Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Dexamfetamine overdosis

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Re: Dexamfetamine overdosis

Berichtdoor Amvitamientje » za aug 13, 2016 4:29 pm

Ademhalingsdepressie? Ik denk niet dat je dat had, ik heb het zelf gehad en dat is toch echt een spoedeisende situatie.

Het was gewoon angst, ga niet verder lopen googelen
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Dexamfetamine overdosis

Berichtdoor Eensnooitmeer » za aug 13, 2016 4:34 pm

:snort:
Laatst bijgewerkt door Eensnooitmeer op za aug 13, 2016 11:56 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Eensnooitmeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: vr aug 12, 2016 1:07 am

Re: Dexamfetamine overdosis

Berichtdoor Amvitamientje » za aug 13, 2016 4:40 pm

Goed, jij je zin. Ademdepressie ervaar je in de meeste gevallen niet, je bent dan meestal in een comateuze toestand.

Onderschat de kracht van angst niet!
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Dexamfetamine overdosis

Berichtdoor Eensnooitmeer » za aug 13, 2016 4:44 pm

:snort:
Laatst bijgewerkt door Eensnooitmeer op za aug 13, 2016 11:57 pm, in totaal 3 keer bewerkt.
Eensnooitmeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: vr aug 12, 2016 1:07 am

Re: Dexamfetamine overdosis

Berichtdoor Maus » za aug 13, 2016 5:15 pm

Amvitamientje schreef:Goed, jij je zin. Ademdepressie ervaar je in de meeste gevallen niet, je bent dan meestal in een comateuze toestand.

Onderschat de kracht van angst niet!

Ik heb dit gehad tijdens een heroïne-OD. Kon opeens niet meer ademen :#:

Heb m'n lichaam toen in paniek tegen een muur aangegooid, toen ademde ik weer... :s
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Dexamfetamine overdosis

Berichtdoor Poseidon » za aug 13, 2016 5:44 pm

Gelukkig dat je weer bent gaan ademen Maurits anders hadden we op df een tieten~depressie gehad :beer:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Dexamfetamine overdosis

Berichtdoor Maus » za aug 13, 2016 6:12 pm

Poseidon schreef:Gelukkig dat je weer bent gaan ademen Maurits anders hadden we op df een tieten~depressie gehad :beer:

:lol: @Poseidon.

Maar ff serieus: kan er nu zonder een al te naar gevoel op terugkijken, maar ben me zelden zo rot geschrokken als toen. Het was zo bizar: echt geen lucht meer in je longen te kunnen krijgen...

:#:
Laatst bijgewerkt door Maus op za aug 13, 2016 8:26 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Dexamfetamine overdosis

Berichtdoor Eensnooitmeer » za aug 13, 2016 7:31 pm

:snort:
Laatst bijgewerkt door Eensnooitmeer op za aug 13, 2016 11:58 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Eensnooitmeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: vr aug 12, 2016 1:07 am

Re: Dexamfetamine overdosis

Berichtdoor Amvitamientje » za aug 13, 2016 8:24 pm

Eensnooitmeer schreef:Maar bij ademdepressie wordt je dus ook een mate van alert.

:#:

Weet je überhaupt wel wat een ademdepressie in houd?

Volgens mij had bedoel je gewoon die gedachte dat je moet blijven ademen anders stopt het. Dat is dus geen ademhalingsdepressie.

Bij een ademhalingsdepressie ben je meestal buiten bewustzijn.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Dexamfetamine overdosis

Berichtdoor Eensnooitmeer » za aug 13, 2016 8:37 pm

:snort:
Laatst bijgewerkt door Eensnooitmeer op za aug 13, 2016 11:58 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Eensnooitmeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: vr aug 12, 2016 1:07 am

Re: Dexamfetamine overdosis

Berichtdoor Eensnooitmeer » za aug 13, 2016 8:54 pm

:snort:
Laatst bijgewerkt door Eensnooitmeer op za aug 13, 2016 11:59 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Eensnooitmeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: vr aug 12, 2016 1:07 am

Re: Dexamfetamine overdosis

Berichtdoor Amvitamientje » za aug 13, 2016 9:01 pm

Fijn dat je jezelf hebt ingelezen op Wikipedia. Misschien kom je nu op de conclusie dat als je 12 uur na de AD niet eens meer naar de huisarts had gekund, je had dan al lang je laatste adem uitgeblazen.

Ik denk dat jij even moet slapen.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Dexamfetamine overdosis

Berichtdoor Eensnooitmeer » za aug 13, 2016 9:24 pm

:snort:
Laatst bijgewerkt door Eensnooitmeer op za aug 13, 2016 11:59 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Eensnooitmeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: vr aug 12, 2016 1:07 am

Re: Dexamfetamine overdosis

Berichtdoor Amvitamientje » za aug 13, 2016 9:37 pm

Sluit ook lekker aan bij deze post van je:
Eensnooitmeer schreef:Nou ik ben weer een dag verder. Het is nog niet helemaal over maar wel redelijk vertrouwd en stabiel. Ik heb de wiki over overdosis gelezen uiteindelijk en herken wat daar staat. Wat je krijgt bij overdosis is ademdepressie.
Dit veroorzaakt angst en alertheid. Alert was je al maar nu richt je dat op iets anders.

Met hevige spierspanningen of convulsies of hoe je dat ook wilt noemen. Hartproblemen vermoed ik.



Welk medicijn heb je gehad dan?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Dexamfetamine overdosis

Berichtdoor Eensnooitmeer » za aug 13, 2016 10:29 pm

:rock:
Laatst bijgewerkt door Eensnooitmeer op zo aug 14, 2016 12:00 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Eensnooitmeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: vr aug 12, 2016 1:07 am

Re: Dexamfetamine overdosis

Berichtdoor Amvitamientje » za aug 13, 2016 10:35 pm

Bedankt voor je verhaaltje ;)
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Dexamfetamine overdosis

Berichtdoor Exceptional » za aug 13, 2016 10:51 pm

Eensnooitmeer schreef:Je kan beter zeggen wat heb ik niet gehad.
Maar ik ben er klaar mee. Ik heb geen zin me soort van te bewijzen. Ik ga de middelen niet noemen.
Ik wou alleen de ervaring even delen.
Oftewel.. Lees het gewoon nog een keer na anders.. Ik heb er geen zin meer in. In de spiegel kijken zegt genoeg.

Omdat er één persoon twijfelt aan het verhaal, laat je het meteen afweten? Dat doet me vermoeden dat Amvitamientje het bij het juiste eind heeft. Dat zou ik wel jammer vinden.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Dexamfetamine overdosis

Berichtdoor Eensnooitmeer » zo aug 14, 2016 12:02 am

Nee ik laat niks afweten. Ik wil hier het verhaal gewoon niet meer kwijt. Omdat het niet serieus genomen wordt. Er valt ook nergens aan te twijfelen. Moet iemand ook niet doen als ik zo'n ervaring deel.
Laatst bijgewerkt door Eensnooitmeer op zo aug 14, 2016 12:10 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Eensnooitmeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: vr aug 12, 2016 1:07 am

Re: Dexamfetamine overdosis

Berichtdoor Exceptional » zo aug 14, 2016 12:05 am

Eensnooitmeer schreef:Nee ik laat niks afweten. Ik wil hier het verhaal gewoon niet meer kwijt. Omdat het niet serieus genomen wordt.

Door één persoon. Jij laat je wel heel makkelijk op de kast jagen.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Dexamfetamine overdosis

Berichtdoor Amvitamientje » zo aug 14, 2016 12:08 am

Kon ook niet serieus genomen worden :lol:
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Dexamfetamine overdosis

Berichtdoor Eensnooitmeer » zo aug 14, 2016 12:15 am

Ik heb geen zin in gechat ok. Het was een eenmalig verhaal. Jullie daarentegen hebben veeeel meer posts dan ik.. En zijn dat chatten natuurlijk gewend. Maar nogmaals, ik deel niks meer.
Eensnooitmeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: vr aug 12, 2016 1:07 am

Re: Dexamfetamine overdosis

Berichtdoor Eensnooitmeer » zo aug 14, 2016 12:24 am

Amvitamientje schreef:Kon ook niet serieus genomen worden :lol:


Jij bent zelf niet serieus te nemen. Als jij beweerd ademdepressie te hebben gehad. Jezelf hier zo opstelt. En zo positief tegenover zooi staat.. Zou ik hulp zoeken.
Eensnooitmeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: vr aug 12, 2016 1:07 am

Re: Dexamfetamine overdosis

Berichtdoor Amvitamientje » zo aug 14, 2016 12:29 am

Lachertje!
Eerst was paniekaanvallen, toen hartproblemen en nadat je bij de dokter geweest was ging je googlen. Daar las je dat er bij een overdosis speed een ademhalingdepressie mogelijk was. Toen had je dat opeens. Gewoon met het "geheime medicijn" naar huis gestuurd.

Geloof me, bij een ademhalingdepressie moet je aan de beademing.

:lol:
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Dexamfetamine overdosis

Berichtdoor Poseidon » zo aug 14, 2016 1:37 am

Laat me raden: je hebt door de speed en de wiet een paniekaanval gekregen (komt vaker voor en dan is er totaal geen sprake van een O.D.)
Je huisarts heeft je Diazepam gegeven om te kalmeren en desondanks heb je nog naweeën van angst en aan de sacherijnige toon in je post te merken last van een stevige kater. Die kan nog wel ff aanhouden. 8-)
Laatst bijgewerkt door Poseidon op zo aug 14, 2016 1:44 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Dexamfetamine overdosis

Berichtdoor Amvitamientje » zo aug 14, 2016 1:44 am

8-)
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Dexamfetamine overdosis

Berichtdoor Eensnooitmeer » zo aug 14, 2016 1:57 am

Het was een hevige chronische hyperventilatie zeer waarschijnlijk, maar in combinatie met een achtelijke hoeveelheid drugs.. Ik lees net dat amvitamientje het over sleutelpuntjes heeft in z'n report, dat lag hier anders. En ik wil benadrukken dat dit levensbedreigend was.
Eensnooitmeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: vr aug 12, 2016 1:07 am

Re: Dexamfetamine overdosis

Berichtdoor Amvitamientje » zo aug 14, 2016 2:06 am

Sleutelpuntjes? Waar staat dat?

Je had dus een soort angst/paniekaanval? Niet dat ik dat onderschat, integendeel, maar wou even duidelijk maken dat een ademhalingsdepressie een levensbedreigende situatie ( Soort ademstilstand) is waarbij snelle behandeling noodzakelijk is.

Paniekaanvallen kunnen heftig zijn, dat zeker. Maar welk medicijn kreeg je nou? :grin:
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Dexamfetamine overdosis

Berichtdoor Exceptional » zo aug 14, 2016 10:14 am

Eensnooitmeer schreef:Maar nogmaals, ik deel niks meer.

Eensnooitmeer schreef:Jij bent zelf niet serieus te nemen. Als jij beweerd ademdepressie te hebben gehad. Jezelf hier zo opstelt. En zo positief tegenover zooi staat.. Zou ik hulp zoeken.

Eensnooitmeer schreef:Het was een hevige chronische hyperventilatie zeer waarschijnlijk, maar in combinatie met een achtelijke hoeveelheid drugs.. Ik lees net dat amvitamientje het over sleutelpuntjes heeft in z'n report, dat lag hier anders. En ik wil benadrukken dat dit levensbedreigend was.

Mm-hm.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Dexamfetamine overdosis

Berichtdoor Amvitamientje » zo aug 14, 2016 10:35 am

Nouja ik ben nu herstellende ervan geloof ik, gewone geen dex. Als je zoiets gewoon moet noemen. Ik ben nu 60u verder na laatste inname en ben blij dat iemand me op de noodzaak van een arts bleef hameren, anders was ik waarschijnlijk bezweken door hartproblemen. Het is nog steeds ondragelijk zonder medicijn. De eerste drie uur na die laatste dosis waren heel moeilijk.. Tja waarom mn maat niet 112 belde begrijp ik wel. Hij was ook ver heen en kon me wel zeggen dat ik naar het ziekenhuis moest. Ik kon het woord nieteens verdragen en de gedachte in een ziekenhuis te zijn ook niet. Ik had alleen behoefte aan vrolijke en leuke of fijne gedachten. Ik heb drie uur ernstige doodsangsten gehad, elke 2 minuten ongeveer. Convulsies, hyperventileren en naar mijn idee hartkloppingen, al wilde ik daar niks van weten op dat moment. Ik heb drie uur lang het raam open en dicht gedaan.., voor zuurstof omdat ik anders down/out/bewusteloos zou raken. Beetje geluk gehad dat die vriend me kapot schold naar de huisarts te gaan zo'n 12u later en ik gegaan ben.. Want dit had ik nooit 60u verdragen zonder medicijn. Ik weet niet hoelang ik nog klachten zal hebben.

Edit:
Oorzaak: combi wiet, onverantwoord gebruik.
Flippen als je dat zo wilt noemen duurde maar heel even, daarna vooral benauwd en zeer licht het hoofd, convulsies en waarschijnlijk hartproblemen.
Eerst in korte interval met korte shit, daarna steeds langere interval met lange shit. Sorry voor het taalgebruik.

Laat ze maar direct komen als je maat er zo aan toe is. Zonder medicijn geef ik je weinig kans..


Alleen haar eerste post zei eigenlijk al genoeg. :lol:
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Dexamfetamine overdosis

Berichtdoor Eensnooitmeer » zo aug 14, 2016 11:08 am

In ene report. Klinkt best redelijk verstandig. Ik zou wel willen zeggen.. GEEN combi's meer.

Over de medicijnen wil ik het gewoon niet hebben, om verschillende redenen. Gezien het moment waarop de problemen begonnen, namelijk direct na inname vd 'laatste' lijn. De hoeveelheid, tolerantie etc. Kom ik tot conclusie dat het een overdosering is geweest. Ik geloof ook niet dat het een paniekaanval was. Misschien een hartfalen dat direct leidde tot hyperventilatie. Chronisch of acute hyperventilatie, ben ik nog niet uit. Ik heb het nooit eerder gehad. Alle negatieve bijwerkingen van zowel de amfetamine als het hyperventileren aanwezig.
-
Het punt was dat ik geen gevoel had bij de boven en ondergrens vd ademhaling en ik dit 'zelf' moest aansturen.
Ademdepressie was het niet nee, heb je gelijk in.
Ik wist wel zeker dat het voorbij zou zijn als ik het bewustzijn zou verliezen, wegens die ademhaling.
Eensnooitmeer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: vr aug 12, 2016 1:07 am

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron