Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Top 3 meest erotische RC's

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Top 3 meest erotische RC's

Berichtdoor cojiro » wo nov 04, 2015 8:03 pm

Verliefdheid en romantiek genoeg met tripmiddelen inderdaad, maar gewoon geen behoefte aan seks. Heb dan makkelijk genoeg aan vasthouden, knuffelen, zoenen.

Eén van mijn romantischere momenten was een zoen op een houten steigertje aan het water tijdens de Watershow in de Efteling, in de subtiele nasleep van een vrij intense 2cb-trip in het sprookjesbos (en omstreken). Waterig oranje zonnetje, geen wolkje aan de lucht, de subtiele ambient-muziekgeluidjes die bij de watershow hoorden op de achtergrond, af en toe waaiden er wat verkoelende druppeltjes van de show onze kant op... Heel liefdevol gewoon.
Paper glad, geen vouwtjes
Speed is troep en ik heb er een half jaar van mijn leven aan verspild. Laat het liggen.
Avatar gebruiker
cojiro
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 926
Geregistreerd: za jan 11, 2014 3:15 am
Woonplaats: Utrecht

Re: Top 3 meest erotische RC's

Berichtdoor spikeycloud » wo nov 04, 2015 11:39 pm

cojiro schreef:Verliefdheid en romantiek genoeg met tripmiddelen inderdaad, maar gewoon geen behoefte aan seks. Heb dan makkelijk genoeg aan vasthouden, knuffelen, zoenen.

Eén van mijn romantischere momenten was een zoen op een houten steigertje aan het water tijdens de Watershow in de Efteling, in de subtiele nasleep van een vrij intense 2cb-trip in het sprookjesbos (en omstreken). Waterig oranje zonnetje, geen wolkje aan de lucht, de subtiele ambient-muziekgeluidjes die bij de watershow hoorden op de achtergrond, af en toe waaiden er wat verkoelende druppeltjes van de show onze kant op... Heel liefdevol gewoon.


Hoe is dat eigenlijk trippen in de Efteling? Wou ik altijd al een keer doen.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Top 3 meest erotische RC's

Berichtdoor cojiro » do nov 05, 2015 12:54 am

Geweldig. Wilde het stiekem al jaren doen maar was altijd bang dat ik te panisch en para zou worden van de schreeuwende kinderen en irritante ouders overal, maar dit viel alleszins mee. Echt volledig mijn dak uit getript in de Droomvlucht, wat sowieso al mijn all-time favoriete attractie is maar door de 2cb er nog eens een volledig nieuwe dimensie bijkreeg. Lekker verdwalen in het sprookjesbos, de raarste en mysterieuze dingen tegenkomen, stuk gaan om alle grappige spreuken op de bordjes en de rare mensen overal.

Enige minpunt was dat gevoel van doelloosheid maar ja dat hoort nou eenmaal bij de drug.

Villa Volta was ook een next-level mindfuck :woeh:
Paper glad, geen vouwtjes
Speed is troep en ik heb er een half jaar van mijn leven aan verspild. Laat het liggen.
Avatar gebruiker
cojiro
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 926
Geregistreerd: za jan 11, 2014 3:15 am
Woonplaats: Utrecht

Re: Top 3 meest erotische RC's

Berichtdoor spikeycloud » do nov 05, 2015 10:22 pm

cojiro schreef:Geweldig. Wilde het stiekem al jaren doen maar was altijd bang dat ik te panisch en para zou worden van de schreeuwende kinderen en irritante ouders overal, maar dit viel alleszins mee. Echt volledig mijn dak uit getript in de Droomvlucht, wat sowieso al mijn all-time favoriete attractie is maar door de 2cb er nog eens een volledig nieuwe dimensie bijkreeg. Lekker verdwalen in het sprookjesbos, de raarste en mysterieuze dingen tegenkomen, stuk gaan om alle grappige spreuken op de bordjes en de rare mensen overal.

Enige minpunt was dat gevoel van doelloosheid maar ja dat hoort nou eenmaal bij de drug.

Villa Volta was ook een next-level mindfuck :woeh:


Ok je hebt me overtuigd! Volgend jaar keer met 2C-C erheen. :rock: Ben je ook in de achtbaan geweest en was dat heviger?
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Top 3 meest erotische RC's

Berichtdoor Prototype » vr nov 06, 2015 9:45 am

spikeycloud schreef:
cojiro schreef:Geweldig. Wilde het stiekem al jaren doen maar was altijd bang dat ik te panisch en para zou worden van de schreeuwende kinderen en irritante ouders overal, maar dit viel alleszins mee. Echt volledig mijn dak uit getript in de Droomvlucht, wat sowieso al mijn all-time favoriete attractie is maar door de 2cb er nog eens een volledig nieuwe dimensie bijkreeg. Lekker verdwalen in het sprookjesbos, de raarste en mysterieuze dingen tegenkomen, stuk gaan om alle grappige spreuken op de bordjes en de rare mensen overal.

Enige minpunt was dat gevoel van doelloosheid maar ja dat hoort nou eenmaal bij de drug.

Villa Volta was ook een next-level mindfuck :woeh:


Ok je hebt me overtuigd! Volgend jaar keer met 2C-C erheen. :rock: Ben je ook in de achtbaan geweest en was dat heviger?

Python! :rock2:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Top 3 meest erotische RC's

Berichtdoor Italiano » vr nov 06, 2015 2:58 pm

cojiro schreef:Geweldig. Wilde het stiekem al jaren doen maar was altijd bang dat ik te panisch en para zou worden van de schreeuwende kinderen en irritante ouders overal, maar dit viel alleszins mee. Echt volledig mijn dak uit getript in de Droomvlucht, wat sowieso al mijn all-time favoriete attractie is maar door de 2cb er nog eens een volledig nieuwe dimensie bijkreeg. Lekker verdwalen in het sprookjesbos, de raarste en mysterieuze dingen tegenkomen, stuk gaan om alle grappige spreuken op de bordjes en de rare mensen overal.

Enige minpunt was dat gevoel van doelloosheid maar ja dat hoort nou eenmaal bij de drug.

Villa Volta was ook een next-level mindfuck :woeh:

Jaaa, dit staat ook al zo lang op mijn verlanglijstje. Wel met LSD dan ipv 2C-B. :hulde:
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Top 3 meest erotische RC's

Berichtdoor User202 » vr nov 06, 2015 11:39 pm

4fa + G
man man man
:love:

al die aanrakingen zijn dan zo intens.
Done: MDMA , Methylone, Amfetamine, Coke, Alcohol, GHB, Ethylphenidaat, Paddo's, 2c-i, LSA zaad, Etizolam, 4FA,2FA, 6APB
To Do 2c-b(ligt klaar!), Keta, Methoxetamine
User202
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 51
Geregistreerd: vr jul 05, 2013 12:00 am

Re: Top 3 meest erotische RC's

Berichtdoor Poseidon » za nov 07, 2015 1:05 am

User202 schreef:4fa + G
man man man
:love:

al die aanrakingen zijn dan zo intens.


Kan ik me iets bij voorstellen Viel al niet mee in opgezwollen 4fa- staat de nachtvus vol Italiaanse en Spaanse toury-girls Snachts naar huis te nenem laat staan met het Geil Hemelse Bronwater erbij :-P
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Top 3 meest erotische RC's

Berichtdoor spikeycloud » ma nov 09, 2015 8:50 pm

Poseidon schreef:
User202 schreef:4fa + G
man man man
:love:

al die aanrakingen zijn dan zo intens.


Kan ik me iets bij voorstellen Viel al niet mee in opgezwollen 4fa- staat de nachtvus vol Italiaanse en Spaanse toury-girls Snachts naar huis te nenem laat staan met het Geil Hemelse Bronwater erbij :-P


Heel herkenbaar, maar er zit helaas ook een grote schaduwzijde aan die avontuurtjes.

Ik merk wel altijd dat de kater na een lange fap + redose sessie niet al te zoet is. Sowieso omdat het ultra extreem veel dopamine released zeker als je nog wat pikante filmpjes erbij hebt (4-FA released + fappen released + de filmpjes releasen). De hevige nadelige effecten die ik er soms na een dag of 2 erna heb. Hele week kapot, depri, niks meer leuk vinden en dat je gedachtes die crap uit je rammen, maakt het dat ik daar voortaan mee oppas. Ik vind vaak de lowest low toch soms niet opwegen tegen de highest high :P Wat erg jammer is :kleuter:

Plus dat het nuchter gewoon uber saai wordt. (o.a. door downregulation).
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Top 3 meest erotische RC's

Berichtdoor cojiro » ma nov 09, 2015 11:31 pm

spikeycloud schreef:
cojiro schreef:Geweldig. Wilde het stiekem al jaren doen maar was altijd bang dat ik te panisch en para zou worden van de schreeuwende kinderen en irritante ouders overal, maar dit viel alleszins mee. Echt volledig mijn dak uit getript in de Droomvlucht, wat sowieso al mijn all-time favoriete attractie is maar door de 2cb er nog eens een volledig nieuwe dimensie bijkreeg. Lekker verdwalen in het sprookjesbos, de raarste en mysterieuze dingen tegenkomen, stuk gaan om alle grappige spreuken op de bordjes en de rare mensen overal.

Enige minpunt was dat gevoel van doelloosheid maar ja dat hoort nou eenmaal bij de drug.

Villa Volta was ook een next-level mindfuck :woeh:


Ok je hebt me overtuigd! Volgend jaar keer met 2C-C erheen. :rock: Ben je ook in de achtbaan geweest en was dat heviger?

haha fuck no ik vond de draaimolen al iets teveel van het goede. Had ook echt totaal geen behoefte aan achtbanen of schommelschepen. Die spiraalafdaling aan het einde van de Droomvlucht was snel genoeg :lol:
Paper glad, geen vouwtjes
Speed is troep en ik heb er een half jaar van mijn leven aan verspild. Laat het liggen.
Avatar gebruiker
cojiro
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 926
Geregistreerd: za jan 11, 2014 3:15 am
Woonplaats: Utrecht

Re: Top 3 meest erotische RC's

Berichtdoor FRESH » ma jan 11, 2016 5:49 pm

2C-B zie ik vaak voorbij komen hier. Alleen moeten jullie er dan wel even bij zeggen dat je de dosering niet heel hoog moet inzetten. Als je het bij een lage dosering houdt of een normale, dan is seks op 2C-B echt wel lekker.

LSD is ook erg lekker met seks op. Ik neem aan dat AL-LAD dat dan ook is, heb die combi nog niet gedaan, AL-LAD en seks.

Ik heb trouwens zelfs een keer heerlijk seks gehad met mijn vriendin op paddo's. Was wel een heel aparte gewaarwording maar ow ze lekker :-)
FRESH
Offline
 

Re: Top 3 meest erotische RC's

Berichtdoor Partypipo » ma jan 11, 2016 6:16 pm

Einde van een AL-LAD trip ben ik iedere keer echt overdreven geil.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Top 3 meest erotische RC's

Berichtdoor spikeycloud » ma jan 11, 2016 8:18 pm

FRESH schreef:2C-B zie ik vaak voorbij komen hier. Alleen moeten jullie er dan wel even bij zeggen dat je de dosering niet heel hoog moet inzetten. Als je het bij een lage dosering houdt of een normale, dan is seks op 2C-B echt wel lekker.

LSD is ook erg lekker met seks op. Ik neem aan dat AL-LAD dat dan ook is, heb die combi nog niet gedaan, AL-LAD en seks.

Ik heb trouwens zelfs een keer heerlijk seks gehad met mijn vriendin op paddo's. Was wel een heel aparte gewaarwording maar ow ze lekker :-)


Ik heb bij de 2Cx serie dat het daaronder altijd super ongevoelig wordt. Nu heb ik B nog niet echt geprobeerd maar bij D en C is dit bijna altijd wel het geval bij mij. Volgens mij bij I wel, maar lang niet altijd en volgens mij alleen met een stim.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Top 3 meest erotische RC's

Berichtdoor FRESH » di jan 12, 2016 9:58 am

spikeycloud schreef:Ik heb bij de 2Cx serie dat het daaronder altijd super ongevoelig wordt. Nu heb ik B nog niet echt geprobeerd


Probeer dan maar eens snel :-) 2C-B wordt echt gezien als een afrodisiacum. Neem wel het poeder, dan kun je de dosering namelijk exact afwegen (als je % weet). Ga in eerste instantie tussen de 8 en 10mg zitten, dit werkt voor de meeste mensen wel afdoende.
FRESH
Offline
 

Re: Top 3 meest erotische RC's

Berichtdoor spikeycloud » di jan 12, 2016 9:08 pm

FRESH schreef:
spikeycloud schreef:Ik heb bij de 2Cx serie dat het daaronder altijd super ongevoelig wordt. Nu heb ik B nog niet echt geprobeerd


Probeer dan maar eens snel :-) 2C-B wordt echt gezien als een afrodisiacum. Neem wel het poeder, dan kun je de dosering namelijk exact afwegen (als je % weet). Ga in eerste instantie tussen de 8 en 10mg zitten, dit werkt voor de meeste mensen wel afdoende.


Ik kan helaas geen poeder aankomen, d'r was wel iemand die het me een keer aan had aangeboden maar vond het nog iets te prijzig :grin:. Maar is B dan zoveel anders dan C en D op dat gebied?
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Top 3 meest erotische RC's

Berichtdoor Maus » za jun 11, 2016 12:52 pm

Adolf_Seeligmüller schreef:Volgens mij is het belangrijk om vershillende soorten erotiek te onderscheiden:

4-fmp en dergelijke maken de gebruiker geil, zin in seks. Perfect voor, bij gebrek aan een beter woord, heftige neuksessies. Het romantisch aspect is echter vaak minimaal; elkaar minutenlang in de ogen kijken is onwaarschijnlijk.

2c-b en derglijke kunnen een emotionele band creeren die ongeevenaard is. Seks met een vertrouwde partner wordt meer dan lichamelijk, het wordt een penetratie van lichaam en geest. Het gevoel van een eenheid en begrip kunnen leiden tot zeer intense sessies die uren kunnen duren en geestelijk even bevredigend zijn als lichamelijk.

Voor ieder wat wils.

:hulde:

OT: mij bevalt de combi AL-LAD met een klein beetje 4FA of coca wel :grin: :woeh:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Top 3 meest erotische RC's

Berichtdoor Perry » za jun 11, 2016 9:56 pm

Maurits schreef: :hulde:

OT: mij bevalt de combi AL-LAD met een klein beetje 4FA of coca wel :grin: :woeh:

KK MAURITS
Ik dacht dat Seeligmuller terug was.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Top 3 meest erotische RC's

Berichtdoor Maus » zo jun 12, 2016 11:02 am

Perry schreef:
Maurits schreef: :hulde:

OT: mij bevalt de combi AL-LAD met een klein beetje 4FA of coca wel :grin: :woeh:

KK MAURITS
Ik dacht dat Seeligmuller terug was.

Geef dat nog een paar maandjes, komt wel goed denk ik.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Top 3 meest erotische RC's

Berichtdoor spikeycloud » wo jun 22, 2016 9:32 pm

FRESH schreef:
spikeycloud schreef:Ik heb bij de 2Cx serie dat het daaronder altijd super ongevoelig wordt. Nu heb ik B nog niet echt geprobeerd


Probeer dan maar eens snel :-) 2C-B wordt echt gezien als een afrodisiacum. Neem wel het poeder, dan kun je de dosering namelijk exact afwegen (als je % weet). Ga in eerste instantie tussen de 8 en 10mg zitten, dit werkt voor de meeste mensen wel afdoende.


Ik ben er ondertussen achter gekomen dat de ongevoeligheid niet zozeer door de 2Cx komt, maar door ruw te stimfappen Eigenlijk had ik dat vermoeden al maar je wilt jezelf natuurlijk wijsmaken dat dit niet zo is. En daar betaal ik nu een erg grote prijs voor. Aangezien ik op mijn bovenbeen nog meer gevoel heb dan beneden en dat maakt elke seksuele handeling gewoon onwijs saai. Ik merk wel de libido verhogende effecten van 2C-B, dat vrouwen er mooier uitzien en je wat meer erotische gedachtes hebt. Maar als je bijna tot geen sexueele prikkels kunt voelen is dat erotische ook zo weer de grond in geboord.

Ik mag hopen dat dit niet permanent is, want ik heb dit probleem al een tijdje. Maar ik heb ook al een tijdje deze slechte gewoonte dusja.. :roll: Voor mij reden om voorlopig deze gewoonte links te laten liggen.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Top 3 meest erotische RC's

Berichtdoor Jmths » ma jan 27, 2020 3:49 pm

1. 3-MMC / 4-FA / MDMA
2. Phenibut / GHB
3. 2C-B (lichte dosering psychedelica)

Mits gebruikt met mate natuurlijk.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Top 3 meest erotische RC's

Berichtdoor Maus » di feb 11, 2020 6:48 pm

Jmths schreef:1. 3-MMC / 4-FA / MDMA
2. Phenibut / GHB
3. 2C-B (lichte dosering psychedelica)

Mits gebruikt met mate natuurlijk.

Thx 8-)

Aan welke dosering Phenibut denk je?
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Top 3 meest erotische RC's

Berichtdoor Jmths » do feb 13, 2020 10:35 am

Maus schreef:
Jmths schreef:1. 3-MMC / 4-FA / MDMA
2. Phenibut / GHB
3. 2C-B (lichte dosering psychedelica)

Mits gebruikt met mate natuurlijk.

Thx 8-)

Aan welke dosering Phenibut denk je?

Ik neem meestal 2,5 a 3 gram. Vanaf 3,5 gram+ worden de effecten al snel aanzienlijk meer bedwelmend tijdens de piek van effecten vergelijkbaar aan een te hoge dosering GHB. Waar in tegenstelling tot GHB met Phenibut deze effecten tijdens de piek al snel 6 uur aanhouden. Het kan met Phenibut trouwens nog wel eens voorkomen dat afhankelijk van je lengte en gewicht je een wat lagere of hogere dosering nodig hebt voor eenzelfde intensiteit van effecten.

Lichte dosering psychedelica of stimulant bij de Phenibut en ik kan er als ik mijzelf daar toe zet wel een paar uur tegenaan denk ik. Stimulanten hebben voor mij geen libido verhogend effect maar dit wil per persoon nog wel eens sterk verschillen plus de Phenibut ontneemt de wat meer fysiek oncomfortabele effecten van stimulanten (en psychedelica) aanzienlijk.

Van 3-MMC, 4-FA, ik gok 4-MMC en in mindere mate MDMA krijg ik echt een vervelend aanwezig libido van en gebruik ik tegenwoordig eigenlijk enkel nog in gewaarschuwd gezelschap. :p

Serotonine releasers moet je op den duur jammer genoeg wat langere pauzes tussen nemen echter.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Top 3 meest erotische RC's

Berichtdoor Maus » vr feb 14, 2020 1:58 pm

Thx Jmts!

Ik ervaar drugs als steeds minder fun. Psychedelica vallen vaak verkeerd (alleen AL-LAD kan), van opiaten word ik depri en amfetamines maken me gevoelloos. Coke of basen is te lekker (en dus te gevaarlijk) en benzo’s zijn kut.

Wietolie of wiet vapen is eigenlijk het enige dat nog leuk is.

Maar goed, is alleen maar positief dat ik sober ben :hulde:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Top 3 meest erotische RC's

Berichtdoor spikeycloud » za feb 15, 2020 11:00 pm

Ik vind GHB juist helemaal niks als het om seks gaat. Mijn ding wordt er op de een of andere manier extreem ongevoelig van. :conf:

Maus schreef:Thx Jmts!

Ik ervaar drugs als steeds minder fun. Psychedelica vallen vaak verkeerd (alleen AL-LAD kan), van opiaten word ik depri en amfetamines maken me gevoelloos. Coke of basen is te lekker (en dus te gevaarlijk) en benzo’s zijn kut.

Wietolie of wiet vapen is eigenlijk het enige dat nog leuk is.

Maar goed, is alleen maar positief dat ik sober ben :hulde:


Miss tijd voor een pauze of miss zit je minder in je vel? Ik weet uit ervaring dat je mentale gesteldheid een enorme invloed heeft op hoe je je dope ervaart

En wat bedoel je met gevoelloos? Fysiek of emotioneel?
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Top 3 meest erotische RC's

Berichtdoor Jmths » zo feb 16, 2020 11:22 am

Maus schreef:Ik ervaar drugs als steeds minder fun. Psychedelica vallen vaak verkeerd (alleen AL-LAD kan), van opiaten word ik depri en amfetamines maken me gevoelloos. Coke of basen is te lekker (en dus te gevaarlijk) en benzo’s zijn kut.

Wietolie of wiet vapen is eigenlijk het enige dat nog leuk is.

Maar goed, is alleen maar positief dat ik sober ben :hulde:

Ik denk dat iedereen daar op den duur last van krijgt wat mij logisch lijkt. Psychedelica kosten nou eenmaal ook gewoon veel energie, voor een fatsoenlijk tripje moet je toch wel een weekend niets aan je hoofd hebben wat soms naar mijn ervaring steeds zeldzamer lijkt te worden voor veel mensen. :')

Sporadisch snoep ik wat Oxycodon wat ik dan als mijn dagje sauna beschouw, ook dat is efficiënt vrees ik.

Voor werk neem ik nog altijd regelmatig 6mg Amfetamine, het liefst zou ik functioneel geen drugs meer willen gebruiken maar ik word er wel productief van wat ook een stukje stress ontneemt.

Benzodiazepines probeer ik al lange tijd zo ver mogelijk van mijzelf af te houden. Het gebruik van drugs is altijd twijfelachtig maar benzodiazepines steken er naar mijn ervaring wel een beetje bovenuit.

Fanatiek cocaïne gebruik ben ik gelukkig altijd al te zwerver voor geweest.

Ik ben al een tijdje gematigd met drugs gebruik door middel van gebruik van potente dissociatieven om het een beetje leuk te houden.

Ik ben steeds vaker een dagje nuchter (wat ik wel vaker zeg) maar het is nog geen eenzijdig triomfverhaal. Gisteren een bordspel (Colt Expres) in gezelschap gespeeld, dan zit toch iedereen weer aan het bier en wijn, dus ik ook. Deze ochtend zit ik stiekem alweer aan een lichte dosering 3-MeO-PCE om de alcohol kater een beetje te maskeren.

Als vrijwilliger doe ik leuk werk (opbouwen van een digitaal platform gerelateerd aan zelfhulp bij depressie) waar dan ook weer een verdienmodel aan gekoppeld wordt. Maar geen diploma en geen inkomen blijft toch wel erg lastig en ik merk ook dat het mijn drugs gebruik niet ten goede komt.

Meerdere dagen per week hardlopen vanuit huis en de nodige tijd besteden aan fatsoenlijke maaltijden. Ik kanaliseer ook veel in fanatiek gamen (ik heb al zo'n 10 jaar bewust geen kabeltelevisie meer). Maar het blijft een beetje vermoeiend allemaal gekeken naar het geheel.

Maandag heb ik weer contact met mijn advocaat na een paar jaar om wederom een langdradig vermoeiend juridisch proces op te pakken met betrekking tot mijn Groningse onderwijsinstelling waar ik niet bepaald om sta te springen. Er wordt veel te veel geld in onnozel juridisch geneuzel geïnvesteerd als je het mij vraagt. Hadden ze op juristen op dezelfde manier bespaart als op leerkrachten had ik als 3e partij waarschijnlijk een aardig zorgeloos leven gehad.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Top 3 meest erotische RC's

Berichtdoor Maus » wo okt 07, 2020 4:12 pm

Jmths schreef:
Maus schreef:Ik ervaar drugs als steeds minder fun. Psychedelica vallen vaak verkeerd (alleen AL-LAD kan), van opiaten word ik depri en amfetamines maken me gevoelloos. Coke of basen is te lekker (en dus te gevaarlijk) en benzo’s zijn kut.

Wietolie of wiet vapen is eigenlijk het enige dat nog leuk is.

Maar goed, is alleen maar positief dat ik sober ben :hulde:

Ik denk dat iedereen daar op den duur last van krijgt wat mij logisch lijkt. Psychedelica kosten nou eenmaal ook gewoon veel energie, voor een fatsoenlijk tripje moet je toch wel een weekend niets aan je hoofd hebben wat soms naar mijn ervaring steeds zeldzamer lijkt te worden voor veel mensen. :')

Sporadisch snoep ik wat Oxycodon wat ik dan als mijn dagje sauna beschouw, ook dat is efficiënt vrees ik.

Voor werk neem ik nog altijd regelmatig 6mg Amfetamine, het liefst zou ik functioneel geen drugs meer willen gebruiken maar ik word er wel productief van wat ook een stukje stress ontneemt.

Benzodiazepines probeer ik al lange tijd zo ver mogelijk van mijzelf af te houden. Het gebruik van drugs is altijd twijfelachtig maar benzodiazepines steken er naar mijn ervaring wel een beetje bovenuit.

Fanatiek cocaïne gebruik ben ik gelukkig altijd al te zwerver voor geweest.

Ik ben al een tijdje gematigd met drugs gebruik door middel van gebruik van potente dissociatieven om het een beetje leuk te houden.

Ik ben steeds vaker een dagje nuchter (wat ik wel vaker zeg) maar het is nog geen eenzijdig triomfverhaal. Gisteren een bordspel (Colt Expres) in gezelschap gespeeld, dan zit toch iedereen weer aan het bier en wijn, dus ik ook. Deze ochtend zit ik stiekem alweer aan een lichte dosering 3-MeO-PCE om de alcohol kater een beetje te maskeren.

Als vrijwilliger doe ik leuk werk (opbouwen van een digitaal platform gerelateerd aan zelfhulp bij depressie) waar dan ook weer een verdienmodel aan gekoppeld wordt. Maar geen diploma en geen inkomen blijft toch wel erg lastig en ik merk ook dat het mijn drugs gebruik niet ten goede komt.

Meerdere dagen per week hardlopen vanuit huis en de nodige tijd besteden aan fatsoenlijke maaltijden. Ik kanaliseer ook veel in fanatiek gamen (ik heb al zo'n 10 jaar bewust geen kabeltelevisie meer). Maar het blijft een beetje vermoeiend allemaal gekeken naar het geheel.

Maandag heb ik weer contact met mijn advocaat na een paar jaar om wederom een langdradig vermoeiend juridisch proces op te pakken met betrekking tot mijn Groningse onderwijsinstelling waar ik niet bepaald om sta te springen. Er wordt veel te veel geld in onnozel juridisch geneuzel geïnvesteerd als je het mij vraagt. Hadden ze op juristen op dezelfde manier bespaart als op leerkrachten had ik als 3e partij waarschijnlijk een aardig zorgeloos leven gehad.

Hoe gaat het nu met je? :blowkiss:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Top 3 meest erotische RC's

Berichtdoor Jmths » za okt 10, 2020 2:11 am

Maus schreef:Hoe gaat het nu met je? :blowkiss:

Ik had net een uitbarsting wat bijna nooit meer voorkomt.

Vriendin liep weer eens te zeuren dat ik vroeg naar bed moest ivm verplichtingen. Ik huilen en schreeuwen op het bed, wist geen eens waarom het verdriet en de frustratie. Het gaat allemaal toch nergens naartoe. Zero fucks given.

Samen met vriendin dubbele chillbroek aangetrokken vestje, regenjas, paraplu, wandeling gemaakt naar hoogte 80 door Angerenstein door de reden tussen 0:00 en 2:00. Veel geschreeuwd en gekankerd onderweg, belachelijke verhalen bezuimen dat het toch allemaal niks uit maakt.

Net thuis, flinke pot extra kamille met volle melk, bruine suiker, honing en kaneel gemaakt. Gecanneleerde cacaobonen er bij. Echt heel veel, beetje dingen van me af schrijven. Het gaat wel goed maar €50.000 studieschuld voor wat ik dacht de juiste morele ethische keuzes. Ik belast vooral mn familie, vrienden en partner. Geen diploma, ik bouw niets op, ik mis sociale diepgang in mn leven los van wat ik van mn partner ervaar maar die heeft ontussen zoveel shit van me gezien en mee gemaakt dat die niet altijd helemaal alles gaat kunnen bieden wat ik zoek, al bied ze wel zekerheid op een dak, eten en voortplanting dus mag niet echt klagen.

Gisteren 1e AA meeting, deze week weer 5 programmapunten en het intereseert me niet zoveel ik doe maar gezellig mee want mn ziel snackt naar iedere vorm van gezelschap dat meer dan een kakkerlak is. Ik hoop dat mn MBO thuisstudie persoonlijk gebeleider niet specifieke doelgroep oppakt, hoop daarvoor binnenkort een dexamfetamine recept.

Verder lekker nuchter en veel sporten en veel slapen eten en onderhoud.

Maar mijn favoriete bezigheid is nog altijd online gamen onder invloed van dissociatieven en flirten met andermans dochters. Bedankt dat je er naar vraagt, ik probeer het hier een beetje levendig te houden en dat ik een beetje goed bedoel vermaak voor het forumtuig teweeg kan brengen maar soms voelt alles zo verdomd eenzaam en zinloos, wat nergens op slaat maar toch, bedankt Maus. Ik hoop dat het overwegend goed gaat met je.

Ik stond vanochtend op met dit nummer


Ik mis Robbe en de meeste mensen zullen nooit weten wie hij was.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Top 3 meest erotische RC's

Berichtdoor Pater Damiaan » wo feb 10, 2021 6:37 pm

1- a-PVP
2- 3-FPM
3- 4-FMA

Moet wel zeggen dat 1p-LSD en Eth-LAD wel mijn serieus mijn klokkenspel kunnen laten tintelen.
Avatar gebruiker
Pater Damiaan
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 142
Geregistreerd: do feb 04, 2021 6:34 am

Re: Top 3 meest erotische RC's

Berichtdoor Jmths » vr feb 12, 2021 2:39 pm

djtim schreef:goed nummer


Pater Damiaan schreef:Moet wel zeggen dat 1p-LSD en Eth-LAD wel mijn serieus mijn klokkenspel kunnen laten tintelen.

2,5 - 3 gram Phenibut er bij. :love:
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Top 3 meest erotische RC's

Berichtdoor 3MCCNL » vr feb 12, 2021 6:35 pm

Doen amylnitriet, butylnitriet, isoamylnitrite ook mee. Want die blijven voor mij op de eerste plek staan.
3MCCNL
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: za feb 06, 2021 1:14 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron