Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

MDPV

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: MDPV

Berichtdoor Sunseed » ma maart 12, 2012 1:21 am

Ik begrijp echt niet hoe mensen dit nog kunnen kopen en testen na het lezen van de eerste reacties.. Sommige mensen geven duidelijk niets om hun lichaam.. :(
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

Re: MDPV

Berichtdoor anakyn » wo mei 02, 2012 12:50 pm

α-PVP schijnt de vervanger te worden/zijn van MDPV

Het werkt enigszins hetzelfde wordt verondersteld, maar over het werkingsprofiel enz van alfa-PVP is weinig bekend:

Dit staat op wiki:


The pharmacology and mechanism of action is unknown for Alpha-Pyrrolidinopentiophenone. alpha-PVP is believed to be a novel replacement for the designer drug MDPV, which acts as a norepinephrine-dopamine reuptake inhibitor (NDRI), although it is unknown if a-PVP acts accordingly, one would theorize that a-PVP is also a NDRI
What more can a person gain in life Than that God-Nature reveals himself to him?
—Goethe
Avatar gebruiker
anakyn
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: wo apr 25, 2012 10:12 am

Re: MDPV

Berichtdoor Sunseed » wo mei 02, 2012 1:58 pm

WAAROM maken ze die shit?
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

Re: MDPV

Berichtdoor breadmix » vr jun 01, 2012 3:32 am

MDPV en daarna een Rispeddal
breadmix
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: vr jun 01, 2012 3:30 am

Re: MDPV

Berichtdoor egotripper » di jun 05, 2012 12:31 pm

Las al een tijdje mee op het forum, nu ook een account aangemaakt. Ik hou wel van stevige stimulanten,voor af en toe , vandaar dat dit stofje me ook wel interesseert, maar ik hou het voorlopig op dexampheta of racemaat van goede kwaliteit.
Avatar gebruiker
egotripper
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 30
Geregistreerd: ma jun 04, 2012 1:45 pm

Re: MDPV

Berichtdoor MarkSchoones » vr jun 08, 2012 11:39 am

Is er iemand die dit spul echt op regelmatige basis gebruikt? En is het middel eigenlijk opgenomen in de Opiumwet? Of is het gewoon 'vrij' te verkrijgen?
Voormalig Hunter S. Thompson in de Polder voor Nieuwe Revu. Inmiddels voornamelijk bezig met dansende gordeldieren.
Avatar gebruiker
MarkSchoones
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 91
Geregistreerd: do mei 24, 2012 2:41 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: MDPV

Berichtdoor Dreuge » vr jun 08, 2012 11:44 am

MarkSchoones schreef:Is er iemand die dit spul echt op regelmatige basis gebruikt? En is het middel eigenlijk opgenomen in de Opiumwet? Of is het gewoon 'vrij' te verkrijgen?


http://nl.wikipedia.org/wiki/Methylendioxypyrovaleron

"MDPV staat in Denemarken en Zweden op de opiumlijst, en door de structurele overeenkomsten met andere drugs, zoals MDMA en MDMC is het mogelijk dat MDPV onder de analoge wet valt, zoals zeer waarschijnlijk het geval zal zijn in de VS. In Nederland is het bezit niet strafbaar."
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: MDPV

Berichtdoor Sunseed » wo jun 13, 2012 8:00 pm

Dit is blijkbaar die drug dat die gast had gepakt die een andere kerel zijn gezicht heeft beginnen op eten:
http://www.timeslive.co.za/world/2012/0 ... nibal-drug

Meer bewijs:
http://www.examiner.com/article/bath-sa ... me-illegal

Blijf hier af jongens. Serieus..
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

Re: MDPV

Berichtdoor Spoednick » do jun 14, 2012 12:50 am

Het is voor sommigen zeer verslavend en ik zie mensen eraan kapotgaan en volledig gek/paranoia worden (door de drug zelf of door slaapgebrek? Waarschijnlijk een combinatie van de 2). Mephedrone is kattenpis in vergelijking.

Ook het feit dat basen het beste effect geeft maakt het erg verslavend.
Avatar gebruiker
Spoednick
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 252
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:05 pm

Re: MDPV

Berichtdoor Koekwous » do jun 14, 2012 1:30 pm

Ik ervaar het als een soort speed, je wordt actief, alert en gehaast. Je krijgt een enorme ondernemingsdrang. Meestal na een tijdje chillen of na gezamenlijk trippen, nemen we soms wel wat om alle zooi op te ruimen. Daarvoor werkt het geweldig, je krijgt zin om dingen te gaan doen, en als er niks te doen is, ga je maar opruimen. Klinkt misschien dom, maar t werkt wel handig. Verder heb ik het ook wel een paar x gewoon zo gebruikt. Een keer gingen we kaarten met z'n allen, maar een vriend van me die kreeg een enorme lulkick, en ik werd alleen maar paranoia omdat hij niet opschoot met kaarten. Het ging allemaal maar niet snel genoeg voor mijn gevoel. Voelde er een behoorlijke irritatie door, niet fijn. MDPV is niet echt chill om zo te gebruiken voor de 'fun' ofzo.. vind ik dan.
altijd blijven raven
Avatar gebruiker
Koekwous
Newbie
Offline
 
Posts: 14
Geregistreerd: di apr 03, 2012 10:23 pm

Re: MDPV

Berichtdoor egotripper » do jun 14, 2012 1:46 pm

Sunseed schreef:Dit is blijkbaar die drug dat die gast had gepakt die een andere kerel zijn gezicht heeft beginnen op eten:
http://www.timeslive.co.za/world/2012/0 ... nibal-drug

Meer bewijs:
http://www.examiner.com/article/bath-sa ... me-illegal

Blijf hier af jongens. Serieus..


Ja Sunseed, wat een vreselijke feiten in je link, ik blijf er maar vanaf ja!
Avatar gebruiker
egotripper
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 30
Geregistreerd: ma jun 04, 2012 1:45 pm

Re: MDPV

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » ma jul 09, 2012 12:26 am

Lµs. D schreef:had zo'n gevoel dat iedereen het enorm boeiend vond wat ik te vertellen had.



Moet goed spul zijn dan :beer:
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: MDPV

Berichtdoor Dr.Sub » wo jul 18, 2012 9:42 pm

MDPV vind ik een heerlijk stimulerende RC, maar véél meer ook niet.
Methamfetamine en dextroamfetamine hebbben een betere werking, qua euforie bv.

MDPV is handig bij opruimen, studeren of om op 1 ding echt te focussen. Vind er verder weinig tot niets aan ivm bijvoorbeeld AMT ofzo dat toch psychedelischer is qua effect.
Dr.Sub
Newbie
Offline
 
Posts: 23
Geregistreerd: wo jun 20, 2012 1:34 pm

Re: MDPV

Berichtdoor Pintho » za dec 29, 2012 11:54 pm

Ja lekker MDPV. ik moet zeggen dat ik er te weinig respect voor heb gehad want bleef het gebruiken totdat ik psychotisch werd. Had eerder moeten stoppen met dat spul dan had ik er langer plezier van gehad.
Als ik het weer in bezit zou kunnen krijgen zou ik er voorzichter mee omgaan, het is super sterk spul, je kan dagen lang doorgaan maar je zult ijteindelijk de prijs betalen.
Pintho
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 26
Geregistreerd: za okt 06, 2012 10:10 pm

Re: MDPV

Berichtdoor Prototype » do jan 15, 2015 10:40 pm

Ik geloof dat meerdere DFers deze drug laatst gebruikt hadden?
Kunnen jullie wat vertellen over je dosis, positieve/negatieve effecten en hoe lang het duurde voordat je kon slapen ( evt. met etizolam )?
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: MDPV

Berichtdoor Naturelover » vr jan 16, 2015 1:28 am

Niet de leukste upper imho. Lange stimulatie nog nadat het fijne effect eraf was. Hartslag bleef ook vrij hoog. Wel de typische upper-effecten zoals in gezelschap willen zijn, veel praten en een opgewekte&opgepept gevoel. Kwam ook wat euforische randjes tegen.
Ik nam een dosis van zon 10-15 mg :snort:
I am nature
Avatar gebruiker
Naturelover
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1210
Geregistreerd: wo maart 20, 2013 2:03 am

Re: MDPV

Berichtdoor manus » do jan 22, 2015 1:51 pm

Ik werd er ook psychotisch van. In Amerika wordt het verkocht als badzout.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Во славу сидра я буду петь,
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
מצטערים, אך הסקר הזה אינו פעיל כעת
Avatar gebruiker
manus
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 149
Geregistreerd: zo dec 07, 2014 9:19 am

Re: MDPV

Berichtdoor gachiBASS » do jan 22, 2015 2:45 pm

Prototype schreef:Ik geloof dat meerdere DFers deze drug laatst gebruikt hadden?
Kunnen jullie wat vertellen over je dosis, positieve/negatieve effecten en hoe lang het duurde voordat je kon slapen ( evt. met etizolam )?


Ik had ongeveer 2 x 10mg genomen verspreid over 1 uur ofzo, hoe lang het werkte heb ik niet echt bijgehouden nam het volgens mij rond 11 uur 's avonds, toen ik rond 08:00 naar bed ging merkte ik nog wel dat m'n hart aardig hoog bleef en uiteindelijk nog niet kon slapen.
Vond het wel een lekkere stimulant en wilde eigenlijk maar steeds bijpakken. :#: Bleef wel lekker helder en vrolijk erdoor maar alleen wat me irriteerde was die hoge hartslag.
gachiBASS
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1777
Geregistreerd: di jul 17, 2012 8:26 pm

Re: MDPV

Berichtdoor Perry » do jan 22, 2015 6:48 pm

manus schreef:Ik werd er ook psychotisch van. In Amerika wordt het verkocht als badzout.

Alle research chemicals worden daar als bath salts verkocht...
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: MDPV

Berichtdoor flexwax » zo maart 22, 2015 7:15 pm

MDPV is een behoorlijk link middel, ik vind t persoonlijk wel lekker, en je doet met een gram idioot lang lijkt gewoon niet op te gaan :P ik zelf starte met 5mg dosis keer of 4 in paar uur tijd, maar als je een beetje houd van goeie amf en coke , kun je dit nog wel eens lekker vinden, alleen psychotische kenmerken is met dit middel wel sneller bereikt dan met speed ofzo,
flexwax
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: di maart 17, 2015 10:06 pm

Re: MDPV

Berichtdoor Hassan » zo maart 22, 2015 9:51 pm

kom snachts maar eens op de tiny kijken, tussen 04:00 en 06:00.

dan hebben we vaak een Ierse vriend die het spul veel te veel gebruikt, en kun je zien wat de gevolgen zijn van MDPV. wel een aardige gast verder hoor
Hassan
Offline
 

Re: MDPV

Berichtdoor frozentoast » zo maart 22, 2015 9:55 pm

Ano schreef:kom snachts maar eens op de tiny kijken, tussen 04:00 en 06:00.

dan hebben we vaak een Ierse vriend die het spul veel te veel gebruikt, en kun je zien wat de gevolgen zijn van MDPV. wel een aardige gast verder hoor

Lijkt er ook al echt maanden aan te zitten, terwijl hij gewoon een baan en vriendin heeft/had, vraag me af hoe het er nu met hem voor staat
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: MDPV

Berichtdoor Hassan » zo maart 22, 2015 9:57 pm

frozentoast schreef:
Ano schreef:kom snachts maar eens op de tiny kijken, tussen 04:00 en 06:00.

dan hebben we vaak een Ierse vriend die het spul veel te veel gebruikt, en kun je zien wat de gevolgen zijn van MDPV. wel een aardige gast verder hoor

Lijkt er ook al echt maanden aan te zitten, terwijl hij gewoon een baan en vriendin heeft/had, vraag me af hoe het er nu met hem voor staat


ik weet het precieze verhaal niet meer, maar hij had iets meegemaakt waardoor hij nu thuis zit omdat hij getraumatiseerd is. die vriendin heeft hij nog steeds, en die weet niet dat hij weer gebruikt. hij maakt ook veel techno setjes op het moment.
Hassan
Offline
 

Re: MDPV

Berichtdoor Prototype » zo maart 22, 2015 11:01 pm

:s

Mooi spul zeg :#:
Heb het in huis maar ga deze teringzooi dus mooi niet naar binnen werken, lees er te veel slechte verhalen over en slechts enkele goeie maar die komen meestal van meth junkies af. :P
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: MDPV

Berichtdoor Poseidon » zo maart 22, 2015 11:28 pm

Prototype schreef:Ik geloof dat meerdere DFers deze drug laatst gebruikt hadden?


Zo ongeveer rond oktober 2014 hadden we idd een plastic tasje met die zooi tijdens een meet. Weet niet precies meer wie het gebruikt hebben maar tenminste 1 gast begon te bingen als een bezetene met MDPV.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: MDPV

Berichtdoor frozentoast » ma maart 23, 2015 2:06 pm

Druks schreef:
frozentoast schreef:
Ano schreef:kom snachts maar eens op de tiny kijken, tussen 04:00 en 06:00.

dan hebben we vaak een Ierse vriend die het spul veel te veel gebruikt, en kun je zien wat de gevolgen zijn van MDPV. wel een aardige gast verder hoor

Lijkt er ook al echt maanden aan te zitten, terwijl hij gewoon een baan en vriendin heeft/had, vraag me af hoe het er nu met hem voor staat


Hij gebruikt er nu ook benzo's bij om de psychotische effecten te counteren :s

Slimme guy.
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: MDPV

Berichtdoor Perry » vr maart 27, 2015 5:54 pm

Ik heb nu ook MDPV en had begrepen dat je het ook kan basen. Toen ik hier meer over opzocht vond ik juist info die zegt dat het basen gevaarlijke producten vormt voordat het zich omzet in rook en richting je longen gaat. Dusja, wel of niet basen en zo ja, welke dosis?
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: MDPV

Berichtdoor Prototype » vr maart 27, 2015 7:52 pm

JongGeleerd schreef:Ik heb nu ook MDPV en had begrepen dat je het ook kan basen. Toen ik hier meer over opzocht vond ik juist info die zegt dat het basen gevaarlijke producten vormt voordat het zich omzet in rook en richting je longen gaat. Dusja, wel of niet basen en zo ja, welke dosis?

Ja man, zou het dan zeker basen. :#:
Je bent best een slimme jongen JG, do the math.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: MDPV

Berichtdoor Perry » vr maart 27, 2015 8:46 pm

Do the meth?

Vraag was meer om te achterhalen of het wel of niet echt die gevaren met zich meebrengt
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: MDPV

Berichtdoor Rudolph » za maart 28, 2015 6:44 pm

JongGeleerd schreef:Geen bewijs, maar wel vermoedens. Let's be honest, zou jij het risico duren lopen?

:#:
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 7 gasten

Royal Queen Seeds banner