Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Een essay

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Re: Een essay

Berichtdoor Perry » za dec 05, 2015 12:56 pm

:lol:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Een essay

Berichtdoor de Tails » za dec 05, 2015 3:31 pm

Heb dit pad van hersenspinsels ook weleens bewandeld, maar wist het nooit zo mooi onder woorden te brengen. Erg geapprecieerd :hulde:
Inhoudelijk denk ik dat het symbool voor het heft in eigen hand hebben een mooie symboliek kan hebben en kracht kan bieden. Kan zelfs trouwens kommer en kwel wel waarderen. Pijnprikkel hebben mij altijd geïntrigeerd en kan mij plezieren. Wellicht door de fijne neurotransmitters die worden losgelaten 8)
Wilde nog wat meer schrijven maar ben niet helemaal nuchter & mijn gedachten dwalen af
Avatar gebruiker
de Tails
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 219
Geregistreerd: ma maart 10, 2014 11:07 am

Re: Een essay

Berichtdoor Adolf_Seeligmüller » ma dec 07, 2015 12:09 am

Tails schreef:Heb dit pad van hersenspinsels ook weleens bewandeld, maar wist het nooit zo mooi onder woorden te brengen. Erg geapprecieerd :hulde:
Inhoudelijk denk ik dat het symbool voor het heft in eigen hand hebben een mooie symboliek kan hebben en kracht kan bieden. Kan zelfs trouwens kommer en kwel wel waarderen. Pijnprikkel hebben mij altijd geïntrigeerd en kan mij plezieren. Wellicht door de fijne neurotransmitters die worden losgelaten 8)
Wilde nog wat meer schrijven maar ben niet helemaal nuchter & mijn gedachten dwalen af


Dank.
Ikzelf kan in nuchtere staat geen zin op papier krijgen. De dwalingen die je noemt zijn niet alleen mijn inspiratie maar tevens mijn pen en papier. De bochten waarin de bedwelmde geest zich wringt vormen een pad dat leidt naar unieke inzichten en onnavolgbare allegorieën.
Wanneer ik nuchter tracht te schrijven is het resultaat vrijwel altijd droog en ongeïnspireerd.

Een onpraktische en ongezonde situatie maar een uitstekend exscuus voor mijn, enigszins escalerend, gebruik.
''Aan het hoofd der bedwelmende middelen staat de morphine. Het groote gevaar om in het tot gewoonte maken van het gebruik van dit middel te vervallen, ligt in de lafheid van de tegenwoordige menschen.''
-Adolf Seeligmüller (1891)

''Coca is a far more potent and far less harmful stimulant than alcohol, and its widespread utilization is hindered at present only by its high cost.''
-Sigmund Freud (1884)
Avatar gebruiker
Adolf_Seeligmüller
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: di okt 27, 2015 4:44 pm

Re: Een essay

Berichtdoor Vinnie » di dec 08, 2015 8:11 pm

machtig mooi stukje tekst met een rauwe kant eraan

en ook een prachtig schilderij franX, dat iemand zoon levens struggle op een plaatje kan krijgen :hulde:

FranX schreef:


Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Een essay

Berichtdoor Sophienoniempje » wo maart 23, 2016 11:23 pm

Mooi stuk!
Avatar gebruiker
Sophienoniempje
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: wo maart 23, 2016 4:24 am

Re: Een essay

Berichtdoor Pepino » do apr 28, 2016 2:49 pm

Compleet nieuw beeld van de wereld en ons bestaan. Het was voor mij een essay die een bewustwording meebracht. Dank voor dit perspectief.
Avatar gebruiker
Pepino
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 116
Geregistreerd: za aug 10, 2013 5:45 pm

Vorige

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner