Het wordt beschreven op internet als ''The king of benzo's'' en schijnt extreem potent te zijn.
En dat het oplosbaar is in water maakt het alleen maar interessanter!
Ik krijg het morgen binnen

Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Fool schreef:Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.
Wellis
Jcutter schreef:Het is oplosbaar in water? DAt houd in dat je het in vrouwendrankjes kan spuiten?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Oke, deze dingen zijn echt heftig.
Wellis
Perry schreef:Praktisch als slaapmiddel na uppers? De werkingsduur is wel perfect
Amvitamientje schreef:Lastig, als een combo flunitazepam, flubromazepam en een hele hog3 dosis clonazepam. Of zoiets
Perry schreef:Amvitamientje schreef:Lastig, als een combo flunitazepam, flubromazepam en een hele hog3 dosis clonazepam. Of zoiets
Flubromazepam & clonazepam
Wellis
Perry schreef:Praktisch als slaapmiddel na uppers? De werkingsduur is wel perfect
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
zannypopper schreef:Bedoel je Clonazolam? @Prototype
Amvitamientje schreef:Lastig, als een combo flunitazepam, flubromazepam en een hele hog3 dosis clonazepam. Of zoiets
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
zannypopper schreef:Oepsvan Clonazepam werd ik opzich niet heel erg suf van, i.c.m de andere substanties weet ik natuurlijk niet
90mg Flurazepam + 3mg xanax deed me soms wel eens 2 dagen pitten ja
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Abysmal schreef:Perry schreef:Praktisch als slaapmiddel na uppers? De werkingsduur is wel perfect
Alleen voor deze reden is mijn interesse gewekt. Kan iemand dit topic aanvullen als hij/zij ervaring heeft met hoe goed je kan slapen erop na een avond door sjeezen?
Wellis
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast