Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
zannypopper schreef:Vind zolpidem persoonlijk veel hypnotischer en chiller dan flurazepam. Flurazepam gaf me gewoon die typisch benzo-roes die niet interessant genoeg is Zolpidem maakt mij licht in het hoofd, wazig zien en soms heel lichte hallicunaties op hogere doseringen, echt een body en mental 'high' @prototype
En zolpidem werkt ook veel minder lang. Functioneer ik veel beter mee.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:Heb ik nu toevallig 2 van liggen, zal ze eens proberen.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Fool schreef:Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.
Wellis
Amvitamientje schreef:Uhmm, die middelen komen niet eens in de buurt bij de ''King of benzo''s''
zannypopper schreef:Amvitamientje schreef:Uhmm, die middelen komen niet eens in de buurt bij de ''King of benzo''s''
In dat lijstje van 'King Of Benzos' is zannypopper anders wel zeer geïnteresseerd?
Go on, tell me more.. @Amvitamientje
Amvitamientje schreef:Ik hoop dat er snel pallets/blotters met dit goedje komen
Perry schreef:BINNEN!
Edit:
My name is Perry Knoxville
Welcome to Jackass.
2mg ge-eyeballed en opgelost in 2mL water... Denk dat dit preciezer is dan mn weegschaal en ik wil niet alles al oplossen. Dan wil ik t water eerst gekookt hebben. Lost trouwens niet HEEEEL makkelijk op, maar 't lukt wel
Perry schreef:ik leev
Perry schreef:nee, te soft ge-eyeballed denk ik
Perry schreef:Die dosis weet ik dus niet.
Ik ben er nu wel achter dat ik in de buurt zat qua goede dosis, want ik werd zonet o de grond wakker toen ik het iets hoger doseerde (van datzelfde beetje oplossing
Perry schreef:BINNEN!
Edit:
My name is Perry Knoxville
Welcome to Jackass.
2mg ge-eyeballed en opgelost in 2mL water... Denk dat dit preciezer is dan mn weegschaal en ik wil niet alles al oplossen. Dan wil ik t water eerst gekookt hebben. Lost trouwens niet HEEEEL makkelijk op, maar 't lukt wel
Amvitamientje schreef:Nog steeds alleen in poedervorm te krijgen, een dosis van 200ug afwegen is lastig. Wel echt de sterkste benzo die ik ooit op heb.
Laatst was ik heilig van overtuigd dat ik aan het koken was en het bijna klaar was. Dus ik loop naar de keuken, geen eten, geen pan, niets!
Toen maar bami opgewarmd en sochtends wakker geworden met bami in mijn haar
Druks schreef:Jmths schreef:Ik hoop dat je je beseft dat mister Knoxville vrijwel constant onder invloed was van een hoge dosering PCP en vrijwel standaard manisch als de tering was hierdoor. Er is denk ik wel een reden waarom zijn halve crew zich ondertussen de afgrond en in sommige gevallen zelfs de dood in heeft gewerkt.
Dat was Steve-O
Jmths schreef:.
De kans is in ieder geval wel aanwezig dat flunitrazolam flinke gevolgen en zelfs doden met zich mee kan brengen in de toekomst.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten