Hallo iedereen!
Ik ben voornamelijk geïnteresseerd in psychedelics, heb nu ervaring met paddo's, salvia, LSD, dmt en recent AL-LAD.
Ik ben verder niet zozeer op de hoogte van de "goings on" in de RC scene, ik heb enkel AL-LAD en LSZ aangeschaft toen die nog nieuw en legaal waren.
Ik zou in de toekomst graag (op een verantwoordelijke manier natuurlijk) experimenteren met een aantal psychedelische RC's, kwestie van de horizon een beetje te verbreden en te kijken in hoezeer die substanties verschillen van meer traditionele psychedelics.
Het is vaak niet helemaal duidelijk wat legaal en wat illegaal is om zomaar via het internet te bestellen. Een aantal stofjes die me wel interessant lijken en allemaal verkrijgbaar zijn via een nederlandse clearnet RC vendor: 2C-E, 4-AcO-DMT, 4-AcO-MiPT, DPT, etc.
2C-E specifiek zou ik zeer graag proberen, maar het lijkt me dat deze zeker wel illegaal is, toch?
Vraag me ook af hoe het in de Benelux zit met lysergamides. Ik vind deze eigenlijk iets te prijzig in vergelijking met LSD, maar zou in de toekomst misschien toch wel wat meer willen experimenteren met AL-LAD, ALD-52, ETH-LAD, etc.
Kan iemand me vertellen hoe het precies zit met de Belgische/Nederlandse wetgeving als het op deze stoffen aankomt? Hebben wij zoiets als een catch-all analogen-wet? Ik vind weinig betrouwbare info om eerlijk te zijn..