Jmths schreef:Welkom.
Ten eerste heb ik geen ervaring met IV, hier kan ik dus niet zoveel over zeggen en hier dient uiteraard rekening mee gehouden te worden.
Zelf heb ik Etizolam in 10mg op 1ml PG verhouding opgelost in het verleden. In deze verhouding kun je 1mg Etizolam (op de 100mcl) nauwkeurig doseren.
Ik heb een fles PG staan waarop waarschuwing vermeld staat dat PG in contact met de huid irritatie kan veroorzaken. Hier kan ik mij enigszins wel iets bij voorstellen. De 10mg:1ml verhouding is een relatief sterke concentratie voor een Etizolam:PG oplossing, deels omdat ik liever niet teveel PG consumeer.
Zelf loste ik de Etizolam niet op in puur PG maar in een PG met water oplossing in een 50:50 verhouding. In deze PG:Water oplossing is het mogelijk dat de Etizolam er enkele uren over kan doen om volledig op te lossen, maar het zal uiteindelijk geheel oplossen.
Het toevoegen van water aan de PG oplossing zal ook de effecten sneller doen opkomen en pieken omdat PG op zichzelf vrij stroperig is. In welke mate de versnelde opkomst opgaat met benzodiazepines durf ik echter niet te zeggen.
benniej schreef:Zou ik nu in theorie een hele gram Etizolam rechtstreeks kunnen oplossen in het flesje van 100ml?
benniej schreef:Dus zou ik bijvoorbeeld een gevulde spuit van 1ml 10mg oplossing hebben?
benniej schreef:tenzij je er eentje aanschaft voor een paar honderd euro haha.
benniej schreef:Misschien dat andere mensen hier ook baat bij hebben in de toekomst.
Druks schreef:40/50 mg etizolam is bizar veel? Ik ging op 4 mg al helemaal loesoe.
benniej schreef:Ik heb nu 250mg Flubromazolam weten te bemachtigen, iemand enige ervering hiermee? of zal ik hiervoor een nieuwe topic moete aanmaken.
Bedoeling is hetzelfde bereiken zoals het afwegen in PG voor IV, alhoewel ik dit niet van plan ben samen met de Etizolam te gebruiken natuurlijk.
Jmths schreef:benniej schreef:Ik heb nu 250mg Flubromazolam weten te bemachtigen, iemand enige ervering hiermee? of zal ik hiervoor een nieuwe topic moete aanmaken.
Bedoeling is hetzelfde bereiken zoals het afwegen in PG voor IV, alhoewel ik dit niet van plan ben samen met de Etizolam te gebruiken natuurlijk.
Sterk sederende benzodiazepine, wat dat betreft vrij tegenovergesteld aan Etizolam wat meer Anxiolitisch / Angstremmend / Recreatief is van aard. Relatief snelle opkomst en sterke piek met een vrij lange nasleep van effecten. Waarschijnlijk de meest heftige ontwenning die ik ooit van een benzodiazepine heb mee gemaakt. Nog wel wat heftiger dan wat ik ervoer van Clonazolam en Flunitrazolam bijvoorbeeld. Ik kreeg de indruk dat benzodiazepines met een sterker lichamelijk sedatief karakter ook sterker fysieke ontwenning veroorzaken.
Flubromazolam staat natuurlijk ook bekend om zijn sterke potentie in gewicht. Het zou niet onterecht wezen om het de in gewicht meest potente benzodiazepine momenteel beschikbaar te noemen.
Jmths schreef:Ik wijk ook nooit af van de 1:1 en 10:1 ratio voor benzodiazepine oplossingen omdat dit al snel verwarring veroorzaakt.
benniej schreef:De NaGl 0,9% idee omdat het toch een research chemical blijft
benniej schreef:zal het doen 50/50 PG en NaGl en spuit aanvullen met gedestilleerd vloeistof, dus zou ik nu 0,8ml 50-50 oplossing hebben aangevuld met normale gedestilleerd water
benniej schreef:ik heb een afbouwschema gemaakt zit nu op 3x per dag 0,8ml, over 2 dagen op 0.7ml
Toch nog onvoorstelbaar dat het ong 10maal potent is als diazepam, alleen diazepam heeft veel meer andere bijwerkingen, om volledig af te bouwen zou ik 7700mg diazepam moeten hebben omgerekent
nu dus 0,8 is 80mg diazepam x3 ,= 24ml = 240mg daags
benniej schreef:kwestie van wilskracht maar is moeilijk als je dagelijks thuis zit en niets uitvreet
benniej schreef:over 3 weken heb ik een intake bij een GGZ instelling en hoop dat ze me niet eerst naar een afkickkliniek moet gaan zoals vorig keer.
als ik nu Diazepam omgerekend zou krijgen zou ik met 0,7ml 210mg Diazepam uitkomen.
benniej schreef:Mijn huisarts wou het niet eens omzetten naar Etizest of Etilaam of hoe die merken ook heten.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten