Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

MPA, barely working, na klein beetje alcohol?

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

MPA, barely working, na klein beetje alcohol?

Berichtdoor SnakeGirl » ma dec 01, 2014 3:07 pm

Pakketje ontvangen.

Nu, die MPA, i wonder of dit normaal is, of dat het slechte MPA is, of whatever.

Had al MPA gebruikt in een vorm van synthacaine (mpa+benzocaine), dus ja, obviously, zonder de benzocaine, "fuck dit brandt in men neus!".. nu goed, beetje pijn vind ik op zich ni erg ( makes yoj feel you're on something) maar wil ook niet de hele tijd met een loopneus lopen.. werkt sublinguaal net zo goed/snel? Allee of gewoon tegen men tandvlees plakken.. met nicotinekauwgom gaat dat ook. (had et vroeger al eens met speed geprobeerd en leek gewoon te werken)

Nu, eyeball doseringen.. nee heb nog steeds geen weegschaal, met mpa geen ramp denk ik, en zoals daarnet ook geen optie want was onderweg.. maar wat is dit nou pet mij?

Mijn benzo tolerantie is normaal fucking hoog, maar uppers fuckin laag daarentegen. echter ik dacht, gezien er bij deze mpa niks bijgemixt zit, gewoon klein tipje snuiven..,wachten.. no effect. Dan een lijn.. goh.. nog niet echt iets.. tweed lijn na hele tijd wachten, uiteindelijk enig effect ( nu ik wou ook niks zwaar, licht effect is perfect).. ietwat allerter, beetje stra uit men ogen kijken.. nu is dat normaal op die dosis?

Moet echt erbij zeggen had op voorhand (gespreid door de tijs, niet in 1 keer) 4 biertjeq op, waar ik imho niks van voelde behalve relax.

Iemand die dit snapt? slechte mpa of niet?

Nu voel me er WEL relax door (strak gevoel was heel snel over)., Heb hoegenaamd weinig tolerantie voor upperss.. bvb ik krijg al een paniekaanval na 2 redbull,serieus. Nu dat werkt hoe dan ook anders, amfetamines en consoorten doen dat niet zozeer bij mij, indien lage dosis.

Maar is 2,lijntjes mpa zo een lage dosis? Show me, Hoe dik leggen jullie lijnen? Foto's.
Avatar gebruiker
SnakeGirl
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 133
Geregistreerd: ma nov 10, 2014 7:54 pm
Woonplaats: België

Re: MPA, barely working, na klein beetje alcohol?

Berichtdoor SnakeGirl » ma dec 01, 2014 3:10 pm

Sorry voor de typos, zit op gsm te typen, kan er me niet toe bewegen al de typefout te verbeteren :)
Avatar gebruiker
SnakeGirl
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 133
Geregistreerd: ma nov 10, 2014 7:54 pm
Woonplaats: België

Re: MPA, barely working, na klein beetje alcohol?

Berichtdoor Italiano » ma dec 01, 2014 3:22 pm

Graag in het MPA topic plaatsen.

research-chemicals/methiopropamine-t382.html
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: MPA, barely working, na klein beetje alcohol?

Berichtdoor Prototype » ma dec 01, 2014 3:36 pm

De aangeraden dosis schijnt zo'n 200mg te zijn, maar ik geloof dat dit sowieso niet zo'n heftig goedje is qua effect.
Alcohol zal het effect alleen maar verder afvlakken omdat het een amfetamine is, in tegenstelling tot echte coke.
Ik zou ook niet met hoge doseringen gaan stunten aangezien dit een mix is van verschillende RC's waar erg weinig over bekend is.
Dus als het op een normale dosering niet veel voor je doet kun je beter even verder zoeken naar iets wat je wel leuk vindt bij een normale dosis.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: MPA, barely working, na klein beetje alcohol?

Berichtdoor Italiano » ma dec 01, 2014 3:41 pm

Deze RC kun je beter links laten liggen (wat je had geweten als je bovenstaand topic had geraadpleegd.)

MPA is chemisch gezien geen amfetamine. Het is wel een upper. Alcohol is een downer en vlakt uppers af.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: MPA, barely working, na klein beetje alcohol?

Berichtdoor SnakeGirl » ma dec 01, 2014 3:46 pm

Nou ja vond em in die "synthacaine" wel leuk en ze beweerden dat het MPA was + benzocaine.. Vandaar. zocht ook niks te sterk (paniekstoornis, angst om te gaan flippen).. maar deze mpa is precies toch wel echt wat flauwtjes :/ nu, zal em nog eens prober als ik geen alcohol of eti op heb.
Avatar gebruiker
SnakeGirl
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 133
Geregistreerd: ma nov 10, 2014 7:54 pm
Woonplaats: België

Re: MPA, barely working, na klein beetje alcohol?

Berichtdoor SnakeGirl » ma dec 01, 2014 5:09 pm

Okay, no worries, het werkt _wel_.
Blijkbaar moet ik bij lichte uppers iets doen (al is het maar iets kleins) om het te merken.
Is niet zoals 2 tassen koffie, dan voel ik mij superambetant en nerveus, dus weet ik dat het werkt, maar erg positief is dat niet.

Tja... 't is iets raar. ADHD ofzo is bij mij nooit vastgesteld. Echter tekort aan dopamine wel, door meerdere artsen (en ze kunnen/willen er niks aan doen), maar ze hebben meermaals toegegeven dat dit een probleem is en die SNRI (vooral op serotonine) men probleem dus niet oplost.

Enfin, uiteindelijk had ik uit de MPA gewoon het effect dat ik wou: mij normaal voelen, alert, minder eetlust is ook mooi meegenomen (ben op dieet), maar vooral, geen cravings naar andere dingen. (nicotinekauwgom niet meer nodig bvb.), en, gek genoeg voor een upper: ik voel mij _kalmer_, minder angstig.

So yeah, it works, al was het precies een beetje laat. Nadeel: dit spul werkt ECHT niet lang. Voel me nu al slaperig worden (maar bon, maakt nu niet uit, mag slapen).

Heb ooit gedurende een korte periode speed gebruikt.. daar had ik de eerste keren ook zo'n effect van, van oh, mijn kennis/dealer zit hier super euforisch te doen maar ik voel me daardoor eerder alert en normaal (in tegenstelling tot anders), maar dat was dus ook wel fijn. Echter ging men vriend/dealer steeds sterkere speed zoeken, en dan viel het wat tegen (ook qua prijs!), voelde ik de "inslag" echt en dat spookte me een beetje.. maar op gegeven moment was het er echt over en is hij dus doodgevallen aan een hartaanval of zoiets (weet de details niet)... enfin, was er wel van aangedaan.. nu niet dat het men beste vriend was ofzo maar had em onder moeilijke omstandigheden leren kennen, dus ja, ik gaf wel om em en dit had me aangegrepen.
Sindsdien geen speed meer.

Dusss.. vandaar de keuze voor MPA omdat het niet "TE" is.

Iemand andere aanraders? Iets dat werkt, liefst meer dan 2 uur, maar dat iemand met een paniekstoornis niet meteen de boom injaagt van angst? (is raar, zolang ik amfetamine-achtigen in lage dosis gebruik, word ik daar eigenlijk _rustig_ van, hoewel wakker en alert en zou wel willen dansen ofzo.. maar niet in een angstige of overdreven speedy manier)

Is wel leuk om gewoon op men eentje thuis (of bij het uitgaan met vrienden) zowat extra te kunnen dansen en daarvoor extra in de mood te zijn, gewoon alert, happy, maar vooral geen caffeine-achtig stress-gevoel of paniek.

Bij speed was het dosis (sterkte) afhankelijk denkik. Maar ik denk nu meer aan RC's.
Avatar gebruiker
SnakeGirl
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 133
Geregistreerd: ma nov 10, 2014 7:54 pm
Woonplaats: België

Re: MPA, barely working, na klein beetje alcohol?

Berichtdoor Prototype » ma dec 01, 2014 6:06 pm

Er zijn een hoop mensen die rustig worden van een lage dosis uppers, ik zelf ook. :p
Ethylfenidaat schijnt de moeite waard te zijn, als de dosering daarvan op methylfenidaat lijkt kun je 10a 20mg pakken voor een lagere dosis.
Verder zijn lage dopamineconcentraties waarschijnlijk de oorzaak van wat de symptomen van ADD of ADHD veroorzaakt, dus wat jij hebt lijkt er wel veel op.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: MPA, barely working, na klein beetje alcohol?

Berichtdoor SnakeGirl » ma dec 01, 2014 6:33 pm

Prototype schreef:Er zijn een hoop mensen die rustig worden van een lage dosis uppers, ik zelf ook. :p
Ethylfenidaat schijnt de moeite waard te zijn, als de dosering daarvan op methylfenidaat lijkt kun je 10a 20mg pakken voor een lagere dosis.
Verder zijn lage dopamineconcentraties waarschijnlijk de oorzaak van wat de symptomen van ADD of ADHD veroorzaakt, dus wat jij hebt lijkt er wel veel op.


Wel.. ik ben langdurig opgenomen geweest voor onder andere mijn depressie.. meer dan een half jaar. Hele depressie in het geheel heeft zeker 2 jaar geduurd, maar dat terzijde.. ik zou zo zeggen, meer dan een half jaar in een opname zitten is pretty useless. Je hebt het allemaal gezien qua therapie, alles herhaalt zich, je ziet mensen binnenkomen en happy terug buitenkomen, behalve jezelf.. enfin. ZEER demotiverend.. ze wouden me nooit laten gaan, altijd maar zeuren om nog te blijven, dan tijdje in dagtherapie, maar dat was zeer ver over en weer (en werd net men oma ziek met kanker, dus nog minder tijd), en als ze zagen dat het niet ging aandringen voor opnieuw op te nemen.. enfin, dit had eindeloos kunnen duren.. uiteindelijk mezelf _laten_ ontslaan (dus reglement niet naleven zodat ze u buitensmijten, that's the trick), en verder ambulant met men psych gezocht naar de juiste dosis van het juiste middel.. enfin, did the trick in the end, voor serotonine ten minste. (M.a.w. heeft me na lange tijd uit men depressie gehaald en men paniekstoornis teruggedrongen)

Echter heb ik nog downs, die onverwacht kunnen komen.. vaak gaan die gepaard met cravings naar overdreven alcoholgebruik (nu ben ik er recent achter dat net de SNRI/SSRI's hiervan de _oorzaak_ zouden kunnen zijn!), en toen ik nog rookte, extreem overdreven roken tot ik niet meer kon... en me nog niet voldaan voelen. Zijn nog andere aanwijzingen voor dopamine tekort, zoals dat ik niet meer zo gemotiveerd was en alert op destijds men werk (en nu men studies), met moeite een groeps-therapie kon volgen van een uurtje tijdens een opname, dat ik niet meer naar de cinema kan omdat ik de film niet kan uitzien zonder pauze... enfin.. en te zeggen dat ik vroeger (toen het goed gaat), UREN aan een stuk kon blokken zonder pauze (uit paniek dat ik er niet door zou zijn, maar enfin, het heeft gewerkt).. heb ik het toen overdaan ofzo, en draag ik daar nu de consequenties van?

Maar goed tijdens die opname heb ik dus dagenlange testen ondergaan.. dat was vanalles. Gewoon meerkeuzevragen (met ettelijke hopen), gesprekken met een psycholoog, IQ-achtige tests (dus zo met figuurtjes enzo), 'k weet niet meer wat allemaal.
Diagnose: depressieve persoonlijkheidsstoornis, paniekstoornis (dus, dit wisten we al, niks nieuw), op het randje van bipolair, maar niet signifiant.. maar geen woord over ADHD of ADD!

Hoewel ik dus inderdaad als kind en tiener ook echt wel zo'n afwezig type was waarbij ze dezer dagen meteen aan de alarmbel zouden trekken. Ik zat veel te dromen in de les (tenzij Engels, dat deed ik graag.. informatica natuurlijk ook maar het niveau was belachelijk), en ja, ik viel in slaap tijdens de les Frans (waardoor ik nu in Bxl woon en geen Frans kan!), maar echt, die lerares was continu pissed op mij daarvoor en ik kreeg daar stress van, want, ik probeerde me ECHT wel wakker te houden hoor. Het ging niet. 's Nachts slapen is nooit men sterkste kant geweest, maar in slaap vallen tijdens lessen, en beginnen knikkebollen.. je houdt dat echt niet tegen.
Had dat in het hoger onderwijs nog steeds met bvb Wiskunde hoewel ik dat wel redelijk interessant vond en daarvoor _wou_ slagen.. in het begin was ik dus wel alert maar na pakweg 40 minuten hield ik het echt niet meer. Nu ik denk dat de docenten wel wisten dat ik echt men best deed om niet in slaap te vallen gezien ik altijd _sloten_ koffie dronk (ongezond veel) tijdens de les. Toch nooit commentaar op gehad, maar ik vond het wel genant soms.

Nu goed, dat in slaap vallen tijdens de les is redelijk opgelost door Effexor (hoge dosis), dus door de noradrenaline. Nu, dat is puur wakker blijven he, of dit echt men focus ten goede komt heb ik nog men twijfels bij.

Maar soit, misschien is het nog wat anders, want ADHD (nu hyperactief ben ik niet echt), of ADD is nooit bij me vastgesteld, ondanks die diepgaande testen.

Thing is wel met die testen, dat dat een momentopname is. Ik zat wellicht niet in de situatie om echt over aandacht enzo te kunnen oordelen, eerder wel extreem in de situatie om over depressiviteit en angst te kunnen oordelen, waardoor wellicht mijn antwoorden op die vragen zo negatief waren dat de aandacht vooral daar naar uit ging.
(niemand _zocht_ ook naar ADHD/ADD... hell, heb er destijds ook niet aan gedacht dat ik dat _maybe_ zou kunnen hebben, was nooit bij me opgekomen)
Avatar gebruiker
SnakeGirl
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 133
Geregistreerd: ma nov 10, 2014 7:54 pm
Woonplaats: België

Re: MPA, barely working, na klein beetje alcohol?

Berichtdoor SnakeGirl » ma dec 01, 2014 6:37 pm

SnakeGirl schreef: enfin.. en te zeggen dat ik vroeger (toen het goed gaat), UREN aan een stuk kon blokken zonder pauze


Owja wel kleine kanttekening hierbij.. voor ik dat blok-ritme echt gewoon was (btw blokken is belgisch voor studeren!), heb ik wel valsgespeeld. We hadden hier zo'n toen nog vrij verkrijgbaar middeltje in de apotheek, Alfavit. Is er nu niet meer.

Was efedrine. Nu dat werkte dus effe goed maar daarna werd ik er ook wel wat angstig van, heb ik wel meer gemerkt met efedrine/ephedra. Geeft sneller angstaanvallen dan echte amfetaminen (of verwanten).

Maar goed, uren blokken, heb dus wel "vals" gespeeld.
Avatar gebruiker
SnakeGirl
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 133
Geregistreerd: ma nov 10, 2014 7:54 pm
Woonplaats: België

Re: MPA, barely working, na klein beetje alcohol?

Berichtdoor karl201 » do dec 11, 2014 8:38 pm

mpa is echt brol, de meeste saaie upper die er is serieus! en ik herken mezelf enorm in je verhaal! en relatine al eens geprobeerd om te studeren? (geen ethylphenidate, dat is ook echt rommel, en dan moet je om het uur zeker bijpakken en gegarandeerd angst als het uitwerkt, relatinecrash maal 3) of je kan proberen dex-amfetamine van de psychiater mee te krijgen maar in belgië is dat niet zo gemakkelijk...

ben je ondertussen uit die depressie geraakt? en dat slapen overdag, is dat opgelost?
karl201
Newbie
Verbannen
 
Posts: 24
Geregistreerd: vr dec 05, 2014 3:23 pm

Re: MPA, barely working, na klein beetje alcohol?

Berichtdoor SnakeGirl » vr dec 12, 2014 4:50 am

Wacht, ik ga er 2 posts van maken, eentje over de MPA (en andere RC's)
En in de volgende je vraag beantwoorden over depressie. Anders wordt het voor sommige mensen weer onleesbaar.

Yeah, dat MPA suckt heb ik mogen ondervinden.. Ik leek er net dronken en slapjes op ipv omgekeerd.

Maar dat kwam omat men eerste RC vendor, die ook synthacaine had wat me wel wat leek, tegen me had gelogen. Die synthacaine beviel enorm! Het moet dan ook op coke lijken. (niet dat ik dat ooit heb gedaan)
Werkingsduur nogal kort (kan me vandaar voorstellen dat mensen willlen gaan redosen), maar wekt je wel op 's ochtends, of lijkt me een leuke om te doen op een feest of festival.. lekker energiek en euforisch. En een echte drugshond ruikt vast een RC niet?

Echter, ik had hen uitgelegd dat ik bang was dat er bepaalde cathinones inzaten (want dat lees je veel, omdat elke vendor zijn eigen geheime mix heeft van synthacaine), en ik dus bang was dat mijn "lab rats" bij voldoende herdosering een hartaanval zouden krijgen. Zij zeiden me no worries, 't is gewoon MPA+benzocaine. Dus ik dacht ok, zal wat meer branden in de neus zonder die benzocaine, maar kan dan net zo goed gewoon MPA bestellen in het vervolg. Leek me veiliger. Was DAT een tegenvaller! Leek er nergens op!

Nu sinds kort staat er iets meer op hun site erover, o.a. (want mag geen vendors geven):

This chemical is the newest in a line of –caine research chemicals like larocaine and dimethocaine. This product is a proprietary blend, so its exact formulation has not been published because of how competitive the research industry is.


Ze hebben inmiddels ook een (duurdere) synthacaine v2, waarover niet veel meer uitleg staat, laat staan wat het verschil is. Enfin, beide zouden bestaan uit -caine RC's, maar de welke, of wieweet wat er verder nog inzit..
Andere sources schrijven dan weer dat er 2-AI inzit.. zal al van vendor tot vendor verchillen zeker?

Nu heb ik echter nog wat liggen, en ik ging morgenavond toch langs de testcenter (wou vandaag, maar op donderdag kan je blijkbaar enkel info krijegen), dus zal wat meenemen. Wil tevens men etizolam testen (andere vendor met superdeals), gezien ik merk dat ik de ene keer van 4 pilletjes en en biertje al waus ben, maar er een andere keer 10 moet achteroverkappen.. en mijn benzo tolerance mag dan hoog zijn, maar het verschil snap ik niet! Iemand op de chat zei me dat er soms een gigantisch verschil in dosering zit in die pilletjes!
Ook zou Eti vrij angstwerend moeten zijn maar dat is het niet voor mij, zie er alleen maar recreatief nut in. Ik zou het bvb. niet vertrouwen om als er een eerste trip zou komen, en ik geraak in paniek, enkel die Eti achter de hand te hebben. Nu ik geraak normaal morgen, off-label tegen paniekaanvallen aan Seroquel, dus ok if shit really goes wrong.. maar dan kill je meteen de hele trip, en gebruik dat liever niet te vaak. Heb het ooit dagelijks genomen en 15 kilo bijgekomen waartegen ik nog steeds vecht.. je vreet je daar te pletter van, echt 10 keer erger dan een weed "boefkick" (of hoe zeggen jullie dat in .nl?)

Deschloro-Etizolam (van die eerste vendor, die met hun synthacaine, die hadden geen gewone Eti) vond ik dan weer te zwak voor recreatief gebruik, maar werkte bij mij op vrij lage dosering wel angstwerend. Ze hebben die nu ook in 12mg, dus in het vervolg misschien worth a try.
Of ander advies? Dus eentje die vrij verkrijgbaar is en zowel angstwerend als recreatief kan gebruikt worden? (is gek met benzo tolerance.. had ooit jaren geen benzo aangeraakt, maar mijn tolerance was nog zo hoog!) Heb wel gehoord van de nieuwe Flubromazolam (niet flubromazepam) die wel wat schijnt te zijn voor mensen met high tolerance, maar vind maar weing over de angstwerende eigenschappen.

En heb normaalgezien morgen 3,4-CTMP (had ik al eens een paar samples van geprobeerd) alsook een paar enkele BK-2C-B in handen.. die laatste ga ik voorlopig althans laten voor wat het is. Mag dan erg op 2C-B lijken (wat me minst risky psychedelic lijkt voor een eerste trip, eerder visual, en zou voor een lichte dosis gaan), maar was er te laat achter dat de werkingsduur van BK-2C-B dan weer zeer lang is.. 12u is me wat teveel van het goede. Je kan wel hopen em te killen met Seroquel, but, not woth the risk. Ooit wel eens aan echte 2C-B geraken.

Maar goed, genoeg om te laten testen dus, ben vooral benieuwd naar die synthacaine. Al gaan ze er met een korte test niet komen wellicht, en een lange test, dan kan je makkelijk een maand wachten op het resultaat zeiden ze me. Maar daarmee zijn we dan wel weer wat wijzer en heb ik een idee van de betrouwbaarheid van enkele vendors.
Zal de resultaten van de analyses dan ook posten in het desbetreffende forum, maar ik vrees dat mensen daar weinig aan hebben als ze niet weten van welke vendor alles komt.
Avatar gebruiker
SnakeGirl
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 133
Geregistreerd: ma nov 10, 2014 7:54 pm
Woonplaats: België

Re: MPA, barely working, na klein beetje alcohol?

Berichtdoor SnakeGirl » vr dec 12, 2014 5:11 am

En yep, uit depressie geraakt, na jaren, waaronder opname van meer dan en af jaar die niks uithield.
In het begin kom je effe tot rust, maar als je je steeds slechter gaat voelen en je moet dan voor de 3de keer diezelfde therapien doen en ziet steeds maar mensen happy vertrekken.. was uiteindelijk toch een zoektocht naar de juiste medicatie.. Nortrilen werd amper in mijn bloed opgenomen, van Anafranil werd ik nog vermoeider en wou ik helemaal ni meer uit men bed. Gezien het gezer om te blijven omdat ik me nog niet bete voelde, mezelf uitieindelijk laten ontstaan (lees: regelmatig reglement overdreden)
Ambulant met men psych verder gezocht, uiteindelijk bleek de oorspronkelijke Effexor (maar in hoge dosis) het te doen, plus een lichte daginvulling (studeer nu Criminologie)

En sinds de Tegretol er (toevallig, omwille van zenuwpijn) is bijgekomen zijn die plotse wekenlange dips er ook uit (men wou me niet behandelen voor bipolair, gezien ik wel hoog scoorde maar naar de normen van de kliniek net niet significant. Voel me dus beter dan ooit in jaren, painekaanvallen zijn er ook grotendeels uit.. en in slaap vallen op 300mg Effexor (in 2 giften weliswaar) is ook al niet zo makkelijk... men aandacht erbij houden is wat anders (dopamine tekort is door meerdere dokters bevestigd, wat wel meer nadelige gevolgen heeft dan alleen die aandacht), maar ik vermoed dat ik zo al "labels" genoeg draag (paniekstoornis, depressieve stoornis, soms beetje ocd-kenmerken) dat men niet bepaald meer op zoek is gegaan naar opties als ADD. 't Is voor mij ook wel welletjes geweest. Wil ook nog gewoon SnakeGirl zijn, niet persoon X met Y aantal psychische stoornissen.

En de meeste impulsieve buien van die hoge dosis Effexor zijn nu ook afgevlakt.. doe nu minder domme dingen waarvan ik anders wel besefte dat ze dom waren maar ze toch deed, snap je. (en ben van nature uit helemaal niet impulsief, eerder terughoudend)
Echter de laatste dagen.. ik wil zoveel gelijk doen en hoewel ik me telkens voorneem op tijd te gaan slapen, gebeurt het niet. Ik wou nog studeren, nog sporten, nog posten op een forum, nog mailen, nog relaxen voor TV (right alsof dat lukt, ik besteed er nog geen 50% aandacht aan want doe gelijk andere dingen), dieeten,en generally nooit zin om te gaan slapen.
De laatste 2 nachten ben ik dan ook al ettelijke keren wakker geworden aan men computer, of op het toilet; Eerlijkgezegd weet ik niet of ik gisteren zelfs men bed gezien heb, hoewel ik vroeg op moest en dat ook gedaan heb. Zo'n buien krijg ik dan soms weer wel van Effexor maar men huidige psych ontkent zelfs dat! Voel al dat ik er fysiek zowat doorzit.

Maar goed, nu MOET ik echt slapen.. moet om 6u30 op.
Avatar gebruiker
SnakeGirl
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 133
Geregistreerd: ma nov 10, 2014 7:54 pm
Woonplaats: België

Re: MPA, barely working, na klein beetje alcohol?

Berichtdoor The Dude » vr dec 12, 2014 5:26 am

mpa; laten we de benzeenring vervangen dor een thiophene-ring, mensen verdiep u zich eens in hoe moleculen zich binden aan receptoren en ga niet zomaar obscure stoffen in u lichaam dumpen! ik dacht dat de nederlandse drugsgebruiker iets verstandiger was dan de hillbilly
''Well, you know. That's like your opinion, man.''
Avatar gebruiker
The Dude
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 534
Geregistreerd: do feb 24, 2011 11:12 am
Woonplaats: Amsterdam

Re: MPA, barely working, na klein beetje alcohol?

Berichtdoor SnakeGirl » vr dec 12, 2014 6:21 am

The Dude schreef:mpa; laten we de benzeenring vervangen dor een thiophene-ring, mensen verdiep u zich eens in hoe moleculen zich binden aan receptoren en ga niet zomaar obscure stoffen in u lichaam dumpen! ik dacht dat de nederlandse drugsgebruiker iets verstandiger was dan de hillbilly


Vervang nederlands maar door belgje, maar verder: je hebt gelijk hoor. Hoewel ik denk dat de gemiddelde druggebruiker (die niet op dit forum zit) nog veel minder weet en al helemaal niks opzoekt of geen vragen stelt ofzo. (wat ik uiteraard niet goedkeur)
Zeker hier in België wordt veel te weinig aan voorlichting gedaan (in Brussel zijn ze ermee bezig, maar Vlaanderen is natuurlijk weer tegen)

Ik weet wel iets over neurotransmitters en werking van verschillende drugs enzo en wat die doen, wegens interesse en erover lezen (als je psychiatrishe medicatie slikt, begrijp je ook graag hoe die werkt), en ik lees het een en ander op Erowid (ook over dingen die ik zelf nooit zou nemen), zoek ook steeds of er geen drug intereacties zijn enzo.. echter, van chemie ken ik letterlijk NIETS :(

Ik heb dit vak 1 jaartje gehad ergens tijdens het middelbaar (weet er niks meer van), daarna nooit meer. Zelfs niet tijdens mijn studies Industriëel Ingenieur nee (klinkt beetje bizar wellicht, een ind. ingenieur die niks van chemie weet?).. het was een schakelprogramma van Toegepaste Informatica naar Ind. Ing. Elo-ICT, en dus liet men (om het programma enigzins haalbaar te houden) niet alleen de informaticavakken vallen, maar ook mechanica en chemie, thermodynamica enzo, omdat we die binnen elektronica of ICT toch niet zouden nodig hebben.

Mechanica boeide me ook geen fuck, maar van die chemie heb ik wel spijt.. ik heb het hier al eens gezegd denk ik (of was het op Facebook), dat het me wel interesseert en ik dus een beginnerscursus wou downloaden, louter uit eigen interesse. Ik had deze gevonden:
http://www.lakiere.info/Chemie.htm
Lijkt dit je wat voor een absolute chemie-beginner? (wel met goede wiskundige achtergrond, maar weet niet of dat er echt toedoet behalve in het laatste hoofdstuk)
Of nog steeds te moeilijk voor een totale chemie-newbie? 't Is hoe dan ook uit interesse he, niet dat ik er een examen van zou moeten afleggen.
Niet dat ik daarmee wellicht echt iets ga begrijpen van jouw uitleg, en hoe RC's nu net aangepast worden om ze legaal te houden, maar het is een begin!

Zou ook iets zijn voor als ik wat minder te studeren heb voor de VUB en mijn Spaans, want het is wel welletjes momenteel, examens komen korter bij. (ja ik begin reeds in de kerstvakantie, want een weekje blok vind ik te weinig)

Dat allemaal terzijde: wil je opmerking zeggen dat MPA eerder een gevaarlijk stofje is dan? Of gewoon een nutteloos (zoals wij concludeerden).
Avatar gebruiker
SnakeGirl
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 133
Geregistreerd: ma nov 10, 2014 7:54 pm
Woonplaats: België


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner