Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Flubromazepam

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Flubromazepam

Berichtdoor yogi » vr sep 13, 2013 4:23 pm

Sommige vendors hebben het weer in stock, ga volgende week weer wat bestellen, blijft een dure benzo maar voor af en toe op z'n tijd is hij het geld zeker waard.
yogi
Offline
 

Re: Flubromazepam

Berichtdoor Bonke » ma okt 21, 2013 8:28 pm

Een bekende vendor biedt het nu vrij goedkoop aan. Is dit wat om simpel op een chille avond te pakken of te pakken na een avondje pep?

Kan iemand mij ook vertellen of dit op DIclazepam lijkt? NIemand reageert in dat topic :conf:
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: Flubromazepam

Berichtdoor Paradise » do okt 24, 2013 2:40 pm

Het lijkt op diazepam en bromazepam. Vooral op die laatste maar je krijgt eerst een klap die wat op de "come up" van diazepam lijkt. Dus wie dat leuke benzo's vindt zal dit ook wel goed vinden. Wie 10mg diazepam goed vindt voor een gezellige avond zal 10mg flubromazepam ook wel gezellig vinden, je zal net iets minder verdwalen etc ... maar nog steeds de indruk wekken bij mensen ergens op een andere planeet te zijn en best tevreden.

Op 20mg vroeg ik mijn vriendin naast het bad te zitten zodat ik zeker niet zou verdrinken. :kleuter:
Dat was wel met 120mg codeïne op een lege maag, ik voelde me helemaal zoals ze mensen die waps zijn van de morfine in het ziekenhuis afbeelden in komedies. Ik vind het net iets optimistischer dan diazepam in het wausse deel. Dolle pret dus voor mensen met rugproblemen die wel eens wat opiaat en wat benzo door elkaar draaien om hun job te kunnen behouden.

In een mix met alcohol lig je op de vloer voor je slurred en black out.
Milde opiaten geven dan weer een meerwaarde.
Ik zou hier wat voorzichtiger mee zijn dan pyrazolam of etizolam.

Het lijkt niet op diclazepam of pyrazolam en misschien een beetje op etizolam.
Etizolam is helderder en korter, wel nog chill.
Pyrazolam is uitsluitend angstwerend, sterk maar subtiel, je voelt je niet lekker chill ofzo.
Diclazepam heb ik niks mee ...
Avatar gebruiker
Paradise
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 457
Geregistreerd: wo jul 13, 2011 3:45 am

Re: Flubromazepam

Berichtdoor ParadijsVogel » vr dec 13, 2013 3:28 pm

Het enige wat ik nog kan denken is: wow! Gisteren om half 5 7,5 mg flubromazepam weggewerkt samen met The Dude, wat na een uurtje of 2 bij mij wel goed insloeg, om half 1 's nachts nog 2,5mg erbij gegooid en ertussendoor hadden we ook allebei nog 2,5 mg erbij gegooid.

Uiteraard word je nogal loom van dit spulletje, maar gelukkig hebben we daar ook middeltjes voor, pep. De energie van de pep en de intense rust van de flubromazepam zijn in 1 woord heerlijk te noemen. De flubromazepam haalt het gejaagde gevoel van de pep weg, maar je houdt nog wel de energie om dingen te ondernemen. Nu, bijna een dag na eerste inname, is de flubromazepam nog steeds prettig aanwezig. Alsof het zonnetje binnen in mij schijnt en alles mooi is. Ook de bijwerkingen van de speed zijn niet of minder aanwezig (minder droge bek, minder kaakschaatsen, geen "vies" gevoel naarmate de dag vordert, eetlust onderdrukkend effect is minder).

Misschien vind ik deze combo nog wel leuker dan MDMA, in ieder geval in een thuissetting.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Flubromazepam

Berichtdoor Paradise » zo dec 15, 2013 3:52 pm

De gewenning loopt ook wel oldskool snel de trap op.
Denk niet dat je dit een maandje moet uitproberen of per ongeluk 50 stuks ipv 5 nemen ... ^^
Haja als dit goedkoper wordt zullen de nare verhalen wel volgen, is volgens mij verslavender dan etizolam en de gevolgen zullen niet zo mild zijn als bij etizolam, ik ga het alvast niet proberen :)

Zal nog mooi worden :/

Ik heb nu pellets van 4mg van het type massa productie RC, ben benieuwd hoe ze zijn tegenover de caps van de makers.
Avatar gebruiker
Paradise
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 457
Geregistreerd: wo jul 13, 2011 3:45 am

Re: Flubromazepam

Berichtdoor ParadijsVogel » zo dec 15, 2013 4:11 pm

Het lijkt me ook niet bepaald iets wat je elke dag moet gaan doen, omdat het maar heel langzaam wordt afgebroken en de enorm lange werkingsduur. Op beide vlakken dus ook totaal niet te vergelijken met etizolam.

De cravings naar flubromazepam zijn inderdaad wel wat heftiger dan het verlangen naar etizolam.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Flubromazepam

Berichtdoor ParadijsVogel » zo dec 15, 2013 4:56 pm

Flunitrazepam heb ik nog niet gebruikt, dus dat kan ik je niet vertellen :(
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Flubromazepam

Berichtdoor Frog » zo dec 15, 2013 10:32 pm

Gevaarlijk spul op een keer word je wakker en ben je zwaar uitgewoond.
Flubberkutjes'zepam :rock: :roll:
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Flubromazepam

Berichtdoor Spoednick » za feb 15, 2014 7:00 pm

Wat ik vooral zo leuk vind aan flubro is dat het net zoals G veel inhibities wegneemt. De uren (dag) nadat ik het heb genomen heb ervaar ik weinig sociale schaamte of terughoudendheid. Het neemt alle niet-rationele angsten en beperkingen in je gedragingen weg waardoor het leven minder stresserend is. Ook wordt ik er minder dan bij andere benzo's een introverte benzo-verdoofde mongool van, maar eerder een extraverte zelfverzekerde jonge manskerel.
Avatar gebruiker
Spoednick
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 252
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:05 pm

Re: Flubromazepam

Berichtdoor ge0ks » za feb 22, 2014 8:22 am

Klinkt goed, ik ga zo dadelijk de eerste in m'n mond stoppen, na avondje pep. 4 of 8 mg, mhhh.. :)

Spoednick schreef:Wat ik vooral zo leuk vind aan flubro is dat het net zoals G veel inhibities wegneemt. De uren (dag) nadat ik het heb genomen heb ervaar ik weinig sociale schaamte of terughoudendheid. Het neemt alle niet-rationele angsten en beperkingen in je gedragingen weg waardoor het leven minder stresserend is. Ook wordt ik er minder dan bij andere benzo's een introverte benzo-verdoofde mongool van, maar eerder een extraverte zelfverzekerde jonge manskerel.
Klinkt als best iet verslavend voor mij, gelukkg is het zo duur, vind je het beter dan bv xanax?
ge0ks
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 109
Geregistreerd: di feb 22, 2011 3:42 am

Re: Flubromazepam

Berichtdoor ge0ks » za feb 22, 2014 1:36 pm

Best sterk spul ja, doet me meeste denken aan de anti-angst kant van alprozolam en een vleugje bromozepam erdoor, voor de rest vind ik hem iets te sedatief, maar dat komt mss omdat ik gisteren heb doorgehaald, iig leuk RCtje :) Ohjah, ik had 8mg genoemen, en 3 uur daarvoor 2,5 Lorazepam. Heb wel een minieme tollerantie
ge0ks
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 109
Geregistreerd: di feb 22, 2011 3:42 am

Re: Flubromazepam

Berichtdoor Ben » za feb 22, 2014 2:56 pm

Voel je het nu nog? Normaal wel, toch.
Avatar gebruiker
Ben
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 384
Geregistreerd: zo sep 15, 2013 3:17 pm

Re: Flubromazepam

Berichtdoor ge0ks » za feb 22, 2014 5:06 pm

Ja man, het is echt geen benzo om na een nacht wakker te gebruiken, ik voel me chill maar ik krijg niks voor mekaar alles duurt 25 keer zo lang, me ogen hangen half dicht en ben al ongeveer twee uur te laat voor een afspraak (niet dat het zo tijdsgebonden is maar ik zou er twee uur geleden zijn hehe). Mss beter 4mg genomen, of een andere benzo. Meer pep helpt ook niet echt, of mss ben ik gwn een slappe vod. :kleuter:

EDIT: Ik zit hier ook al een uur in m'n ondergoed klaar om me te gaan douchen lol

EDIT2: Ongeveer 8 uur na iname voel ik me wel weer minder verdoofd :)
ge0ks
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 109
Geregistreerd: di feb 22, 2011 3:42 am

Re: Flubromazepam

Berichtdoor Paradise » zo feb 23, 2014 9:21 pm

ge0ks schreef:Klinkt goed, ik ga zo dadelijk de eerste in m'n mond stoppen, na avondje pep. 4 of 8 mg, mhhh.. :)

Spoednick schreef:Wat ik vooral zo leuk vind aan flubro is dat het net zoals G veel inhibities wegneemt. De uren (dag) nadat ik het heb genomen heb ervaar ik weinig sociale schaamte of terughoudendheid. Het neemt alle niet-rationele angsten en beperkingen in je gedragingen weg waardoor het leven minder stresserend is. Ook wordt ik er minder dan bij andere benzo's een introverte benzo-verdoofde mongool van, maar eerder een extraverte zelfverzekerde jonge manskerel.
Klinkt als best iet verslavend voor mij, gelukkg is het zo duur, vind je het beter dan bv xanax?


Grote verschil met xanax kwa angstwering vind ik, maar dat is mss alleen bij mij,
dat ik bij flubromazepam een gezellige extraverte zelfverzekerde jonge manskerel ben/word, maar rekening houd met iedereen, tof gezelschap, vlot op een leuke/grappige manier en op xanax ben ik gewoon 100 keer egocentrischer, veel harder voor andere mensen, judgemental, de rest moet dan maar mee kunnen of mothefucking doodvallen.
Op hoge dosissen uit dat verschil zich dan als enerzijds een lieve spastische mongool en anderzijds gewoon een brute crimineel. Ik vind die 2 een zee van verschil ...

En bij flubro, zeker met wat alcohol erbij ofzo, is het dan ook veel vallen en kruipen, best nog helder in de kop, super irritant als de rest nog niet zat is en je moet al ondersteund worden of er sneuvelen vazen en tafels, terwijl je best nog nuchter bent, de rest aan hun 3e glas wijn, jij ook aan je 3e glas wijn, maar wel tegen kasten lopend en kruipend over de mensen op de bank om een plasje te doen. ff 20 min op weg naar een toilet die 2 kamers verder is en een flauw excuus dat je niet gegeten hebt ofzo en al poosje slecht slaapt :/
Mensen wisten niet wat er gebeurde ( start van een gezellig, babbel, zit, drink kotfeesje )

Xanax en alcohol sjah, ik kan heel veel xanax nemen daar heel veel bij drinken en nog doen wat ik wil, en dat zijn dan meestal niet de beste dingen ...
Avatar gebruiker
Paradise
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 457
Geregistreerd: wo jul 13, 2011 3:45 am

Re: Flubromazepam

Berichtdoor Maus » wo maart 05, 2014 6:55 pm

Enya schreef:Kan niet wachten tot er een RC op de markt komt, die erg veel lijkt op schone heroïne.

Een soort MDMA/heroïne/coca/Xanax-achtige combi zou mooi zijn ;)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Flubromazepam

Berichtdoor zaagmans » wo maart 05, 2014 7:16 pm

Paradise schreef:
ge0ks schreef:Klinkt goed, ik ga zo dadelijk de eerste in m'n mond stoppen, na avondje pep. 4 of 8 mg, mhhh.. :)

Spoednick schreef:Wat ik vooral zo leuk vind aan flubro is dat het net zoals G veel inhibities wegneemt. De uren (dag) nadat ik het heb genomen heb ervaar ik weinig sociale schaamte of terughoudendheid. Het neemt alle niet-rationele angsten en beperkingen in je gedragingen weg waardoor het leven minder stresserend is. Ook wordt ik er minder dan bij andere benzo's een introverte benzo-verdoofde mongool van, maar eerder een extraverte zelfverzekerde jonge manskerel.
Klinkt als best iet verslavend voor mij, gelukkg is het zo duur, vind je het beter dan bv xanax?


Grote verschil met xanax kwa angstwering vind ik, maar dat is mss alleen bij mij,
dat ik bij flubromazepam een gezellige extraverte zelfverzekerde jonge manskerel ben/word, maar rekening houd met iedereen, tof gezelschap, vlot op een leuke/grappige manier en op xanax ben ik gewoon 100 keer egocentrischer, veel harder voor andere mensen, judgemental, de rest moet dan maar mee kunnen of mothefucking doodvallen.
Op hoge dosissen uit dat verschil zich dan als enerzijds een lieve spastische mongool en anderzijds gewoon een brute crimineel. Ik vind die 2 een zee van verschil ...

En bij flubro, zeker met wat alcohol erbij ofzo, is het dan ook veel vallen en kruipen, best nog helder in de kop, super irritant als de rest nog niet zat is en je moet al ondersteund worden of er sneuvelen vazen en tafels, terwijl je best nog nuchter bent, de rest aan hun 3e glas wijn, jij ook aan je 3e glas wijn, maar wel tegen kasten lopend en kruipend over de mensen op de bank om een plasje te doen. ff 20 min op weg naar een toilet die 2 kamers verder is en een flauw excuus dat je niet gegeten hebt ofzo en al poosje slecht slaapt :/
Mensen wisten niet wat er gebeurde ( start van een gezellig, babbel, zit, drink kotfeesje )

Xanax en alcohol sjah, ik kan heel veel xanax nemen daar heel veel bij drinken en nog doen wat ik wil, en dat zijn dan meestal niet de beste dingen ...


Wat een heerlijke, humoristische berschrijving geef je hier. Ik heb nu al zin om het een keer te proberen.
zaagmans
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 98
Geregistreerd: za feb 09, 2013 7:26 am

Re: Flubromazepam

Berichtdoor marcko » do maart 13, 2014 6:18 pm

Ik heb vandaag 100 mg gekregen het valt niet tegen lekker mellow. IK heb alleen geen weegschaal
dus ik moet het eye-ballen. Ik heb het in eem bommetje gedaan.
Marcko de nieuwe forumpiraat, schijt aan alle regels.
Pompt die shit in 5/4 maat, comments scherp als egels.
Deze man is adequaat als het hoofd van de penose.
Liquideert je met zijn woorden ondanks zijn psychose!
Avatar gebruiker
marcko
Belezen Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 175
Geregistreerd: wo okt 16, 2013 3:58 pm

Re: Flubromazepam

Berichtdoor xastur » do jul 03, 2014 9:13 pm

Ik zocht idd een rc die pijnstillend rustgevend is en relaxend
Dus deze is denk ik perfect
Etizolam zou ik ook graag nog eens willen testen.
Maar welke RC geeft nu een goede euforische werking en is pijnstillend?
xastur
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 807
Geregistreerd: do jul 03, 2014 8:30 pm

Re: Flubromazepam

Berichtdoor Klimtox » do jul 03, 2014 11:17 pm

Die opiaat RC schijnt daar wel goed in te zijn. AK47 ofzo.
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Flubromazepam

Berichtdoor xastur » vr jul 04, 2014 1:35 pm

Klimtox schreef:Die opiaat RC schijnt daar wel goed in te zijn. AK47 ofzo.


Dank je wel voor de Info, ik zal hier even rondneuzen op dit forum. misschien dat er een topic over bekend is.
xastur
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 807
Geregistreerd: do jul 03, 2014 8:30 pm

Re: Flubromazepam

Berichtdoor Rudolph » vr jul 04, 2014 1:37 pm

Klimtox schreef:Die opiaat RC schijnt daar wel goed in te zijn. AK47 ofzo.

http://drugsforum.info/viewtopic.php?t=6135?
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: Flubromazepam

Berichtdoor Fool » vr jul 04, 2014 8:58 pm

Daar zou ik stiekem toch een beetje voorzichtig mee opspringen. ;)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Flubromazepam

Berichtdoor Fool » vr jul 04, 2014 9:03 pm

:hulde:
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Flubromazepam

Berichtdoor xastur » ma jul 07, 2014 5:47 pm

Fool schreef:Daar zou ik stiekem toch een beetje voorzichtig mee opspringen. ;)
je moet er ook mee omspringen als je er mee boven op gaat springen gaan ze kapot 8-) anyway dat is toch met alle medicijnen. Gewoon alles met beperkte maten dan is er niks aan de hand.
Is die ak47 niet hetzelfde als de rc die aangegeven staat in de link want deze heet anders.
Ak47 is toch een wapen :grin: :roll2:
xastur
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 807
Geregistreerd: do jul 03, 2014 8:30 pm

Re: Flubromazepam

Berichtdoor Fool » ma jul 07, 2014 5:52 pm

Tox z'n geheugen is kapot, het ging inderdaad over AH-7921. Heb ik laatst nog een reportje over geschreven. :)
tripreports-downers/ah-7921-de-rc-opioid-t9693.html

Maar, beter ga je langs een doc ofzo, zelfmedicatie is niet echt een goede oplossing.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Flubromazepam

Berichtdoor xastur » di jul 08, 2014 6:16 pm

Ik weet dat zellf doc spelen fout is maar neemt niet weg dat ik wel erg nieuwsgierig geworden ben.
xastur
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 807
Geregistreerd: do jul 03, 2014 8:30 pm

Re: Flubromazepam

Berichtdoor kevinoow » di jul 22, 2014 1:46 pm

xastur schreef:neemt niet weg dat ik wel erg nieuwsgierig geworden ben.


Dit dus. :grin:
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Re: Flubromazepam

Berichtdoor xastur » di jul 22, 2014 8:59 pm

Dit lijkt mij een leuke combo met oxycodone? Zou dit goed werken?
xastur
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 807
Geregistreerd: do jul 03, 2014 8:30 pm

Re: Flubromazepam

Berichtdoor Fool » di jul 22, 2014 9:16 pm

xastur schreef:Dit lijkt mij een leuke combo met oxycodone? Zou dit goed werken?

Volgens mij moet jij een beetje oppassen...
verslaving/ben-jij-verslavingsgevoelig-t619-240.html#p512855
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Flubromazepam

Berichtdoor Maus » di jul 22, 2014 10:08 pm

xastur schreef:Dit lijkt mij een leuke combo met oxycodone? Zou dit goed werken?

Ik dacht dat je nooit geen oxycodone meer zou :snort: ?!
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner