Davinci schreef:Ik zou eens testresultaten vragen. Pas als je ze met je eigen ogen ziet, mag je ervan uitgaan dat je een zuiver en mooi product van 69% hebt.
Dealers zijn dealers, hoe je het ook draait of keert...
Ik heb nooit de logica gesnapt om natte amfetamine te verkopen.
Over prijs zou ik eigenlijk niet echt inzitten, zolang je maar een volledig zuiver product krijgt.
pjenis schreef: de meeste dealers zeggen ook maar wat
snuifduif schreef:Je kan alle pep laten testen
snuifduif schreef:pjenis schreef: de meeste dealers zeggen ook maar wat
No shit
pillenvreter schreef:en gewoon snuiven die zooi
pillenvreter schreef:wie wilt voor DF amfetamine boer spelen en gewoon iedereen 73% bezorgen
westergas schreef:pillenvreter schreef:en gewoon snuiven die zooi
Nadat je het gewassen hebt natuurlijk. Van zoveel caffeine ga je je echt niet lekker voelen
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
harry123 schreef:Gewoon blijven proberen .
Heb ook wat bestelt, niet bij een dealer maar en vriend, hij zegt dat het ook goede is, hij gebruikt het zelf ook, helaas geen tijd om te testen maar zeker eventjes langs brengen volgende week, en dan ben ik misschien wel de gelukkige dat ik dit keer wel goede heb, anders schoonmaken..
pjenis schreef:harry123 schreef:Gewoon blijven proberen .
Heb ook wat bestelt, niet bij een dealer maar en vriend, hij zegt dat het ook goede is, hij gebruikt het zelf ook, helaas geen tijd om te testen maar zeker eventjes langs brengen volgende week, en dan ben ik misschien wel de gelukkige dat ik dit keer wel goede heb, anders schoonmaken..
Ik heb 't nog niet zo op wassen. Dan blijft er ook echt zo weinig over
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten