verneukeratief schreef:Druks schreef:Speed is inderdaad flink verslavend, dus pas daar mee op!
Je hebt wel over Frog he. Die grijpt elke kans aan om zijn miserabele kikkerbestaan te verdoven
JongGeleerd schreef:Grappig hoe iedereen hier het eens is met 73% max, terwijl 73.9% naar 74% wordt afgerond, last time I checked.
JongGeleerd schreef:Grappig hoe iedereen hier het eens is met 73% max, terwijl 73.9% naar 74% wordt afgerond, last time I checked.
Sidenote:
Naar mijn inschatting zijn de meeste mensen die hier een vraag stellen in de meeste gevallen kritisch van aard en hechten waarde aan argumenten, onderbouwing en onderzoeksresultaten. Gebruikerservaringen en het afraden van bepaalde handelingen zullen dan in eerste instantie de gebruiker weerhouden van het uitvoeren hiervan, maar naarmate de tijd verstrijkt en er geen problemen door het gebruik worden ondervonden, wekt het ook een zekere nieuwsgierigheid op en uiteindelijk zal de gebruiker net als wij ervaringsdeskundigen ook ervarend leren.
Mocht iemand hier iets tegenin willen brengen, dan vind ik het zeker interessant om hierover in conclaaf te gaan, maar dan even in een nieuw topic.
Binnen dit topic ben ik benieuwd naar hoe Scotsa denkt over deze hypothese.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Spectrum schreef:JongGeleerd schreef:Grappig hoe iedereen hier het eens is met 73% max, terwijl 73.9% naar 74% wordt afgerond, last time I checked.
Sidenote:
Naar mijn inschatting zijn de meeste mensen die hier een vraag stellen in de meeste gevallen kritisch van aard en hechten waarde aan argumenten, onderbouwing en onderzoeksresultaten. Gebruikerservaringen en het afraden van bepaalde handelingen zullen dan in eerste instantie de gebruiker weerhouden van het uitvoeren hiervan, maar naarmate de tijd verstrijkt en er geen problemen door het gebruik worden ondervonden, wekt het ook een zekere nieuwsgierigheid op en uiteindelijk zal de gebruiker net als wij ervaringsdeskundigen ook ervarend leren.
Mocht iemand hier iets tegenin willen brengen, dan vind ik het zeker interessant om hierover in conclaaf te gaan, maar dan even in een nieuw topic.
Binnen dit topic ben ik benieuwd naar hoe Scotsa denkt over deze hypothese.
Tuurlijk, vroeg of laat gaat iedereen in meer of mindere mate de mist in. Dit lijkt me niet een reden om daarom de adviezen gebaseerd op eigen ervaringen maar gewoon niet te geven.
Scotsa schreef:Hmm, Ik zal het wel proberen. Tot die tijd probeer ik het ff niet meer aan te raken.
Want ook als ik nuchter ben heb ik wel zin in een lijntje.
Wist niet dat verslaving so snel kwam?
Scotsa schreef:Tering man, Je staat wel bizar strak van 1 bommetje.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten