do mei 24, 2012 2:47 pm
do mei 24, 2012 3:07 pm
do mei 24, 2012 3:11 pm
do mei 24, 2012 3:24 pm
Gman007 schreef:6-APB, de XTC vervanger!
do mei 24, 2012 3:25 pm
megatrippie schreef:Dag Mark,
Ik denk dat je beter iets specificeer kunt zijn.
Natuurlijk zijn er genoeg mensen hier met uitgebreide ervaring en kennis van RC's
Kijk eerst eens in de volgende sectie http://www.drugsforum.info/viewforum.php?f=6
do mei 24, 2012 4:08 pm
MarkSchoones schreef:Gman007 schreef:6-APB, de XTC vervanger!
Hi Gman007,
kan je me eens meer vertellen over je ervaringen met 6-APB? Waarom is dit voor jou de XTC-vervanger? Is het middel goedkoper? Zitten er nadelen aan het gebruik? Kan ik je eventueel citeren in mijn stuk?
do mei 24, 2012 4:27 pm
do mei 24, 2012 4:35 pm
do mei 24, 2012 5:01 pm
MarkSchoones schreef:Gisteren testte ik 2CB en vandaag begin ik aan de 4FMP.
do mei 24, 2012 5:03 pm
Dr.Gonzo schreef:MarkSchoones schreef:Gisteren testte ik 2CB en vandaag begin ik aan de 4FMP.
Je bent al aardig ingeburgerd zie ik hahaha,het is beter om een kleine pauze te houden als je dit soort middelen gebruikt.
Ik snap dat je een deadline hebt voor je artikel maar op deze manier komt het stofje dat je gebruikt niet echt tot zijn recht.
do mei 24, 2012 5:19 pm
Gman007 schreef:Man, WO-student, 23, studeer in het midden-oosten (van nederland), ik woon hier ook. Ruim een jaar "harddrugs-gebruiker". Al vind ik dat een avondje goed gedoseerd GHB een stuk minder slecht voor je is dan een avondje bier tanken. Laat die bezopen mensen maar in hun eigen kots wakker worden en zich lamlendig voelen de volgende dag. Ik word fris wakker en doe lekker wat ik wil doen
Ik wil daar nog aan toevoegen dat mensen vaak bevooroordeeld zijn. Ik vind dat drugsgebruik prima kan, mits je het op een verantwoorde manier doet (en er niet te jong mee begint).
Dr.Gonzo schreef:MarkSchoones schreef:Gisteren testte ik 2CB en vandaag begin ik aan de 4FMP.
Je bent al aardig ingeburgerd zie ik hahaha,het is beter om een kleine pauze te houden als je dit soort middelen gebruikt.
Ik snap dat je een deadline hebt voor je artikel maar op deze manier komt het stofje dat je gebruikt niet echt tot zijn recht.
do mei 24, 2012 5:40 pm
do mei 24, 2012 5:51 pm
MarkSchoones schreef:Gman007 schreef:Man, WO-student, 23, studeer in het midden-oosten (van nederland), ik woon hier ook. Ruim een jaar "harddrugs-gebruiker". Al vind ik dat een avondje goed gedoseerd GHB een stuk minder slecht voor je is dan een avondje bier tanken. Laat die bezopen mensen maar in hun eigen kots wakker worden en zich lamlendig voelen de volgende dag. Ik word fris wakker en doe lekker wat ik wil doen
Ik wil daar nog aan toevoegen dat mensen vaak bevooroordeeld zijn. Ik vind dat drugsgebruik prima kan, mits je het op een verantwoorde manier doet (en er niet te jong mee begint).
Thanks voor je informatie!Dr.Gonzo schreef:MarkSchoones schreef:Gisteren testte ik 2CB en vandaag begin ik aan de 4FMP.
Ik heb inderdaad niet de slechtste baan ter wereld.
Dat van die deadline heb je goed geraden. Het moet maar even op deze manier. Verder neem ik relatief lage doseringen dus het risico is minimaal. Daarnaast heb ik wel wat ervaringen met drugs.
Welk middel zou jij aanraden?
do mei 24, 2012 7:31 pm
MarkSchoones schreef:Dat van die deadline heb je goed geraden. Het moet maar even op deze manier. Verder neem ik relatief lage doseringen dus het risico is minimaal. Daarnaast heb ik wel wat ervaringen met drugs.
Welk middel zou jij aanraden?
do mei 24, 2012 7:36 pm
do mei 24, 2012 8:07 pm
MarkSchoones schreef:En omdat ik in zo'n opperbeste stemming ben mag iedereen die tot nu toe gereageerd heeft zijn postadres naar mark@revu.nl mailen. Dan stuur ik woensdag een exemplaartje op.
do mei 24, 2012 8:37 pm
do mei 24, 2012 8:58 pm
MarkSchoones schreef:Tot slot ben ik wel benieuwd of er nog mensen zijn die wel eens teveel 4FMP op hebben? Ik ben zeer benieuwd naar negatieve ervaringen aangezien die van mij zo fabuleus is.
do mei 24, 2012 9:05 pm
do mei 24, 2012 9:25 pm
MarkSchoones schreef:Nou; dat het andere koek is kan je wel stellen. Godver wat ga je lekker op dat spul zeg.
Woensdag as. vinden jullie mijn tripreport in Nieuwe Revu. En omdat ik in zo'n opperbeste stemming ben mag iedereen die tot nu toe gereageerd heeft zijn postadres naar mark@revu.nl mailen. Dan stuur ik woensdag een exemplaartje op.
Thanks!!
MarkSchoones schreef:Betekent dat, dat ik zondag kan rekenen op een dipje qua gemoedstoestand? Van MDMA wordt ik nogal neerslachtig drie dagen na het gebruik. Gelukkig sta ik zondag op Open Air. Dus chagrijning zal ik daar niet worden.
MarkSchoones schreef:Tot slot ben ik wel benieuwd of er nog mensen zijn die wel eens teveel 4FMP op hebben? Ik ben zeer benieuwd naar negatieve ervaringen aangezien die van mij zo fabuleus is.
do mei 24, 2012 10:18 pm
do mei 24, 2012 10:22 pm
MarkSchoones schreef:Betekent dat, dat ik zondag kan rekenen op een dipje qua gemoedstoestand? Van MDMA wordt ik nogal neerslachtig drie dagen na het gebruik.
do mei 24, 2012 10:36 pm
westergas schreef:Niet leuk dit. Kunnen jullie je nog herinneren hoe Giel Beelen de Methylone in Nederland om zeep heeft geholpen? Zodra dit in de publiciteit komt zal er wel weer een politicus wakker worden en vervelende regeltjes gaan opstellen.
do mei 24, 2012 11:29 pm
Gman007 schreef:westergas schreef:Niet leuk dit. Kunnen jullie je nog herinneren hoe Giel Beelen de Methylone in Nederland om zeep heeft geholpen? Zodra dit in de publiciteit komt zal er wel weer een politicus wakker worden en vervelende regeltjes gaan opstellen.
Aangezien deze meneer de Rctjes zelf ook leuk vind, hoop ik dat het niet een te ophemelend, of afkrakend artikel gaat worden..
vr mei 25, 2012 12:42 am
Dr.Gonzo schreef:Gman007 schreef:westergas schreef:Niet leuk dit. Kunnen jullie je nog herinneren hoe Giel Beelen de Methylone in Nederland om zeep heeft geholpen? Zodra dit in de publiciteit komt zal er wel weer een politicus wakker worden en vervelende regeltjes gaan opstellen.
Aangezien deze meneer de Rctjes zelf ook leuk vind, hoop ik dat het niet een te ophemelend, of afkrakend artikel gaat worden..
Ik denk dat allemaal wel mee gaat vallen,de eind/hoofdredacteur van S&S Erik Noomen heeft zijn baan ingeruild voor dezelfde functie maar dan bij de Nieuwe Revu.
Door S&S zijn er ook nooit middeltjes/stofjes van de markt verdwenen en ik denk dat dat nu ook niet zo'n vaart zal lopen.
En daarbij komt dat de regering al lang op de hoogte is van rc's en het als iets beschouwd als iets wat maar enkele ' psychonauten' doen, mensen waar toch al geen oorlog mee te winnen valt.
Zolang er op schiphol geen kilo's 4-fmp en mxe worden gevonden en er geen doden vallen door het gebruik van dit soort middelen zitten we voorlopig nog wel effe safe.
vr mei 25, 2012 10:39 am
vr mei 25, 2012 11:15 am
MarkSchoones schreef:Betekent dat, dat ik zondag kan rekenen op een dipje qua gemoedstoestand? Van MDMA wordt ik nogal neerslachtig drie dagen na het gebruik. Gelukkig sta ik zondag op Open Air. Dus chagrijning zal ik daar niet worden.
vr mei 25, 2012 11:30 am
vr mei 25, 2012 11:39 am
Gman007 schreef:Uit ervaring kan ik meedelen, dat zolang je slaapt, je zelfs met bijdoseren geen kater ervaart.
vr mei 25, 2012 12:07 pm