Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Studeren op Ethylphenidate

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Studeren op Ethylphenidate

Berichtdoor Radical » wo aug 14, 2013 12:39 am

Ik vraag me al een tijdje wat af;

Het schooljaar gaat weer bijna beginnen en had eigenlijk een vraagje.

Ethylphenidate blijkt verwant te zijn aan Ritalin etc., hierop studeert men goed, meer concentratie etc.
Zelf studeer ik echt heel lekker op Ritalin. 3x gedaan. Normaal echt NUL concentratie.

Raden jullie het aan om met (lage doseringen) te gaan studeren op dit spulletje? Heeft hier iemand ervaring mee? Ik ben van plan om het te gaan kopen.
Welke orale dosering word er geadviseerd?
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Studeren op Ethylphenidate

Berichtdoor Kockar » wo aug 14, 2013 2:58 am

geen idee, maar waarom zou je medicijnen nemen denk je? medicijnen maken je verslaafd,
medicijnen zijn duur, duur gemaakt en voor dat je het weet kan je niet meer zonder...
denk er over na; er schuilt een duister kantje achter heel dat medicijnen imperium... mensen houden van geld zie je, de meeste toch, iemand (100000 mensen) maakt een pilletje dat veel kost en dat je verslaafd maakt dat zogezegd dient om je te helpen... mensen hebben geen medicijnen nodig, hadden ze niet nodig 500 jaar geleden ook niet...

MEDICIJNEN VAN DE NATUUR zijn DE ENIGE vervangers voor die toxische shit...

NOGMAALS, denk na, 2 keer zelfs voordat je een vies pilletje in je mond steekt..
Avatar gebruiker
Kockar
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2328
Geregistreerd: vr aug 02, 2013 10:58 am

Re: Studeren op Ethylphenidate

Berichtdoor Radical » wo aug 14, 2013 3:05 am

Kockar schreef:geen idee, maar waarom zou je medicijnen nemen denk je? medicijnen maken je verslaafd,
medicijnen zijn duur, duur gemaakt en voor dat je het weet kan je niet meer zonder...
denk er over na; er schuilt een duister kantje achter heel dat medicijnen imperium... mensen houden van geld zie je, de meeste toch, iemand (100000 mensen) maakt een pilletje dat veel kost en dat je verslaafd maakt dat zogezegd dient om je te helpen... mensen hebben geen medicijnen nodig, hadden ze niet nodig 500 jaar geleden ook niet...

MEDICIJNEN VAN DE NATUUR zijn DE ENIGE vervangers voor die toxische shit...

NOGMAALS, denk na, 2 keer zelfs voordat je een vies pilletje in je mond steekt..


Ten eerste is Ethylphenidate geen pil. Dit is een stof.
Ten tweede werk ik in het ziekenhuis, over jouw 'medicijn-verhaal' gesproken is het totale bullshit.

Waarom ik op Ethylphenidate of Ritalin wil studeren? Omdat dit mij simpelweg helpt en nog 1 belangrijke toets heb. De laatste ooit. Plus dit een goede ervaring zal zijn met betrekking tot drugs en school.
En als dit goed werkt kan ik deze tip aan anderen geven op dit forum, ervaringen uitwisselen noemen we dat.

Daarnaast, wat doe je op een DRUGS-forum als je van 'toxische-shit' walgt?
Spoiler! :
Wil je weer reageren gebruik dan eerst je verstand en hoofdletters.
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Studeren op Ethylphenidate

Berichtdoor Multitude » wo aug 14, 2013 4:13 am

Als het maar voor een enkele toets is en je het echt zeker niet zonder kan dan zou het denk ik wel kunnen. Maar functioneel gebruik van welke drug dan ook is een slippery slope. Wie weet komt er in de toekomst een soortgelijk moment, als je deze keer gebruikt zal de verleiding dan groot zijn om het opnieuw te doen, al is het maar omdat je niet weet of je zonder wel goed genoeg kan leren. Niet dat ik wil zeggen dat het sowieso misgaat, maar het lijkt me wel verstandig om voorzichtig te zijn.

Oh en trek je niet te veel aan van Kockar, hij kan er blijkbaar ook niks aan doen :)
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: Studeren op Ethylphenidate

Berichtdoor Trippie » wo aug 14, 2013 12:06 pm

Ik zit op dit moment te leren op de ethylphenidaat. (10-15mg schat ik)
Het verschil met nuchter studeren is enorm, voorbije week kon ik me voor geen meter concentreren, nu gaat alles vanzelf.

Ik heb al speed en coke uitgeprobeerd om te studeren, maar deze is toch wel de meest efficiënte drug imo.

Ik moet wel waarschuwen dat er een lichte drang is om meer te nemen, want er komt ook wel een lichte euforie opzetten waarvan ik weet dat ze gaat versterken als ik bijneem. Maar de concentratie zal volgens mij niet verbeteren als ik de dosis verhoog dus laat ik het hierbij.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Studeren op Ethylphenidate

Berichtdoor Ivo » wo aug 14, 2013 12:21 pm

Trippie schreef:Ik heb al speed en coke uitgeprobeerd om te studeren, maar deze is toch wel de meest efficiënte drug imo.

Dat is goed (gevaarlijk...) om te horen. Is het makkelijker om te eten op ethylfenidaat dan op speed? Hoe is de crash met zulke dosissen? En gelinkt aan de twee vorige vragen, is het te doen om het meerdere dagen na elkaar te nemen zonder compleet naar de kloten te gaan?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Studeren op Ethylphenidate

Berichtdoor Trippie » wo aug 14, 2013 12:37 pm

Ik heb eigenlijk nog niets gegeten, ik had net goed ontbeten voordat ik de dosis nam. Ik heb niet het gevoel dat het de eetlust zwaar onderdrukt, volgens mij kan ik straks gewoon eten zonder problemen.
Ik eerder al ethylphenidaat gebruikt in een veel hogere dosis en toen ook niets van crash gemerkt, dus ik verwacht ook nu geen crash.
Of je meerdere dagen kan doorgaan zal ik binnen enkele dagen weten te vertellen. :kleuter: Maar ik verwacht eerlijk gezegt dat dat op deze subtiele hoeveelheden niet echt een probleem zal zijn, zeker als je het vergelijkt met speed.

Edit: Net even een boterham met kaas naar binnen gespeeld ter verificatie. Geen enkel probleem.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Studeren op Ethylphenidate

Berichtdoor Radical » wo aug 14, 2013 1:24 pm

Thanks voor de reactie! Zo te horen zijn de doseringem ongeveee hetzelfde als Ritalin. Ongeveer 10mg. (Had je dit oraal of nasaal genomen?)

Je vertelt dat je je iets euforisch was. Zouden andere mensen dit merken aan je?

Ik ken de risico's met betrekking tot verslaving en in de toekomst weer willen gebruiken om te leren. Daarom die ik dit ook bij mijn laatste toets. :grin: (alhoewel ik nog altijd kan doorstuderen)

Ik ben van plan om dit denk is eens uit te proberen.

Ik bem benieuwd hoe het de komende dagen gaat met studeren bij je! :wink:
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Studeren op Ethylphenidate

Berichtdoor Partypipo » wo aug 14, 2013 1:30 pm

Nou schreeuwt Kockar meestal wel en deel ik zijn mening vaker niet dan wel, toch geloof ik ook dat medicijnen alleen maar uitgevonden worden om rijk van te worden.
Iemand genezen verdien je veel minder aan dan iemand voor de rest van zn leven afhankelijk te maken van pillen.
De meeste nieuwe medicijnen lijken gewoon op oude medicijnen. Maar er is dan weer een patent op het medicijn dus extra veel cashen! Want iets wat iedereen mag maken zonder licentie brengt veel minder op. En dan worden van de oude medicijnen alle nadelen heel erg benadrukt en dan wordt er gezegd dat de nieuwe medicijnen die nadelen niet hebben (want dat is nog niet gebleken bij de betaalde medicijn testen op mensen, die allemaal compleet gezond moeten zijn en tussen de 18 en 40 moeten zijn).
Even later, wanneer ze die medicijnen aan iedereen geven, want geen nadelen, blijken uiteindelijk dezelfde nadelen aan deze medicijnen te zitten.
Van dopamine releasers kan je hart ermee stoppen.
Das dus niet alleen bij coke en bij speed, maar ook bij ritalin en ook bij DMAA, etc, etc.
Dus als er weer een nieuwe dopamine releaser uitgevonden wordt, voor de concentratie bij het leren, zonder nare bijwerkingen, dan weet je dat ze liegen om meer van hun dure gepatenteerde rommel te verkopen.
Dat jij in het ziekenhuis werkt met de beste bedoelingen, wil nog niet zeggen dat de farmaceutische industrie die goede bedoelingen deelt.
En die komen regelmatig met vertegenwoordigers op bezoek om te vertellen over nieuwe medicijnen zonder bijwerkingen en nadelen... En de dokters die geen tijd nemen om uit te zoeken wat de nieuwe medicijnen doen, geloven gewoon die vertegenwoordigers. Waardoor het ziekenhuis tot niet veel meer dan een verlengstuk van de farmaceutische industrie is verworden...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Studeren op Ethylphenidate

Berichtdoor Radical » wo aug 14, 2013 1:34 pm

Tuurlijk is het een grote geldindustrie, maar het geneest WEL mensen. Er zijn talloze verschillende merken voor 1 bepaalde stof. Dat verklaard al genoeg. Er zijn zelfs duurdere paracetamollen, doe normaal! Ik bedoelde eigenlijk te zeggen tegen Kockar dat dit niet het onderwerp van deze topic is en dit spulletje ook niet gebruikt word als medicijn zover ik weet. :D
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Studeren op Ethylphenidate

Berichtdoor Ivo » wo aug 14, 2013 1:39 pm

Sowieso worden veel van die stoffen gemaakt puur voor het geld en zonder naar de gezondheid van de gebruiker te kijken, maar dat neemt niet weg dat sommige stoffen heel handig kunnen zijn :P
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Studeren op Ethylphenidate

Berichtdoor Einstein » wo aug 14, 2013 1:43 pm

De farmaceutische industrie schijnt echt een naar wereldje te zijn, maar het ontwikkelingsproces van medicijnen is aan strikte regels gebonden en er wordt volop onderzoek gedaan naar de wetenschappelijke basis voor de werking van medicijnen (hoewel daar ook nog wel eens het een en ander misgaat m.b.t. objectiviteit).
De realiteit is dat het vooralsnog onmogelijk is om perfecte medicijnen te ontwikkelen - het totaal aan kennis over chemie en het menselijk lichaam is inmiddels geweldig groot, maar nog lang niet afdoende om het onderwerp geheel te doorgronden, integendeel, we staan pas aan het begin.
Ik twijfel er niet aan dat er in de farmaceutische industrie (noodzakelijkerwijs?) nare kapitalistische invloeden aan het werk zijn, maar om het geheel als één grote samenzwering te zien is nogal kort door de bocht.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Studeren op Ethylphenidate

Berichtdoor Radical » wo aug 14, 2013 1:43 pm

Ivo schreef:Sowieso worden veel van die stoffen gemaakt puur voor het geld en zonder naar de gezondheid van de gebruiker te kijken, maar dat neemt niet weg dat sommige stoffen heel handig kunnen zijn :P


Inderdaad. Je moet soms eens hoeveel pijn patiënten van hem hebben en na wat oxynorm en beter bijliggen.

Maar qua handigheid wil ik eens iets zwaarders dan ritalin proberen voor het studeren. Tevens is mijn Ritalin zojuist overdatum... :P




@Einstein.
Ik sluit me 100 procent aan bij jouw verhaal.
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Studeren op Ethylphenidate

Berichtdoor Einstein » wo aug 14, 2013 1:45 pm

Over de houdbaarheidsdatum hoef je je niet zoveel zorgen te maken, Ritalin is (ietsje) labieler dan bijvoorbeeld amfetamine, maar zou heel lang goed moeten blijven, zolang je het op een normale manier bewaard hebt :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Studeren op Ethylphenidate

Berichtdoor Ivo » wo aug 14, 2013 1:46 pm

Naar die datum moet je echt niet kijken :P

Als je iets anders zoekt, kan je misschien eens naar DMAA kijken. Mij lukt het daarmee heel goed om te studeren. Pep werkt ook heel goed, maar dan mag er voor mij geen cafeïne inzitten en moet de dosis heel laag blijven. Het werkt heel goed, maar als je het verkeerd doet ben je totaal naar de kloten na een paar dagen en dat is ook niet echt een aanrader.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Studeren op Ethylphenidate

Berichtdoor Radical » wo aug 14, 2013 1:50 pm

Kijk ook niet naar de datum hoor dan maar een paar maanden overdarum. Gewoon bewaard in de kast. ;)

DMAA ken ik niet. Ik ga daar vanmiddag eens op googlen.

Ethylphenidate is nu een research chemical. Is ook makkelijk te bestellen en is niet duur. Als ik tegen mijn moeder ga zeggen dat ik op speed ga leren gaat ze dit nooit snappen haha :grin:
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Studeren op Ethylphenidate

Berichtdoor Ivo » wo aug 14, 2013 1:52 pm

drugs/studeren-t6485.html ben je waarschijnlijk nog wel wat mee :)
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Studeren op Ethylphenidate

Berichtdoor Radical » wo aug 14, 2013 2:00 pm

Ivo schreef:http://drugsforum.info/drugs/studeren-t6485.html ben je waarschijnlijk nog wel wat mee :)


Klinkt interessant. Ik zie dat degene black cats ofzo niet meer worden verkocht met MDAA. Misschien vanmiddag maar even een 'labje' zoeken. Opzowel ethylphenidate en MDAA kan ik denk ik gaan leren. Word even kijken qua geld en dosering en toediening wat het best op me aansluit.
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Studeren op Ethylphenidate

Berichtdoor Trippie » wo aug 14, 2013 2:25 pm

MDMArvin schreef:Je vertelt dat je je iets euforisch was. Zouden andere mensen dit merken aan je?

Nee, daarvoor is het echt veel te subtiel op deze dosis. Als je de dosis zou opschroeven zou je waarschijnlijk wel een strakke kop krijgen en wat meer gaan lullen ofzo.

MDMArvin schreef:Ik bem benieuwd hoe het de komende dagen gaat met studeren bij je! :wink:

Ik hou jullie op de hoogte 8-)
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Studeren op Ethylphenidate

Berichtdoor Radical » wo aug 14, 2013 2:26 pm

Haha top! Ben benieuwd! :)
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Studeren op Ethylphenidate

Berichtdoor Vant-Hoekie » wo aug 14, 2013 3:03 pm

ik denk dat geen enkel middel ritalin kan overtreffen op het gebied van studeren.
Zelfs pep en dex niet...
Pepermuntjes schijnen ook goed te helpen..
Geluk is een goede gezondheid en een slecht geheugen
Avatar gebruiker
Vant-Hoekie
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 41
Geregistreerd: ma aug 01, 2011 5:15 pm

Re: Studeren op Ethylphenidate

Berichtdoor Enya » wo aug 14, 2013 3:58 pm

Dex wel voor velen.
Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."
Avatar gebruiker
Enya
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1060
Geregistreerd: zo nov 18, 2012 12:01 pm

Re: Studeren op Ethylphenidate

Berichtdoor Radical » wo aug 14, 2013 6:39 pm

Ik heb al heel veel reports gelezen dat er zeker wel betere alternatieven zijn voor Ritalin met betrekking tot studeren. (Niet schadelijkheid voor het lichaam)
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Studeren op Ethylphenidate

Berichtdoor Einstein » wo aug 14, 2013 7:18 pm

Sommigen worden nerveus van Ritalin, lijkt me niet ideaal om te studeren. Dex werkt dan vaak wel vrij goed. Wisselt per persoon :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Studeren op Ethylphenidate

Berichtdoor Radical » wo aug 14, 2013 7:35 pm

Wat denk jin over het studeren op Ethyl Einstein?
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Studeren op Ethylphenidate

Berichtdoor Einstein » wo aug 14, 2013 7:53 pm

Nooit gedaan, überhaupt is doelgericht studeren niet echt mijn ding :P Ethylfenidaat zal er wel mee helpen, hoe het in verhouding staat tot andere uppers wat dat betreft kan ik niet echt inschatten.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Studeren op Ethylphenidate

Berichtdoor Radical » wo aug 14, 2013 7:58 pm

Haha oke. :grin:

Volgens een verkopende website:
Ritalin of Methylfenidaat heeft veel media aandacht gekregen als een stimulerend middel onder studenten en professionelen die hun mentale prestaties, stemming en uithoudingsvermogen willen verhogen. Onlangs is er een onderzoeks-chemische analoog van Ritalin gesynthetiseerd wat bekend staat als Ethylfenidaat of EP. Op basis van de chemische verbondenheid met Ritalin, zou deze verbinding heropname activiteit aantonen voor dopamine en norepinefrine. Receptor bindende studies hebben een hogere affiniteit aangetoond voor de dopamine transporter dan voor de norepinefrinetransporter proteïne.

Ik zal de studeersessies van Trippy wel even verder afwachten ;)
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Studeren op Ethylphenidate

Berichtdoor Trippie » do aug 15, 2013 10:41 am

Dag 2 gaat nu in. Ik heb gisteren normaal gegeten, vannacht normaal geslapen. Toen ik opstond voelde ik me prima.

Ik duik maar weer eens achter de boeken, want ik heb wel wat vertraging opgelopen door wekenlang te lanterfanten voordat ik dit goedje te pakken heb gekregen. :ugeek:
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Studeren op Ethylphenidate

Berichtdoor Radical » do aug 15, 2013 12:26 pm

Haha succes! Ben benieuwd hoe goed je gaat studeren! We horen van je! :)
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Studeren op Ethylphenidate

Berichtdoor Radical » za aug 17, 2013 4:07 pm

Hoe is het gegaan Trippie?
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner