Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor Jmths » vr jul 26, 2019 9:02 am

benniej schreef:over 3 weken heb ik een intake bij een GGZ instelling en hoop dat ze me niet eerst naar een afkickkliniek moet gaan zoals vorig keer.

als ik nu Diazepam omgerekend zou krijgen zou ik met 0,7ml 210mg Diazepam uitkomen.

Gezien je huidige gebruik en het feit dat je al bekend bent bij de afkickkliniek acht ik de kans eerder aanwezig dat ze willen dat je eerst naar de afkickkliniek gaat. Voor mij maakt het verder niet zoveel uit en ik kan het mis hebben, maar ik krijg ook een beetje de indruk dat middelengebruik jou niet zoveel lijkt te doen waarvan ik mij kan voorstellen dat dit mee kan spelen in een besluit om je terug te sturen naar een afkickkliniek.

Een goede vriend gebruikte al aardig wat jaren vanaf puberteit benzodiazepines op doktersvoorschrift en daarnaast de nodige hoeveelheid RC benzodiazepines. Had hij zichzelf niet na ruim 6 maanden van kant gemaakt had het toch waarschijnlijk zeker 12 maanden geduurd voordat hij volledig over de benzodiazepine ontwenning heen was na ongeveer zo'n 9 maanden afbouw. Het eerste wat ze deden was hem volledig overschakelen op Diazepam waarop hij op zo'n 200mg Diazepam, misschien iets meer, mee begon. Daarnaast in ieder geval Trazadone (beetje gelijkend aan Mitrazepine) om hem 's nachts een kans op slapen te geven. Als je een dermate hoge dosering Diazepam in de afkick krijgt mag je je handjes wel samen wrijven en vervolgens een potje janken om de hel die je te wachten staat.

Ik kan je in ieder geval wel voorspellen dat ze aardig genadeloos zullen wezen in wat je krijgt en je afbouwschema. Deze mensen hebben er vaak niet zoveel boodschap aan of je gek wordt zolang je maar niet in levensgevaar bent en ze zullen ook geheid je afbouw pushen naar een punt waarbij je niet bepaald comfortabel zult wezen.
benniej schreef:Mijn huisarts wou het niet eens omzetten naar Etizest of Etilaam of hoe die merken ook heten.

Niet heel verrassend toch.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor benniej » vr jul 26, 2019 4:39 pm

Jmths schreef:
benniej schreef:over 3 weken heb ik een intake bij een GGZ instelling en hoop dat ze me niet eerst naar een afkickkliniek moet gaan zoals vorig keer.

als ik nu Diazepam omgerekend zou krijgen zou ik met 0,7ml 210mg Diazepam uitkomen.

Gezien je huidige gebruik en het feit dat je al bekend bent bij de afkickkliniek acht ik de kans eerder aanwezig dat ze willen dat je eerst naar de afkickkliniek gaat. Voor mij maakt het verder niet zoveel uit en ik kan het mis hebben, maar ik krijg ook een beetje de indruk dat middelengebruik jou niet zoveel lijkt te doen waarvan ik mij kan voorstellen dat dit mee kan spelen in een besluit om je terug te sturen naar een afkickkliniek.


Een goede vriend gebruikte al aardig wat jaren vanaf puberteit benzodiazepines op doktersvoorschrift en daarnaast de nodige hoeveelheid RC benzodiazepines. Had hij zichzelf niet na ruim 6 maanden van kant gemaakt had het toch waarschijnlijk zeker 12 maanden geduurd voordat hij volledig over de benzodiazepine ontwenning heen was na ongeveer zo'n 9 maanden afbouw. Het eerste wat ze deden was hem volledig overschakelen op Diazepam waarop hij op zo'n 200mg Diazepam, misschien iets meer, mee begon. Daarnaast in ieder geval Trazadone (beetje gelijkend aan Mitrazepine) om hem 's nachts een kans op slapen te geven. Als je een dermate hoge dosering Diazepam in de afkick krijgt mag je je handjes wel samen wrijven en vervolgens een potje janken om de hel die je te wachten staat.

Ik kan je in ieder geval wel voorspellen dat ze aardig genadeloos zullen wezen in wat je krijgt en je afbouwschema. Deze mensen hebben er vaak niet zoveel boodschap aan of je gek wordt zolang je maar niet in levensgevaar bent en ze zullen ook geheid je afbouw pushen naar een punt waarbij je niet bepaald comfortabel zult wezen.
benniej schreef:Mijn huisarts wou het niet eens omzetten naar Etizest of Etilaam of hoe die merken ook heten.

Niet heel verrassend toch.



Klopt ik geef ze ook geen ongelijk dat de huisarts mij niets wilt voorschrijven, desnoods in de wachttijd ga ik Cold Turkey geen zin in een afkickkliniek..... alhoewel vorige keer had ik een fijne psychiater die ook nog hielp met diagnosering en alternatieve anti depressiva medicatie,.

De vorige GGZ was niet goed verlopen want er was geen klik en ik was het niet eens met de diagnose en vandaar dat ik nu een doorverwijzing heb onafhankelijk van de vorige Psychciatrische rapport.

Ik kreeg als voornaamste boveliggend diagnose Ontwijkende / Vermijdende Persoonlijkheidsstoornis met Sociale Fobie en
Obsessieve Compulsieve trekken en Dysthemie.

Cognitief gedragstherapie had niet geholpen en ze volgden niet de stappen van de DSM handboek. Stappen zoals lithium en mao remmers wilden ze niet aan beginnen want ik denk dat dat te veel tijd in beslag zou nemen en mij dus gewoon laten opnemen, 2tot3 jaar lang zelfs volgens hen.

Zelf denk ik aan een stemmingstoornis en Gegeneraliseerd angststoornis.

Alles bij elkaar is zo frustrerend en ben een beetje doelloos de dagen door te komen
benniej
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: do jun 13, 2019 9:08 pm

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor xastur » za jul 27, 2019 1:41 am

Komt mij aardig bekend voor ik zit momenteel aan 40mg diazepam per dag en is voor mij ook niet genoeg ook ik z ut bij de ggz heb ook afkick bij ggz gedaan naast mijn autische spectrum en mijn disharmoniniache profiel angststoornissen en eetstoornis. Ik zoek ook vlucht wegen. Naas5 veel trauma ervaringen. Etc.
Etizolam zat ik aan 6 pet keer voordat ik diazepam kreeg. En clonazeam 4 a 5 per keer.
Iv nooit gedaan maar Benzo afkick wil ik zelf niet wil geen angstaanvallen meer. Diazepam remt ze. En ik kan er zelf middelen nemen waar ik wel tegen kan. Idd geen paddo's weed LSD of ander psychedelische drugs.. keta geen idee.
xastur
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 807
Geregistreerd: do jul 03, 2014 8:30 pm

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor Jmths » zo jul 28, 2019 1:11 pm

benniej schreef: Klopt ik geef ze ook geen ongelijk dat de huisarts mij niets wilt voorschrijven, desnoods in de wachttijd ga ik Cold Turkey geen zin in een afkickkliniek..... alhoewel vorige keer had ik een fijne psychiater die ook nog hielp met diagnosering en alternatieve anti depressiva medicatie.

Oh nee, dat bedoel ik niet. Ik denk dat je mensen beter helpt door ze een beetje menselijkheid te tonen. Poging om iemand te helpen met een humane taper lijkt mij daarbij het minst, professionals gaan er vaak vanuit voorgaande associaties vanuit dat ze een wild dier tegenover zich hebben zitten.

Etizest en Etilaam waren dacht ik Indiase RC merken voor Etizolam, in de EU heeft dacht ik enkel Italië Etizolam als officieel geneesmiddel erkend.
benniej schreef: De vorige GGZ was niet goed verlopen want er was geen klik en ik was het niet eens met de diagnose en vandaar dat ik nu een doorverwijzing heb onafhankelijk van de vorige Psychciatrische rapport.

Ik kreeg als voornaamste bovenliggend diagnose Ontwijkende / Vermijdende Persoonlijkheidsstoornis met Sociale Fobie en Obsessieve Compulsieve trekken en Dysthemie.

Cognitief gedragstherapie had niet geholpen en ze volgden niet de stappen van de DSM handboek. Stappen zoals lithium en mao remmers wilden ze niet aan beginnen want ik denk dat dat te veel tijd in beslag zou nemen en mij dus gewoon laten opnemen, 2tot3 jaar lang zelfs volgens hen.

Zelf denk ik aan een stemmingstoornis en Gegeneraliseerd angststoornis.

Alles bij elkaar is zo frustrerend en ben een beetje doelloos de dagen door te komen

Bindingsangst/trauma, gevoelig voor kritiek, impulscontrole problematiek en lichte depressie die zich vooral uit in afvlakking van emoties.

Ik ken de context natuurlijk niet dus ik kan er inhoudelijk niet zoveel over zeggen. Maar sommige persoonlijkheidsstoornissen mogen voor de leeftijd van 25 jaar niet gediagnosticeerd worden omdat een stempel dermate ingrijpend in iemands leven kan wezen.

Vaak vraag ik mij dan ook af met welk doel een diagnose gesteld wordt. Als de persoon bij wie je deze stelt niet akkoord gaat zal de doelgerichte hulp die zo'n diagnose faciliteert natuurlijk niet veel meerwaarde hebben en kunnen de nadelige gevolgen wel aanzienlijk wezen. Ze zijn blijkbaar van mening dat je niet in staat bent om die inschatting objectief genoeg of met voldoende kennis van zaken te maken.

Op zo'n moment is het aan hun om jou duidelijk te maken waarom ze dat denken, daar is de hulp/behandeling het meest gebaad bij in ieder geval. Uiteindelijk is zo'n diagnose gediend om jou te helpen en niet zodat anderen hun verantwoordelijkheid kunnen afschuiven. Ik weet echter niet of er een poging is gedaan jou fatsoenlijk te informeren maar dat schiet er nog wel eens bij in spijtig genoeg.

Van wat ik begreep heeft Lithium vooral een lange geschiedenis in gebruik tegen manie (online staat slechts 50 jaar geschiedenis maar tijdens college is mij verteld dat gebruik van al in de klassieke oudheid gedocumenteerd is) en heeft een vrij afvlakkende werking. Ook moeten de bloedwaardes nauwlettend in de gaten worden gehouden bij gebruik van. Heel apart goedje in ieder geval van wat ik er op schrift al over kan terugvinden.

Het klinkt inderdaad wat treurig dat je je niet geholpen voelt en dat je deels uit gebrek aan betekenisvolle invulling in het leven dan maar benzodiazepines gaat injecteren. Zulke tendens is jammer genoeg wel vaker het geval in soortgelijke context vrees ik.
xastur schreef:Benzo afkick wil ik zelf niet wil geen angstaanvallen meer. Diazepam remt ze. En ik kan er zelf middelen nemen waar ik wel tegen kan.

Benzodiazepines zullen deze gevoelens afhouden maar volgens wetenschappelijk onderzoek moet je na 6 weken dagelijks gebruik de dosering al verhogen wil je de effecten nog blijven merken. De tolerantie voor benzodiazepines kan vrij belachelijke proporties aannemen en zodra die tolerantie toe neemt zullen al die prettige effecten die ongemak weg houden als een boemerang terug komen.

Een stukje extra stabiliteit kan wenselijk wezen maar uiteindelijk ga je die angsten onder ogen moeten zien natuurlijk. Zolang je ingrijpende downer drugs gebruikt is het natuurlijk beter om andere drugs af te houden totdat je weer op eigen kracht door het leven kunt.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor benniej » di jul 30, 2019 1:17 pm

Jmths schreef:
benniej schreef: Klopt ik geef ze ook geen ongelijk dat de huisarts mij niets wilt voorschrijven, desnoods in de wachttijd ga ik Cold Turkey geen zin in een afkickkliniek..... alhoewel vorige keer had ik een fijne psychiater die ook nog hielp met diagnosering en alternatieve anti depressiva medicatie.

Oh nee, dat bedoel ik niet. Ik denk dat je mensen beter helpt door ze een beetje menselijkheid te tonen. Poging om iemand te helpen met een humane taper lijkt mij daarbij het minst, professionals gaan er vaak vanuit voorgaande associaties vanuit dat ze een wild dier tegenover zich hebben zitten.

Etizest en Etilaam waren dacht ik Indiase RC merken voor Etizolam, in de EU heeft dacht ik enkel Italië Etizolam als officieel geneesmiddel erkend.
benniej schreef: De vorige GGZ was niet goed verlopen want er was geen klik en ik was het niet eens met de diagnose en vandaar dat ik nu een doorverwijzing heb onafhankelijk van de vorige Psychciatrische rapport.

Ik kreeg als voornaamste bovenliggend diagnose Ontwijkende / Vermijdende Persoonlijkheidsstoornis met Sociale Fobie en Obsessieve Compulsieve trekken en Dysthemie.

Cognitief gedragstherapie had niet geholpen en ze volgden niet de stappen van de DSM handboek. Stappen zoals lithium en mao remmers wilden ze niet aan beginnen want ik denk dat dat te veel tijd in beslag zou nemen en mij dus gewoon laten opnemen, 2tot3 jaar lang zelfs volgens hen.

Zelf denk ik aan een stemmingstoornis en Gegeneraliseerd angststoornis.

Alles bij elkaar is zo frustrerend en ben een beetje doelloos de dagen door te komen

Bindingsangst/trauma, gevoelig voor kritiek, impulscontrole problematiek en lichte depressie die zich vooral uit in afvlakking van emoties.

Ik ken de context natuurlijk niet dus ik kan er inhoudelijk niet zoveel over zeggen. Maar sommige persoonlijkheidsstoornissen mogen voor de leeftijd van 25 jaar niet gediagnosticeerd worden omdat een stempel dermate ingrijpend in iemands leven kan wezen.

Vaak vraag ik mij dan ook af met welk doel een diagnose gesteld wordt. Als de persoon bij wie je deze stelt niet akkoord gaat zal de doelgerichte hulp die zo'n diagnose faciliteert natuurlijk niet veel meerwaarde hebben en kunnen de nadelige gevolgen wel aanzienlijk wezen. Ze zijn blijkbaar van mening dat je niet in staat bent om die inschatting objectief genoeg of met voldoende kennis van zaken te maken.

Op zo'n moment is het aan hun om jou duidelijk te maken waarom ze dat denken, daar is de hulp/behandeling het meest gebaad bij in ieder geval. Uiteindelijk is zo'n diagnose gediend om jou te helpen en niet zodat anderen hun verantwoordelijkheid kunnen afschuiven. Ik weet echter niet of er een poging is gedaan jou fatsoenlijk te informeren maar dat schiet er nog wel eens bij in spijtig genoeg.

Van wat ik begreep heeft Lithium vooral een lange geschiedenis in gebruik tegen manie (online staat slechts 50 jaar geschiedenis maar tijdens college is mij verteld dat gebruik van al in de klassieke oudheid gedocumenteerd is) en heeft een vrij afvlakkende werking. Ook moeten de bloedwaardes nauwlettend in de gaten worden gehouden bij gebruik van. Heel apart goedje in ieder geval van wat ik er op schrift al over kan terugvinden.

Het klinkt inderdaad wat treurig dat je je niet geholpen voelt en dat je deels uit gebrek aan betekenisvolle invulling in het leven dan maar benzodiazepines gaat injecteren. Zulke tendens is jammer genoeg wel vaker het geval in soortgelijke context vrees ik.
xastur schreef:Benzo afkick wil ik zelf niet wil geen angstaanvallen meer. Diazepam remt ze. En ik kan er zelf middelen nemen waar ik wel tegen kan.

Benzodiazepines zullen deze gevoelens afhouden maar volgens wetenschappelijk onderzoek moet je na 6 weken dagelijks gebruik de dosering al verhogen wil je de effecten nog blijven merken. De tolerantie voor benzodiazepines kan vrij belachelijke proporties aannemen en zodra die tolerantie toe neemt zullen al die prettige effecten die ongemak weg houden als een boemerang terug komen.

Een stukje extra stabiliteit kan wenselijk wezen maar uiteindelijk ga je die angsten onder ogen moeten zien natuurlijk. Zolang je ingrijpende downer drugs gebruikt is het natuurlijk beter om andere drugs af te houden totdat je weer op eigen kracht door het leven kunt.



Het is gewoon de Benzo dat mij vrij maakt van alle normale bezigheden waar anderen niet of minder last van hebbbn, ik ga vaker naar de winkels dus geen online shopping , ik kan weer een terrasje pakken, ik kan mensen aanspreken wat is nornaal niet zou doen maar wel zou willen, bijvoorbeeld vragen waar bepaalde producten liggen, ik geef minder om mn uiterlijk ala ik de straat op ga en vele andere dingen.
Al dit helpt mij beter dan CGT en Exposure therapie. Ik ben bereid de rest van mijn leven benzo's te gebruiken met op en afbouw, wat volgenns mijn ook gezonder is dan Antipsychotica(waar ik ong kilo ben door aangekomen) en wat ik krijg en Mirtazaine voor slaap.

Ik merk wel dat er aan de vaders kant van de familie stemmings stoornis of adhd add of wat dan ook maar het is moeilijk want ik heb geen familie in nederland, aare in engeland en de anamnese is altijd onduidelijk, wat diagnostiek ook nog es moeilijk maakt.
Ben alweer 30 jaar en acepteer en kijk proever niet terug naar het verleden want dan word ik onrustig en kan zo ver gaan tot zelfverwonding.

ach het is zo moeilijk om elke dag door te komen zonder motivatie en dysthemie, chronisch vermoeid, en dat tijdens met en of behandeling.


sorry als ik in herhaling val, want ik lees niet veel terug over mijn eigen "problemen, frustraties e,d" .

Benniej
benniej
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: do jun 13, 2019 9:08 pm

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor Mr Dexo » ma nov 04, 2019 12:43 am

SWIM is toevallig ook in 10 maanden tijd afgekicht van benzo's. Het was hem niet gelukt zonder de hulp van naasten. De laatste 5% wilt gewoon niet zelfstandig lukken en bij elke spannende gebeurtenis wordt de verleiding om af te wijken van het afbouwschema te groot. Een aanrader is om de dosering in de laatste fase - 1xdaags - over te laten aan iemand anders. Het is mogelijk dat men na de laatste dosering agressief kan worden in de slaap.
Run-DMT
Avatar gebruiker
Mr Dexo
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 66
Geregistreerd: di mei 01, 2018 10:50 pm

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor Jmths » ma nov 04, 2019 9:37 am

benniej schreef:Het is gewoon de Benzo dat mij vrij maakt van alle normale bezigheden waar anderen niet of minder last van hebbbn, ik ga vaker naar de winkels dus geen online shopping , ik kan weer een terrasje pakken, ik kan mensen aanspreken wat is nornaal niet zou doen maar wel zou willen, bijvoorbeeld vragen waar bepaalde producten liggen, ik geef minder om mn uiterlijk ala ik de straat op ga en vele andere dingen.

Persoonlijk geloof ik niet dat angststoornissen genetisch bepaald zijn. Op dat moment ben ik dan ook oprecht nieuwsgierig waar een angststoornis vandaan komt die zo sterk is dat deze jou volledig verlamt in normale standaard dagelijkse bezigheden.

Je hebt het over therapeutische toepassing van benzodiazepines maar tegelijkertijd injecteer je wel grote hoeveelheden Etizolam. Ik leg het er misschien wat plat en lomp bovenop maar ik krijg het idee dat je op het moment niet volledig in staat bent om een rationeel gedachteproces tot stand te brengen. Cognitieve Gedrags Therapie (CGT) of Exposure Therapie kunnen hierbij eventueel helpen.

Maar om eerlijk te zijn denk ik dat er geen therapie op kan tegen iemand die aanzienlijke hoeveelheden RC benzodiazepine injecteert. Je zult eerst iets aan je gebruikspatronen moeten doen wil je überhaupt in staat zijn jezelf te helpen. Al is het enkel een stabiele dosering Diazepam onder begeleiding van een huisarts onderhouden.

Zolang jij niet in staat bent de keuze te willen maken om verandering in je leven te brengen zal alle drugs en hulp in de wereld je niet kunnen helpen.


benniej schreef:Als dit mij beter helpt dan CGT en Exposure therapie. Ben ik bereid de rest van mijn leven benzo's te gebruiken met op en afbouw, wat volgens mijn ook gezonder is dan Antipsychotica(waar ik ong kilo ben door aangekomen) en wat ik krijg en Mirtazaine voor slaap.

Een goede vriend die mij dicht bij het hart ligt besloot een paar jaar geleden dat hij zonder benzodiazepines liever niet meer door het leven te willen. Ik denk dat ik mij wel een beetje kan inleven in wat je zegt. Om eerlijk te zijn was het een natte handdoek en had hij het recht niet om finale conclusies te trekken voordat hij op z'n minst een dag nuchter door het leven was gegaan.

Mitrazepine is overigens eveneens een antipsychotica, een tricyclische antagonist die signalen in de hersens blokkeert. Het wordt een antidepressiva genoemd om bereidheid tot inname te vergroten. Als je een ernstige verslaving voor benzodiazepines hebt ontwikkeld zijn antipsychotica zonder twijfel de gezondere keuze.

benniej schreef:Ik merk wel dat er aan de vaders kant van de familie stemmings stoornis of adhd add of wat dan ook maar het is moeilijk want ik heb geen familie in nederland, aare in engeland en de anamnese is altijd onduidelijk, wat diagnostiek ook nog es moeilijk maakt.

Stemmingsstoornissen en ADHD (concentratieproblemen) liggen niet echt in dezelfde lijn of categorie. Denk je dat een diagnose op vlak van stemmingsstoornis of ADHD je zou kunnen helpen?

Je hebt duidelijk last van angst gerelateerde problematiek maar als die wordt veroorzaakt door benzodiazepine gebruik valt deze onder drugsproblematiek en niet een stemmingsstoornis.

Jammer om te horen dat er geen familie nabij woont die je eventueel kan steunen.

benniej schreef:Ik ben alweer 30 jaar en accepteer en kijk liever niet terug naar het verleden want dan word ik onrustig en kan ik zo ver gaan tot zelfverwonding. Misschien is het moeilijk om dat op die manier te zien in verband met benzodiazepine ontwenning.

Benzodiazepine ontwenning is horror, persoonlijk geef ik de voorkeur aan een Heroïne ontwenning.
benniej schreef:ach het is zo moeilijk om elke dag door te komen zonder motivatie en dysthemie, chronisch vermoeid, en dat tijdens met en of behandeling.

Ik hoop dat je er van bewust bent dat benzodiazepine gebruik een zeer aanzienlijk aandeel kan spelen in het ontwikkelen van depressie symptomen, motivatie problemen en chronische vermoeidheid. Ook onder gezonde personen kunnen benzodiazepines wel dergelijk aanzetten tot zelfmoord.
benniej schreef:sorry als ik in herhaling val, want ik lees niet veel terug over mijn eigen "problemen, frustraties e,d".

Volgens mij val je niet in herhaling en lijkt het mij belangrijk dat je ook voor jezelf gerelateerde problematiek kunt benoemen.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor Mr Dexo » ma nov 04, 2019 2:42 pm

Benzodiazepine lijkt me geen duurzame oplossing voor een angstprobleem. Na verloop van tijd helpt de benzo niet meer tegen angst. Of moet je een dermate hoge dosering nemen dat je nouwelijks meer recht kan lopen en je niets meer goed kan onthouden. Dat gaat ten koste van je denk- en concentratievermogen en op die manier ten koste van je ontwikkeling en je leven. Wat betreft sociale angst is het een aanrader om lotgenoten op te zoeken. Dus men mensen erover praten die het begrijpen en die je niet raar vinden. Maar exposure, hoe kut het ook is, heeft op de lange termijn ook gunstige effecten. HEt gelijdelijk verlagen van de benzodosering helpt verder ook tegen stress en angst omdat je gelijdelijk aan een beetje nuchterder wordt en daarom langzaam kan wennen aan de emoties die bij het leven horen. Heel veel sterkte ermee en enthoud: Te snel afkicken met benzos = afstervende hersencellen. NA de laatste benzo, minstens een jaar geen biertje meer!
Run-DMT
Avatar gebruiker
Mr Dexo
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 66
Geregistreerd: di mei 01, 2018 10:50 pm

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor packjam » zo nov 07, 2021 1:47 pm

Ik krijg binnenkort ja ik krijg het nog :rock: 0,25 gram etizolam hoeveel PG moet ik daar bij doen om op een 1ml = 1mg uit te komen, wie kan mij hel[en alvast hartelijk dank, en ja ik heb de berichten doorgeleze ben echter een ramp met reken en hoop dat iemand die conversie snel kan maken voor mij, nogmaals dank
packjam
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: ma okt 18, 2021 1:56 pm

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor Jmths » wo nov 10, 2021 4:05 pm

packjam schreef:Ik krijg binnenkort ja ik krijg het nog :rock: 0,25 gram etizolam hoeveel PG moet ik daar bij doen om op een 1ml = 1mg uit te komen, wie kan mij hel[en alvast hartelijk dank, en ja ik heb de berichten doorgeleze ben echter een ramp met reken en hoop dat iemand die conversie snel kan maken voor mij, nogmaals dank

0,25 gram = 250mg
Dus 250 ml PG voor 1ml:1mg

Maar als ik jou was zou ik 125 ml water en 125ml PG gebruiken aangezien PG niet zo smakelijk is of fris ruikt.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner