Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Zou zomaar kunnen hoor.
Er zijn hier ook al verschillende meldingen geweest van mega erge hoofdpijnen na gebruik of tijdens gebruik. Misschien wel omdat hersenen op het punt stonden te klappen.
Hartproblemen/hogere bloeddruk/daarmee vergroot risico op hersenbloedingen geeft iedere upper, dus dat is geen verrassing op zich. Maar ik kan niet inschatten of de risico's veel groter zijn dan bij speed, coke of mdma ofzo.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:In principe dezelfde risico's als van iedere dopamine verhogende drugs.
Maar of ze van de fluor amfetamine series extra hoog zijn of van 4fa in het bijzonder extra hoog zijn? Geen idee.
Mogelijk hadden deze mensen precies dezelfde problemen en dood gevonden bij speed, maar namen ze geen speed want dat is illegaal.
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Ted Bundy schreef:Ik vind het mooi hoe ze in het nieuws benadrukte dat het dezelfde effecten als XTC had en gewoon legaal te krijgen was. Als RC verkoper mooie tijden.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Protoderator schreef:Oh en groot schokkend nieuws, amfetamines die schadelijk zijn.
Perry schreef:Protoderator schreef:Oh en groot schokkend nieuws, amfetamines die schadelijk zijn.
Jup en de meeste onderzoeksresultaten die het relatief onschuldige karakter van 4-FA tot stand deden komen, waren naar mijn weten gebaseerd op de neurotoxiciteit, met name de schade aan het serotonine systeem. Als vergelijkingsmateriaal werd dan naar mijn weten ook nog een MDMA gebruikt en niet Amfetamine.
Opzich is dat raar als je kijkt naar welke stof het meest overeenkomt.
Laten we dat maar even als primaire richtlijn nemen en er niet al te diep op ingaan.
Ik dacht, ik lees even wat pharmacodynamics info door om er meer uitleg bij te geven, maar ik beheers dat niet goed genoeg om 't niet slechts verwarrender te maken
Dus nu enkel even de namen en structuren:Spoiler! :
Perry schreef:Waar reageer je nu precies op? Proto z'n post? Iets uit mijn post? Heb je gewoon ff gequote en wilde je dit kwijt?
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Tegenwoordig heb je veel 4-fa witte crystal maar kwa effect lijkt het meer op 2-fa/dex.
Jmths schreef:Tegenwoordig heb je veel 4-fa witte crystal maar kwa effect lijkt het meer op 2-fa/dex.
Klinkt voor mijn gevoel als een typisch geval van serotonine tolerantie.
Zelf heb ik nog nooit online voorbij zien komen dat online bestelde 4-FA niet vrijwel volledig 100% zuiver was. Zelf heb ik 3 verschillende batches 4-FA wit kristal (/HCL) voorbij zien komen en had daarbij ook niet het idee dat er verschil in potentie zat.
Ik kan het mis hebben natuurlijk, wellicht heeft iemand anders wel een bron waarbij online bestelde 4-FA niet volledig zuiver bleek te zijn, ik acht de kans echter klein.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten