Petrovic schreef:Wat jij beschrijft is bij alle uppers aanwezig. Lichaamstemperatuur gaat omhoog waardoor je gaat zweten. Om het overzichtelijk te houden zal ik alleen de gevaarlijke bijwerkingen in de 1e post zetten.
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Glazuur schreef:Petrovic schreef:Wat jij beschrijft is bij alle uppers aanwezig. Lichaamstemperatuur gaat omhoog waardoor je gaat zweten. Om het overzichtelijk te houden zal ik alleen de gevaarlijke bijwerkingen in de 1e post zetten.
Prima, ook geen gevaarlijke bijwerking, alleen bij speed en X krijg ik het wel warm enzo, bij 4-FA goot het echt uit m'n lijf^^
Einstein schreef:Paradise, is dat wat jij beschrijft ook veel erger dan bij andere stimulanten? Merkte het zelf ook, maar niet per se erger dan bij bijv. speed.
endorr schreef:bij mxe : verslaving..
En idd , vaag slapen , hoofdpijn , lichte constipatie , tijdens gebruik niet kunnen klaarkomen (was best genant, doe ik 't niet goe ofwa?! och hoer scheer je weg)
Jules schreef:bij teveel 4-fa en te weinig water, duizeligheid & vlekken voor het gezicht
Hashja schreef:Etizolam deed iets vreemds. Een hoge dosis (zonder tolerantie) van 2 mg (oraal) + 2mg (nasaal) resulteerde in een black-out van meer dan 20 uur, een leeg zakje pep en een leeg zakje etizolam (waar 35 á 40 mg in zat). Doet een beetje denken aan wat sommige mensen snel hebben met zolpidem of zopiclone.
Ik ben niet iemand die abnormale dosissen onvoorbereid tot zich neemt of onvoorbereid middelen combineert. Klaarblijkelijk had ik geen idee meer wat ik deed toen ik eenmaal goed onder invloed was.
Jamess schreef:Heb bij mephedrone een keer last gehad van een blauwe plek op mijn enkel, zonder verklaring, had ongeveer 700-800mg gebruikt.
Hashja schreef:Etizolam deed iets vreemds. Een hoge dosis (zonder tolerantie) van 2 mg (oraal) + 2mg (nasaal) resulteerde in een black-out van meer dan 20 uur, een leeg zakje pep en een leeg zakje etizolam (waar 35 á 40 mg in zat). Doet een beetje denken aan wat sommige mensen snel hebben met zolpidem of zopiclone.
Ik ben niet iemand die abnormale dosissen onvoorbereid tot zich neemt of onvoorbereid middelen combineert. Klaarblijkelijk had ik geen idee meer wat ik deed toen ik eenmaal goed onder invloed was.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten