Eensnooitmeer schreef:Amvitamientje.. Nogmaals.. Je was er niet bij aanwezig ofzo.
Het feit dat je sleutelpuntjes alleen al noemt in je report zegt mij dat je hier niet over kan meepraten.
Eensnooitmeer schreef:Ademdepressie was het niet nee, heb je gelijk in.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Eensnooitmeer schreef:Ja logisch gezien acuut, alleen ik las iets wat ook meer leek op chronisch.. Maar ergens anders weer niet. Dus ik hou het op acuut omdat ik het nooit eerder had.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Eensnooitmeer schreef:Maar wat vinden jullie van het geven van een glas water met zout?
Eensnooitmeer schreef:Tegen een overdosis.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
SpeedY schreef:Eensnooitmeer schreef:Tegen een overdosis.
ik heb net even voor je zitten zoeken
maar ik kom ook niet verder dan dat een glas water met keltisch zeezout je bloeddruk wel kan verlagen.
gewoon keukenzout verhoogd je bloeddruk juist.
waarschijnlijk hebben ze gewoon keukenzout gepakt dus ik denk niet dat het echt handig was.
Amvitamientje schreef:Sleutelpuntjes?
Eensnooitmeer schreef:Een paniekaanval kan enkele minuten tot anderhalf uur duren. Dit was duidelijk iets anders. Dit duurde drie uur zeer intens met het idee net niet dood te gaan. De negen uur erna iets stabiel maar zwak. Na 12u kon ik het niet langer verdragen. De spierspanningen in combinatie met de ademhaling voornamelijk op dat moment. Degene met wie ik was noemde het od.. Naar mijn idee was dit ook een duidelijk geval od. Alles wijst er ook op namelijk. Ik hoef geen medaille ofzo.. Die drie uur.. Daarin ging de tijd heel langzaam of eigenlijk was ik niet met tijd bezig. Daarna realiseerde ik me dat het drie uur verder was.
Eensnooitmeer schreef:Ik ben geen arts
Eensnooitmeer schreef:Zo is er ook verschil bij aanraking van 220V, 360V of een hoogspanningskabel.. Bij de eerste is er kans op overleven, bij de tweede veel en veel minder en de derde is duidelijk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten