Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Ethylfenidaat gevaarlijk?

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Ethylfenidaat gevaarlijk?

Berichtdoor dimethyltryptamine » di nov 26, 2013 6:57 pm

Ethylfenidaat is veruit mijn favoriete functionele stimulant. Het grote probleem ermee is de corrosieviteit (schrijf ik dat zo goed? :P ). Als ik het snuif bloed ik dagenlang uit mn neus, dus dacht ik: misschien werkt het als ik het tussen mn lip en tandvlees stop? Dat bleek een slecht idee! Heb nu allemaal bloedende blaasjes op mn tandvlees.

Nu is mijn vraag: als ethylfenidaat zó corrosief is dat na eenamlig gebruik slijmvliezen gaan bloeden, is het dan niet schadelijk voor je maagwand bij oraal gebruik? Heb er net flink wat van geslikt (zo'n 70mg in een glas thee, is erg veel voor mij) en ben benieuwd of ik bang moet zijn voor maagbloedingen. Ik heb op dit moment geen last van mn maag of andere klachten (behalve dat ik enorm met mn kaken aan het knarsen ben, maar dat is niet onverwacht)

PS: welke van de volgende benzo's kan ik het best gebruiken om straks te kunnen relaxen en daarna slapen als het me iets teveel wordt: pyrezolam, etizolam of diclazepam?

sorry als het onduidelijk geschreven is, hyperhyperhyper :woeh: :woeh: geen zin om te controlewren op spelfouten e.d.
Avatar gebruiker
dimethyltryptamine
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 144
Geregistreerd: do maart 28, 2013 10:46 am

Re: Ethylfenidaat gevaarlijk?

Berichtdoor Poseidon » di nov 26, 2013 7:35 pm

Je wilt het niet meemaken als je een maagbloeding krijgt en daar stuur je zo wel op aan helaas :s
De pest is dat je er vaak niet op tijd wat van merkt. Het bloed loopt gewoon je darmen in, je bloedt langzaam leeg. Spreek uit ervaring. Heb een vergelijkbare bloeding in mijn slokdarm gehad en het enkel gered omdat ik na het eten van een mandarijntje en wat chocola over mijn nek ging.
Twee liter van mijn bloed in een emmer.

Dat is de reden dat ik oraal geen uppers consumeer.

Wil geen doemscenario afschilderen maar dit klinkt gevaarlijk amigo :roll2:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Ethylfenidaat gevaarlijk?

Berichtdoor dimethyltryptamine » di nov 26, 2013 8:01 pm

Poseidon schreef:Je wilt het niet meemaken als je een maagbloeding krijgt en daar stuur je zo wel op aan helaas :s
De pest is dat je er vaak niet op tijd wat van merkt. Het bloed loopt gewoon je darmen in, je bloedt langzaam leeg. Spreek uit ervaring. Heb een vergelijkbare bloeding in mijn slokdarm gehad en het enkel gered omdat ik na het eten van een mandarijntje en wat chocola over mijn nek ging.
Twee liter van mijn bloed in een emmer.

Dat is de reden dat ik oraal geen uppers consumeer.

Wil geen doemscenario afschilderen maar dit klinkt gevaarlijk amigo :roll2:


Dank voor de waarschuwing.
Daar was ik dus al bang voor. Heb je nog tips en trucs om de maagwand te beschermen? Of misschien een ROA die het minst schadelijk is (ben geen fan van naalden of anale avontuurtjes)?

Ben nog steeds vrij hyper, en wordt best wel paranoia van je reactie :lol: ben nu echt bang dat ik aan het bloeden ben in mn maag, 't zal wel meevallen, maar toch... Vanaf nu niet meer oraal dus

Vaya con dios amigo
Avatar gebruiker
dimethyltryptamine
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 144
Geregistreerd: do maart 28, 2013 10:46 am

Re: Ethylfenidaat gevaarlijk?

Berichtdoor Italiano » di nov 26, 2013 9:02 pm

Ik ben zelf ook niet altijd even verstandig met drugs maar wat ik hier lees :conf: :conf: :conf:

Als je merkt dat een drug snuiven pijn doet / zorgt voor een bloedende neus, waarom ga je 'm dan tussen je tandvlees en lip doen ???????? Sorry snap hier echt niets van...

RC's zoals ethylphenidate en 4-FA worden geleverd in kleine kristal vorm, dat is de reden dat snuiven pijn doen --> het zijn net kleine glasdeeltjes.

Gewoon oraal nemen in een capsule is the "way to go", althans dat geeft meestal geen problemen. Lost gewoon op in je maag. Je kunt evt. wat erbij eten (wat vettigs, of drink wat melk), ipv op lege maag.

De term "corrosief" vind ik eigenlijk ook niet helemaal op z'n plaats. GBL zou je corrosief (bijtend) kunnen noemen denk ik.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Ethylfenidaat gevaarlijk?

Berichtdoor Poseidon » di nov 26, 2013 9:53 pm

Tja, melk of andere zuivel beschermt de maagwand maar ik weet niet of de dope dan goed opgenomen word. Je hebt ook nog allerlei medische maagbeschermers. Die remmen opname niet af.
Ga straks ff voor je zoeken of die nog in de kliko in de garage liggen. Krijg je ze cadeau van me voor die incidentele keer dat je het nog eens neemt. :P

Zou me niet teveel zorgen maken. Daag het noodlot niet teveel uit zou ik zeggen. ;)
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Ethylfenidaat gevaarlijk?

Berichtdoor GaiaNyx » di nov 26, 2013 10:16 pm

Nu ik dit lees schrik ik toch een beetje! Een paar jaar geleden hadden we een keer groene klavertjes 4 (xtc) daarvan moest ik ook bloed overgeven. Ik wist niet dat je daaraan dood kon gaan! :s
Done: weed, alcohol, nicotine, caffeine, XTC, MDMA, speed, coke, crack, morfine, salvia, truffels, LSA, GHB, yaba, 2cb, 4fa, lachgas, poppers, MXE, Al-LAD

To do: LSD, DMT, 4aco dmt, ketamine
Avatar gebruiker
GaiaNyx
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 374
Geregistreerd: vr dec 02, 2011 10:51 pm
Woonplaats: omg eindhoven

Re: Ethylfenidaat gevaarlijk?

Berichtdoor Klimtox » di nov 26, 2013 10:20 pm

Lieke schreef:Nu ik dit lees schrik ik toch een beetje! Een paar jaar geleden hadden we een keer groene klavertjes 4 (xtc) daarvan moest ik ook bloed overgeven. Ik wist niet dat je daaraan dood kon gaan! :s

Een gebrek aan bloed in je lichaam is wel dodelijk ja...
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Ethylfenidaat gevaarlijk?

Berichtdoor kevinoow » di nov 26, 2013 11:08 pm

ethylfenidaat?

is dat niet methylfenidaat + alcohol?

of vergis ik me nu, doe dat lekker ipv dat spul door je neus heen te boren? :eek:
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Re: Ethylfenidaat gevaarlijk?

Berichtdoor Trippie » di nov 26, 2013 11:27 pm

Ik heb nog nergens last van gehad toen ik ethyl lag te snuiven. Al heb ik dat waarschijnlijk een stuk een stuk minder gedaan dan jij...

Gewoon die kristalen beter crushen!
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Ethylfenidaat gevaarlijk?

Berichtdoor Perry » wo nov 27, 2013 1:58 am

kevinoow schreef:ethylfenidaat?

is dat niet methylfenidaat + alcohol?

of vergis ik me nu, doe dat lekker ipv dat spul door je neus heen te boren? :eek:

ethylfenidaat is een research chemical dat erg op methylfenidaat lijkt
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Ethylfenidaat gevaarlijk?

Berichtdoor velvetunder » za nov 30, 2013 2:54 pm

Ik vind het opzich wel lekker, gewoon lekker Gelder wakker de hele nacht, maar voor de rest ook niets, geen laakknarsen enzo gewoon wakker en helder :)
Avatar gebruiker
velvetunder
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 37
Geregistreerd: za aug 24, 2013 8:20 pm

Re: Ethylfenidaat gevaarlijk?

Berichtdoor Einstein » za nov 30, 2013 3:47 pm

velvetunder schreef:geen laakknarsen enzo

Kan ook wel iets met die flubromazepam te maken hebben gehad :p
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Ethylfenidaat gevaarlijk?

Berichtdoor TripAnt » vr okt 31, 2014 11:41 am

Wat is het verschil in effect met methylfenidaat eigenlijk ?? heb alleen nog maar methylfenidaat gehad (meeste ooit was 200 mg in een keer) en wat is de dosering bij ethylfenidaat ??
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Avatar gebruiker
TripAnt
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: za okt 25, 2014 4:04 pm

Re: Ethylfenidaat gevaarlijk?

Berichtdoor Italiano » vr okt 31, 2014 1:17 pm

Kort gezegd: Ethylfenidaat werkt wat meer op je dopamine :) (relatief minder op noradrenaline)
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Ethylfenidaat gevaarlijk?

Berichtdoor TripAnt » vr okt 31, 2014 1:22 pm

Dus je wordt er blijer/euforischer van ?? (==> leuker :conf: )
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Avatar gebruiker
TripAnt
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: za okt 25, 2014 4:04 pm

Re: Ethylfenidaat gevaarlijk?

Berichtdoor TripAnt » vr okt 31, 2014 1:26 pm

Ik vond methylfenidaat op het laatste redelijk irritant worden omdat ik er alleen maar strak van ging staan en hele nacht met mijn kaken klemde en niet sliep, maar geen echte euforie en blijdschap meer ervaarde.. :( Ik werd er gewoon actiever, impulsiever en soms agressiever van.. terwijl ik in het begin eerder positieve effecten had zoals, meer praten, blij zijn, energie (euforisch), zin om vanalles te doen.. hoe zit dit bij ethylfenidaat ?
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Avatar gebruiker
TripAnt
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: za okt 25, 2014 4:04 pm

Re: Ethylfenidaat gevaarlijk?

Berichtdoor Italiano » vr okt 31, 2014 2:02 pm

TripAnt schreef:Dus je wordt er blijer/euforischer van ?? (==> leuker :conf: )

Klopt.

Zou je er graag meer over vertellen maar heb persoonlijk nog geen ervaring met ethylfenidaat.

Gelukkig kun je hier best veel info vinden:

research-chemicals/ethylphenidate-t3797.html
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Ethylfenidaat gevaarlijk?

Berichtdoor yip yip » vr okt 31, 2014 2:19 pm

In hoeverre de corrosiviteit van ethylfenidaat je ingewanden schaadt, lijkt redelijk onbekend aangezien het een niet-geregistreerd en daarmee ook niet-onderzocht middel is. Wel kun je een aantal voorzorgsmaatregelen nemen, zodat de mogelijke risico's verminderen.

Aspirine en onstekingsremmende medicatie (NSIADs als ibuprofen, diclofenac, indometacine en acetylsalicylzuur) remmen de productie van het maagslijm, waardoor de kans op schade groter wordt. Paracetamol valt hier overigens niet onder.

Het middel sucralaat, dat zonder recept te verkrijgen is bij de apotheek, brengt een beschermend laagje aan over je maagslijmvlies, waardoor de kans op schade juist kleiner wordt.
yip yip
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 287
Geregistreerd: za dec 28, 2013 2:55 am

Re: Ethylfenidaat gevaarlijk?

Berichtdoor Perry » vr okt 31, 2014 4:09 pm

TripAnt schreef:meeste ooit was 200 mg in een keer


Tering... 1 keer 80mg gehad en toen werd ik al gek van de bijwerkingen
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Ethylfenidaat gevaarlijk?

Berichtdoor TripAnt » vr okt 31, 2014 6:13 pm

Kan ik geloven :p
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Avatar gebruiker
TripAnt
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: za okt 25, 2014 4:04 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner