Radical schreef:Heb een keer hartkloppingen gehad bij 3-mmc bij een 'normale' dosering.
Ik ook, meerdere dagen.
Ik doe liever wat rustiger aan met al die cathinonen...
Radical schreef:Heb een keer hartkloppingen gehad bij 3-mmc bij een 'normale' dosering.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Adolf_Seeligmüller schreef::) Helaas ben ik te manisch om meer dan vijf minuten stil te liggen met m'n ogen dicht, maar het is een mooi idee.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Maus schreef:Adolf_Seeligmüller schreef::) Helaas ben ik te manisch om meer dan vijf minuten stil te liggen met m'n ogen dicht, maar het is een mooi idee.
Tijd voor een benzootje?
Adolf_Seeligmüller schreef:Maus schreef:Adolf_Seeligmüller schreef::) Helaas ben ik te manisch om meer dan vijf minuten stil te liggen met m'n ogen dicht, maar het is een mooi idee.
Tijd voor een benzootje?
Iedere nacht 100 tot 200 mg Quetiapine (Seroquel), benzootjes helpen nauwelijks
Albert Einstein schreef:
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Zo erg veel is het ook weer niet hoor. Wel bovengemiddeld, denk ik.
Ik slikte zelf 600 mg per dag
Amvitamientje schreef:Zo erg veel is het ook weer niet hoor. Wel bovengemiddeld, denk ik.
Ik slikte zelf 600 mg per dag
Albert Einstein schreef:
Adolf_Seeligmüller schreef:Ik moet seroquel eigenlijk ook overdag slikken, het werkt goed tegen manische episodes. Bij mij werkt het dus op twee fronten: aan de ene kant de reguliere verdovende werking en aan de andere wordt mijn hyperactieve brein er rustiger van.
Ik heb een tijd lang vrij veel etizolam geslikt maar ik merkte dat ik benzo's veel te gemakkelijk blijf nemen. Ik merk relatief weinig van de verdovende/kalmerende werking van de meeste benzo's en heb er meer dan gemiddeld van nodig. Daarnaast heb ik in het dagelijks leven veel last van angst en rusteloosheid, ik ben bang dat als ik eenmaal gewend ben benzootjes te gebruiken ik er nooit maar vanaf kom.
Albert Einstein schreef:
Maus schreef:Ik krijg momenteel Ritalin van m'n psychiater tegen depressie en drukte in m'n hoofd. Word er relaxter van
Zou dat (of liever Dex) ook een optie voor je zijn? Puur tegen psychische klachten, heb het dus niet over recreatief gebruik.
Ik weet overigens dan manieën een contra-indicatie zijn. Maar krijg het toch, ondanks oa bi-polair II en serieuze PTSS.
Adolf_Seeligmüller schreef:Maus schreef:Ik krijg momenteel Ritalin van m'n psychiater tegen depressie en drukte in m'n hoofd. Word er relaxter van
Zou dat (of liever Dex) ook een optie voor je zijn? Puur tegen psychische klachten, heb het dus niet over recreatief gebruik.
Ik weet overigens dan manieën een contra-indicatie zijn. Maar krijg het toch, ondanks oa bi-polair II en serieuze PTSS.
Ik gebruik zelf al een jaar of drie amfetamine om depressie en blokkades (veroorzaakt door faalangst en onzekerheid) tegen te gaan. Hiermee krijg ik controle over mijn emoties en voorkom ik het 'laat-ook-maar-gevoel' dat ik van kinds af aan vrijwel constant ervaar.
Het probleem is echter dat sinds enkele maanden de angst om weer in deze nihilistische gedachtepatronen vast te komen heeft geleid tot hypomanie en uiteindelijk een volledige manische episode met psychotische klachten, vandaar de seroquel.
Ondertussen gaat het weer beter, ik krijg binnenkort eindelijk een psychiater (wachttijden zijn lang en ik wil de acute psychiatrie niet in) en mijn huisarts luistert goed naar wat ik wil en schrijft mij voor wat ik zeg nodig te hebben.
Zo, heel verhaal.
Waarschijnlijk klinken behoorlijk wat dingen je (en behoorlijk wat anderen op DF) bekend in de oren.
Albert Einstein schreef:
spikeycloud schreef:Alle X-FA's depressie en zelfvervreemding negatieve gedachtes
2C-X - Ongevoelig daar beneden (kan ook komen door de combi met drank), soms wazig zicht de dagen erna
Isopropylpenditate - angst, soms onlogische rare en vervelende gedachten
4-ho-met - last van maag, kaken en gapen
Methylone - bijna nooit echt effect bij dit stofje (though I ook nooit echt een fatsoenlijke dose heb gepakt)
Etizolam - soms rebound anxiety, of moeilijk in slaap komen de dagen erna. Vaak ook moeilijker uit gedachtes te blijven erna.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
spikeycloud schreef:Alle X-FA's depressie en zelfvervreemding negatieve gedachtes
2C-X - Ongevoelig daar beneden (kan ook komen door de combi met drank), soms wazig zicht de dagen erna
Isopropylpenditate - angst, soms onlogische rare en vervelende gedachten
4-ho-met - last van maag, kaken en gapen
Methylone - bijna nooit echt effect bij dit stofje (though I ook nooit echt een fatsoenlijke dose heb gepakt)
Etizolam - soms rebound anxiety, of moeilijk in slaap komen de dagen erna. Vaak ook moeilijker uit gedachtes te blijven erna.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:6apb en paranoia komt me heel bekend voor...
crash85 schreef:@chipmunk,
Bepaalde effecten van 4FA (en vergelijkbaar spul) kunnen soms weken na het gebruik nog merkbaar zijn in lichte mate.
Of dat komt doordat er nog iets in het lichaam aanwezig is of dat je hersenen een beetje "blijven hangen",... dat zou ik niet weten.
Maar het duurt behoorlijk lang om 100% nuchter te worden, niet zoals met X... waar ik vaak al na een paar dagen niks meer van merk.
Desnoods een bitje kopen voor het slapen, zodat je tanden niet naar de tering gaan.
SpeedY schreef:Ik heb zaterdag op intents, afgelopen weekend, aardig last gehad van Paranoia nadat ik 6apb had gedaan.
De zondag erna had ik hetzelfde op alleen keta, dus ik kan niet zeggen waar het aan lag maar ik denk ik meld het even.
Dit weekend op harmony met alleen pep had ik nergens last van, integendeel zelfs.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten