MarkSchoones schreef:Nou; dat slapen ging voor geen meter. Voor m'n gevoel heb ik uren wakker gelegen. Fysiek voel ik me nu wel prima. Beetje duf en hongerig. Straks eerst maar eens wat voedsel naar binnen gooien. Dat zal wel een hoop schelen.
MarkSchoones schreef:Nou; dat slapen ging voor geen meter. Voor m'n gevoel heb ik uren wakker gelegen. Fysiek voel ik me nu wel prima. Beetje duf en hongerig. Straks eerst maar eens wat voedsel naar binnen gooien. Dat zal wel een hoop schelen.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:MarkSchoones schreef:Nou; dat slapen ging voor geen meter. Voor m'n gevoel heb ik uren wakker gelegen. Fysiek voel ik me nu wel prima. Beetje duf en hongerig. Straks eerst maar eens wat voedsel naar binnen gooien. Dat zal wel een hoop schelen.
Haha, herkenbaar. Ik ga bij uppers pas in m'n bed liggen als ik 100% zeker ben dat ik zo kapot ben dat ik direct in slaap val.
Gman007 schreef:Ik vind de 6-APB kater lichter dan die van mdma.
Einstein schreef:Ja, kom daar maar eens achterZal wel weer per persoon verschillen.
MarkSchoones schreef:Betekent dat, dat ik zondag kan rekenen op een dipje qua gemoedstoestand? Van MDMA wordt ik nogal neerslachtig drie dagen na het gebruik. Gelukkig sta ik zondag op Open Air. Dus chagrijning zal ik daar niet worden.
Gman007 schreef:Ik ben nog steeds benieuwd of hij nou wel of niet een online linkje naar het artikel kan regelen
Gman007 schreef:Tsja bij mij en ook mijn vrienden is het omgekeerdGeen idee hoe of waarom. Misschien namen we meer mdma dan jullie ofzo..
Gman007 schreef:GBL is legaal, je kan gbl goed verdunnen en dan dat drinken (doseer de helft van een normale GHB dosis). Effect van gbl en ghb is nagenoeg hetzelfdeEen vervanger is altijd meegenomen, maar in dit geval is de grondstof al een vervanger ook!
MarkSchoones schreef:Tot slot ben ik wel benieuwd of er nog mensen zijn die wel eens teveel 4FMP op hebben? Ik ben zeer benieuwd naar negatieve ervaringen aangezien die van mij zo fabuleus is.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten