Gouden combo's zijn al vastgesteld (140 mg 4FA + laag aantal 2C bijvoorbeeld)
Dit is een sicke test, alles in lage doseringen en ik hoop op een hoop verbeteringen/afstraffingen in de comments!
Maar wat mixt er, op 3 bier na dan, nou erg lekker met MXE? Etizolam! 2 er bij en je gaat nog vloeiender, megasoepel.
Aangezien het mijn gekke avond is waarbij vanalles is aangekomen zit ik nu op een lage dosis mxe (3 puntjes) en een lage dosis 2-fa om de dopamine uptake hiervan wat te versterken. 3 mg etizolam, 3 biertjes en ong 10mg 2cc oraal en nasaal.
Ik ben zeker niet meer vast ter been maar ik loop nog. De moodlift FENOMENAAL, ik kwam godse sjacherijnig van mijn werk af voor ik hier aan begon . Nu vind ik alles mooi (kan zo bij de jostiband) Alles wat ik doe is toch wel leuk!
Ik ga een sigaretje roken, kijken wat dat doet..
o wacht sta al weer 10 minuten op mn kamer te dansen, gaat heeerlijk vloeiend (mxe) en zonder zorgen (etizolam).
Nu ga ik echt roken bwooaaap dopamines!
tijd om met langvergane exen te communiceren. Das een combi die ik altijd af zou raden! maar mijn praatjes gaan heerlijk blablabla. blablablbabla, diepe dingen in het leven, WOW, methox komt er weer in, metafisiche inzichten (goddank ze doet psychologie) BAM, date voor dinsdag:)

moi ik weet ook niet meer wat ik aan het schrijven was, lees het morgen wel terug:)
Bedoeling was een mooie discussie op te starten maar ben in zo'n mix beland dat alles fantastisch is