Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Klinkt als best iet verslavend voor mij, gelukkg is het zo duur, vind je het beter dan bv xanax?Spoednick schreef:Wat ik vooral zo leuk vind aan flubro is dat het net zoals G veel inhibities wegneemt. De uren (dag) nadat ik het heb genomen heb ervaar ik weinig sociale schaamte of terughoudendheid. Het neemt alle niet-rationele angsten en beperkingen in je gedragingen weg waardoor het leven minder stresserend is. Ook wordt ik er minder dan bij andere benzo's een introverte benzo-verdoofde mongool van, maar eerder een extraverte zelfverzekerde jonge manskerel.
ge0ks schreef:Klinkt goed, ik ga zo dadelijk de eerste in m'n mond stoppen, na avondje pep. 4 of 8 mg, mhhh..Klinkt als best iet verslavend voor mij, gelukkg is het zo duur, vind je het beter dan bv xanax?Spoednick schreef:Wat ik vooral zo leuk vind aan flubro is dat het net zoals G veel inhibities wegneemt. De uren (dag) nadat ik het heb genomen heb ervaar ik weinig sociale schaamte of terughoudendheid. Het neemt alle niet-rationele angsten en beperkingen in je gedragingen weg waardoor het leven minder stresserend is. Ook wordt ik er minder dan bij andere benzo's een introverte benzo-verdoofde mongool van, maar eerder een extraverte zelfverzekerde jonge manskerel.
Enya schreef:Kan niet wachten tot er een RC op de markt komt, die erg veel lijkt op schone heroïne.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Paradise schreef:ge0ks schreef:Klinkt goed, ik ga zo dadelijk de eerste in m'n mond stoppen, na avondje pep. 4 of 8 mg, mhhh..Klinkt als best iet verslavend voor mij, gelukkg is het zo duur, vind je het beter dan bv xanax?Spoednick schreef:Wat ik vooral zo leuk vind aan flubro is dat het net zoals G veel inhibities wegneemt. De uren (dag) nadat ik het heb genomen heb ervaar ik weinig sociale schaamte of terughoudendheid. Het neemt alle niet-rationele angsten en beperkingen in je gedragingen weg waardoor het leven minder stresserend is. Ook wordt ik er minder dan bij andere benzo's een introverte benzo-verdoofde mongool van, maar eerder een extraverte zelfverzekerde jonge manskerel.
Grote verschil met xanax kwa angstwering vind ik, maar dat is mss alleen bij mij,
dat ik bij flubromazepam een gezellige extraverte zelfverzekerde jonge manskerel ben/word, maar rekening houd met iedereen, tof gezelschap, vlot op een leuke/grappige manier en op xanax ben ik gewoon 100 keer egocentrischer, veel harder voor andere mensen, judgemental, de rest moet dan maar mee kunnen of mothefucking doodvallen.
Op hoge dosissen uit dat verschil zich dan als enerzijds een lieve spastische mongool en anderzijds gewoon een brute crimineel. Ik vind die 2 een zee van verschil ...
En bij flubro, zeker met wat alcohol erbij ofzo, is het dan ook veel vallen en kruipen, best nog helder in de kop, super irritant als de rest nog niet zat is en je moet al ondersteund worden of er sneuvelen vazen en tafels, terwijl je best nog nuchter bent, de rest aan hun 3e glas wijn, jij ook aan je 3e glas wijn, maar wel tegen kasten lopend en kruipend over de mensen op de bank om een plasje te doen. ff 20 min op weg naar een toilet die 2 kamers verder is en een flauw excuus dat je niet gegeten hebt ofzo en al poosje slecht slaapt :/
Mensen wisten niet wat er gebeurde ( start van een gezellig, babbel, zit, drink kotfeesje )
Xanax en alcohol sjah, ik kan heel veel xanax nemen daar heel veel bij drinken en nog doen wat ik wil, en dat zijn dan meestal niet de beste dingen ...
Klimtox schreef:Die opiaat RC schijnt daar wel goed in te zijn. AK47 ofzo.
Klimtox schreef:Die opiaat RC schijnt daar wel goed in te zijn. AK47 ofzo.
je moet er ook mee omspringen als je er mee boven op gaat springen gaan ze kapot anyway dat is toch met alle medicijnen. Gewoon alles met beperkte maten dan is er niks aan de hand.Fool schreef:Daar zou ik stiekem toch een beetje voorzichtig mee opspringen.
xastur schreef:neemt niet weg dat ik wel erg nieuwsgierig geworden ben.
xastur schreef:Dit lijkt mij een leuke combo met oxycodone? Zou dit goed werken?
xastur schreef:Dit lijkt mij een leuke combo met oxycodone? Zou dit goed werken?
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten