Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel schreef:Ik had laatst wel een clusterhoofdpijn aanval, waarbij ik CEV's had in de vorm van blauwe strepen. Dit was een dag of 3 na ongeveer 16 mg 2C-B. Dat had ik eerder nog nooit gehad.
naturelover schreef:Bij 4-FA, na een dosis van ergens tussen de 125 - 175 mg, gingen vriendjes en ik lekker Maar 3 uur na inname kregen meerdere, waaronder ik, last van:
- maagkrampen;
- niet kunnen plassen.
Dit duurde ongeveer een uur à anderhalf. Gelukkig maar, want ik moest fucking nodig pissen
J-C schreef:naturelover schreef:Bij 4-FA, na een dosis van ergens tussen de 125 - 175 mg, gingen vriendjes en ik lekker Maar 3 uur na inname kregen meerdere, waaronder ik, last van:
- maagkrampen;
- niet kunnen plassen.
Dit duurde ongeveer een uur à anderhalf. Gelukkig maar, want ik moest fucking nodig pissen
Haha.. niet kunnen pissen! Mijn vriendin heeft dat altijd v 4fa, soms een uur de op die wc voor een druppel... wel enorm vervelend! Beste is dan wat biertjes drinken want daarvan moet je pissen
JongGeleerd schreef:Dude, het is bekend dat 6-APB meer serotonine vrijmaakt dan MDMA.
Je hebt er bovendien geen 3 maanden tussen gehad.
Niet heel raar dus dat je lichaam uitgeput is.
Pixie schreef:Bij 2cb had ik schijnbaar een chemisch luchtje
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten