WappieJ schreef:Haha oh ik wel hoor! Vooral op een feestje, de nacht is zo om dan! Maar is er nou niemand op dit forum, die weet wat ie doet op zo'n avondje/nachtje MDMA. Dus niet op gevoel zo als ik bij pakken maar gewoon netjes een verdeling hebben waarop dit effect goed aanhoud. Het is natuurlijk ongeveer ieder persoon is anders, maar een verschil of ik een halve pil bij pak of een hele is toch wel wat. Achja denk dat iedereen wat anders wil (in hoeverre vaag), nog nooit héél veel op dus geen idee hoe dat is.
JongGeleerd schreef:DrDubbel praat in alle topics pure poep alsof hij zwaar intelligent is...
Druks schreef:Ano schreef:JongGeleerd schreef:DrDubbel praat in alle topics pure poep alsof hij zwaar intelligent is...
En jij praat alleen maar andere na. Wanneer ga je weg?
JongGeleerd schreef:DrChem praat in alle topics pure poep alsof hij zwaar intelligent is...
JongGeleerd schreef:Hier adviseert iemand zonder bron(nen) dat de A-component van MDMA alleen nog maar gevoeld wordt. Zo simpel werkt de afbraak van stoffen sowieso niet... Dan zou je met MDMA ook een deel MA binnenkrijgen en zou je dus zo 24 uur wakker kunnen zijn van de meth...
Fool schreef:én stiekem heb je dan al teveel binnen, tenzij je een man van 100 kilo bent.
JongGeleerd schreef:DrChem praat in alle topics pure poep alsof hij zwaar intelligent is...
Druks schreef:Ik vind dit toch wel een goed stukje info. Ik mis alleen een bron.
JongGeleerd schreef:Hier adviseert iemand zonder bron(nen) dat de A-component van MDMA alleen nog maar gevoeld wordt.
JongGeleerd schreef:Therapeutische dosis ligt veel lager dan de recreatieve dosis in de documentaires die ik erover heb gezien al zijn er ook mensen die relatie problemen hebben en hun problemen uitspreken onder invloed van een recreatieve dosis.
JongGeleerd schreef:Je noemt dat men er fucked up uit ziet na 3 keer bijpakken... Men ziet er fucked up uit bij 1 keer pakken, it's part of the package, big deal.
JongGeleerd schreef:Na 4 uur treedt acute tolerantie op bij MDMA, dus hoe wil je een 4 uur durende drug zijn plateau verlengen tot langer dan dat?
JongGeleerd schreef:Je verhaal van de A component is in mijn ogen nogal vaag.
JongGeleerd schreef:Op dit forum hanteren we overigens altijd de regel van 2mg/kg bij mannen als max en 1.5mg/kg bij vrouwen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten