cojiro schreef:Verliefdheid en romantiek genoeg met tripmiddelen inderdaad, maar gewoon geen behoefte aan seks. Heb dan makkelijk genoeg aan vasthouden, knuffelen, zoenen.
Eén van mijn romantischere momenten was een zoen op een houten steigertje aan het water tijdens de Watershow in de Efteling, in de subtiele nasleep van een vrij intense 2cb-trip in het sprookjesbos (en omstreken). Waterig oranje zonnetje, geen wolkje aan de lucht, de subtiele ambient-muziekgeluidjes die bij de watershow hoorden op de achtergrond, af en toe waaiden er wat verkoelende druppeltjes van de show onze kant op... Heel liefdevol gewoon.
cojiro schreef:Geweldig. Wilde het stiekem al jaren doen maar was altijd bang dat ik te panisch en para zou worden van de schreeuwende kinderen en irritante ouders overal, maar dit viel alleszins mee. Echt volledig mijn dak uit getript in de Droomvlucht, wat sowieso al mijn all-time favoriete attractie is maar door de 2cb er nog eens een volledig nieuwe dimensie bijkreeg. Lekker verdwalen in het sprookjesbos, de raarste en mysterieuze dingen tegenkomen, stuk gaan om alle grappige spreuken op de bordjes en de rare mensen overal.
Enige minpunt was dat gevoel van doelloosheid maar ja dat hoort nou eenmaal bij de drug.
Villa Volta was ook een next-level mindfuck
spikeycloud schreef:cojiro schreef:Geweldig. Wilde het stiekem al jaren doen maar was altijd bang dat ik te panisch en para zou worden van de schreeuwende kinderen en irritante ouders overal, maar dit viel alleszins mee. Echt volledig mijn dak uit getript in de Droomvlucht, wat sowieso al mijn all-time favoriete attractie is maar door de 2cb er nog eens een volledig nieuwe dimensie bijkreeg. Lekker verdwalen in het sprookjesbos, de raarste en mysterieuze dingen tegenkomen, stuk gaan om alle grappige spreuken op de bordjes en de rare mensen overal.
Enige minpunt was dat gevoel van doelloosheid maar ja dat hoort nou eenmaal bij de drug.
Ok je hebt me overtuigd! Volgend jaar keer met 2C-C erheen. Ben je ook in de achtbaan geweest en was dat heviger?
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
cojiro schreef:Geweldig. Wilde het stiekem al jaren doen maar was altijd bang dat ik te panisch en para zou worden van de schreeuwende kinderen en irritante ouders overal, maar dit viel alleszins mee. Echt volledig mijn dak uit getript in de Droomvlucht, wat sowieso al mijn all-time favoriete attractie is maar door de 2cb er nog eens een volledig nieuwe dimensie bijkreeg. Lekker verdwalen in het sprookjesbos, de raarste en mysterieuze dingen tegenkomen, stuk gaan om alle grappige spreuken op de bordjes en de rare mensen overal.
User202 schreef:4fa + G
man man man
al die aanrakingen zijn dan zo intens.
Poseidon schreef:User202 schreef:4fa + G
man man man
al die aanrakingen zijn dan zo intens.
Kan ik me iets bij voorstellen Viel al niet mee in opgezwollen 4fa- staat de nachtvus vol Italiaanse en Spaanse toury-girls Snachts naar huis te nenem laat staan met het Geil Hemelse Bronwater erbij
spikeycloud schreef:cojiro schreef:Geweldig. Wilde het stiekem al jaren doen maar was altijd bang dat ik te panisch en para zou worden van de schreeuwende kinderen en irritante ouders overal, maar dit viel alleszins mee. Echt volledig mijn dak uit getript in de Droomvlucht, wat sowieso al mijn all-time favoriete attractie is maar door de 2cb er nog eens een volledig nieuwe dimensie bijkreeg. Lekker verdwalen in het sprookjesbos, de raarste en mysterieuze dingen tegenkomen, stuk gaan om alle grappige spreuken op de bordjes en de rare mensen overal.
Ok je hebt me overtuigd! Volgend jaar keer met 2C-C erheen. Ben je ook in de achtbaan geweest en was dat heviger?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
FRESH schreef:2C-B zie ik vaak voorbij komen hier. Alleen moeten jullie er dan wel even bij zeggen dat je de dosering niet heel hoog moet inzetten. Als je het bij een lage dosering houdt of een normale, dan is seks op 2C-B echt wel lekker.
LSD is ook erg lekker met seks op. Ik neem aan dat AL-LAD dat dan ook is, heb die combi nog niet gedaan, AL-LAD en seks.
Ik heb trouwens zelfs een keer heerlijk seks gehad met mijn vriendin op paddo's. Was wel een heel aparte gewaarwording maar ow ze lekker
spikeycloud schreef:Ik heb bij de 2Cx serie dat het daaronder altijd super ongevoelig wordt. Nu heb ik B nog niet echt geprobeerd
FRESH schreef:spikeycloud schreef:Ik heb bij de 2Cx serie dat het daaronder altijd super ongevoelig wordt. Nu heb ik B nog niet echt geprobeerd
Probeer dan maar eens snel 2C-B wordt echt gezien als een afrodisiacum. Neem wel het poeder, dan kun je de dosering namelijk exact afwegen (als je % weet). Ga in eerste instantie tussen de 8 en 10mg zitten, dit werkt voor de meeste mensen wel afdoende.
Adolf_Seeligmüller schreef:Volgens mij is het belangrijk om vershillende soorten erotiek te onderscheiden:
4-fmp en dergelijke maken de gebruiker geil, zin in seks. Perfect voor, bij gebrek aan een beter woord, heftige neuksessies. Het romantisch aspect is echter vaak minimaal; elkaar minutenlang in de ogen kijken is onwaarschijnlijk.
2c-b en derglijke kunnen een emotionele band creeren die ongeevenaard is. Seks met een vertrouwde partner wordt meer dan lichamelijk, het wordt een penetratie van lichaam en geest. Het gevoel van een eenheid en begrip kunnen leiden tot zeer intense sessies die uren kunnen duren en geestelijk even bevredigend zijn als lichamelijk.
Voor ieder wat wils.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Maurits schreef:
OT: mij bevalt de combi AL-LAD met een klein beetje 4FA of coca wel
Perry schreef:Maurits schreef:
OT: mij bevalt de combi AL-LAD met een klein beetje 4FA of coca wel
KK MAURITS
Ik dacht dat Seeligmuller terug was.
Albert Einstein schreef:
FRESH schreef:spikeycloud schreef:Ik heb bij de 2Cx serie dat het daaronder altijd super ongevoelig wordt. Nu heb ik B nog niet echt geprobeerd
Probeer dan maar eens snel 2C-B wordt echt gezien als een afrodisiacum. Neem wel het poeder, dan kun je de dosering namelijk exact afwegen (als je % weet). Ga in eerste instantie tussen de 8 en 10mg zitten, dit werkt voor de meeste mensen wel afdoende.
Jmths schreef:1. 3-MMC / 4-FA / MDMA
2. Phenibut / GHB
3. 2C-B (lichte dosering psychedelica)
Mits gebruikt met mate natuurlijk.
Albert Einstein schreef:
Maus schreef:Jmths schreef:1. 3-MMC / 4-FA / MDMA
2. Phenibut / GHB
3. 2C-B (lichte dosering psychedelica)
Mits gebruikt met mate natuurlijk.
Thx
Aan welke dosering Phenibut denk je?
Albert Einstein schreef:
Maus schreef:Thx Jmts!
Ik ervaar drugs als steeds minder fun. Psychedelica vallen vaak verkeerd (alleen AL-LAD kan), van opiaten word ik depri en amfetamines maken me gevoelloos. Coke of basen is te lekker (en dus te gevaarlijk) en benzo’s zijn kut.
Wietolie of wiet vapen is eigenlijk het enige dat nog leuk is.
Maar goed, is alleen maar positief dat ik sober ben
Maus schreef:Ik ervaar drugs als steeds minder fun. Psychedelica vallen vaak verkeerd (alleen AL-LAD kan), van opiaten word ik depri en amfetamines maken me gevoelloos. Coke of basen is te lekker (en dus te gevaarlijk) en benzo’s zijn kut.
Jmths schreef:Maus schreef:Ik ervaar drugs als steeds minder fun. Psychedelica vallen vaak verkeerd (alleen AL-LAD kan), van opiaten word ik depri en amfetamines maken me gevoelloos. Coke of basen is te lekker (en dus te gevaarlijk) en benzo’s zijn kut.
Ik denk dat iedereen daar op den duur last van krijgt wat mij logisch lijkt. Psychedelica kosten nou eenmaal ook gewoon veel energie, voor een fatsoenlijk tripje moet je toch wel een weekend niets aan je hoofd hebben wat soms naar mijn ervaring steeds zeldzamer lijkt te worden voor veel mensen. :')
Sporadisch snoep ik wat Oxycodon wat ik dan als mijn dagje sauna beschouw, ook dat is efficiënt vrees ik.
Voor werk neem ik nog altijd regelmatig 6mg Amfetamine, het liefst zou ik functioneel geen drugs meer willen gebruiken maar ik word er wel productief van wat ook een stukje stress ontneemt.
Benzodiazepines probeer ik al lange tijd zo ver mogelijk van mijzelf af te houden. Het gebruik van drugs is altijd twijfelachtig maar benzodiazepines steken er naar mijn ervaring wel een beetje bovenuit.
Fanatiek cocaïne gebruik ben ik gelukkig altijd al te zwerver voor geweest.
Ik ben al een tijdje gematigd met drugs gebruik door middel van gebruik van potente dissociatieven om het een beetje leuk te houden.
Ik ben steeds vaker een dagje nuchter (wat ik wel vaker zeg) maar het is nog geen eenzijdig triomfverhaal. Gisteren een bordspel (Colt Expres) in gezelschap gespeeld, dan zit toch iedereen weer aan het bier en wijn, dus ik ook. Deze ochtend zit ik stiekem alweer aan een lichte dosering 3-MeO-PCE om de alcohol kater een beetje te maskeren.
Als vrijwilliger doe ik leuk werk (opbouwen van een digitaal platform gerelateerd aan zelfhulp bij depressie) waar dan ook weer een verdienmodel aan gekoppeld wordt. Maar geen diploma en geen inkomen blijft toch wel erg lastig en ik merk ook dat het mijn drugs gebruik niet ten goede komt.
Meerdere dagen per week hardlopen vanuit huis en de nodige tijd besteden aan fatsoenlijke maaltijden. Ik kanaliseer ook veel in fanatiek gamen (ik heb al zo'n 10 jaar bewust geen kabeltelevisie meer). Maar het blijft een beetje vermoeiend allemaal gekeken naar het geheel.
Maandag heb ik weer contact met mijn advocaat na een paar jaar om wederom een langdradig vermoeiend juridisch proces op te pakken met betrekking tot mijn Groningse onderwijsinstelling waar ik niet bepaald om sta te springen. Er wordt veel te veel geld in onnozel juridisch geneuzel geïnvesteerd als je het mij vraagt. Hadden ze op juristen op dezelfde manier bespaart als op leerkrachten had ik als 3e partij waarschijnlijk een aardig zorgeloos leven gehad.
Albert Einstein schreef:
Maus schreef:Hoe gaat het nu met je?
djtim schreef:goed nummer
Pater Damiaan schreef:Moet wel zeggen dat 1p-LSD en Eth-LAD wel mijn serieus mijn klokkenspel kunnen laten tintelen.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten