Ben eerlijk gezegd verbaasd dat veel mensen hier het een subtiele benzodaizepine noemen. Ik had 2 verschillende soorten pellets van 8mg per stuk en aangekocht in poeder, allemaal zelfde potentie voor zover ik kan inschatten.
8mg vertaald zich voor mij waarschijnlijk toch wel naar 12uur KO slapen, het duurt misschien wel 3 uur voordat het fatsoenlijk opgekomen is maar dan voel ik het ook wel stevig, de halfwaardetijd liegt er ook niet om, 3-4 dagen na een beetje gemiddelde dosering ofso?
Flubromazolam en flubromazepam voelde voor mij relatief sterk sederend en weinig angstremmend, als ik het mij goed herinner wordt dit ook aardig door wetenschappelijk onderzoek bevestigd (sommige GABA receptoren worden in verband gelegd met een meer sederend karakter en sommige met een meer anxiolitisch karakter).
Er wordt ook in algemene zin en door wetenschappelijk onderzoek gesteld dat mensen sneller tolerantie ontwikkelen voor de sederende (en slaapverwekkende) effecten van benzodiazepinen en minder snel voor de anxiolitische (en recreatieve) effecten van benzodiazepines. Wellicht dat flubromazepam onder de meer doorgewinterde gebruikers om deze reden milder aanvoelt.