Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste keer speed

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Re: Eerste keer speed

Berichtdoor Spectrum » za aug 26, 2017 7:10 pm

Dagelijks speedgebruik raad ik inderdaad ook af. Tolerantie bouwt sneller op dan je lief is en één keer langer doorgaan dan verstandig is, leidt tot vaker doorgaan dan verstandig is. Begin daar gewoon niet aan als je beginnend speedgebruiker bent..
“I desire to be with you. I miss you. I feel lonely when I can't see you. I am obsessed with you, fascinated by you, infatuated with you. I hunger for your taste, your smell, the feel of your soul touching mine.”
Avatar gebruiker
Spectrum
Donateur
Offline
 
Posts: 1105
Geregistreerd: di mei 10, 2016 7:22 am

Re: Eerste keer speed

Berichtdoor Kikkerr » za aug 26, 2017 7:59 pm

verneukeratief schreef:
Druks schreef:Speed is inderdaad flink verslavend, dus pas daar mee op!

Je hebt wel over Frog he. Die grijpt elke kans aan om zijn miserabele kikkerbestaan te verdoven :-P

Ik grijp jouw tyfus hard bij je kloten terwijl ik je in je Arie pak eerdaags :love:
In het land der kikkers is 618157 koning dus dat miserabele valt ook wel mee :blowkiss: geile beer van me.

ef wat OT maar : :snort:
Laatst bijgewerkt door Kikkerr op za aug 26, 2017 9:23 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Eerste keer speed

Berichtdoor Perry » za aug 26, 2017 8:32 pm

Grappig hoe iedereen hier het eens is met 73% max, terwijl 73.9% naar 74% wordt afgerond, last time I checked.
Sidenote:
Naar mijn inschatting zijn de meeste mensen die hier een vraag stellen in de meeste gevallen kritisch van aard en hechten waarde aan argumenten, onderbouwing en onderzoeksresultaten. Gebruikerservaringen en het afraden van bepaalde handelingen zullen dan in eerste instantie de gebruiker weerhouden van het uitvoeren hiervan, maar naarmate de tijd verstrijkt en er geen problemen door het gebruik worden ondervonden, wekt het ook een zekere nieuwsgierigheid op en uiteindelijk zal de gebruiker net als wij ervaringsdeskundigen ook ervarend leren.

Mocht iemand hier iets tegenin willen brengen, dan vind ik het zeker interessant om hierover in conclaaf te gaan, maar dan even in een nieuw topic.

Binnen dit topic ben ik benieuwd naar hoe Scotsa denkt over deze hypothese.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Eerste keer speed

Berichtdoor snuifduif » zo aug 27, 2017 3:05 pm

JongGeleerd schreef:Grappig hoe iedereen hier het eens is met 73% max, terwijl 73.9% naar 74% wordt afgerond, last time I checked.


Maar waarom denk je dat het 73.9% is
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Eerste keer speed

Berichtdoor Scotsa » zo aug 27, 2017 5:53 pm

Ik ben zeker niet verslaafd
Zal ook proberen dat niet te worden natuurlijk.

Ik stel deze vragen omdat ik dit soort dingen heel interessant vind.
Scotsa
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 38
Geregistreerd: za aug 12, 2017 6:24 pm

Re: Eerste keer speed

Berichtdoor Scotsa » zo aug 27, 2017 5:56 pm

Ik merk wel dat als ik gebruik ik graag wil bijnemen

Kan dit het begin zijn van een verslaving?
Scotsa
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 38
Geregistreerd: za aug 12, 2017 6:24 pm

Re: Eerste keer speed

Berichtdoor snuifduif » zo aug 27, 2017 6:42 pm

Bijnemen is geen probleem, als je een biertje drinkt heb je ook zin in meer. Ga lekker los als je toch bezig bent.

Waar je voor moet oppassen is gebruik buiten feestjes om. Op werk/school, alleen, als je 's ochtends moe bent. Als beginnend gebruiker klinkt dat misschien raar maar het sluipt er heel snel in.


Lees deze topics nou maar gewoon, daar staat zo'n beetje alles in wat je moet weten.

speed/het-handboek-voor-de-pep-junk-in-spe-t820.html

speed/de-verschillende-fases-bij-speedgebruik-t40.html

speed/speed-wassen-t2098.html

speed/speed-handige-informatie-vooraf-t42.html
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Eerste keer speed

Berichtdoor Spectrum » zo aug 27, 2017 6:54 pm

JongGeleerd schreef:Grappig hoe iedereen hier het eens is met 73% max, terwijl 73.9% naar 74% wordt afgerond, last time I checked.
Sidenote:
Naar mijn inschatting zijn de meeste mensen die hier een vraag stellen in de meeste gevallen kritisch van aard en hechten waarde aan argumenten, onderbouwing en onderzoeksresultaten. Gebruikerservaringen en het afraden van bepaalde handelingen zullen dan in eerste instantie de gebruiker weerhouden van het uitvoeren hiervan, maar naarmate de tijd verstrijkt en er geen problemen door het gebruik worden ondervonden, wekt het ook een zekere nieuwsgierigheid op en uiteindelijk zal de gebruiker net als wij ervaringsdeskundigen ook ervarend leren.

Mocht iemand hier iets tegenin willen brengen, dan vind ik het zeker interessant om hierover in conclaaf te gaan, maar dan even in een nieuw topic.

Binnen dit topic ben ik benieuwd naar hoe Scotsa denkt over deze hypothese.


Tuurlijk, vroeg of laat gaat iedereen in meer of mindere mate de mist in. Dit lijkt me niet een reden om daarom de adviezen gebaseerd op eigen ervaringen maar gewoon niet te geven.
“I desire to be with you. I miss you. I feel lonely when I can't see you. I am obsessed with you, fascinated by you, infatuated with you. I hunger for your taste, your smell, the feel of your soul touching mine.”
Avatar gebruiker
Spectrum
Donateur
Offline
 
Posts: 1105
Geregistreerd: di mei 10, 2016 7:22 am

Re: Eerste keer speed

Berichtdoor Scotsa » zo aug 27, 2017 7:52 pm

Ik gebruik inderdaad wel in de ochtend om beter wakker te worden
Scotsa
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 38
Geregistreerd: za aug 12, 2017 6:24 pm

Re: Eerste keer speed

Berichtdoor Amvitamientje » zo aug 27, 2017 7:56 pm

Bij functioneel gebruik ben je zo verslaafd.
Gebruik het gewoon voor de lol, en vooral niet om in de ochtend beter wakker te worden.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Eerste keer speed

Berichtdoor Scotsa » zo aug 27, 2017 8:47 pm

Oké, Bedankt voor het zeggen.

Ik heb binnenkort weer in festival. En verwacht dan met een paar anderen te gaan gebruiken.
Ik heb gelezen dat slapen en speed helemaal geen goeie combo is door de energie die je krijgt.

Help wiet hier tegen? 20/25% THC
Scotsa
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 38
Geregistreerd: za aug 12, 2017 6:24 pm

Re: Eerste keer speed

Berichtdoor Amvitamientje » zo aug 27, 2017 8:54 pm

Dat kan bij iedereen weer anders vallen, sommige gebruikers worden heel angstig van deze combo.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Eerste keer speed

Berichtdoor Scotsa » zo aug 27, 2017 9:02 pm

Hmm, Ik zal het wel proberen. Tot die tijd probeer ik het ff niet meer aan te raken.
Want ook als ik nuchter ben heb ik wel zin in een lijntje.

Wist niet dat verslaving so snel kwam?
Scotsa
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 38
Geregistreerd: za aug 12, 2017 6:24 pm

Re: Eerste keer speed

Berichtdoor snuifduif » zo aug 27, 2017 9:03 pm

Je kan nét wat teveel ghb nemen, dan krijg je een uur of 2 slaap.
Maar goed dat is ook vrij verslavend (meer dan pep in mijn ogen) dus misschien open je deze doos van pandora niet als je al moeite hebt om van de pep af te blijven binnen zo'n korte tijd.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Eerste keer speed

Berichtdoor Perry » zo aug 27, 2017 9:06 pm

Spectrum schreef:
JongGeleerd schreef:Grappig hoe iedereen hier het eens is met 73% max, terwijl 73.9% naar 74% wordt afgerond, last time I checked.
Sidenote:
Naar mijn inschatting zijn de meeste mensen die hier een vraag stellen in de meeste gevallen kritisch van aard en hechten waarde aan argumenten, onderbouwing en onderzoeksresultaten. Gebruikerservaringen en het afraden van bepaalde handelingen zullen dan in eerste instantie de gebruiker weerhouden van het uitvoeren hiervan, maar naarmate de tijd verstrijkt en er geen problemen door het gebruik worden ondervonden, wekt het ook een zekere nieuwsgierigheid op en uiteindelijk zal de gebruiker net als wij ervaringsdeskundigen ook ervarend leren.

Mocht iemand hier iets tegenin willen brengen, dan vind ik het zeker interessant om hierover in conclaaf te gaan, maar dan even in een nieuw topic.

Binnen dit topic ben ik benieuwd naar hoe Scotsa denkt over deze hypothese.


Tuurlijk, vroeg of laat gaat iedereen in meer of mindere mate de mist in. Dit lijkt me niet een reden om daarom de adviezen gebaseerd op eigen ervaringen maar gewoon niet te geven.

Ik doelde meer op de dwingende toon die erop volgt. Zolang het geen onomstotelijk bewijs betreft, waarom zou het dan gesteld worden als feitelijk de enige juiste manier ipv slechts een advies?
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Eerste keer speed

Berichtdoor Spectrum » zo aug 27, 2017 11:36 pm

Mijn reactie was zeker niet bedoeld als onomstotelijk feit. De dwingende toon komt vooral voort uit mijn eigen naïviteit en onverstandig gebruik in het verleden. Als het al maar één persoon behoedt voor de fouten die ikzelf gemaakt heb, ben ik al blij :)
“I desire to be with you. I miss you. I feel lonely when I can't see you. I am obsessed with you, fascinated by you, infatuated with you. I hunger for your taste, your smell, the feel of your soul touching mine.”
Avatar gebruiker
Spectrum
Donateur
Offline
 
Posts: 1105
Geregistreerd: di mei 10, 2016 7:22 am

Re: Eerste keer speed

Berichtdoor Perry » ma aug 28, 2017 5:24 am

Ik begrijp de intentie, maar denk dat het averechts resultaat levert
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Eerste keer speed

Berichtdoor Kip » di aug 29, 2017 1:33 am

Scotsa schreef:Hmm, Ik zal het wel proberen. Tot die tijd probeer ik het ff niet meer aan te raken.
Want ook als ik nuchter ben heb ik wel zin in een lijntje.

Wist niet dat verslaving so snel kwam?

Goed dat je op je hoede bent! Er zijn weinig members hier die zullen ontkennen dat een (speed) verslaving sneller gaat dan je zelf vaak door hebt.
Zoals de meesten al zeggen: hou het recreatief. Zo houd je het ook leuk. :)
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

Re: Eerste keer speed

Berichtdoor Scotsa » di aug 29, 2017 8:01 pm

Heb net een bommetje gedaan met een paar vrienden. Rond de 25MG.
Tis 73% Dus wil niet al te heftig beginnen.

Hoef de rest van de week niet te werken.

Wat ik merk is dat ik veel meer dat love gevoel krijg van bommetjes.
Van snuiven krijg ik meer een overweldigende energy rush. Word dan ook wel vrolijk. Maar niet echt het love gevoel erbij.
Scotsa
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 38
Geregistreerd: za aug 12, 2017 6:24 pm

Re: Eerste keer speed

Berichtdoor Scotsa » di aug 29, 2017 9:53 pm

Tering man, Je staat wel bizar strak van 1 bommetje.
Scotsa
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 38
Geregistreerd: za aug 12, 2017 6:24 pm

Re: Eerste keer speed

Berichtdoor Vinnie » wo aug 30, 2017 10:45 am

Scotsa schreef:Tering man, Je staat wel bizar strak van 1 bommetje.


:rock:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner