Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor benniej » do jun 13, 2019 9:19 pm

Beste mensen,

Al een enige tijd heb ik dit forum gebruikt om dingen op te zoeken en heb besloten een login te maken. :snort:

Ik ben de laatste tijd bezig met RC's en heb er velen geprobeerd.
Een paar dagen geleden heb ik een gram Etizolam poeder weten te bemachtigen en wil dit graag afwegen en oplossen in Propyleenglycol.

De Etizolam oplossing wil ik graag intraveneus gebruiken maar heb zelf geen enkele ervaring met verhoudingen en afwegen. (Etizolam 1,8mg in 5ml PG heb ik eerder gebruikt maar dit is voor mij niet genoeg). Dit had ik ook IV gebruikt.

De propyleenglycol heb ik binnenkort binnen. :smokin:

Enige tips?

Mvg,

Ben
benniej
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: do jun 13, 2019 9:08 pm

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor Jmths » vr jun 14, 2019 11:45 am

Welkom.

Ten eerste heb ik geen ervaring met IV, hier kan ik dus niet zoveel over zeggen en hier dient uiteraard rekening mee gehouden te worden.

Zelf heb ik Etizolam in 10mg op 1ml PG verhouding opgelost in het verleden. In deze verhouding kun je 1mg Etizolam (op de 100mcl) nauwkeurig doseren.

Ik heb een fles PG staan waarop waarschuwing vermeld staat dat PG in contact met de huid irritatie kan veroorzaken. Hier kan ik mij enigszins wel iets bij voorstellen. De 10mg:1ml verhouding is een relatief sterke concentratie voor een Etizolam:PG oplossing, deels omdat ik liever niet teveel PG consumeer.

Zelf loste ik de Etizolam niet op in puur PG maar in een PG met water oplossing in een 50:50 verhouding. In deze PG:Water oplossing is het mogelijk dat de Etizolam er enkele uren over kan doen om volledig op te lossen, maar het zal uiteindelijk geheel oplossen.

Het toevoegen van water aan de PG oplossing zal ook de effecten sneller doen opkomen en pieken omdat PG op zichzelf vrij stroperig is. In welke mate de versnelde opkomst opgaat met benzodiazepines durf ik echter niet te zeggen.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor benniej » ma jun 17, 2019 12:37 pm

Jmths schreef:Welkom.

Ten eerste heb ik geen ervaring met IV, hier kan ik dus niet zoveel over zeggen en hier dient uiteraard rekening mee gehouden te worden.

Zelf heb ik Etizolam in 10mg op 1ml PG verhouding opgelost in het verleden. In deze verhouding kun je 1mg Etizolam (op de 100mcl) nauwkeurig doseren.

Ik heb een fles PG staan waarop waarschuwing vermeld staat dat PG in contact met de huid irritatie kan veroorzaken. Hier kan ik mij enigszins wel iets bij voorstellen. De 10mg:1ml verhouding is een relatief sterke concentratie voor een Etizolam:PG oplossing, deels omdat ik liever niet teveel PG consumeer.

Zelf loste ik de Etizolam niet op in puur PG maar in een PG met water oplossing in een 50:50 verhouding. In deze PG:Water oplossing is het mogelijk dat de Etizolam er enkele uren over kan doen om volledig op te lossen, maar het zal uiteindelijk geheel oplossen.

Het toevoegen van water aan de PG oplossing zal ook de effecten sneller doen opkomen en pieken omdat PG op zichzelf vrij stroperig is. In welke mate de versnelde opkomst opgaat met benzodiazepines durf ik echter niet te zeggen.



Bedankt voor je reactie, ik hen vandaag mijn Propyleenglycol 1,2-Propaandiol ontvangen van 100ml flesjes. :roll2:

Zou ik nu in theorie een hele gram Etizolam rechtstreeks kunnen oplossen in het flesje van 100ml?

10mg in 1ml +(1ml water) ?
100mg in 10ml
1000mg in 100ml

Dus zou ik bijvoorbeeld een gevulde spuit van 1ml 10mg oplossing hebben? :roll:
En natuurlijk dan de helft van het aantal milliliters met water toevoegen?
benniej
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: do jun 13, 2019 9:08 pm

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor Jmths » ma jun 17, 2019 4:47 pm

benniej schreef:Zou ik nu in theorie een hele gram Etizolam rechtstreeks kunnen oplossen in het flesje van 100ml?

Jup. Je neemt dus 50ml PG uit het 100ml PG flesje. En vervolgens vul je het flesje weer bij met 50ml water. Dan zou je moeten uitkomen op 50ml PG + 50ml water in het 100ml flesje.
benniej schreef:Dus zou ik bijvoorbeeld een gevulde spuit van 1ml 10mg oplossing hebben? :roll:

Een oplossing in een 1:10 verhouding ja. Het aantal ml *10. Dus 0,1ml vloeistof staat gelijk aan 1mg Etizolam. En 1ml vloeistof staat gelijk aan 10mg Etizolam.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor benniej » ma jun 17, 2019 7:09 pm

dankt,

Ik zat te klooien met het afwegen van het poeder zelf maar dat was niet te doen met een weegschaal van een tientje, heb je blijkbaar geen zak aan tenzij je er eentje aanschaft voor een paar honderd euro haha.

Ik zal de 50/50 oplossing nu maken dus ben tevreden dat ik even wat te doen heb

Misschien dat andere mensen hier ook baat bij hebben in de toekomst.

groeten,
Ben
benniej
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: do jun 13, 2019 9:08 pm

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor Jmths » di jun 18, 2019 10:11 am

benniej schreef:tenzij je er eentje aanschaft voor een paar honderd euro haha.

En ook dan zul je alsnog volumetrisch doseren moeten toepassen met dermate potente stoffen aangezien je niet handmatig dermate kleine hoeveelheden kunt afnemen.

benniej schreef:Misschien dat andere mensen hier ook baat bij hebben in de toekomst.

De cliché verhalen van mensen die benzodiazepine poeders zonder volumetrisch doseren proberen toe te passen zijn er in ieder geval in overvloed. Drugs gebruiken valt soms niet mee. :')

1,8mg Etizolam op 5ml PG klinkt eerlijk gezegd niet ideaal. :p

Ik kwam een relevant topic tegen dat je wellicht interessant vindt:
https://www.reddit.com/r/researchchemic ... _etizolam/
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor benniej » ma jul 01, 2019 8:55 pm

Geloof het of niet maar ik gebruik nu ongeveer 4 a 5x per dag een volle spuit van 1ml, dus totaal 40tot50 mg per dag , ik moet zeggen dit helpt mij erg veel tegen angsten en onderneem ik veel en ook ben ik meer vrolijk en kom uit mijn schulp .

waar ik nu mee zit is dat ik denk dat dit veel schade uiteindelijk zal toebrwmgen aan mnichaam en geest

im vroeg mij af of iemand ook weet hoe veel sterker dit is vergeleken mwt bv Diazepam.

mvg, Ben
benniej
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: do jun 13, 2019 9:08 pm

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor Jmths » di jul 02, 2019 12:32 pm

Lastige vergelijking aangezien Diazepam inclusief metabolieten toch wel 4x langer werkt en Diazepam een iets breder spectrum aan effecten heeft. Maar laten we zeggen dat grofweg 2mg Etizolam gelijk staat aan 10mg Diazepam.

Met 40mg a 50mg Etizolam per dag is er lijkt mij wel verhoogd risico op epilepsie. Mentaal staan benzodiazepines er natuurlijk wel bekend om de ze schommelingen in gemoedstoestand kunnen veroorzaken.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor Kikkerr » di jul 02, 2019 4:44 pm

Druks schreef:40/50 mg etizolam is bizar veel? Ik ging op 4 mg al helemaal loesoe.

vind het een raar verhaal...
50mg etizolam per dag.....
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor benniej » di jul 02, 2019 9:50 pm

Het rare is dat als ik een 10mg/1ml in mijn glas wijn spuit ben ik zo weg, maar via IV gebruik is dit toch echt heeel anders, heb vroeger wel 50mg Diazepam dagelijks 2 jaar lang gebruikt samen met 30mg temazepam voor in de avond

ik slik nu dagelijks 5x25mg Quetiapine en 15mg Mirtazapine
sommige dagen gebruik ik wel 3mmc en 4mmc.
benniej
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: do jun 13, 2019 9:08 pm

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor Jmths » wo jul 03, 2019 9:49 am

Meer extreme benzo tolerantie is in ieder geval niet ongehoord, van wat ik begreep kan dit vrij rap gaan. Maar ik zou niet weten wat de IV biobeschikbaarheid van benzodiazepines is, normaal gesproken wordt IV wel aardig opgenomen in ieder geval.

Stimulanten met aanzienlijke serotonine bijslag, benzodiazepines en anti psychotica klinkt als een stevige cocktail wel.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor benniej » wo jul 03, 2019 2:50 pm

Ik heb nu 250mg Flubromazolam weten te bemachtigen, iemand enige ervering hiermee? of zal ik hiervoor een nieuwe topic moete aanmaken.

Bedoeling is hetzelfde bereiken zoals het afwegen in PG voor IV, alhoewel ik dit niet van plan ben samen met de Etizolam te gebruiken natuurlijk.
benniej
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: do jun 13, 2019 9:08 pm

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor Jmths » wo jul 03, 2019 3:34 pm

benniej schreef:Ik heb nu 250mg Flubromazolam weten te bemachtigen, iemand enige ervering hiermee? of zal ik hiervoor een nieuwe topic moete aanmaken.

Bedoeling is hetzelfde bereiken zoals het afwegen in PG voor IV, alhoewel ik dit niet van plan ben samen met de Etizolam te gebruiken natuurlijk.

Sterk sederende benzodiazepine, wat dat betreft vrij tegenovergesteld aan Etizolam wat meer Anxiolitisch / Angstremmend / Recreatief is van aard. Relatief snelle opkomst en sterke piek met een vrij lange nasleep van effecten. Waarschijnlijk de meest heftige ontwenning die ik ooit van een benzodiazepine heb mee gemaakt. Nog wel wat heftiger dan wat ik ervoer van Clonazolam en Flunitrazolam bijvoorbeeld. Ik kreeg de indruk dat benzodiazepines met een sterker lichamelijk sedatief karakter ook sterker fysieke ontwenning veroorzaken.

Flubromazolam staat natuurlijk ook bekend om zijn sterke potentie in gewicht. Het zou niet onterecht wezen om het de in gewicht meest potente benzodiazepine momenteel beschikbaar te noemen.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor benniej » wo jul 03, 2019 3:56 pm

Jmths schreef:
benniej schreef:Ik heb nu 250mg Flubromazolam weten te bemachtigen, iemand enige ervering hiermee? of zal ik hiervoor een nieuwe topic moete aanmaken.

Bedoeling is hetzelfde bereiken zoals het afwegen in PG voor IV, alhoewel ik dit niet van plan ben samen met de Etizolam te gebruiken natuurlijk.

Sterk sederende benzodiazepine, wat dat betreft vrij tegenovergesteld aan Etizolam wat meer Anxiolitisch / Angstremmend / Recreatief is van aard. Relatief snelle opkomst en sterke piek met een vrij lange nasleep van effecten. Waarschijnlijk de meest heftige ontwenning die ik ooit van een benzodiazepine heb mee gemaakt. Nog wel wat heftiger dan wat ik ervoer van Clonazolam en Flunitrazolam bijvoorbeeld. Ik kreeg de indruk dat benzodiazepines met een sterker lichamelijk sedatief karakter ook sterker fysieke ontwenning veroorzaken.

Flubromazolam staat natuurlijk ook bekend om zijn sterke potentie in gewicht. Het zou niet onterecht wezen om het de in gewicht meest potente benzodiazepine momenteel beschikbaar te noemen.


Enig idee hoeveel Propyleenglycol nodig zou zijn voor 250mg Flubromazolam? Denk je dat dit hetzelfde zou zijn als met Etizolam? dus stel 1gram in 50/50 PG en water? of zijn er meerdere factoren waar rekening mee gehouden moet worden. :roll: bv. de Mol Massa etc.
benniej
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: do jun 13, 2019 9:08 pm

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor Jmths » do jul 04, 2019 9:53 am

Ik zelf los de meest potente benzodiazepines zoals Flunitrazolam, Flubromazolam en Clonazolam op in een 1mg:1ml ratio anders dan de 10mg:1ml ratio van Etizolam.

Ik wijk ook nooit af van de 1:1 en 10:1 ratio voor benzodiazepine oplossingen omdat dit al snel verwarring veroorzaakt.

Dus 125ml PG + 125ml water voor 250ml vloeistof totaal en daar zou ik dan de 250mg Flubromazolam in oplossen. Zo heb ik het in het verleden dan ook gedaan.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor Perry » zo jul 07, 2019 9:38 pm

Jmths schreef:Ik wijk ook nooit af van de 1:1 en 10:1 ratio voor benzodiazepine oplossingen omdat dit al snel verwarring veroorzaakt.

Amen to that!

Veel te vaak de fout in gegaan door 2:1 oplossingen te maken... of 3:1...
Disaster waiting to happen als je van het gemakkelijkst rekenen afstapt
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor benniej » vr jul 19, 2019 4:00 pm

Nou nadat ik begonnen ben met 1ml 4a5 per dag, ben ik nu bezig met een afbouwschema, de dokter schrok van de dosering en de potentie van Etizolam.
Ze raadde mij zelf aan om naar een afkickkliniek te gaan, waar ik al eerder ben behandeld voor een Benzo verslaving.

Dus mensen met een hoge verslavingsgevoeligheid opgelet :woeh:
benniej
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: do jun 13, 2019 9:08 pm

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor Jmths » za jul 20, 2019 1:30 am

Cheers, succes.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor benniej » di jul 23, 2019 1:00 pm

Ik zal via mijn afbouwschema toch weer een oplossing moeten maken, vorige keer deed ik gewoon 100ml PG en de helft water, wat ik mij afvraag - kan ik beter 50%pg en 50% injectievloeistof water dat ik kreeg van de apotheek maken of met NaGl 9% ,
benniej
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: do jun 13, 2019 9:08 pm

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor benniej » di jul 23, 2019 1:03 pm

De NaGl 9% idee omdat het toch een research chemical blijft
benniej
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: do jun 13, 2019 9:08 pm

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor Jmths » di jul 23, 2019 1:35 pm

benniej schreef:De NaGl 0,9% idee omdat het toch een research chemical blijft

Is dat ik gewoon demi water met 0,9% zout, ze zeggen dat dat iets beter is voor de bloedvaten in verband met equilibrium. 0,9% zout is zogezegd wat er van nature aanwezig is in het lichaam.

Het ding is dat de meeste benzodiazepines niet water oplosbaar zijn. Er zijn een paar uitzondering zo wordt bijvoorbeeld gezegd dat Flunitrazepam, Flunitrazolam en Pyrozalam lichtelijk wateroplosbaar zijn.

Midazolam is zogezegd de standaard injectie benzodiazepine in ziekenhuissetting maar daarvoor moet je de PH waarde omlaag halen/verzuren naar PH 5 (waar PH 7 neutraal is) wil je Midazolam praktisch kunnen toepassen als injectiebenzodiazepine. Van vloeistof met een PH waarde van 5 wil je niet teveel van consumeren laat staan injecteren. De voornaamste reden dat ze Midazolam als injectie benzodiazepine lijken te gebruiken is om misbruik hiervan te voorkomen.

Lang verhaal kort, je hebt een beetje PG nodig om de niet water oplosbare benzodiazepines op te kunnen lossen. Een beetje zout kan de oplosbaarheid wat doen verhogen maar NaGl 0,9% is waarschijnlijk niet genoeg om (niet wateroplosbare) benzodiazepines in te kunnen oplossen.

Mijn ervaring is dat als je 40% PG en 60% water gebruikt het al snel 6 a 12 uur kan duren voordat een benzodiazepine volledig is opgelost. Waar het met 50% PG en 50% water vaak al oplost in 30 a 60 minuten. Maar de oplosbaarheid kan ook sterk verschillen per benzodiazepine en zelfs per batch van dezelfde benzodiazepine.

Lang verhaal nog korter: Je hebt een beetje PG nodig om benzodiazepines op te kunnen lossen in water.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor benniej » di jul 23, 2019 3:00 pm

aangezien ik steeds minder vloeistof in mijn spuit stop om af te bouwen kan het verstandig zijn om bv 0.8ml waar ik nu op zit met afbouw aan te vullen met 0.2ml gedestilleerd water
benniej
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: do jun 13, 2019 9:08 pm

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor benniej » di jul 23, 2019 3:03 pm

ik bouw het weekelijks af met 0,1mg, het irritante is het doseren zonder een volle spuit te gebruiken. alleen geen idee om dit te doen met NaGl of injectievloeistof gedestilleerd
benniej
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: do jun 13, 2019 9:08 pm

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor benniej » di jul 23, 2019 3:06 pm

zal het doen 50/50 PG en NaGl en spuit aanvullen met gedestilleerd vloeistof, dus zou ik nu 0,8ml 50-50 oplossing hebben aangevuld met normale gedestilleerd water
benniej
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: do jun 13, 2019 9:08 pm

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor Jmths » di jul 23, 2019 3:21 pm

benniej schreef:zal het doen 50/50 PG en NaGl en spuit aanvullen met gedestilleerd vloeistof, dus zou ik nu 0,8ml 50-50 oplossing hebben aangevuld met normale gedestilleerd water

Kan wel werken, alleen kan wat lastig bijhouden wezen hoeveel je iedere keer dan precies nog neemt.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor benniej » di jul 23, 2019 4:05 pm

het irrritante zijn de luchtbellen, dus als ik eerst de afbouwml aanhoud en deze aanvul zal er minder verloren gaan neem ik aan

ik heb een afbouwschema gemaakt zit nu op 3x per dag 0,8ml, over 2 dagen op 0.7ml

toch nog onvoorstelbaar dat het ong 10maal potent is als diazepam, alleen diazepam heeft veel meer andere bijwerkingen, om volledig af te bouwen zou ik 7700mg diazepam moeten hebben omgerekent :s

nu dus 0,8 is 80mg diazepam x3 ,= 24ml = 240mg daags
benniej
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: do jun 13, 2019 9:08 pm

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor benniej » di jul 23, 2019 4:42 pm

Oja ik slam nu af en toe ook 3mmc, uppers en downers door elkaar , word toch weer verslavingskliniek is een kwestie van wilskracht maar is moeilijk als je dagelijks thuis zit en niets uitvreet :|
benniej
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: do jun 13, 2019 9:08 pm

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor Jmths » wo jul 24, 2019 12:08 am

benniej schreef:ik heb een afbouwschema gemaakt zit nu op 3x per dag 0,8ml, over 2 dagen op 0.7ml

Toch nog onvoorstelbaar dat het ong 10maal potent is als diazepam, alleen diazepam heeft veel meer andere bijwerkingen, om volledig af te bouwen zou ik 7700mg diazepam moeten hebben omgerekent :s

nu dus 0,8 is 80mg diazepam x3 ,= 24ml = 240mg daags

Diazepam duurt zo'n 4 á 5x langer dan Etizolam waardoor je dus ook overlap in effecten krijgt na verloop van dagen. Ben wel benieuwd naar je afbouwschema, gaat oraal doseren voor de afbouw lukken denk je? Als je het bij IV houdt wordt het wel lastig gok ik.

In het verleden gebruikte ik Diclazepam wat dus bijna hetzelfde doet als Diazepam maar meer potent is in gewicht. Eenmaal initieel hoog doseren met een langwerkende benzodiazepine en vanaf daar bouwde ik dan relatief snel af met deze. Dan tegelijkertijd gooide ik er verschillende middelen tegenaan om de benzodiazepine ontwenning dragelijk te maken. Om slaap te forceren Mitrazepine (yuck) bijvoorbeeld en dan overdag Kratom, zulk soort grappen. Ontwenning knalde er alsnog flink doorheen maar is beter dan niets.
benniej schreef:kwestie van wilskracht maar is moeilijk als je dagelijks thuis zit en niets uitvreet :|

Op wilskracht alleen ga je het niet redden vrees ik, benodigd ook wel structuur en planning.
Alles binnen hardbereik gaat in ieder geval gewoon op natuurlijk.
Laatst bijgewerkt door Jmths op vr jul 26, 2019 8:35 am, in totaal 1 keer bewerkt.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor benniej » do jul 25, 2019 10:30 pm

Ik bouw elke week af met 0,1ml

Ik begon met 1,0ml
Ik bouw elke week af met 0,1ml en zit nu op 0,7ml
Mirtazapine 25mg heb ik ook en ik slik ook 5x daags Quetiapine 25mg

Meestal voor het slapen gaan slik ik alle pillen in 1x met glas water en als ik sneller wil slapen dan doe ik het met een biertje en/of bijt de tabletten voor snellere werking.

over 3 weken heb ik een intake bij een GGZ instelling en hoop dat ze me niet eerst naar een afkickkliniek moet gaan zoals vorig keer.

als ik nu Diazepam omgerekend zou krijgen zou ik met 0,7ml 210mg Diazepam uitkomen. Mijn huisarts wou het niet eens omzetten naar Etizest of Etilaam of hoe die merken ook heten.


de afbouw is trouwens 3x per dag IV en soms 2x
benniej
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: do jun 13, 2019 9:08 pm

Re: Etizolam oplossen in Propyleenglycol

Berichtdoor Jmths » vr jul 26, 2019 9:02 am

benniej schreef:over 3 weken heb ik een intake bij een GGZ instelling en hoop dat ze me niet eerst naar een afkickkliniek moet gaan zoals vorig keer.

als ik nu Diazepam omgerekend zou krijgen zou ik met 0,7ml 210mg Diazepam uitkomen.

Gezien je huidige gebruik en het feit dat je al bekend bent bij de afkickkliniek acht ik de kans eerder aanwezig dat ze willen dat je eerst naar de afkickkliniek gaat. Voor mij maakt het verder niet zoveel uit en ik kan het mis hebben, maar ik krijg ook een beetje de indruk dat middelengebruik jou niet zoveel lijkt te doen waarvan ik mij kan voorstellen dat dit mee kan spelen in een besluit om je terug te sturen naar een afkickkliniek.

Een goede vriend gebruikte al aardig wat jaren vanaf puberteit benzodiazepines op doktersvoorschrift en daarnaast de nodige hoeveelheid RC benzodiazepines. Had hij zichzelf niet na ruim 6 maanden van kant gemaakt had het toch waarschijnlijk zeker 12 maanden geduurd voordat hij volledig over de benzodiazepine ontwenning heen was na ongeveer zo'n 9 maanden afbouw. Het eerste wat ze deden was hem volledig overschakelen op Diazepam waarop hij op zo'n 200mg Diazepam, misschien iets meer, mee begon. Daarnaast in ieder geval Trazadone (beetje gelijkend aan Mitrazepine) om hem 's nachts een kans op slapen te geven. Als je een dermate hoge dosering Diazepam in de afkick krijgt mag je je handjes wel samen wrijven en vervolgens een potje janken om de hel die je te wachten staat.

Ik kan je in ieder geval wel voorspellen dat ze aardig genadeloos zullen wezen in wat je krijgt en je afbouwschema. Deze mensen hebben er vaak niet zoveel boodschap aan of je gek wordt zolang je maar niet in levensgevaar bent en ze zullen ook geheid je afbouw pushen naar een punt waarbij je niet bepaald comfortabel zult wezen.
benniej schreef:Mijn huisarts wou het niet eens omzetten naar Etizest of Etilaam of hoe die merken ook heten.

Niet heel verrassend toch.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner