djtim schreef:goed nummer
Pater Damiaan schreef:Moet wel zeggen dat 1p-LSD en Eth-LAD wel mijn serieus mijn klokkenspel kunnen laten tintelen.
2,5 - 3 gram Phenibut er bij.
djtim schreef:goed nummer
Pater Damiaan schreef:Moet wel zeggen dat 1p-LSD en Eth-LAD wel mijn serieus mijn klokkenspel kunnen laten tintelen.
3MCCNL schreef:Doen amylnitriet, butylnitriet, isoamylnitrite ook mee. Want die blijven voor mij op de eerste plek staan.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Jmths schreef:Maus schreef:Hoe gaat het nu met je?
Ik had net een uitbarsting wat bijna nooit meer voorkomt.
Vriendin liep weer eens te zeuren dat ik vroeg naar bed moest ivm verplichtingen. Ik huilen en schreeuwen op het bed, wist geen eens waarom het verdriet en de frustratie. Het gaat allemaal toch nergens naartoe. Zero fucks given.
Samen met vriendin dubbele chillbroek aangetrokken vestje, regenjas, paraplu, wandeling gemaakt naar hoogte 80 door Angerenstein door de reden tussen 0:00 en 2:00. Veel geschreeuwd en gekankerd onderweg, belachelijke verhalen bezuimen dat het toch allemaal niks uit maakt.
Net thuis, flinke pot extra kamille met volle melk, bruine suiker, honing en kaneel gemaakt. Gecanneleerde cacaobonen er bij. Echt heel veel, beetje dingen van me af schrijven. Het gaat wel goed maar €50.000 studieschuld voor wat ik dacht de juiste morele ethische keuzes. Ik belast vooral mn familie, vrienden en partner. Geen diploma, ik bouw niets op, ik mis sociale diepgang in mn leven los van wat ik van mn partner ervaar maar die heeft ontussen zoveel shit van me gezien en mee gemaakt dat die niet altijd helemaal alles gaat kunnen bieden wat ik zoek, al bied ze wel zekerheid op een dak, eten en voortplanting dus mag niet echt klagen.
Gisteren 1e AA meeting, deze week weer 5 programmapunten en het intereseert me niet zoveel ik doe maar gezellig mee want mn ziel snackt naar iedere vorm van gezelschap dat meer dan een kakkerlak is. Ik hoop dat mn MBO thuisstudie persoonlijk gebeleider niet specifieke doelgroep oppakt, hoop daarvoor binnenkort een dexamfetamine recept.
Verder lekker nuchter en veel sporten en veel slapen eten en onderhoud.
Maar mijn favoriete bezigheid is nog altijd online gamen onder invloed van dissociatieven en flirten met andermans dochters. Bedankt dat je er naar vraagt, ik probeer het hier een beetje levendig te houden en dat ik een beetje goed bedoel vermaak voor het forumtuig teweeg kan brengen maar soms voelt alles zo verdomd eenzaam en zinloos, wat nergens op slaat maar toch, bedankt Maus. Ik hoop dat het overwegend goed gaat met je.
Ik stond vanochtend op met dit nummer
Ik mis Robbe en de meeste mensen zullen nooit weten wie hij was.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Maus schreef:[Moet echt lastig zijn voor je, hoe je leven nu verloopt....
Een recept voor Dex moet toch wel te fixen zijn? Doorverwijzing via je huisarts regelen naar een ADHD-psychiater en hem/haar vertellen wat ie horen wil? Eerste recept zal waarschijnlijk Methylphenidate/Ritalin worden. Dan zeggen dat het spul goed werkt, maar dat je er steeds zoveel hoofdpijn van krijgt. En voilà, daar komt je recept Dex
Via een omweg kun je je eigen bijdrage voor Tentin (bijna) helemaal terug krijgen, zoals je waarschijnlijk al weet. Vroeger was de truc 15+ pilletjes per dag van 2.5 Mg regelen. Zelfs mijn psych wist niet dat het dan gratis was....
Pm me gerust, heb ervaring hiermee
Welke games speel je? Ik wat teveel Clash Royale
Tot slot, chille muziek
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Benzzzy schreef:Hebben we hier wel mods
?
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten