Gisteren AM-2201 binnen gekregen, en die avond ging ik toevallig toch al lekker spacen met 3mmc+wiet+lachgas (awesome combo).
Eerst de 3mmc, tijdje later wat wiet gerookt via de waterpijp, ballonnetje erbij, effect was zoals verwacht weer super. Daarna dacht ik waarom niet eens de AM-2201 proberen, kijken of dat nog een effect heeft met het lachgas. Dus ik een jointje gedraaid met wat AM-2201 poeder er in (geen idee hoeveel, op het oog gewoon heel dunnetjes verdeeld in de joint), opgerookt, en ik voelde het al snel opkomen, en dan ineens slaat ie echt in. Het lijkt erg op wiet ja, maar het is toch ook weer bestwel anders. Erg lekker vond ik. Nu tijdens het typen een heel klein beetje in een gewone sigaret gedaan en tering. Behoorlijk stoned, en ben pas halverwegen. Het werkt wel super snel uit, maar opnieuw een jointje roken lost dat weer volledig op

En het verschil met de ballonnetjes erbij was helemaal geweldig, alsof het veel meer visueel werkte.
En wat me opvalt is dat je gedachtes veel rustiger blijven dan met wiet, en totaal niet zwaar op je lichaam is, alsof je gewoon een zeer lekkere wiet achtige high hebt. Vind het effect zeker niet minder dan gewone wiet!
En in combinatie met lachgas is het veel sterker dan met gewone wiet.