Beste forumvrienden,
Volgende maand lijkt het me leuk om voor het eerst 4-FMP uit te proberen. Hoor er goede verhalen over, dus ik ben erg benieuwd. Toch wil ik uiteraard wel wat meer informatie over de drug hebben voordat ik het een keer probeer.
Ben overigens zelf geen gebruiker. Heb vroeger (lees: 8 jaar geleden) wel een tijdje af en toe wat jointjes gerookt en een keer 3 paddo's genomen. Maar verder ben ik qua drugs eigenlijk een echte leek.
Mijn doel is niet om volledig weg te spacen en weinig controle meer te hebben. Het doel is meer om een erg leuk avond te hebben, waarin je waarschijnlijk veel makkelijker los komt en nog makkelijker dan normaal met onbekende loopt te kletsen etc etc. Extra op gaan in de muziek. Dat soort dingen.
Hieronder wat vragen die me op dit moment te binnen schieten:
1- : Mijn idee is om een capsule van 150mg te nemen. Denken jullie dat dit teveel is? Zelf denk ik dat ik liever iets te veel heb dan te weinig. Maar het is niet de bedoeling dat dit echt veel te veel is.
2-: Ik kwam een website tegen die er betrouwbaar uit ziet en waar de reviews ook positief waren. Het minimale aantal pillen dat je kan bestellen is 10 voor iets van -knip- euro. Dacht dat 200mg -knip- euro is en 100mg -knip- euro. Kan ik hieruit opmaken dat 100mg net te weinig is en niet zo populair is, en vandaar de prijs zo laag? (weet niet of je hier ook websites mag plaatsen?)
3-: Hoorde ook dat je de capsules en poeder los kan kopen en het zelf afwegen, is dit een betere optie? Koop het liefst kant en klaar, maar misschien zit daar meer risico aan. Heb verder geen idee hoe dit precies werkt namelijk.
4-: Is het eigenlijk alleen geschikt om zo'n pil te gebruiken op gelegenheden met harde muziek en hordes mensen? Of is het ook leuk voor in het park op een mooie dag, of gewoon in de kroeg savonds? (wellicht een stomme vraag, maar ik heb geen idee natuurlijk )
5-: Ben niet van plan om op zo'n dag ook alcohol te drinken, maar het is ook niet bevorderlijk om zo'n capsule met alcohol te mixen neem ik aan he? Flesje water wel altijd aan te raden?
6-: Een bekende van mij heeft laatst voor het eerst een groene 4-FMP pil genomen die ze van iemand kreeg. De pil ging (pas) na 2 uur werken en was 2 uur later weer uitgewerkt. Misschien dat deze pil dus niet zo sterk was(?). Weten jullie hoeveel mg er in zo'n groen pilletje zit? (geen capsule)
Zijn er nog andere belangrijke dingen om te weten?
Tot zover iig de vragen die me nu te binnen schieten. Mocht ik nog ergens op komen zal ik dat hier zeker vragen.
Alvast erg bedankt!