JongGeleerd schreef:Ik snap de hele benaming van de A component niet, wat bedoel je hiermee?
Druks schreef:JongGeleerd schreef:Ik snap wat je bedoelt ja en het zal als simpeler bedoeld zijn voor de 'gewone' mens, maar het is scheikundig gezien ver van de realiteit qua werking
Jaaahaaaa. Dat is toch al meerdere keren gezegd? Take your loss and leave.
JongGeleerd schreef:Dat vooral omdat ik zelf ook ervaar dat ik niet dat love gevoel krijg wanneer ik bijpak.
voldie schreef:sommige mensen leren dingen omdat ze het interessant vinden en niet alleen omdat het moet voor een opleiding
JongGeleerd schreef:Nou, dan laten we t hierbij
Denk dat we elkaar wel begrijpen en het ongeveer eens zijn.
En ikzelf doe toch geen MDMA meer
DrChem schreef:maar mocht hier iemand zijn, die er wel nog MDMA doet en interesse in een experiment heeft, dan probeer eens het supplement zoals door Sasha toen aanbevolen. Je hebt er eigenlijk niks aan te verliezen (behalve dan het derde van een XTC pil). ik denk dat hele supplement ding is gewoon iets, wat door "de huidige generatie" al lang vergeten is. Maar wie weet kan zo'n ouwe lul (ikke) toch nog kennis van vroegah aan de man/vrouw brengen.
DrChem schreef:en wie weet mag je - omdat je het puur voor de wetenschap doet - ook tussen experiment 1 en 2 minder dan 3 maanden (wel minimaal 4 weken) tijd laten
Fool schreef:DrChem schreef:en wie weet mag je - omdat je het puur voor de wetenschap doet - ook tussen experiment 1 en 2 minder dan 3 maanden (wel minimaal 4 weken) tijd laten
Ik vind bijna al je toevoegen nog steeds nuttig, maar bovenstaande opmerking vindt ik best wel een gevaarlijke. Je praat met verstand van het onderwerp en daardoor gaan mensen je eerder op je woord geloven. Je loopt nu het risico dat mensen met dit inzicht maar 4 weken tussen twee keer MDMA laten zitten, lijkt me niet helemaal de bedoeling toch?
DrChem schreef:Fool schreef:DrChem schreef:en wie weet mag je - omdat je het puur voor de wetenschap doet - ook tussen experiment 1 en 2 minder dan 3 maanden (wel minimaal 4 weken) tijd laten
Ik vind bijna al je toevoegen nog steeds nuttig, maar bovenstaande opmerking vindt ik best wel een gevaarlijke. Je praat met verstand van het onderwerp en daardoor gaan mensen je eerder op je woord geloven. Je loopt nu het risico dat mensen met dit inzicht maar 4 weken tussen twee keer MDMA laten zitten, lijkt me niet helemaal de bedoeling toch?
OK, ik ben een grapjas, maar blijkbaar heb ik een heel erg slecht reproduceerbaar humor. of mss te groot verschil in leeftijd. iig was deze opmerking grappig bedoelt - ik zal toch nooit de heilige 3-maanden-regel ondermijnen!!!!!!
Ik haal hem uit mijn post...
DrChem schreef:OK, ik ben een grapjas, maar blijkbaar heb ik een heel erg slecht reproduceerbaar humor. of mss te groot verschil in leeftijd. iig was deze opmerking grappig bedoelt (daarom ook de smily)
Ik zal toch nooit de heilige 3-maanden-regel ondermijnen!!!!!!
Ik haal hem uit mijn post...
DrChem schreef:Ik zal toch nooit de heilige 3-maanden-regel ondermijnen!!!!!!
Druks schreef:Oef, er gaat wel veel verloren of wordt verkeerd begrepen in die Duitse vertaling
Ali G schreef:zo gevel heb ik ook wel asl je datn met je hchik of hoertje in een chille plek haar nerlegt, lekker in de zon over je chik heen, beetje spele met takke van beide kant. als je dan klaar ben en je heb t netjes afgemaakt waardor je kan liggen mt e armeen om elkaar heen zonder dat je eigen zaad je mond in word beleid.
Wak wl zegge is dus dat als je daar dan zo ligt, dat dat ook zo chill gevoel geeft
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten