Uiteindelijk kan iedereen een tijdelijke staat van krankzinnigheid bereiken.
All it takes is lang genoeg (slaap gedepriveerde psychose) of hard genoeg (delirium) doorknallen met lekkere hersenstofjes.
Maar in alle ernst, hier vermoed ik, gezien jouw omschrijving, eerder een genetische aanleg.
Meteen de notie toevoegen dat ik geenszins een empirisch onderbouwde argumentatie pleit.
Mijn 'hunch' vloeit voort uit educatieve kennis, gepaard met praktijkervaring op een klinisch gerelateerde werkvloer (small fish in a big pond).Ik ga niet beginnen preken, after all, we are all sinners here.
Overigens heb ik ook geen enkele ervaring met methamfetamine en diens hallucinogene potentie.
Maar om het kort te houden, als mijn vermoeden correct is: you're playing a game of Russian roulette.
Aangezien je een acute vorm van psychose hebt ondergaan, lijkt me de kans op herval enorm groot, indien je blijft gebruiken.
Indien genetica daadwerkelijk aan de basis ligt, dan is, in casu, methamfetamine niet de boosdoener.
Weliswaar de trigger, maar de oorzaak ligt dan, helaas, bij jezelf...
Hou er rekening mee en probeer het middelengebruik, op zijn minst, tot een minimum te reduceren.
Ik duim alvast voor je en hoop dat je dergelijke situatie nooit meer zal moeten ondergaan!
Take care (of yourself)