Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Heel de nacht het ultieme gevoel

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Heel de nacht het ultieme gevoel

Berichtdoor WappieJ » do nov 03, 2011 4:48 pm

Hallo mensen,

Ik wil beginnen met te zeggen dat ik er altijd minimaal netjes 3 maanden er tussen houd en ik heb het nu 5x gedaan.
De (een ná) laatste x dat ik MDMA hebt gebruikt waren het 2 XTC pillen (Roze eekhoorntjes) en dit was me tijdsverdeling voor de nacht:

22.00 - 1/2 Pil bij de tent *
22.30 - Begin 'm te voelen > Begin party
23.00 - Besluit die andere 1/2 erbij te gooien omdat ik me nog niet ideaal voel
01.50 - Ik denk dat ik 'm iets minder begin te voelen en denk dat het tijd is voor nog een 1/2
04.00 (?) - De laaste 1/2 erbij voor het einde van de
05.00 - 5.30 - Einde party, terug naar de tent en voor een chill sessie.
7.00 - Na heel wat jointjes was het toen ongeveer uitgewerkt en kon ik goed slapen.


? = Als ik eerlijk moet zijn weet ik niet meer zeker wanneer dat was ondertussen alweer een tijdje terug.
* = Ik wou eerst nog beginnen met een hele maar dacht doe het rustig aan, zag veel vrienden aan de kristallen en die namen ook niet heel veel meteen.

Conclusie = Geweldige nacht, alles ging chill, geen klachten.

Want is dan de vraag denken jullie? Nou ik ben benieuwd hoe jullie het doen omdat ik veel mensen hoor zeggen dat je dan de laatste pil i.p.v. 2x een halve beter een hele kan nemen, omdat je dan een lekkerder gaat.
Dus stel dat ik volgende x weer heel de nacht wil wausen, wat is dan jullie advies om bijvoorbeeld in een tijdbestek van 10 uur 2 pillen te verdelen. Dus deel jullie ervaringen, mag ook in MG vertellen hoe jullie het doen ben benieuwd.

Nu heb ik met domme kop volgende dag (nacht) nog een pilletje geregeld van een onbekend iemand, niet heel verstandig dus. Ik en 2 vrienden van me wilden nog een beetje los gaan en we waren vrij energieloos en we hadden zin. Het was ook wel een aparte ervaring veel minder love-feeling, maar nog wel die energie.
Dit was allemaal het 3de weekend van augustus maar omdat ik nu dus 2 dagen achter elkaar hebt gebruikt, raden jullie dan aan om in 2012 pas weer een x te gaan om het gevoel te houden of denken jullie dat ik 3de weekend van deze maand weer kan gaan?!

Bij voorbaat dank!
Done: Alcohol - THC - Nicotine - Cafeïne - Cocaïne - Amfetamine - Ketamine - MDMA - GHB - 2C-B - LSA - Truffels - Ether - Lachgas
To Do: Salvia - Paddo's - 2C-?
Ever: LSD - DMT - Mescaline - ???
Avatar gebruiker
WappieJ
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:42 am

Re: Heel de nacht het ultieme gevoel

Berichtdoor Einstein » do nov 03, 2011 7:50 pm

Zal niet heel erg veel kwaad kunnen om deze maand weer aan de slag te gaan, het was niet ideaal om 2 dagen achter elkaar te knallen, maar zoiets doen we allemaal wel eens. Kijk er wel mee uit, doe het niet te vaak, maar volgens mij was je dat ook niet van plan :)

Tijdsschema's voor een gehele nacht feesten weet ik zelf niet, ik doe meestal maar wat :P Dat is sowieso een lastige zaak met MDMA. Volgens mij hadden we daar wel een topic over, voor wat het waard is.
Misschien is het een idee om de volgende keer aan de 6-APB te gaan, dat is vooralsnog semi-legaal te krijgen en werkt een stuk langer door dan MDMA, maar ik weet niet hoeveel je daarvoor voelt (het is een vrij nieuwe stof waar weinig over bekend is).
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Heel de nacht het ultieme gevoel

Berichtdoor Oom Klaas » ma nov 07, 2011 7:37 pm

Ik wil niet eens 10 uur hard gaan op mdma, liever wat meer in een wat kortere tijd :kleuter:
I'm a simple man. All I want is enough sleep for two normal men, enough whiskey for three, and enough women for four.
Avatar gebruiker
Oom Klaas
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 462
Geregistreerd: di feb 22, 2011 4:03 pm

Re: Heel de nacht het ultieme gevoel

Berichtdoor WappieJ » di nov 08, 2011 5:08 am

Haha oh ik wel hoor! Vooral op een feestje, de nacht is zo om dan! Maar is er nou niemand op dit forum, die weet wat ie doet op zo'n avondje/nachtje MDMA. Dus niet op gevoel zo als ik bij pakken maar gewoon netjes een verdeling hebben waarop dit effect goed aanhoud. Het is natuurlijk ongeveer ieder persoon is anders, maar een verschil of ik een halve pil bij pak of een hele is toch wel wat. Achja denk dat iedereen wat anders wil (in hoeverre vaag), nog nooit héél veel op dus geen idee hoe dat is.
Done: Alcohol - THC - Nicotine - Cafeïne - Cocaïne - Amfetamine - Ketamine - MDMA - GHB - 2C-B - LSA - Truffels - Ether - Lachgas
To Do: Salvia - Paddo's - 2C-?
Ever: LSD - DMT - Mescaline - ???
Avatar gebruiker
WappieJ
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:42 am

Re: Heel de nacht het ultieme gevoel

Berichtdoor Einstein » di nov 08, 2011 10:49 am

Tsja, met MDMA wordt het gewoon lastig om op den duur niet gewoon na bijpakken een scheve mongool te worden, of je je nu aan geregisseerde schema's houdt of niet. Daarom adviseer ik P-P-Pep
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Heel de nacht het ultieme gevoel

Berichtdoor Oom Klaas » di nov 08, 2011 2:28 pm

WappieJ schreef:Haha oh ik wel hoor! Vooral op een feestje, de nacht is zo om dan! Maar is er nou niemand op dit forum, die weet wat ie doet op zo'n avondje/nachtje MDMA. Dus niet op gevoel zo als ik bij pakken maar gewoon netjes een verdeling hebben waarop dit effect goed aanhoud. Het is natuurlijk ongeveer ieder persoon is anders, maar een verschil of ik een halve pil bij pak of een hele is toch wel wat. Achja denk dat iedereen wat anders wil (in hoeverre vaag), nog nooit héél veel op dus geen idee hoe dat is.


Mijn tijdsbesef is op de mdma zo goed als weg dus al zou ik een tijdschema gemaakt hebben werkt dat toch voor geen fuck. Neemt ook wel een deel van het plezier weg denk ik, de hele tijd op moeten letten wanneer je weer wat mag/kan nemen. Drugs gebruik ik op gevoel, niet met tabellen en flowcharts. En op gevoel weet ik beter wat ik doe dan met een vaste tijd tussen de pillen, de ene keer heb ik genoeg aan 1 pil op de nacht de andere keer aan 3.
I'm a simple man. All I want is enough sleep for two normal men, enough whiskey for three, and enough women for four.
Avatar gebruiker
Oom Klaas
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 462
Geregistreerd: di feb 22, 2011 4:03 pm

Re: Heel de nacht het ultieme gevoel

Berichtdoor WappieJ » wo nov 09, 2011 2:51 am

Haha oké bedankt voor de reacties.
Ik doe het ook altijd op gevoel, maar denk misschien weten sommige mensen (met veel ervaring) een beetje wat ze doen en wanneer het teveel word of wanneer je te laat bent met bij pakken evt.
En ja pep hou ik persoonlijk niet van, vind er niet veel aan. Maar ik begrijp dat het zou helpen de nacht door te komen, maar mijn doel is toch dat heerlijke MDMA gevoel de hele nacht het best behouden, alhoewel me dat aardig is gelukt tot nu toe mag niet klagen.
Ik zie dat het veel verschilt hoeveel mensen nemen. Ben wel benieuwd wat er gebeurt als ik echt een x heel veel zou pakken, wie weet ooit, haha. Sommige mensen hebben al genoeg aan een halve pil, ik vraag me af wat zou er dan gebeuren als ik dat nou zou nemen dat zou toch nooit genoeg zijn? Ja ieder persoon verschilt maar zou dat ook kunnen liggen dat ik het al verpest om de vorige x veel te pakken in vergelijking met zo'n halve pil (denk aan 80/90mg).
Done: Alcohol - THC - Nicotine - Cafeïne - Cocaïne - Amfetamine - Ketamine - MDMA - GHB - 2C-B - LSA - Truffels - Ether - Lachgas
To Do: Salvia - Paddo's - 2C-?
Ever: LSD - DMT - Mescaline - ???
Avatar gebruiker
WappieJ
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:42 am

Re: Heel de nacht het ultieme gevoel

Berichtdoor Immo » do nov 10, 2011 12:25 am

Ik begin altijd pas met xtc in de laatste 3 uur van een feestje, dan draaien meestal de beste dj's of spelen de beste bands en zo kan je waus blijven tot het is afgelopen.
Avatar gebruiker
Immo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 557
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:08 am
Woonplaats: Rotterdam

Re: Heel de nacht het ultieme gevoel

Berichtdoor J&G » vr nov 11, 2011 8:22 pm

Als je het al meerdere keren hebt gedaan moet je er eigenlijk niet meer op hopen om een hele nacht goed te gaan...
Ik wacht ook liever tot wanneer het feest echt goed op gang is.
Avatar gebruiker
J&G
Newbie
Offline
 
Posts: 15
Geregistreerd: di maart 08, 2011 6:29 pm
Woonplaats: Limburg

Re: Heel de nacht het ultieme gevoel

Berichtdoor WappieJ » ma nov 14, 2011 10:23 pm

Oh maar dat gebeurd wel hoor, komt goed met de hele nacht, was gewoon benieuwd hoe andere mensen het aanpakten omdat ik er nog niet heel veel ervaring mee hebt. Nee als ik 2 pillen bij me hebt hou ik 't wel heel de nacht vol!
Done: Alcohol - THC - Nicotine - Cafeïne - Cocaïne - Amfetamine - Ketamine - MDMA - GHB - 2C-B - LSA - Truffels - Ether - Lachgas
To Do: Salvia - Paddo's - 2C-?
Ever: LSD - DMT - Mescaline - ???
Avatar gebruiker
WappieJ
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:42 am

Re: Heel de nacht het ultieme gevoel

Berichtdoor DrChem » ma jul 07, 2014 1:17 pm

is wel een heel oud onderwerp, maar wil toch nog iets toe voegen. meerdere keren erbij gooien heeft helemaal geen nut bij MDMA. op een gegeven moment kom je alsnog down en dan voel je niet meer de MDMA, alleen maar nog de A-component van de MDMA. dus de bijwerkingen worden ontzettend sterk en je denkt mss, dat je nog het geile gevoel hebt, maar dat is niet zo. moet je eens een selfie maken, als je 3 keer erbij hebt gegooid en de dag later bekijken: ja, zo fucked up zie je dan uit en dat wil je toch niet ;)
De tijd, dat MDMA nog in de psychotherapie werd gebruikt was de regel de volgende: 1,5 uur na de initiële dosis krijg je een supplement van een derde van de originele dosis. dit verlengt je plateau met een uur en je hebt er geen extra bijwerkingen. dus je begint met 150mg en doet er na 1,5 uur nog 50mg erbij. einde verhaal.
net zoals hier iedereen de 3 maanden regel volgt vind ik zal deze ook gevolgd moeten worden!
Avatar gebruiker
DrChem
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 67
Geregistreerd: do jun 26, 2014 10:04 am

Re: Heel de nacht het ultieme gevoel

Berichtdoor Fool » ma jul 07, 2014 1:26 pm

én stiekem heb je dan al teveel binnen, tenzij je een man van 100 kilo bent. :)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Heel de nacht het ultieme gevoel

Berichtdoor Perry » ma jul 07, 2014 3:41 pm

DrChem praat in alle topics pure poep alsof hij zwaar intelligent is...
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Heel de nacht het ultieme gevoel

Berichtdoor Fool » ma jul 07, 2014 3:42 pm

Meh, ik vind zijn reacties anders best van toegevoegde waarde.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Heel de nacht het ultieme gevoel

Berichtdoor Hassan » ma jul 07, 2014 3:42 pm

JongGeleerd schreef:DrDubbel praat in alle topics pure poep alsof hij zwaar intelligent is...
Hassan
Offline
 

Re: Heel de nacht het ultieme gevoel

Berichtdoor Hassan » ma jul 07, 2014 3:52 pm

Druks schreef:
Ano schreef:
JongGeleerd schreef:DrDubbel praat in alle topics pure poep alsof hij zwaar intelligent is...


En jij praat alleen maar andere na. Wanneer ga je weg?


uuhm, even denken.... voorlopig nog niet
Hassan
Offline
 

Re: Heel de nacht het ultieme gevoel

Berichtdoor Frog » ma jul 07, 2014 3:52 pm

Anders maak je mekaar lekker af ofso.
DF cage fight meet.
Ik regel wel een plaats en tickets etc, we doen een of ander Gleufdier van DF in een stringetje met een ronde bord laten rondlopen, ( zijn er nog vrouwen hier eigenlijk, ik bedoel die de moeite zijn om rond te laten banjeren in geile lingerie)

Boeit ook niet als t aar een kut en toeten heeft, en dan gaan we die sjappies met dubbels elkaar lekker de hersens laten inslaan, terwijl ik centjes verdien aajajajajaja


:#:

Peop MDMA verhalen met hele nacht ultime gevoel man man flame wars :roll:


Knallen in die kooi, helemaal kapot!!!! :rock:
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Heel de nacht het ultieme gevoel

Berichtdoor Aebi » ma jul 07, 2014 3:56 pm

JongGeleerd schreef:DrChem praat in alle topics pure poep alsof hij zwaar intelligent is...

De pot verwijt de ketel, maar dit is een bewussie 8)
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: Heel de nacht het ultieme gevoel

Berichtdoor Perry » ma jul 07, 2014 4:24 pm

Ik spreek niet als alwetende, plaats vaak bronnen en uit mijn twijfels als ik niet zeker ben van mijn zaak.

Hier adviseert iemand zonder bron(nen) dat de A-component van MDMA alleen nog maar gevoeld wordt. Zo simpel werkt de afbraak van stoffen sowieso niet... Dan zou je met MDMA ook een deel MA binnenkrijgen en zou je dus zo 24 uur wakker kunnen zijn van de meth...

Daarnaast zegt hij dat indirect dat uiterlijk gelijk staat aan gevoel, maar met MDMA lijk je sowieso alsof je ziek bent, maar je voelt je heerlijk.

Hij raadt aan bij te pakken, terwijl na 4 uur acute tolerantie optreedt en je dus enkel wappie wordt, het plateau kan je enkel met een 2C'tje min of meer verlengen.
Ook vraag ik me af: Waarom werkt die verlenging maar een uur?

Tot slot is zijn 200mg teveel en gooit hij de vaak herhaalde 3 maanden regel ertegenaan die juist niet zo voorzichtig wordt aangeraden door de gemiddelde onderzoeker en ook niet zo in de psychotherapie werd gebruikt.

Ohja en in de psychotherapie werden veel kleinere dosissen gebruikt, dus waarop wordt gebaseerd dat hetzelfde met hogere dosissen gebeurt?

Sorry, hier geen bronnen bij, ik post vanaf m'n mobiel die bijna leeg is.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Heel de nacht het ultieme gevoel

Berichtdoor Fool » ma jul 07, 2014 4:33 pm

JongGeleerd schreef:Hier adviseert iemand zonder bron(nen) dat de A-component van MDMA alleen nog maar gevoeld wordt. Zo simpel werkt de afbraak van stoffen sowieso niet... Dan zou je met MDMA ook een deel MA binnenkrijgen en zou je dus zo 24 uur wakker kunnen zijn van de meth...

Hij stelt niet dat het afgebroken wordt tot Amfetamine, dit kom tot mij in ieder geval over als beeldspraak om aan te geven dat er stimulatie gevoeld wordt.

Verder heb je op sommige punten inderdaad ook wel gelijk, desalniettemin vind ik wel dat DrChem in andere topics wel fatsoenlijke berichten plaatst.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Heel de nacht het ultieme gevoel

Berichtdoor DrChem » wo jul 09, 2014 12:42 pm

Fool schreef:én stiekem heb je dan al teveel binnen, tenzij je een man van 100 kilo bent. :)

ja, ik weeg 96kg. en ik ben al iets ouder, 37 om precies te zijn. de 150mg waren ook maar een voorbeeld. ik wilde zeker niet stellen, dat je altijd 150mg moet nemen. maar als je b.v. 150mg initieel hebt genomen, dan is 50mg de juiste dosering van je supplement.

JongGeleerd schreef:DrChem praat in alle topics pure poep alsof hij zwaar intelligent is...

die opmerking vind ik wel ongepast. en ja, ik stel van mezelf, dat ik redelijk intellegent ben - zeker met een IK van 145. overigens heb ik scheikunde gestudeerd, vakrichting biochemie. ben daar wel nooit aan begonnen en in de IT beland, omdat daar meer geld te verdienen was. interesse hierin is wel gebleven!

Druks schreef:Ik vind dit toch wel een goed stukje info. Ik mis alleen een bron.

Alexander Shulgin, Ann Shulgin: PIHKAL – A Chemical Love Story. Transform Press, Berkeley 1995, ISBN 0-9630096-0-5. de pagina voeg ik je vanavond toe als ik weer thuis ben en het boekje uit de kast heb gehaald. het moet zeker ergens in het kapitel "window" zijn (Alice's voice).
zeker staat het ook in deel 2 van PIHKAL, welke online te lezen is: http://www.erowid.org/library/books_onl ... l109.shtml :
EXTENSIONS AND COMMENTARY: In clinical use, largely in psychotherapeutic sessions of which there were many in the early years of MDMA study, it became a common procedure to provide a supplemental dosage of the drug at about the one and a half hour point of the session. This supplement, characteristically 40 milligrams following an initial 120 milligrams, would extend the expected effects for about an additional hour, with only a modest exacerbation of the usual physical side-effects, namely, teeth clenching and eye twitching. A second supplement (as, for instance, a second 40 milligrams at the two and a half hour point) was rarely felt to be warranted.

JongGeleerd schreef:Hier adviseert iemand zonder bron(nen) dat de A-component van MDMA alleen nog maar gevoeld wordt.

dat was niet lettelijk te lezen, maar (dacht ik iig) een mooie verwoording/woordspel. bron heb ik hier geen, maar mijn eigen ervaringen - ik was ook ooit jong en heb op een avond 5 pillen opgevreten. ik hoop jullie snappen, wat ik met dit woordspel bedoelde: je bent nog steeds alert, je kan niet slapen/eten, maar je voelt de entactogene/empathogene werking niet meer echt. en dat doet me toch sterk herinneren aan de werking van (alleen maar) amfetamine...

de rest die je schrijft vind ik niet echt terug in mijn bericht. ik heb wel de fout gemaakt de 150/50 niet als voorbeeld te declareren. het was dus zeker niet mijn intentie om 200mg als de juiste dosis voor een avond aan te bevelen. de dosering hangt af van je lichaamsgewicht, geslacht, metabolisme en drugshistorie (tolerantie).
voor zover ik weet is de aanbevolen therapeutische dosis 1,5mg/kg (bron MAPS) dus voor een man van 96kg (mij dus) is het zo fout nu ook weer niet. je mag ook hier nog een keer online lezen: http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=55242

dat alles tegen de 3-maanden-regel te gooien is gewoon mijn reactie op de in mijn gevoel hier op dit forum vreemde instelling "je mag pillen gooien zo veel je wilt op een avond, maar laat dan wel 3 maanden pauze ertussen". iig kwam bij mij dit gevoel op. mocht dat niet waar zijn, dan hierbij mijn oprechte excuses! ik vind de 3 maanden regel prima en kan die ook alleen maar bevestigen. maar ik mis ook een regel, die het nemen van supplementen op die dag verbied behalve het eenmalige 1/3 supplement over die ik het had.
Avatar gebruiker
DrChem
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 67
Geregistreerd: do jun 26, 2014 10:04 am

Re: Heel de nacht het ultieme gevoel

Berichtdoor DrChem » wo jul 09, 2014 7:09 pm

wie PIHKAL ergens kan opsporen of het sowieso thuis heeft liggen - het is daadwerkelijk het kapittel "window" en vanaf ongeveer pagina 188 word dan uitgelegd hoe dat met het supplement in elkaar steekt. en daar hebben ze het over 100mg als de begindosis om te volledige werking te voelen, maar niet te sterk om ervan overweldigd te worden. supplement is 40mg. maar lees liever het hele kapittel, want PIHKAL is altijd het lezen waard :)
Avatar gebruiker
DrChem
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 67
Geregistreerd: do jun 26, 2014 10:04 am

Re: Heel de nacht het ultieme gevoel

Berichtdoor Vinnie » do jul 10, 2014 1:54 pm

JongGeleerd schreef:DrChem praat in alle topics pure poep alsof hij zwaar intelligent is...


beter hou je gewoon ff je bek jg :mad:

deze man zegt allemaal nuttige dingen en jullie lopen hem alleen maar af te kraken :(
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Heel de nacht het ultieme gevoel

Berichtdoor Perry » do jul 10, 2014 2:30 pm

Ik vind wat hij schrijft lijken op duur gesproken onzin...
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Heel de nacht het ultieme gevoel

Berichtdoor DrChem » vr jul 11, 2014 12:17 am

wil je ff uitleggen, wat dan fout/onzin is of ga je gewoon lullen?
Avatar gebruiker
DrChem
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 67
Geregistreerd: do jun 26, 2014 10:04 am

Re: Heel de nacht het ultieme gevoel

Berichtdoor Perry » vr jul 11, 2014 1:37 am

Ik ga gewoon lullen :smokin:
Therapeutische dosis ligt veel lager dan de recreatieve dosis in de documentaires die ik erover heb gezien al zijn er ook mensen die relatie problemen hebben en hun problemen uitspreken onder invloed van een recreatieve dosis.

Je noemt dat men er fucked up uit ziet na 3 keer bijpakken... Men ziet er fucked up uit bij 1 keer pakken, it's part of the package, big deal.

Na 4 uur treedt acute tolerantie op bij MDMA, dus hoe wil je een 4 uur durende drug zijn plateau verlengen tot langer dan dat?

Je verhaal van de A component is in mijn ogen nogal vaag.

Op dit forum hanteren we overigens altijd de regel van 2mg/kg bij mannen als max en 1.5mg/kg bij vrouwen
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Heel de nacht het ultieme gevoel

Berichtdoor DrChem » vr jul 11, 2014 6:27 am

JongGeleerd schreef:Therapeutische dosis ligt veel lager dan de recreatieve dosis in de documentaires die ik erover heb gezien al zijn er ook mensen die relatie problemen hebben en hun problemen uitspreken onder invloed van een recreatieve dosis.

wij hebben beide gelijk (soort of).
blijkbaar heeft men vroeger in de psychotherapie ook 1,5mg/kg gebruikt - zie mijn bronnen boven.
bij MAPS gesnuffeld en daar gebruiken ze huidig dus ietsjes minder met 50/75mg voor de vrouw - man heb ik niet zo snel gevonden. (http://www.maps.org/mdma/spain_MDMA_JOPD.pdf). wel bij MAPS Spanje echter ook sessies met t/m 150mg erbij geweest (http://maps.org/mdma/spain/)
in hoe ver de recreative dosis hoger of lager dan dit hier ligt hangt zeker ook van de XTC tablet af :p
ik denk we kunnen ons vinden bij "vroeger kreeg je iets meer MDMA, huidig is men voorzichtiger."

JongGeleerd schreef:Je noemt dat men er fucked up uit ziet na 3 keer bijpakken... Men ziet er fucked up uit bij 1 keer pakken, it's part of the package, big deal.

ja, daar heb je helemaal gelijk in. alsnog vind ik dat je na 3 pillen nog erger uitziet dan na èèn.

JongGeleerd schreef:Na 4 uur treedt acute tolerantie op bij MDMA, dus hoe wil je een 4 uur durende drug zijn plateau verlengen tot langer dan dat?

hiervoor had ik graag een bron of een logische verklaring. en betekent dat dan niet, dat bij ieder gebruik na precies 4 uur einde verhaal is met de werking? lijkt me niet.
anders gezien: het supplement, dat de "godfather van het MDMA" (zie bron) aanbeveelt slik je na 90 minuten en niet na 4 uren. dus nog geen tolerantie op dat moment.
zo of zo, reken het maar grof uit: 1h onset, 2h plateau, verlengt met 1 uur - zijn precies de 4 uren over die je het had.
sowieso ondersteun je mij met je stelling: het maakt eigenlijk geen zin, om op en avond 3 supplementen te geven.

JongGeleerd schreef:Je verhaal van de A component is in mijn ogen nogal vaag.

je bedoelt het wordspel of mijn intentie? weet niet, wat precies je nou vaag vind.

JongGeleerd schreef:Op dit forum hanteren we overigens altijd de regel van 2mg/kg bij mannen als max en 1.5mg/kg bij vrouwen

vind ik wel een heftige dosering, die mij niet zou aanspreken. en dat met mijn snelle metabolisme. ik hou me aan de 1...1,5mg/kg, waarbij ik ook niet echt wil spacen, maar liever praten. wie echt door het lint wil gaan, die moet zeker de 2mg/kg pakken.
maar smaken verschillen en met deze aanbeveling kan ik goed leven, zou wel erbij zetten "je moet wel niet altijd naar dit limit streven".
Avatar gebruiker
DrChem
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 67
Geregistreerd: do jun 26, 2014 10:04 am

Re: Heel de nacht het ultieme gevoel

Berichtdoor Einstein » vr jul 11, 2014 8:24 am

"A-component" duidt, lijkt mij, precies hetzelfde aan als "acute tolerantie", hoewel het laatste wetenschappelijker klinkt, maar kom maar eens met een wetenschappelijke verklaring dan, JG, het liefst met een bron voor die 4 uur. Ik vond de info van DrChem wel nuttig.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Heel de nacht het ultieme gevoel

Berichtdoor DrChem » vr jul 11, 2014 8:48 am

overigens @JG: zo is toch leuk met elkaar te discussiëren. beter dan "je praat maar poep". maar ik snap het, komt er zo'n newbie langs en weet alles beter :p
Avatar gebruiker
DrChem
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 67
Geregistreerd: do jun 26, 2014 10:04 am

Re: Heel de nacht het ultieme gevoel

Berichtdoor Perry » vr jul 11, 2014 9:51 am

Ik heb het op dit forum gelezen, gepost door (volgens mij) @Partypipo en ik heb het als waarheid overgenomen.
Dat vooral omdat ik zelf ook ervaar dat ik niet dat love gevoel krijg wanneer ik bijpak.

De limiet van 1.5-2mg bij mannen klopte naar mijn ervaring toen ik begon precies.
Mijn eerste keer nam ik 90mg en dit was perfect (ik woog toen 55)

De meeste mensen die op dit forum komen zijn gewend om 2~3 pillen van 200mg weg te werken en dat meer dan eens per maand.
Dit willen we voorkomen met die grens, die natuurlijk geen exacte wetenschap is, maar een veilige richtlijn.

Ik snap de hele benaming van de A component niet, wat bedoel je hiermee?
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron