Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Risico's drug 4-FA groter dan tot nu toe bekend

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Risico's drug 4-FA groter dan tot nu toe bekend

Berichtdoor Tweaker » zo okt 16, 2016 12:55 pm

Ik heb toevallig afgelopen donderdag met een persoon van Trimbos Instituut gepraat. Zij weten zelf ook (nog) niet hoe het komt. Maar de waarschuwing is er uit gegaan doordat er 3 doden binnen een korte tijd zijn gevallen waarvan zeker is dat er alleen 4-FA gebruikt was. Hij gaf ook aan dat er 4x zoveeel hoofdpijn ontstaat bij gebruik 4-FA dan bij MDMA.

Ik heb hierbij ook aangegeven dat er naar mijn vermoeden veel meer in een keer genomen wordt. Tegenwoordig kijken mensen wel uit met een pil en pakken ze eerst een kwartje. Maar bij 4FA zijn het gelijk hoog gedoseerde capsules van +/- 180mg. Tevens, maar dat weet ik niet, denk ik dat herdoseren ook gedaan wordt. Wat de totale hoeveelheid nog meer opschroeft natuurlijk.

Hij gaf wel aan dat het uiteindelijk nog wel mee valt, maar een opvallende trent was die gemeld moest worden.
Tweaker
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: zo nov 03, 2013 12:50 pm

Re: Risico's drug 4-FA groter dan tot nu toe bekend

Berichtdoor Ekte28 » ma okt 17, 2016 2:10 pm

Heb al wel een stuk of 3 keer lopen zwaar lopen bingen op 4-fa.... Weet het dom en schadelijk, maar merk van de schade zelf gelukkig helemaal niks of het valt behoorlijk mee. Dat houd niet in dat andere mensen dit ook een keer gedaan moeten hebben want dit blijft heel gevaarlijk!! Alleen al het feit dat elk mens anders reageert en bepaalde dosis voor fun nodig heeft.
Ik houd het verder voor gezien met 4-fa, want na die twee keer bingen ( max 500mg @24uur ) is voor mij de lol eraf.

Have fun with 4-fluoramfetamine!! Maar kijk wel uit en inderdaad nooit meer dan 200mg nemen voor mensen met Tolerantie op 24uur!!
Ekte28
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 56
Geregistreerd: di nov 10, 2015 3:45 pm

Re: Risico's drug 4-FA groter dan tot nu toe bekend

Berichtdoor FRESH » di okt 18, 2016 10:34 am

Jmths schreef:
Tegenwoordig heb je veel 4-fa witte crystal maar kwa effect lijkt het meer op 2-fa/dex.

Klinkt voor mijn gevoel als een typisch geval van serotonine tolerantie.

Zelf heb ik nog nooit online voorbij zien komen dat online bestelde 4-FA niet vrijwel volledig 100% zuiver was. Zelf heb ik 3 verschillende batches 4-FA wit kristal (/HCL) voorbij zien komen en had daarbij ook niet het idee dat er verschil in potentie zat.

Ik kan het mis hebben natuurlijk, wellicht heeft iemand anders wel een bron waarbij online bestelde 4-FA niet volledig zuiver bleek te zijn, ik acht de kans echter klein.


Het door mij ingeleverde bleek wel altijd 4-FA te zijn, geen andere (psychoactieve) stoffen, maar de kwaliteit/zuiverheids % verschilde wel. Zat meestal tussen de 68 en 76% meen ik.
FRESH
Offline
 

Re: Risico's drug 4-FA groter dan tot nu toe bekend

Berichtdoor bbroni » ma okt 31, 2016 8:35 pm

Ekte28 schreef:Toch vond ik de 4-fa van 6 jaar terug beter en had die ook vaak een gele glans, kreeg meer kippenvel na inslag en had minder nodig, tolerantie zou wel ook wel zeker een rol spelen al hield ik er vaak wel 2 maanden tussen 4-fa gebruik dan. Tegenwoordig heb je veel 4-fa witte crystal maar kwa effect lijkt het meer op 2-fa/dex.


Ik herken dat wel. Kan heel subjectief zijn maar die gele 4-fa die ik eerst had -jaren terug- vond ik beter dan een partij witte die ik later had. Kan ook aan gewenning of verder uit de hand gelopen research hobby mettertijd liggen. Maar heb reden om aan te nemen dat de kwaliteit van de gele beter was (andere bron, betere reputatie).
bbroni
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 149
Geregistreerd: di nov 13, 2012 9:37 pm

Re: Risico's drug 4-FA groter dan tot nu toe bekend

Berichtdoor Perry » ma okt 31, 2016 8:39 pm

Je weet dat je hier echt de minst scientific verwoording ever levert? :p
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Risico's drug 4-FA groter dan tot nu toe bekend

Berichtdoor spikeycloud » wo nov 02, 2016 7:01 pm

Perry schreef:Je weet dat je hier echt de minst scientific verwoording ever levert? :p


Ik vind de 4-FA van SA van vroeger ook veel beter dan die van SI nu - en een maat die daar 4-FA van had, vond dat ook en dat zelfde geldt voor de 3-FA van SA t.o.z. van LS.

Ik heb gelukkig nog steeds een aantal gram van de lichtgele 4-FA van SA ^^
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Risico's drug 4-FA groter dan tot nu toe bekend

Berichtdoor Perry » wo nov 02, 2016 7:40 pm

Ik denk dat een mening/gevoel nietszeggend is. Zeker niet in een land waar er de mogelijkheid is tot laboratorium analyse.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Risico's drug 4-FA groter dan tot nu toe bekend

Berichtdoor Ketamientje » wo nov 02, 2016 8:18 pm

Zijn er trouwens combinaties met 4-fluor gebruikt in een medicinale omgeving, of wat veilig wordt voorgeschreven en is alleen het "amfetamine'' gedeelte er aan toegevoegd?

Ik ben een beetje een leek met dit soort dingen, maar ik vraag me af of er combinaties zijn die wel veilig wordt gebruikt. Niet dat ik een soort "asbest" in mijn lijf gooi. Een heeeeele rare vergelijking, ik weet het. Of waar werd het vroeger voor gebruikt?

Ik ben niet zo zeer bang voor die korte termijn gevolgen, waar je nu veel over leest door bijvoorbeeld het trimbos instituut. Maar meer voor de lange termijn, dat het bijvoorbeeld erg kankerverwekkend blijkt te zijn. Oh ja, ik heb hypochondrie. Dus waarschijnlijk ben ik er daarom zo bang voor of geïnteresseerd.
Ketamientje
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 43
Geregistreerd: vr okt 14, 2016 11:46 am

Re: Risico's drug 4-FA groter dan tot nu toe bekend

Berichtdoor Amvitamientje » wo nov 02, 2016 8:26 pm

Er wordt fluor gebruikt in bepaalde medicijnen ( bijv 4-fluorobenzaldehyde ), echter lijkt het mij dat je schadelijkheid totaal niet kunt vergelijken met 4-FA.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Risico's drug 4-FA groter dan tot nu toe bekend

Berichtdoor Ketamientje » wo nov 02, 2016 8:51 pm

Druks schreef:
Ketamientje schreef:Zijn er trouwens combinaties met 4-fluor gebruikt in een medicinale omgeving, of wat veilig wordt voorgeschreven en is alleen het "amfetamine'' gedeelte er aan toegevoegd?

Ik ben een beetje een leek met dit soort dingen, maar ik vraag me af of er combinaties zijn die wel veilig wordt gebruikt. Niet dat ik een soort "asbest" in mijn lijf gooi. Een heeeeele rare vergelijking, ik weet het. Of waar werd het vroeger voor gebruikt?

Ik ben niet zo zeer bang voor die korte termijn gevolgen, waar je nu veel over leest door bijvoorbeeld het trimbos instituut. Maar meer voor de lange termijn, dat het bijvoorbeeld erg kankerverwekkend blijkt te zijn. Oh ja, ik heb hypochondrie. Dus waarschijnlijk ben ik er daarom zo bang voor of geïnteresseerd.


https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fluoride onder het kopje Safety.


Hier word ik nog niet veel wijzer van.

According to the U.S. Department of Agriculture, the Dietary Reference Intakes, which is the "highest level of daily nutrient intake that is likely to pose no risk of adverse health effects" specify 10 mg/day for most people, corresponding to 10 L of fluoridated water with no risk. For infants and young children the values are smaller, ranging from 0.7 mg/d for infants to 2.2 mg/d.[28] Water and food sources of fluoride include community water fluoridation, seafood, tea, and gelatin

Voor de rest gaat het over fluoride salts en andere dingen.
Ketamientje
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 43
Geregistreerd: vr okt 14, 2016 11:46 am

Re: Risico's drug 4-FA groter dan tot nu toe bekend

Berichtdoor Amvitamientje » wo nov 02, 2016 9:37 pm

Druks schreef:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fluoride onder het kopje Safety.

Het fluor atoom blijft vast zitten aan de 4-fa molecuul, dus er is geen fluoride aanwezig.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Risico's drug 4-FA groter dan tot nu toe bekend

Berichtdoor Ketamientje » wo nov 02, 2016 10:20 pm

Haha qua schadelijkheid, kun je dus als je het safe wilt spelen voor de langer termijn net zogoed pep snuiven? Van allebei de middelen slaap ik ruk.
Ketamientje
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 43
Geregistreerd: vr okt 14, 2016 11:46 am

Re: Risico's drug 4-FA groter dan tot nu toe bekend

Berichtdoor Perry » wo nov 02, 2016 10:32 pm

Qua schadelijkheid kan je wss beter pep gebruiken
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Risico's drug 4-FA groter dan tot nu toe bekend

Berichtdoor Paradise » vr dec 16, 2016 7:31 pm

mMm 4FA werkt vrij lang, maar het euforische deel vrij kort tov. verkwakte pep achteraf.
Dus je doseert nog een paar keer een extreem hoge dosis amfetamine als de euforie is uitgewerkt en loopt op 800mg (...)amfetamine.
En dan kan het mis gaan?

Zou het anders zijn dan dat?
Het enige dat 4FA heeft is dat het wel kan uitnodigen tot dat als je de roes nastreeft ... het is vrij verspreid dus de kids die 8MDMA pillen slikken gaan hier ook gek mee doen ...
Avatar gebruiker
Paradise
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 457
Geregistreerd: wo jul 13, 2011 3:45 am

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

Royal Queen Seeds banner