Catatonic schreef:Ik heb een tijdje geleden me Benzo Fury aan laten smeren, maar na aanleiding van mijn tripreport tipte mensen me dat ik ook wel eens MDPV kon hebben gehad.
Wat denken jullie? (Zie Benzo Fury-topic)
Of wat zijn jullie ervaringen? Dan kan ik vergelijken..
dexdude2 schreef:Hoeveel van dat spul had je genomen? (in mg)
Catatonic schreef:dexdude2 schreef:Hoeveel van dat spul had je genomen? (in mg)
Helaas heb ik de capsules niet gewogen. Ik schat dat er ongeveer 300mg in zat, qua hoeveelheid en vergelijking met bijvoorbeeld mdma. Ze kostten iets van 7 euro per stuk, en we hadden er twee per persoon. Dat zou volgens die Smartshop-Joe goed zijn voor een leuk avondje.
Hashja schreef:Ik denk dat hij wou zeggen dat de capsules een inhoud van 300mg hadden. Niet dat ze 300mg MDPV bevatte. Smartshop capsules zitten altijd vol, vaak stoppen ze er nog kruiden of vitamines bij in, volgens mij.
Hashja schreef:Een waarschuwing, ik heb ze beide 30mg temazepam gevoerd en het is ze NIET gelukt in slaap te vallen! Hier ben ik erg door verast! De temazepam is zo'n 12 uur na inname van de MDPV ingenomen.
Iemand soort gelijke ervaringen of misschien een tip voor een benzo die zijn werk beter doet icm met MDPV?
Einstein schreef:GHB werkt dan wel weer op een andere GABA-receptor dan benzo's, dus misschien werkt GHB hiervoor wel goed als inslaper, al zou ik er niets om durven verwedden.
dexdude2 schreef:Misschien een combinatie van GHB en benzos.... Wie weet werkt dat misschien wel.
Jink schreef:Ontzettend herkenbaar dit, kan dus nog wel een rottig tijdje tegemoet gaan. Catatonic, had jij op de zondag de hele dag het gevoel dat je je leven verkloot? Of nam dat in de loop van de dag af?
onbekend schreef:In het bluelight.ru forum schreef iemand dat dit wel waarschijnlijk de sterkste bekende stimulant is, en hij was meth afhankelijk en is daarna overgestapt op mdpv. hij zij dat het sterker afhankelijk maakt dan heroine en meth, en de tolerantie gaat snel hoog op 250mg+ per dag. Het verschilt zeker nogal per persoon, maar ik zou ermee oppassen
Einstein schreef:Hoe lang duurde het gechineesd?
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast