Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Crystal meth

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Crystal meth

Berichtdoor wifi » ma sep 02, 2013 7:13 am

Ik zou graag eens crystal meth proberen, zijn hier mensen die ervaring hebben met deze drugs en een omschrijving kunnen maken?
Alsook wil ik dit eenmalig doen, zou niet graag een verslaving krijgen van dit spul.
wifi
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: za jul 07, 2012 1:18 am

Re: Crystal meth

Berichtdoor Radical » ma sep 02, 2013 7:34 am

Niemand wilt een verslaving 'krijgen'.
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Crystal meth

Berichtdoor Trippie » ma sep 02, 2013 7:39 am

Da's een gevatte opmerking.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Crystal meth

Berichtdoor Ivo » ma sep 02, 2013 8:00 am

Even naar het speed-forum verplaatst. Je kan in ieder geval al zoeken op "methamfetamine", dan zal je al een aantal topics vinden, waaronder tripreports-uppers/methamfetamine-oh-zo-interessant-t2107.html
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Crystal meth

Berichtdoor Poseidon » ma sep 02, 2013 12:08 pm

Zo leuk is die rukzooi nou ook weer niet. :s
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Crystal meth

Berichtdoor Trippie » ma sep 02, 2013 1:52 pm

Wil het ook wel eens gedaan hebben om eerlijk te zijn, moet het alleen nog vinden.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Crystal meth

Berichtdoor Einstein » ma sep 02, 2013 2:34 pm

Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Crystal meth

Berichtdoor Basshoven » ma sep 02, 2013 6:22 pm

Voor mij heeft het niet zo veel aantrekkelijks. Vind pep al niet zo erg leuk, dat opgedraaide enzo, om over de dag erna nog maar te zwijgen. Hoor vaak dat dit een soort superpep is, dus ik denk dat ik deze maar skip ;)
Basshoven
Offline
 

Re: Crystal meth

Berichtdoor Gonzo » ma sep 02, 2013 6:53 pm

Het staat nog steeds op mijn 'to do list', ik heb niet zo'n probleem met pep of andere uppers en de kater erna. Het verslavings potentieel hou ik wel in mijn achterhoofd, maar ik kan ook maanden geen pep gebruiken zonder er naar te talen dus meth zal waarschijnlijk ook wel mee vallen qua verslaving..
...voor mij persoonlijk dan...
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Crystal meth

Berichtdoor Rups » ma okt 21, 2013 10:04 pm

Het is wel oke, ik heb het 2 jaar geleden 1 x geprobeert, en het is inderdaad sterker dan speed maar niet zo fantastisch dat ik het voor speed zou willen inruilen (Omdat ik weet dat het super verslavend is. En ik er niet graag 10 jaar ouder uit wil zien na een paar maanden omdat ik verslaafd ben. Daarnaast ben ik behoorlijk afgeschrikt door de "Meth not even once" commercials)
En misschien ook omdat ik het heb gesnoven in plaats van gerookt.
Plus dat ik na de eerste keer al een licht gevoel kreeg dat ik het nog een keer wilde proberen omdat het wel erg fijn was, daar kreeg ik zo'n "angst" gevoel van, dat ik er daarna ook definitief met mijn poten vanaf ben gebleven.
Het is leuk, maar het blijft kutzooi.
Het report van Sublimo is inderdaad heel informatief ;) Maar ik zal er maar goed mee uitkijken.
Did : Speed, MDMA, DMT, 2C-B, 2C-E, LSD, GHB, GBL, alcohol, nicotine, hasj, wiet, ketamine, meta, XTC, meth, lachgas, ritalin, poppers, truffels, salvia, fentanyl, cocaine, B3, tramadol

I rest in the comfort of knowing my soul is eternal and my consciousness endless.


Avatar gebruiker
Rups
Acid head
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:39 pm
Woonplaats: Eutopia


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron