ik al dan niet doorheen vlieg. Soms verdwijnen de psychedelische patronen opeens helemaal en maken ze plaats voor dingen zoals clownsgezichten, draken, beeldschone vrouwen, demonen,... In deze staat kan ik soms echt vergeten wie of waar ik ben.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Closed Eye Visuals

Berichtdoor FranX » zo mei 19, 2013 8:34 am

Ik heb al snel de meest wonderbaarlijke Closed Eyed Visuals.
Vanuit de RC groep zou ik kiezen voor 4-aco-dmt, dat spul staat garant voor een zeer kleurrijke show.
Ik had er al eens over geschreven en dat kan je, als je wilt, hier nalezen:
tripreports-psychedelica/4-aco-dmt-een-hyper-visuele-ervaring-t4946.html
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Closed Eye Visuals

Berichtdoor Taxi. » zo mei 19, 2013 4:46 pm

Mooiste CEV's op 2C-B gehad. Alleen ik mis, zoals Einstein zegt, soms wel een beetje het spirituele ervan. Vaak voelt het allemaal heel digitaal/sci-fi aan. Helemaal met wat diepe psytrance op, kom ik met mijn ogen dicht in een wereld die elementen van TRON, Super Mario en PacMan bevat. Ook de OEVs zijn erg mooi, maar ook niet erg spiritueel. Daarom heb ik wel interesse in 2C-E en 4-Aco-DMT gekregen nu 8-)
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Closed Eye Visuals

Berichtdoor zornax » zo mei 19, 2013 7:06 pm

Ik heb van wiet al lichte cev's. Ik weet nog wel toen ik voor het eerst echt goed blowde, hele tijd met me ogen dichtgezeten.

Van truffels krijg ik wel heftige cev's. Dan zit ik zo een half uur met me ogen dicht te genieten. Meeste absurde vormen en kleuren en ook compleet andere werelden.
Avatar gebruiker
zornax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 261
Geregistreerd: di jun 05, 2012 10:43 am

Re: Closed Eye Visuals

Berichtdoor Hi-Hat » zo mei 19, 2013 8:26 pm

Ik moet wat vaker mijn ogen dicht doen, maar ik heb uberhaupt niet vaak CEV's. Ik krijg ze vooral van paddo's. Nu moet ik ook zeggen dat goed hallucineren bij mij niet altijd gegerandeerd is. Op 35mg 2C-C heb ik op wat fellere kleuren na bijvoorbeeld geen visuals.

Op Ketamine heb ik ook fantastische CEV's gehad; ik luisterde naar een Dubstepnummer met veel diepte en ik zag twee figuren pingpongen in wat ik het beste kan omschrijven als een zeer duistere schoenendoos. Ook kon ik mijn gedachtes in first person perspectief door mijn hersenen volgen. Dus ik zat in een vliegtuig door het vlees van mijn hersenen en landde in een donker gat als ik een conclusie bereikt had. :woeh:
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: Closed Eye Visuals

Berichtdoor progressive » ma mei 20, 2013 1:02 am

Je verhaal doet met erg denken aan die tekenfilm van vroeger Hi-Hat. Van die poppetjes met lange witte baarden die dan in capsules en vliegtuigjes door het menselijk lichaam vlogen. Dat vond ik altijd zeer fascinerend.

Ik heb een maand geleden voor het eerst een CEV gehad. Ik was er echt zwaar van onder de indruk, Zo ongeloof mooi. Tientallen kleine patroontjes, een soort transformer gezichtjes, kwamen een half uur lang in full color op mij afvliegen. Dit was op een combinatie van 5-MeO-MiPT en 2C-C. Maar nu ik je woorden zo lees MushRockker moet ik bekennen dat het erg digitaal aandeed, zeer Tron achtig, met fel omlijnde kleuren op een diep zwarte achtergrond. Zou ik dit vaker zien, dan zou bij mij de lol er vanaf gaan. Mooie spirtuele CEV's klinken me fantastisch in de oren.
Here comes the future, into right now, into the past.

3x 2c-c, +50x 2c-d, +15x [2c-d & 4-ho-met], 1x 3-meo-pcp, 1x [3-meo-pcp & 4-ho-met], 1x 4-aco-dmt, 11x 4-ho-met, 6x [4-ho-met & 4-ho-mipt], 2x 4-ho-dipt, 4x 4-ho-mipt, 5x [4-ho-mipt & 2c-d], 1x [4-ho-mipt & 4-ho-dipt], 4x 5-meo-mipt, 1x [5-meo-mipt & 2c-c]
Avatar gebruiker
progressive
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: ma sep 17, 2012 7:14 pm

Re: Closed Eye Visuals

Berichtdoor Trippie » ma mei 20, 2013 1:13 am

Wie spirituele visuals wilt raad ik truffels aan. Visuals op 2c's zijn altijd wel wat digitaal vind ik. Ook LSD heeft wat sprookjesachtig/magisch maar de echte spirituele shit zit toch echt bij de natuurlijke producten.
Ook dmt is natuurlijk zeer spiritueel, maar duurt natuurlijk niet zo lang en bij hogere dosis kan je het moeilijk nog CEVs noemen maar wordt het veel "allesomvattender".
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Closed Eye Visuals

Berichtdoor Azgaza » di mei 21, 2013 11:21 am

Op een bizar hoge dosis 4-aco-dmt, (75-100 mg nasaal) had ik met m'n ogen dicht precies een breakthrough DMT maar dan in iets zachtere kleuren en ultra slow motion; waardoor ik de beelden veel rustiger en detailvoller kon bekijken en daarmee was het met ogen dicht met stip van 200+ trips op allerlei middelen, waaronder vooral veel LSD en DMT mijn favoriete visuele ervaring.) Ook op lagere doseringen dan dat scoort deze stof visueel echt hoog. Met ogen open op bv 30-40 mg nasaal; wauw.

2c's heb ik alleen 2c-b van geprobeerd en zelfs op enorme doseringen is dat met ogen dicht niet veel soeps dus na 4-aco-DMT scoren klassieke tripmiddelen als DMT en LSD en een goede dosis paddo's nog het beste.

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: Closed Eye Visuals

Berichtdoor progressive » do jun 13, 2013 7:57 pm

Afgelopen zondag mijn mooiste CEV gehad tot nu toe. Met 20mg 4-ho-mipt fumaraat.

Het was lekker weer en ik lag alleen in het warme zand. Ik had mijn zonnebril op en ik voelde hoe de zonnestralen mijn gezicht verwarmde. Het was heerlijk warm en ik lag daar zo relaxt naar mijn muziek te luisteren. Plotseling zag ik een kraakhelder beeld voor me. Een meid keek en glimlachte vriendelijk naar me. Wat er daarna gebeurde,.... ik kan het echt nog steeds niet bevatten.
Voor een kwartier lang had ik de volledige controle over haar bewegingen. Met mijn eigen gevoel door mijn lichaam liet ik haar dansen op de muziek. Op dat moment greep ik met mijn handen een aantal keren in het zand en ik voelde hoe het door mijn vingers gleed. Ze bleef maar door dansen, maar ik zag haar niet meer kraakhelder. Het leek alsof ze geprojecteerd werd op het vallende zand. Achteraf gezien weet ik niet wat me bezielde, maar ik stond op en rende met enthousiasme naar mijn tripmaat. Die stond een eindje verderop al uren gefascineerd naar bomen te staren...
Here comes the future, into right now, into the past.

3x 2c-c, +50x 2c-d, +15x [2c-d & 4-ho-met], 1x 3-meo-pcp, 1x [3-meo-pcp & 4-ho-met], 1x 4-aco-dmt, 11x 4-ho-met, 6x [4-ho-met & 4-ho-mipt], 2x 4-ho-dipt, 4x 4-ho-mipt, 5x [4-ho-mipt & 2c-d], 1x [4-ho-mipt & 4-ho-dipt], 4x 5-meo-mipt, 1x [5-meo-mipt & 2c-c]
Avatar gebruiker
progressive
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: ma sep 17, 2012 7:14 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron