Poseidon schreef:Je wilt het niet meemaken als je een maagbloeding krijgt en daar stuur je zo wel op aan helaas
De pest is dat je er vaak niet op tijd wat van merkt. Het bloed loopt gewoon je darmen in, je bloedt langzaam leeg. Spreek uit ervaring. Heb een vergelijkbare bloeding in mijn slokdarm gehad en het enkel gered omdat ik na het eten van een mandarijntje en wat chocola over mijn nek ging.
Twee liter van mijn bloed in een emmer.
Dat is de reden dat ik oraal geen uppers consumeer.
Wil geen doemscenario afschilderen maar dit klinkt gevaarlijk amigo
Lieke schreef:Nu ik dit lees schrik ik toch een beetje! Een paar jaar geleden hadden we een keer groene klavertjes 4 (xtc) daarvan moest ik ook bloed overgeven. Ik wist niet dat je daaraan dood kon gaan!
kevinoow schreef:ethylfenidaat?
is dat niet methylfenidaat + alcohol?
of vergis ik me nu, doe dat lekker ipv dat spul door je neus heen te boren?
velvetunder schreef:geen laakknarsen enzo
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
TripAnt schreef:Dus je wordt er blijer/euforischer van ?? (==> leuker )
TripAnt schreef:meeste ooit was 200 mg in een keer
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten