Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Goed, jij je zin. Ademdepressie ervaar je in de meeste gevallen niet, je bent dan meestal in een comateuze toestand.
Onderschat de kracht van angst niet!
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Poseidon schreef:Gelukkig dat je weer bent gaan ademen Maurits anders hadden we op df een tieten~depressie gehad
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Eensnooitmeer schreef:Maar bij ademdepressie wordt je dus ook een mate van alert.
Eensnooitmeer schreef:Nou ik ben weer een dag verder. Het is nog niet helemaal over maar wel redelijk vertrouwd en stabiel. Ik heb de wiki over overdosis gelezen uiteindelijk en herken wat daar staat. Wat je krijgt bij overdosis is ademdepressie.
Dit veroorzaakt angst en alertheid. Alert was je al maar nu richt je dat op iets anders.
Met hevige spierspanningen of convulsies of hoe je dat ook wilt noemen. Hartproblemen vermoed ik.
Eensnooitmeer schreef:Je kan beter zeggen wat heb ik niet gehad.
Maar ik ben er klaar mee. Ik heb geen zin me soort van te bewijzen. Ik ga de middelen niet noemen.
Ik wou alleen de ervaring even delen.
Oftewel.. Lees het gewoon nog een keer na anders.. Ik heb er geen zin meer in. In de spiegel kijken zegt genoeg.
Eensnooitmeer schreef:Nee ik laat niks afweten. Ik wil hier het verhaal gewoon niet meer kwijt. Omdat het niet serieus genomen wordt.
Amvitamientje schreef:Kon ook niet serieus genomen worden
Eensnooitmeer schreef:Maar nogmaals, ik deel niks meer.
Eensnooitmeer schreef:Jij bent zelf niet serieus te nemen. Als jij beweerd ademdepressie te hebben gehad. Jezelf hier zo opstelt. En zo positief tegenover zooi staat.. Zou ik hulp zoeken.
Eensnooitmeer schreef:Het was een hevige chronische hyperventilatie zeer waarschijnlijk, maar in combinatie met een achtelijke hoeveelheid drugs.. Ik lees net dat amvitamientje het over sleutelpuntjes heeft in z'n report, dat lag hier anders. En ik wil benadrukken dat dit levensbedreigend was.
Nouja ik ben nu herstellende ervan geloof ik, gewone geen dex. Als je zoiets gewoon moet noemen. Ik ben nu 60u verder na laatste inname en ben blij dat iemand me op de noodzaak van een arts bleef hameren, anders was ik waarschijnlijk bezweken door hartproblemen. Het is nog steeds ondragelijk zonder medicijn. De eerste drie uur na die laatste dosis waren heel moeilijk.. Tja waarom mn maat niet 112 belde begrijp ik wel. Hij was ook ver heen en kon me wel zeggen dat ik naar het ziekenhuis moest. Ik kon het woord nieteens verdragen en de gedachte in een ziekenhuis te zijn ook niet. Ik had alleen behoefte aan vrolijke en leuke of fijne gedachten. Ik heb drie uur ernstige doodsangsten gehad, elke 2 minuten ongeveer. Convulsies, hyperventileren en naar mijn idee hartkloppingen, al wilde ik daar niks van weten op dat moment. Ik heb drie uur lang het raam open en dicht gedaan.., voor zuurstof omdat ik anders down/out/bewusteloos zou raken. Beetje geluk gehad dat die vriend me kapot schold naar de huisarts te gaan zo'n 12u later en ik gegaan ben.. Want dit had ik nooit 60u verdragen zonder medicijn. Ik weet niet hoelang ik nog klachten zal hebben.
Edit:
Oorzaak: combi wiet, onverantwoord gebruik.
Flippen als je dat zo wilt noemen duurde maar heel even, daarna vooral benauwd en zeer licht het hoofd, convulsies en waarschijnlijk hartproblemen.
Eerst in korte interval met korte shit, daarna steeds langere interval met lange shit. Sorry voor het taalgebruik.
Laat ze maar direct komen als je maat er zo aan toe is. Zonder medicijn geef ik je weinig kans..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten