Ik heb al een redelijke tijd AM-2201 in mijn bezit, in het begin vond ik het niet zo zwaar speciaal. Vond het voornamelijk leuk dat je niet zo inzakt zoals bij gewone wiet, en dat je toch soort van space hebt, wat bij mij zelfs lichtjes visueel werkt (heb permanent visual snow, en die word dan ineens kleurrijk, waardoor andere kleuren ook versterken, of andersom
). Maar tegenwoordig als ik 3MMC gebruik rook ik eerst gewoon alleen AM-2201 en daarna een lachgasballonnetje, want dat is nog heftiger dan 3MMC met gewone wiet vind ik (wat ook al super vet is). Gewone wiet erbij gebeurd toch altijd nog op de rest van de avond, maar de AM-2201 begin ik leuker en leuker te vinden! En je hebt er zoooo weinig van nodig dat het ook nog eens extreem goedkoop is!
Ook vind ik dat als ik 1mg etizolam pak, en daarna een klein jointje (1 kleine blauwe rizla, met een vingertopje waar beetje AM-2201 aan plakt de shag 'aantippen' zodat die heel lichtjes witter word) roken, dat versterkt het effect van de etizolam ook altijd heeeel flink vind ik.
Zo kan ik zelfs na een avondje beetje 3MMC gewoon 1mg etizolam pakken, klein AM-2201 jointje roken met ook gewone wiet er in, en gewoon prima slapen. Als ik dan in bed na dat jointje een lachgasballonnetje pak val ik gewoon tijdens het in slaap, tijdens de super vette space van het lachgas, en dan slaap ik ook aan 1 stuk makkelijk 7 uur rond, wat voor mij een mega prestatie is na uppergebruik!
Dus ja, AM-2201 is voor mij een behoorlijk leuk stofje geworden!
Edit: Na die 4 sleutelpuntjes 3MMC in mijn drinken en 3kwart van mijn 1 kleine blauwe rizla vloei met heel klein beetje AM-2201 zag ik zelfs op de wc mijn tegels op de vloer patronen in vormen, alsof ik er soort van beesten in zag die ik nog nooit had gezien. Dus visueel werkt voor mij de AM-2201 zeker, en al helemaal in combinatie met zoiets als 3MMC/MDMA/6APB word dat flink versterkt!