Basshoven schreef:ParadijsVogel schreef:Deed mij ook denken aan dat topic: Deze dus
Dat topic bedoelde ik, ja, tnx voor het vinden ervan
Lees het telkens weer opnieuw met een grotere morbide fascinatie dan voorheen. Vind het van zo'n ontzettende achteloosheid t.o.v. het eigen leven getuigen dat ik er bijna van over m'n nek ga. Maargoed ik ga offtopic
chris309 schreef:Basshoven schreef:ParadijsVogel schreef:Deed mij ook denken aan dat topic: Deze dus
Dat topic bedoelde ik, ja, tnx voor het vinden ervan
Lees het telkens weer opnieuw met een grotere morbide fascinatie dan voorheen. Vind het van zo'n ontzettende achteloosheid t.o.v. het eigen leven getuigen dat ik er bijna van over m'n nek ga. Maargoed ik ga offtopic
Ik kan me exact hetzelfde verhaal herinneren dat op bluelight is geplaatst, zeker weten dat dit niet een copy/paste van het betreffende report is geweest?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
ParadijsVogel schreef:Deed mij ook denken aan dat topic: Deze dus
Mijn hoogste dosis was denk ik 30mg ongeveer.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten