Spectrum schreef:De maximale puurheid van speed in poedervorm is volgens mij 73%. Ik zou je dealer dus niet zo heel erg vertrouwen als ik jou was.
Ik vind zelf dat Speed wel enige overeenkomst met MDMA vertoont, wat het energiek zijn betreft. Verder is er wel een prettige rush, maar dit is heel anders dan MDMA imo. Probeer vooral niet op zoek te gaan naar een soortgelijk gevoel als dat wat je kent van MDMA, want dat zul je niet vinden en waarschijnlijk valt het dan tegen. Speed heeft een ander effect waar je aan moet wennen en wat je moet leren waarderen.
Veel plezier en doe het rustig aan. Lees ook even hier de algemene speed-topics, staat veel handige info in, vooral als je nog geen ervaring hebt
Scotsa schreef:
Kan het nat ook lang buiten de koelkast/vriezer bewaard worden?
Scotsa schreef:Is het normaal als je je niet echt euforisch voelt?
Scotsa schreef:Ah, Oke!.
Kan speed trouwens dagelijks gebruikt worden?
Bouwt het snel tolerantie op?
En hoe snel verdwijnt de tolerantie weer?
JongGeleerd schreef:Ik vind dat hier gekke dingen worden gezegd. Ik ben het er wel mee eens.
Druks schreef:Speed is inderdaad flink verslavend, dus pas daar mee op!
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
verneukeratief schreef:Druks schreef:Speed is inderdaad flink verslavend, dus pas daar mee op!
Je hebt wel over Frog he. Die grijpt elke kans aan om zijn miserabele kikkerbestaan te verdoven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten