JongGeleerd schreef:Het is dus een dissociatief, kan iemand even wat verwachtingen etc opzoeken als hij of zij tijd heeft?
Kan ik t in de trein morgen even doorlezen.
Ik vraag mij af: Lijkt het op keta, lijkt het op MXE (waar lijkt t op?), hoe lang werkt het? Wat is de dosis?
Diphenidine ken ik niet
(ja, ik weet dat je niets kon vinden, maar vaak zijn er wel voorspellingen te vinden, Einstein komt hier altijd mee)
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Fret schreef:Er staat al een tripreport online, daar noemt hij het 2-meo-diphenidine maar het plaatje dat hij erbij heeft gezet is wel dezelfde molecuulstructuur.
voorderest ben ik high als een kite, dus als dit report niets met dit topic te maken heeft moeten jullie het morgen maar even melden zodat ik het kan verwijderenSpoiler! :
Einstein schreef:Denk dat het vooral een PCP-achtig dissociatief is waar je geen K-holes en dergelijke van hoeft te verwachten. Relatief veel stimulatie en euforie. Ik ben wel een beetje benieuwd
Daffyd Jenkins
December 15, 2013 at 5:30 pm
Tried this a few times now since Chemicalwire released it. In my opinion it is a better compound than Methoxetamine (MXE). Well worth researching.
Fool schreef:Ik vond het wel een apart effect op zich, maar ik zou niet durven zeggen dat ik er niets aan vindt.
Wat voor dosering heb je via welke route genomen?
Fool schreef:Oh, ik had je edit niet gezien, dat maakt mijn reactie een beetje raar. Ja, dit spul heeft zeker potentie, jammer van je onderschatting. Wel een erg heftige reactie, gezien de dosering. Klinkt alsof alcohol ook zeker een versterkend effect gehad heeft in dit gebeuren, hoeveel heb je ongeveer gedronken?
Fool schreef:Hmm ja, het zou dan best wel kunnen dat de MXP aardig gepotentieerd is door de alcohol, vindt MXE met alcohol gecombineerd namelijk ook al een stuk verwarrender en dat had ik met diphenidine ook. Ik heb MXP nog niet met zulke hoeveelheden alcohol gecombineerd, maar 150 milligram oraal deed bij mij niet zoveel als dat jouw verhaal beschrijft.
Heb/kun je voor je gevoel onderscheiden of het potente-upper gedrag voornamelijk komt omdat je jezelf helemaal gek maakte of was het echt een lichamelijk effect?
Fool schreef:Ah oke, interessant om te weten iig.
Fool schreef:Het hele verhaal komt op mij over tot het onderschatten van de effecten van een stof en van de potentie schrikken, omdat je het blijkbaar met alcohol gecombineerd hebt en er een kleine kans is dat je dosering teveel geweest is. Met een verhoogde hartslag, een soort paniekaanval en een bijna-doodervaring die elkaar versterken kom je dan denk ik aardig bij een soortgelijk verhaal uit. Kan dit een beetje kloppen of zit ik er volledig naast?
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten