MarkSchoones schreef:Is er iemand die dit spul echt op regelmatige basis gebruikt? En is het middel eigenlijk opgenomen in de Opiumwet? Of is het gewoon 'vrij' te verkrijgen?
Sunseed schreef:Dit is blijkbaar die drug dat die gast had gepakt die een andere kerel zijn gezicht heeft beginnen op eten:
http://www.timeslive.co.za/world/2012/0 ... nibal-drug
Meer bewijs:
http://www.examiner.com/article/bath-sa ... me-illegal
Blijf hier af jongens. Serieus..
Lµs. D schreef:had zo'n gevoel dat iedereen het enorm boeiend vond wat ik te vertellen had.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:Ik geloof dat meerdere DFers deze drug laatst gebruikt hadden?
Kunnen jullie wat vertellen over je dosis, positieve/negatieve effecten en hoe lang het duurde voordat je kon slapen ( evt. met etizolam )?
Ano schreef:kom snachts maar eens op de tiny kijken, tussen 04:00 en 06:00.
dan hebben we vaak een Ierse vriend die het spul veel te veel gebruikt, en kun je zien wat de gevolgen zijn van MDPV. wel een aardige gast verder hoor
frozentoast schreef:Ano schreef:kom snachts maar eens op de tiny kijken, tussen 04:00 en 06:00.
dan hebben we vaak een Ierse vriend die het spul veel te veel gebruikt, en kun je zien wat de gevolgen zijn van MDPV. wel een aardige gast verder hoor
Lijkt er ook al echt maanden aan te zitten, terwijl hij gewoon een baan en vriendin heeft/had, vraag me af hoe het er nu met hem voor staat
Prototype schreef:Ik geloof dat meerdere DFers deze drug laatst gebruikt hadden?
Druks schreef:frozentoast schreef:Ano schreef:kom snachts maar eens op de tiny kijken, tussen 04:00 en 06:00.
Lijkt er ook al echt maanden aan te zitten, terwijl hij gewoon een baan en vriendin heeft/had, vraag me af hoe het er nu met hem voor staat
Hij gebruikt er nu ook benzo's bij om de psychotische effecten te counteren
JongGeleerd schreef:Ik heb nu ook MDPV en had begrepen dat je het ook kan basen. Toen ik hier meer over opzocht vond ik juist info die zegt dat het basen gevaarlijke producten vormt voordat het zich omzet in rook en richting je longen gaat. Dusja, wel of niet basen en zo ja, welke dosis?
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten