Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel schreef:Deed mij ook denken aan dat topic: Deze dus
Mijn hoogste dosis was denk ik 30mg ongeveer.
ParadijsVogel schreef:Deed mij ook denken aan dat topic: Deze dus
Basshoven schreef:Lees het telkens weer opnieuw met een grotere morbide fascinatie dan voorheen. Vind het van zo'n ontzettende achteloosheid t.o.v. het eigen leven getuigen dat ik er bijna van over m'n nek ga. Maargoed ik ga offtopic
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Basshoven schreef:Lees het telkens weer opnieuw met een grotere morbide fascinatie dan voorheen. Vind het van zo'n ontzettende achteloosheid t.o.v. het eigen leven getuigen dat ik er bijna van over m'n nek ga. Maargoed ik ga offtopic
Dan moet je het eens live proberen volgen terwijl je voor de eerste keer LSD doet op je eentje
I Riddim schreef:Ik ga morgen 50 - 60 mg doen op een huisfeestje van me, ga ook muziek draaien (Electro, Drum n bass) , in het midden van me trip. Kijken of dit lukt, word vast vet.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Basshoven schreef:veel plezier
Einstein schreef:Een andere keer roerde ik 50 mg 2C-B en 100 mg keta door elkaar, snoof dit op, trad uit mijn lichaam en vloog op een vliegend tapijt van neonlicht de lucht in![]()
Einstein schreef:50 mg of iets in die grootteorde, geloof ik - bomen werden levensechte Disneyfiguren, overal was kleur en ik zag gezichten in boomtakken en mensen die er niet waren.![]()
Een andere keer roerde ik 50 mg 2C-B en 100 mg keta door elkaar, snoof dit op, trad uit mijn lichaam en vloog op een vliegend tapijt van neonlicht de lucht in![]()
Einstein schreef:Een andere keer roerde ik 50 mg 2C-B en 100 mg keta door elkaar, snoof dit op, trad uit mijn lichaam en vloog op een vliegend tapijt van neonlicht de lucht in![]()
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten