highrutosen schreef:Iemand al een keer 6apb en 4fa gecombineerd?
JongGeleerd schreef:Coke releast extra dopamine
Einstein schreef:JongGeleerd schreef:Coke releast extra dopamine
Niet waar, het blokkeert alleen de heropname.
Jellinek schreef:Bij gebruik van cocaïne wordt dit proces op twee manieren beïnvloed.
Cocaïne zorgt voor extra afgifte van dopamine Hierdoor komt extra dopamine in de synaptische spleet terecht.
Cocaïne blokkeert de heropname van dopamine in de oorspronkelijke zenuw. Hierdoor blijft de cocaïne in de synaptische spleet en bindt het zich opnieuw aan de receptor. Door de extra dopamine wordt het beloningscentrum geprikkeld en voelen gebruikers zich eufoor en opgewekt.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Einstein schreef:Hmm, lijkt me sterk. Cocaïne past niet door de heropnametransporter gezien het gebrek aan structurele verwantschap met de gewenste neurotransmitters. Daardoor is het niet echt plausibel dat het als dopaminereleaser zal werken![]()
In de literatuur wordt cocaïne steevast als heropnameremmer bestempeld en op affinities.php worden alleen cijfertjes gegeven voor de heropname-affiniteit
prototype schreef:Wel apart dat ze dit als een feit op een voorlichtingssite zetten dan
spikeycloud schreef:4-ho-met 12-15 MG met 12-15 2C-C was een van mijn meest euforishe trips
spikeycloud schreef:Morgen ga ik 10-12 MG 4-aco-dmt doen met 20 MG 2C-D ben benieuwd!
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
Prototype schreef:2C-T-7 (22mg) was pas enigsinds noemenswaardig met 2C-D (20mg, T+2) maar alsnog niet echt een must, misschien iets voor de echte 2c reeks liefhebber.
Fool schreef:Prototype schreef:2C-T-7 (22mg) was pas enigsinds noemenswaardig met 2C-D (20mg, T+2) maar alsnog niet echt een must, misschien iets voor de echte 2c reeks liefhebber.
2C-T-7 blijkbaar wisselende intensiteit per persoon
das falko schreef:gewoon alle meuk die je hebt door elkaar mengen en dan see what happens next
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast