Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Semi-n00b vraagt raad

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Semi-n00b vraagt raad

Berichtdoor Pater Damiaan » do feb 04, 2021 7:42 am

Dag iedereen :wave:

Mij even voorstellen, ik ben Pater Damiaan en kom mijn heilige missie vervullen zodat God u zal aanvaarden in zijn koninkrijk!
Ik was hier een aantal jaren semiactief op het forum tot 2015 wanneer de maagd Maria aan me verscheen en mij het paradijs toonde.

Mijn experimenteren lag dus stil voor jaren en uit nieuwsgierigheid keek ik eens rond welke obscure substanties er de dag van vandaag te genieten zijn op de RC markt.
Hierbij kwam ik 4-MAR analogen tegen, vroeger, ik spreek van 2012, hoorde ik daar lyrische verhalen over maar heb het helaas nooit zelf gehad.
Ik zou graag jullie mening willen vragen, een ervaring, een geëduceerd theoretisch effect of eventueel een score geven over deze stoffen.

4C-MAR
4F-MAR
4B-4-MAR

Voor de rest zie ik nog wat cathinone rariteiten, waarvan ik me afvraag welk potentieel ze hebben. Uit deze groep had al a-PVP, a-PHP en N-ethyl Hexylone. Hield het meest van a-PVP en Hex op de 2e plaats maar deze waren moeilijk om vanaf te blijven eens begonnen. a-PHP vond ik niet zo speciaal.

A-D2PV
a-PCYP
MDPHP
MDPEP

Goed, alvast bedankt voor enige raad!
Aloha!
EDIT: Moest ik hier stoffen gelijst hebben die een MDMA achtig kantje heeft, moet ik die waarschijnlijk niet. Ik zoek een enigszins euforische stimulant.
Avatar gebruiker
Pater Damiaan
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 142
Geregistreerd: do feb 04, 2021 6:34 am

Re: Semi-n00b vraagt raad

Berichtdoor Jmths » do feb 04, 2021 2:03 pm

Welkom Pater.

Ik heb geen ervaring met MAR (analogen) maar '4-subsitutie fenethylamines' maken meestal wel goed contact met de receptoren waar 4-MAR analogen hoogstwaarschijnlijk niet hetzelfde serotonine neurotoxiteit risico hebben waar bijvoorbeeld 4-CA, 4-BA, PMA/4-MeO-A en PMMA/4-MeO-MA om bekend staan.

De PVs A-PVP analogen zijn eigenlijk allemaal waardeloos naar mijn weten. Ze vapen/verdampen ook allemaal slecht i.t.t. A-PVP.

N-Ethyl-Pentedrone (NEP) valt goed te vapen (o.a. van zilverfolie) en de iets kortere koolstofketen staart ten opzichte van Amfetamine zou deze in theorie interessanter dan N-Ethyl-Hexedrone moeten maken. Dat is waarschijnlijk het dichtst dat je zult komen bij 'een zuivere dopamine euforie' gefaciliteerd door een RC.

2-FMA neusspray kan ook nog wel interessant wezen.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Semi-n00b vraagt raad

Berichtdoor Pater Damiaan » do feb 04, 2021 8:52 pm

Hey bedankt, hier weer wat bij geleerd.
Nu ik slik of snuif enkel, hoe iets vaped heeft voor mij geen belang.
Avatar gebruiker
Pater Damiaan
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 142
Geregistreerd: do feb 04, 2021 6:34 am

Re: Semi-n00b vraagt raad

Berichtdoor Jmths » ma feb 08, 2021 9:35 pm

Pater Damiaan schreef:Hey bedankt, hier weer wat bij geleerd.
Nu ik slik of snuif enkel, hoe iets vaped heeft voor mij geen belang.

N-Ethyl-Hexedrone (NEH / Hexen) is mij net iets te stimulerend / fysiek belastend om oraal of nasaal prettig te wezen. Klein jaar geleden kwam er iemand voorbij op het forum die vertelde N-Ethyl-Hexedrone te vapen in combinatie met Etizolam: tripreports-uppers/eerste-ervaring-hexen-en-etizolam-t15224.html

Ik kan mij heel goed voorstellen dat dat zeer euforisch geweest moest zijn. Al kan sterke euforische pieken najagen met enig risico komen natuurlijk. :p
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Semi-n00b vraagt raad

Berichtdoor Amvitamientje » di feb 09, 2021 12:07 am

Pater Damiaan schreef: a-PHP vond ik niet zo speciaal.


Pater Damiaan schreef:Hey bedankt, hier weer wat bij geleerd.
Nu ik slik of snuif enkel, hoe iets vaped heeft voor mij geen belang.

Heb je a-PHP wel gevaped?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Semi-n00b vraagt raad

Berichtdoor Pater Damiaan » wo feb 10, 2021 2:10 pm

Amvitamientje schreef:Heb je a-PHP wel gevaped?


Nee, btw ook beetje Pentedrone gesnoven vandaag, niet zo mijn ding. korte rush, verder gejaagd gevoel.
Was al een aantal jaren geleden maar Hexedrone meen ik stukken beter te vinden. Althans, denk ik toch
Avatar gebruiker
Pater Damiaan
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 142
Geregistreerd: do feb 04, 2021 6:34 am

Re: Semi-n00b vraagt raad

Berichtdoor Jmths » do feb 11, 2021 12:20 pm

Pater Damiaan schreef:
Amvitamientje schreef:Heb je a-PHP wel gevaped?


Nee, btw ook beetje Pentedrone gesnoven vandaag, niet zo mijn ding. korte rush, verder gejaagd gevoel.
Was al een aantal jaren geleden maar Hexedrone meen ik stukken beter te vinden. Althans, denk ik toch

De N-Ethyl varianten op Pentedrone en Hexedrone zijn juist populair omdat ze niet iets minder belastend zijn. Ten opzichte van Amfetamine zijn Pentedrone en Hexedrone los van een langere koolstofketen aan de staart vrijwel identiek waar (N-Ethyl-)Hexedrone een net iets langere koolstofketen heeft aan de staart.

Heb je 4F-MPH of 2-FMA al eens geprobeerd? Die vind ik interessanter dan de PVs in ieder geval, des te meer als je vapen niet ziet zitten.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Semi-n00b vraagt raad

Berichtdoor Pater Damiaan » do feb 11, 2021 1:04 pm

Jmths schreef:Heb je 4F-MPH of 2-FMA al eens geprobeerd? Die vind ik interessanter dan de PVs in ieder geval, des te meer als je vapen niet ziet zitten.


4F-MPH en 4-FMA welja, en daar moet ik je gelijk in gegeven
Avatar gebruiker
Pater Damiaan
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 142
Geregistreerd: do feb 04, 2021 6:34 am

Re: Semi-n00b vraagt raad

Berichtdoor Jmths » zo feb 14, 2021 12:16 am

Pater Damiaan schreef:
Jmths schreef:Heb je 4F-MPH of 2-FMA al eens geprobeerd? Die vind ik interessanter dan de PVs in ieder geval, des te meer als je vapen niet ziet zitten.


4F-MPH en 4-FMA welja, en daar moet ik je gelijk in gegeven

2-FMA heeft grofweg de helft van de serotonine heropname remmingsaffiniteit van Methamfetamine maar kan wel een zuivere dopamine stimulant genoemd worden. Als in de serotonine receptor heropname remmings affiniteit ligt dermate laag dat je het zo kunt noemen. Waar wellicht niet hetzelfde over Methamfetamine gezegd kan worden.

Beetje rare lijn om te trekken maar 2-FMA kan relatief aardig dagelijks gebruiken worden zonder dat het je serotonine huishouden al te desastreus in de war gooit in ieder geval.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Semi-n00b vraagt raad

Berichtdoor Pater Damiaan » zo feb 14, 2021 2:48 am

Jmths schreef:Heb je 4F-MPH of 2-FMA al eens geprobeerd? Die vind ik interessanter dan de PVs in ieder geval, des te meer als je vapen niet ziet zitten.


heb 4f-mph geprobeerd ja, en vind die persoonlijk beter dan methylfenidaat (concerta en ritalin).
2-fma ook onlangs, verkies nog altijd 4-fma boven de 2 analoog. Meer zelfs, 3-fea verkies ik boven 2-fma. unpopular opinion, ik weet het.
De reden erachter is dat ik stims zoek die recreationeele mogelijkheden bieden vooral. Maar daarbij heb ik absoluut geen interesse om te spuiten, pluggen, whatever. Al moet ik bekennen een paar keer geprobeerd heb 3-fpm te vapen, maar ofdat ik het nu fout deed of niet,het deed me niet zoveel ivg met snuiven of slikken.

Over pv's gesproken, vind ik a-pvp nog altijd de koning van de stims, het heeft een idd een super r euforische werking waar volgens mijn mening methamfetamine niet aan kan tippen.

Vapen doe ik gewoon niet, beetje uit luiheid misschien, nooit gedaan,.. Kwestie van de doos van pandora niet te openen.

Edit: excuseer voor de vele verbeteringen, heb paar benzos op en het is duidelijk bedtijd. Slaapwel!
Avatar gebruiker
Pater Damiaan
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 142
Geregistreerd: do feb 04, 2021 6:34 am

Re: Semi-n00b vraagt raad

Berichtdoor Amvitamientje » zo feb 14, 2021 3:16 am

Pater Damiaan schreef:Over pv's gesproken, vind ik a-pvp nog altijd de koning van de stims, het heeft een idd een super super euforisc kantje waar volgens mijn mening methamfetamine niet aan kan tippen.

Vapen doe ik gewoon niet, beetje uit luiheid misschien, nooit gedaan,.. Kwestie van de doos van pandora niet te openen.

Dat is misschien maar goed ook. Die pv'tjes kunnen erg verslavend werken, zeker wanneer je ze vaped (helaas aan levende lijve ondervonden, nu niet meer). Maar snuiven of orale inname is voor mij geen optie, kreeg daar nare bijeffecten van. Plus dat effect als het goed (!) vaped is veeeeel beter :rock2:
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Semi-n00b vraagt raad

Berichtdoor Pater Damiaan » zo maart 28, 2021 3:14 am

Updatetje

Pentedrone eens geprobeerd, viel me vies tegen. Smaakt echt naar piemel ofzo en blijft lang hangen zelfs na spoelen. Effect vond ik minder dan Hex, maar aangezien er een paar jaren tussen ligt van gebruik kan ik niet echt objectief mijn mening geven. Pentedrone werkt lang, maar vooral in een gejaagd gevoel als de eurforie wegzakt alsof je teveel redbull gedronken hebt ofzo, geen fan van. Ook a-pihp, even on-enthousiast over als a-php maar zijn beide smoother ivgl met pentedrone.

2-fma ook getest en snap de hype niet, verkies toch 4-fma en misschien ook wel 3-fea. Alhoewel die laatste iets meer van karakter verschilt dan 2 en 4-fma. Valt moeilijk te verwoorden enkel dat de 2,4 fma's beter tot zijn recht komen oraal en 3-fea beter te snuiven valt naar mijn mening, ook in de zin van dat het veel minder de neus verstopt.
4-fma in een capsule slikken is voor mij de ideale balans tussen een euforische push (die ik mis bij 2-fma) en verder geleidelijk lang afnemende kalme werking.

Toch niet op avontuur gegaan als ik vorige maand van droomde met heel obscure substanties want had er helaas niet de tijd voor.

Groetjes!
Avatar gebruiker
Pater Damiaan
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 142
Geregistreerd: do feb 04, 2021 6:34 am

Re: Semi-n00b vraagt raad

Berichtdoor Amvitamientje » za apr 03, 2021 10:23 pm

Pater Damiaan schreef: Ook a-pihp, even on-enthousiast over als a-php maar zijn beide smoother ivgl met pentedrone.
.

Groetjes!

Mag ik raden? Zeker niet gevaped?

Pater Damiaan schreef:Groetjes!
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Semi-n00b vraagt raad

Berichtdoor Jmths » zo apr 04, 2021 2:03 pm

Pater Damiaan schreef: Pentedrone eens geprobeerd, viel me vies tegen.

N-Ethyl-Pentedrone is iets meer de moeite, des te meer als je het van zilverfolie vaped.
Vergelijkbaar een N-Ethyl-Hexedrone.

Als je het van zilverfolie vaped heb je dat gejaagde gevoel niet wat het vele malen interessanter maakt.
Pater Damiaan schreef:2-fma ook getest en snap de hype niet, verkies toch 4-fma en misschien ook wel 3-fea. Alhoewel die laatste iets meer van karakter verschilt dan 2 en 4-fma. Valt moeilijk te verwoorden enkel dat de 2,4 fma's beter tot zijn recht komen oraal en 3-fea beter te snuiven valt naar mijn mening, ook in de zin van dat het veel minder de neus verstopt.
4-fma in een capsule slikken is voor mij de ideale balans tussen een euforische push (die ik mis bij 2-fma) en verder geleidelijk lang afnemende kalme werking.

4-FMA en 3-FEA zijn sterke serotonine releasers echter, 2-FMA is vooral populair als subtiel functioneel stimulant.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Semi-n00b vraagt raad

Berichtdoor Pater Damiaan » ma apr 05, 2021 11:19 am

Amvitamientje schreef:
Pater Damiaan schreef: Ook a-pihp, even on-enthousiast over als a-php maar zijn beide smoother ivgl met pentedrone.
.

Groetjes!

Mag ik raden? Zeker niet gevaped?

Pater Damiaan schreef:Groetjes!


Heb het 1x gevaped, is wel smooth maar nu niet zo mijn ding
Avatar gebruiker
Pater Damiaan
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 142
Geregistreerd: do feb 04, 2021 6:34 am

Re: Semi-n00b vraagt raad

Berichtdoor Amvitamientje » ma apr 05, 2021 12:26 pm

Pater Damiaan schreef:[

Heb het 1x gevaped, is wel smooth maar nu niet zo mijn ding

Hoezo niet? Vond je de effecten niets of vanwege het (verslavende) vapen?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Semi-n00b vraagt raad

Berichtdoor Pater Damiaan » wo jun 23, 2021 12:53 pm

Amvitamientje schreef:
Pater Damiaan schreef:[

Heb het 1x gevaped, is wel smooth maar nu niet zo mijn ding

Hoezo niet? Vond je de effecten niets of vanwege het (verslavende) vapen?


Kort effect, well chill
Avatar gebruiker
Pater Damiaan
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 142
Geregistreerd: do feb 04, 2021 6:34 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner