Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Dure natte speed

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Re: Dure natte speed

Berichtdoor Lucky Strike » di dec 04, 2012 8:24 pm

pjenis schreef:Kan iemand mij trouwens uitleggen wat de overige 27% in speed is (als je zuivere 73% speed hebt).



"Omdat speed in poedervorm steeds de zoutvorm is, namelijk amfetaminesulfaat, kan je speedsample maximum 73% zuiver zijn. Je sample bevat dan namelijk 73% amfetamine en 27% sulfaat en géén andere stoffen! Als je sample minder dan 73% zuiver is, dan is het dus versneden met andere stoffen. In de testservice komen we poeders tegen met 1 - 73% tegen met een gemiddelde van ongeveer 30% "
Avatar gebruiker
Lucky Strike
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 47
Geregistreerd: ma dec 03, 2012 8:56 pm

Re: Dure natte speed

Berichtdoor harry123 » di dec 04, 2012 9:03 pm

pjenis schreef:Zit er altijd 27% amfetamine sulfaat in?

En even een snelle vraag, speed wassen voor de eerste keer, is dat zonder te veel gedoe en gaat dat 99% van de keren gewoon goed?



Het is niet heel moeilijk nee, je hebt alleen watervrije aceton nodig, en een koffiefilter :).

Doe de pep in et koffiefilter, dan giet je de aceton er over heen laat je er door heen lopen. Laat het overgebleven pep drogen en herhaal dit proces een keer of 3 :). Tenminste zo doe ik het.
harry123
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 57
Geregistreerd: wo nov 28, 2012 2:38 pm

Re: Dure natte speed

Berichtdoor snuifduif » wo dec 05, 2012 12:27 am

Volgens mij begrijp je het een beetje verkeerd. Amfetamine is een olie, en dit laat men een zout vormen met sulfaat zodat het poeder word. Van 1 gram amfetamine-sulfaat is 730mg amfetamine (olie) en 270 mg is sulfaat.
Als je over amfetamine-sulfaat praat kan je puurheid varieren van 1 tot 100%

En je snelle vraag:
Speed wassen is heel erg simpel en als je je twee vloeistoffen bewaard kan er niks mis gaan. Je kan het namelijk altijd indrogen en dan ben je weer terug bij af.

Het gaat als volgt: Je haalt aceton bij de etos/kruidvat (100ml flesjes bij de kassa) en met 100ml kan je ongeveer 5 gram flink vuile speed redelijk schoon maken. Je mikt de speed en aceton in een GLAZEN beker/vaasje whatever en roert goed. Zorg dat alle klonten kapot gedrukt zijn. roer een paar minuten en pak dan een tweede glas waar je een koffiefilter overheen spant. Giet het mengsel hier doorheen en laat het uitdruppelen. In je filter zit nu gewassen speed
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Dure natte speed

Berichtdoor Lucky Strike » wo dec 05, 2012 12:32 am

snuifduif schreef:En je snelle vraag:
Speed wassen is heel erg simpel en als je je twee vloeistoffen bewaard kan er niks mis gaan. Je kan het namelijk altijd indrogen en dan ben je weer terug bij af.

Het gaat als volgt: Je haalt aceton bij de etos/kruidvat (100ml flesjes bij de kassa) en met 100ml kan je ongeveer 5 gram flink vuile speed redelijk schoon maken. Je mikt de speed en aceton in een GLAZEN beker/vaasje whatever en roert goed. Zorg dat alle klonten kapot gedrukt zijn. roer een paar minuten en pak dan een tweede glas waar je een koffiefilter overheen spant. Giet het mengsel hier doorheen en laat het uitdruppelen. In je filter zit nu gewassen speed



Werkt dit bij alle andere stoffen waar het eventueel mee gemengt zou kunnen zijn? Of werkt dit alleen als het gemengt is met caffeine?
Avatar gebruiker
Lucky Strike
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 47
Geregistreerd: ma dec 03, 2012 8:56 pm

Re: Dure natte speed

Berichtdoor Fenomeen » wo dec 05, 2012 12:34 am

Alleen met cafeïne.
Correct me if i'm wrong.
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Avatar gebruiker
Fenomeen
Troetel
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 216
Geregistreerd: wo aug 29, 2012 12:19 am

Re: Dure natte speed

Berichtdoor Einstein » wo dec 05, 2012 12:35 am

Vooral met cafeïne, er zullen vast wel wat andere vervuilingen zijn die je ermee eruit wast, maar je haalt er lang niet alle denkbare rotzooi uit.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Dure natte speed

Berichtdoor Lucky Strike » wo dec 05, 2012 12:41 am

Einstein schreef:Vooral met cafeïne, er zullen vast wel wat andere vervuilingen zijn die je ermee eruit wast, maar je haalt er lang niet alle denkbare rotzooi uit.



Dus adviseren of voor het wassen te laten testen op wat voor stoffen erin zitten dan na het wassen?
Avatar gebruiker
Lucky Strike
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 47
Geregistreerd: ma dec 03, 2012 8:56 pm

Re: Dure natte speed

Berichtdoor Einstein » wo dec 05, 2012 1:17 am

Wassen is geen vervanging voor testen, 4-methylamfetamine haal je er met aceton al niet uit :) Aangezien speed vaak alleen met cafeïne is vervuild is het vooral een handige manier om je geteste speed van cafeïne te ontdoen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Dure natte speed

Berichtdoor snuifduif » wo dec 05, 2012 2:42 am

Daarnaast is het ook meteen compleet droog, alle nare oplosmiddelen zijn er ook uit
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Dure natte speed

Berichtdoor Hi-Hat » ma dec 10, 2012 4:59 pm

Net een grammetje gewassen. Het had een aparte kleur, een soort van bruingeel met tinten van rood. Ik heb behoorlijk geroerd en gedrukt, maar kreeg niet alle brokjes eruit. Toen ik het overgoot in de koffiefilter bleef het poeder in het glas hangen, het was niet echt een mengsel. Het is nu echt spierwit. Betekent dit misschien dat de pep sowieso al best goed was en er dus weinig opgelost hoefde te worden of doe ik waarschijnlijk iets verkeerd?

Toevoeging: Eerst had 't nog die typische pepgeur, nu is het geurloos. Ook heb ik nog behoorlijk wat over.
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: Dure natte speed

Berichtdoor Einstein » ma dec 10, 2012 5:45 pm

Als het niet oplost valt er ook weinig te wassen :P Zal niet zoveel cafeïne in hebben gezeten dan.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Dure natte speed

Berichtdoor Hi-Hat » ma dec 10, 2012 5:50 pm

Dat is wat ik dacht. Maar omdat het zo'n smerige kleur had kon ik 't niet geloven. :kleuter:
Kleurtjes,textuur en geur kunnen zoals gezegd misleidend zijn.
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: Dure natte speed

Berichtdoor Einstein » ma dec 10, 2012 5:52 pm

Die verkleuringen kunnen in principe van kleine vervuilingen afkomstig zijn, desnoods minder dan een procent :rock:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Dure natte speed

Berichtdoor snuifduif » ma dec 10, 2012 6:57 pm

Vrij normaal dat het onderin blijft liggen. De speed lost sowieso niet op en blijft op de bodem liggen, en als je rustig giet dan blijft het er in liggen. Maakt op zich niet uit want alle vervuiling lost op in de aceton
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Dure natte speed

Berichtdoor natuurkunde freak » wo dec 12, 2012 7:56 pm

pjenis schreef:Zit er altijd 27% amfetamine sulfaat in?

En even een snelle vraag, speed wassen voor de eerste keer, is dat zonder te veel gedoe en gaat dat 99% van de keren gewoon goed?



Nee. Als je pep helemaal zuiver is, is het ongeveer 73% amfetamine base en 27% sulfaat.

Als je pep 27% amfetamine heeft, is zo'n 10% van het gewicht sulfaat. Als 73% van je sample amfetamine bevat, dan bevat het dus 100% amfetamine sulfaat. Je zou dit kunnen opvatten als 100% zuiver. Jouw sample is dan zo'n 37% zuiver (dit vergelijkt wat makkelijker dan 27% van de 73%).

De overige 63% is dan dus cafeïne en overige stoffen.

Het feit dat je speed ook nog er nat was, betekend dat van de gekochte 4 gram ook nog eens een behoorlijk percentage is verdampt. Stel dat er van de 4 gram nat zo'n 2 gram droog is overgebleven, zou je kunnen stellen dat van de 27% amfetamine nu, er slechts 13.5 van de 73% in je oorspronkelijke product zat. Dat zou ruim 5 keer minder zijn dan waar je voor hebt betaald.

En speed is betrekkelijk eenvoudig te wassen, maar vereist wel wat handigheid. Kijk het topic even aandachtig door. Speed moet erg fijn zijn, je moet goed roeren (met een metalen garde oid) en je moet ook voldoende aceton gebruiken. Je kan namelijk ook geen 5kg zout in 1 liter water oplossen en cafeïne lost minder makkelijk op in aceton dan zout/suiker in water (hoe goed staat ook in dat topic). Aceton kost echter ook weer geld, dus je moet je afvragen of je dat er voor over hebt, want volgens mij ben je al genoeg genaaid met dit product.
natuurkunde freak
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: zo jul 01, 2012 4:03 pm

Re: Dure natte speed

Berichtdoor Piotr » do dec 13, 2012 7:01 pm

natuurkunde freak schreef:
pjenis schreef:Zit er altijd 27% amfetamine sulfaat in?

En even een snelle vraag, speed wassen voor de eerste keer, is dat zonder te veel gedoe en gaat dat 99% van de keren gewoon goed?



Nee. Als je pep helemaal zuiver is, is het ongeveer 73% amfetamine base en 27% sulfaat.

Als je pep 27% amfetamine heeft, is zo'n 10% van het gewicht sulfaat. Als 73% van je sample amfetamine bevat, dan bevat het dus 100% amfetamine sulfaat. Je zou dit kunnen opvatten als 100% zuiver. Jouw sample is dan zo'n 37% zuiver (dit vergelijkt wat makkelijker dan 27% van de 73%).

De overige 63% is dan dus cafeïne en overige stoffen.

Het feit dat je speed ook nog er nat was, betekend dat van de gekochte 4 gram ook nog eens een behoorlijk percentage is verdampt. Stel dat er van de 4 gram nat zo'n 2 gram droog is overgebleven, zou je kunnen stellen dat van de 27% amfetamine nu, er slechts 13.5 van de 73% in je oorspronkelijke product zat. Dat zou ruim 5 keer minder zijn dan waar je voor hebt betaald.

En speed is betrekkelijk eenvoudig te wassen, maar vereist wel wat handigheid. Kijk het topic even aandachtig door. Speed moet erg fijn zijn, je moet goed roeren (met een metalen garde oid) en je moet ook voldoende aceton gebruiken. Je kan namelijk ook geen 5kg zout in 1 liter water oplossen en cafeïne lost minder makkelijk op in aceton dan zout/suiker in water (hoe goed staat ook in dat topic). Aceton kost echter ook weer geld, dus je moet je afvragen of je dat er voor over hebt, want volgens mij ben je al genoeg genaaid met dit product.



Sorry dat ik je zo'n lange post heb laten schrijven; ik bedoelde 27% sulfaat i.p.v 27% amfetaminesulfaat en daarnaast heb ik het laten testen nadat we het gedroogd hadden. En ik denk dat er ongeveer 800mg/gram over is gebleven.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Dure natte speed

Berichtdoor natuurkunde freak » do dec 13, 2012 10:10 pm

pjenis schreef:
natuurkunde freak schreef:
pjenis schreef:Zit er altijd 27% amfetamine sulfaat in?

En even een snelle vraag, speed wassen voor de eerste keer, is dat zonder te veel gedoe en gaat dat 99% van de keren gewoon goed?



Nee. Als je pep helemaal zuiver is, is het ongeveer 73% amfetamine base en 27% sulfaat.

Als je pep 27% amfetamine heeft, is zo'n 10% van het gewicht sulfaat. Als 73% van je sample amfetamine bevat, dan bevat het dus 100% amfetamine sulfaat. Je zou dit kunnen opvatten als 100% zuiver. Jouw sample is dan zo'n 37% zuiver (dit vergelijkt wat makkelijker dan 27% van de 73%).

De overige 63% is dan dus cafeïne en overige stoffen.

Het feit dat je speed ook nog er nat was, betekend dat van de gekochte 4 gram ook nog eens een behoorlijk percentage is verdampt. Stel dat er van de 4 gram nat zo'n 2 gram droog is overgebleven, zou je kunnen stellen dat van de 27% amfetamine nu, er slechts 13.5 van de 73% in je oorspronkelijke product zat. Dat zou ruim 5 keer minder zijn dan waar je voor hebt betaald.

En speed is betrekkelijk eenvoudig te wassen, maar vereist wel wat handigheid. Kijk het topic even aandachtig door. Speed moet erg fijn zijn, je moet goed roeren (met een metalen garde oid) en je moet ook voldoende aceton gebruiken. Je kan namelijk ook geen 5kg zout in 1 liter water oplossen en cafeïne lost minder makkelijk op in aceton dan zout/suiker in water (hoe goed staat ook in dat topic). Aceton kost echter ook weer geld, dus je moet je afvragen of je dat er voor over hebt, want volgens mij ben je al genoeg genaaid met dit product.



Sorry dat ik je zo'n lange post heb laten schrijven; ik bedoelde 27% sulfaat i.p.v 27% amfetaminesulfaat en daarnaast heb ik het laten testen nadat we het gedroogd hadden. En ik denk dat er ongeveer 800mg/gram over is gebleven.



Maakt niet uit. Ik zie dat ik ook de 2e pagina van het topic volledig over het hoofd heb gezien en dat je al lang antwoord op je vragen had gekregen, niet goed gekeken :mrgreen:
.

Over het wassen, ik vind het het makkelijkste gaan door alles in een grote glazen kan te kieperen en hier warme aceton overheen te gieten. Vervolgens mix ik het enige tijd goed met een elektrische mixer/garde. Vlak voor het gieten in de koffie filter nog even goed mixen (tussentijds misschien ook nog even als het niet snel genoeg doorstroomd), zo blijft er weinig achter in het glaswerk.
natuurkunde freak
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: zo jul 01, 2012 4:03 pm

Re: Dure natte speed

Berichtdoor Piotr » zo dec 16, 2012 7:55 pm

Nouja pep gedaan op Thunderdome vanacht. ongeveer 1gr 26% erdoorheen gehaald. En wat viel het tegen, leuk feest daar niet van en ook wel genoten, maarja het effect; Zweterig, rustig en SUPERgeil de laatste paar uur van het feest, zo erg dat ik me niet meer kon focussen op de show. En dat is niet bepaald waar je op zit te wachten op een feest met hardcore/industrial/frenchcore/terror.

En daarnaast nog een vraag, ik heb ook erg veel last van mijn gehemelte achter in mijn keel.
Dat komt toch door de speed die via je neus door de slokdarm in je maag komt? Gister had ik best veel slijm vast zitten achter in mijn keel en moest er ook bijna van overgeven, maar is dit ook echt schadelijk voor je slokdarm of andere organen?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Dure natte speed

Berichtdoor snuifduif » zo dec 16, 2012 11:00 pm

Ziet er naar uit dat er veel caffeine doorheen zat. Volgende keer wassen
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Dure natte speed

Berichtdoor Piotr » ma dec 17, 2012 12:05 am

snuifduif schreef:Ziet er naar uit dat er veel caffeine doorheen zat. Volgende keer wassen



Ga ik ook zeker doen, deze keer vond ik het echt niet prettig snuiven. De volgende keer neem ik gewoon een grote hoeveelheid ~73% speed mee en zie ik wel wanneer ik de 'rush' bereik, aangezien dat toch anders ligt bij ADHD'ers. Hopelijk lukt het want ik vind het best wel klote dat deze laatste (en mijn eerste) Thunderdome niet ging zoals gepland.
Maarja de volgende keer speed is waarschijnlijk pas over 4 maanden dusja genoeg tijd om te wassen. Alleen op 't moment krijg ik via via telkens dezelfde dealers, lijkt wel alsof er niet zo veel dealers zijn in de buurt. De een heeft 26% en de ander 27% dus dat schiet niet echt op en al helemaal niet omdat het daarnaast ook nog eens vreselijk duur is.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Dure natte speed

Berichtdoor snuifduif » ma dec 17, 2012 12:07 am

Voor hun ogen wassen en confronteren met wat voor troep het is. Daarna lagere prijs eisen.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Dure natte speed

Berichtdoor Piotr » ma dec 17, 2012 12:20 am

snuifduif schreef:Voor hun ogen wassen en confronteren met wat voor troep het is. Daarna lagere prijs eisen.



Tja die kerel zegt gewoon heel simpel: "Ik koop het zelf in voor .. euro en ik maak er zelf al amper winst op.", bullshit natuurlijk maarja, ik kom daar geen stap verder mee. Ik heb laatst ook verteld dat de zooi die hij als 69% aankaart eigenlijk 26% is, maarja dat is zijn probleem niet zegt hij.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Dure natte speed

Berichtdoor snuifduif » ma dec 17, 2012 2:07 am

Dan koop je niet meer bij hem. Zolang je daar blijft kopen blijft hij natuurlijk dit soort grapjes uithalen.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Dure natte speed

Berichtdoor Piotr » ma dec 17, 2012 11:50 am

snuifduif schreef:Dan koop je niet meer bij hem. Zolang je daar blijft kopen blijft hij natuurlijk dit soort grapjes uithalen.



I know, maar waar dan? Zoals ik al zeg zijn het niet veel mensen die het verkopen in de buurt. Binnenkort maar eens in Breda rond gaan vragen.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

Royal Queen Seeds banner