FrozenToast schreef:Dit topic is meer dan een half jaar oud, waarom reageren jullie hierop als dwazen?
DWAZEN zeg ik jullie!
Het blijft een drugsforum natuurlijk....
FrozenToast schreef:Dit topic is meer dan een half jaar oud, waarom reageren jullie hierop als dwazen?
DWAZEN zeg ik jullie!
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
pjenis schreef:en is 79% dan echt het maximaal haalbare of is er nog een stof waar Amfetamine aan kan binden met een nog lagere molecuulmassa dan HCL? Maar dan zou mogelijk zijn dat de 80% (~79%) speed niet per direct oplichterij hoeft te zijn?
Einstein schreef:Het percentage dat vaak opduikt is het equivalente gehalte vrij GHB per gram/kilo/... aan stof.
Het vrije zuur GHB is vanzelfsprekend de meest 'GHB-bevattende' stof die er is.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
pjenis schreef:Vreemd genoeg heb ik nou al een aantal keer in de afgelopen tijd zogenaamde 80% speed tegen gekomen op het internet, zelfs op 'de site waar je ALLE drugs kan kopen', stond een verkoper voor 80% speed. Ergens las ik dat dit gemaakt kon worden door een andere synthese te gebruiken, i.p.v de freebase als beginproduct te gebruiken. Kan iemand me dit uitleggen of is dit gewoon een broodje aap?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Einstein schreef:Geen idee waarom er geen amfetamine-HCl opduikt, HCl is meestal wel de standaard keus als er drugs of medicijnen geproduceerd worden. Sommige zouten vallen echter uit elkaar of trekken razendsnel veel water aan, misschien dat dat met amfetamine HCl ook zo is, waardoor H2SO4 hiervoor handiger is.
manoes schreef:Ben je chemicus dr. Chem? Just curious..
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
DrChem schreef:ik dacht dat was Walter? nou vermoedelijk maak ik me nu echt belachelijk en Walter heet met achternaam Heisenberg. even snel op wikipedia kijken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten