Mij even voorstellen, ik ben Pater Damiaan en kom mijn heilige missie vervullen zodat God u zal aanvaarden in zijn koninkrijk!
Ik was hier een aantal jaren semiactief op het forum tot 2015 wanneer de maagd Maria aan me verscheen en mij het paradijs toonde.
Mijn experimenteren lag dus stil voor jaren en uit nieuwsgierigheid keek ik eens rond welke obscure substanties er de dag van vandaag te genieten zijn op de RC markt.
Hierbij kwam ik 4-MAR analogen tegen, vroeger, ik spreek van 2012, hoorde ik daar lyrische verhalen over maar heb het helaas nooit zelf gehad.
Ik zou graag jullie mening willen vragen, een ervaring, een geëduceerd theoretisch effect of eventueel een score geven over deze stoffen.
4C-MAR
4F-MAR
4B-4-MAR
Voor de rest zie ik nog wat cathinone rariteiten, waarvan ik me afvraag welk potentieel ze hebben. Uit deze groep had al a-PVP, a-PHP en N-ethyl Hexylone. Hield het meest van a-PVP en Hex op de 2e plaats maar deze waren moeilijk om vanaf te blijven eens begonnen. a-PHP vond ik niet zo speciaal.
A-D2PV
a-PCYP
MDPHP
MDPEP
Goed, alvast bedankt voor enige raad!
Aloha!
EDIT: Moest ik hier stoffen gelijst hebben die een MDMA achtig kantje heeft, moet ik die waarschijnlijk niet. Ik zoek een enigszins euforische stimulant.