Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Speed wassen

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Speed wassen

Berichtdoor snuifduif » za mei 14, 2011 11:34 pm

Een instructiefilmpje hoe je versneden speed kan wassen met aceton.
Speed lost namelijk niet op in aceton en cafeïne wel.
Voor educatieve doeleinden.

[VIDEO IS HELAAS VERWIJDERD VAN YOUTUBE, HIER EEN PLAATJE ALS VERVANGING]


Amfetamine in poedervorm is maximaal 73% amfetamine en 27% sulfaat. 100% amfetamine is een olie-achtige vloeistof. Speed wordt vaak versneden met middelen als mannitol, dextrose, paracetamol. Echter merk je vrijwel niks van deze middelen en zijn ze ook niet een heel groot probleem. Alleen soms wordt amfetamine versneden met cafeïne, dit is wel degelijk erg vervelend.
Daarnaast zit er door het productie proces nog vaak resten zwavelzuur in wat ontzettend prikt in je neus.
Cafeïne brandt in je neus/tong en ruikt smerig/bitter en veroorzaakt de volgende effecten:
Hartkloppingen
Zweten
Rusteloos gevoel
Tintelingen

Daarnaast wordt je speed geel/bruin door de zwavelzuur en het zorgt ervoor dat alles plakkerig wordt en je geen mooi poeder kan kappen.
Dus heb je gele pep/ wordt het niet mooi droog na een paar uur drogen of stinkt het erg chemisch wanneer het helemaal droog is dan kun je overwegen om het te wassen.

Door het te wassen met aceton haal je alle cafeïne en zwavelzuur resten eruit waardoor je vuile speed opeens veranderd in een heel redelijk product.
Schone pep hoort wit te zijn en mits 100% droog vrijwel géén geur te hebben. Het brandt nauwelijks in je neus en is een fijn poeder wat niet hoor te plakken.

Waar haal ik aceton?
Aceton kan je goedkoop halen bij verschillende bouwmarkten zoals de Hubo, Gamme of Praxis. Ik haal het altijd in een plastic 500ml fles.
Tevens kun je 100ml flesjes krijgen bij de drogist zoals Kruidvat of Etos.
Kan ik nagellak remover gebruiken?
Nee, gebruik alleen pure aceton, nagellak remover bevat ook andere bestandsdelen en je verpest hier hoogst waarschijnlijk alleen je pep mee
Ik heb een plastic maatbeker, kan ik deze gebruiken?
Nee, aceton lost de meeste soorten plastic op. Gebruik voor de zekerheid alleen bekerglazen/vazen/drinkglazen. Het glas kan hierna gewoon worden afgewassen en weer worden gebruikt als drinkglas
Hoe verwarm ik de aceton?
Dit kan door eerst een pan met water te koken, dit van het vuur te halen en de fles met aceton in het hete water te leggen voor een kwartier. (draai af en toe de dop open om druk te verminderen)
Je kan, mits je een elektrische kookplaat hebt, het glas met de speed en aceton verwarmen op de kookplaat. Gebruik nooit open vuur want aceton vormt licht ontvlambare dampen.
Wat doe ik met de overgebleven aceton
Dit is nu afval. Je kan het met voldoende water door de wc spoelen of in de tuin gooien en laten verdampen. Je kan het ook in een glas een paar dagen laten staan tot de aceton is verdampt en kijken wat voor vieze troep je nu uit je pep hebt gewassen.

Hier nog een goed topic met info over heel veel drugs
drugs/drugs-algemene-gebruikershandleiding-t8454.html
Laatst bijgewerkt door snuifduif op ma jan 02, 2017 2:11 am, in totaal 8 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor duplicity » zo mei 15, 2011 12:30 am

Sticky !! Super handig dit. Wel mega vuile speed voor je eraan begint. Heb je die zelf zo vuil gemaakt voor het filmpje of heb je die zo gekregen ? Erna lijkt het gewoon op vanille ijs :love:
Nice job.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor snuifduif » zo mei 15, 2011 12:46 am

Dit was de tweede wasbeurt. Het was echt donkerbruine rotzooi daarvoor :grin:
Laatst bijgewerkt door snuifduif op zo mei 15, 2011 4:13 am, in totaal 2 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Ivo » zo mei 15, 2011 12:47 am

duplicity schreef:Sticky !! Super handig dit.
Nice job.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Dhani Woods » zo mei 15, 2011 7:40 pm

Hoe zit het dan met de aceton? Blijf je dat niet ruiken/beetje in de speed zitten?
Let your mind and fancy roll.
Dhani Woods
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 44
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 12:30 am

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Tisjeboy » zo mei 15, 2011 7:51 pm

Aceton verdampt, merk je niets meer van.

Mooi filmpje, goed werk! :love:
Avatar gebruiker
Tisjeboy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 734
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:38 pm

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor snuifduif » zo mei 15, 2011 10:35 pm

Ik stop het nog een beetje vochtig in het zakje. Aceton is binnen no time verdampt dus je hebt binnen een minuut of 2 kurkdroge speed.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Dubz » ma mei 16, 2011 8:25 am

En heb je dan pure / 73% / sterkere speed? Stel je hebt 2 gram aardig vervuilde speed (40% spul) en je wast het 1 of 2 keer tot het helemaal clean is, hoeveel houd je dan over?
Vroeger ook wel bekend als Amaranth.
Avatar gebruiker
Dubz
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 137
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 12:56 am

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Schism » ma mei 16, 2011 9:09 am

Dubz schreef:En heb je dan pure / 73% / sterkere speed?

Ja, tenzij er andere versnijdingsmiddelen in zitten, die niet oplossen in de aceton.
Dubz schreef:Stel je hebt 2 gram aardig vervuilde speed (40% spul) en je wast het 1 of 2 keer tot het helemaal clean is, hoeveel houd je dan over?

Dat is ongeveer 33% vervuiling, dus (2 x 0,67% =) 1,34 gram houdt je over. Mits er dus geen andere stoffen in zitten, zoals inositol, manitol of andere middelen.
Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Einstein » ma mei 16, 2011 10:57 am

Pascal schreef:
Dubz schreef:Stel je hebt 2 gram aardig vervuilde speed (40% spul) en je wast het 1 of 2 keer tot het helemaal clean is, hoeveel houd je dan over?

Dat is ongeveer 33% vervuiling, dus (2 x 0,67% =) 1,34 gram houdt je over. Mits er dus geen andere stoffen in zitten, zoals inositol, manitol of andere middelen.

Er blijft iets minder over, omdat het maximale amfetaminepercentage 73% is, houd je van 40% maximaal 0.40/0.73 * 2 = 1.09 gram over.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Ivo » ma mei 16, 2011 11:04 am

Mijn berekeningen komen aan 1.016 gram :p

2 gram 40% amfetamine is 800mg, plus 27%*800mg (216mg) aan sulfaatresten, die er ook in blijven zitten.

Zelfde berekening als Pascal dus, maar die "ongeveer 67%" is dan 40% + 40%*27% = 50.8%
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Einstein » ma mei 16, 2011 11:10 am

Die 27% keer 800 mg klopt niet, dan vermenigvuldig je het verkeerde. In één gram pure amfetamine zou je anders 730 mg * 27% = 197 mg sulfaatrest hebben, maar dat klopt niet.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Ivo » ma mei 16, 2011 11:19 am

Einstein schreef:Die 27% keer 800 mg klopt niet, dan vermenigvuldig je het verkeerde. In één gram pure amfetamine zou je anders 730 mg * 27% = 197 mg sulfaatrest hebben, maar dat klopt niet.

Inderdaad, my bad, dan kom je jouw getal uit :)
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Dubz » ma mei 16, 2011 11:26 am

Liever een grammetje goed spul dan 2 gram troep dan maar :P Wat houden die andere stoffen precies in en is het een ramp als ze er in blijven zitten, heeft dit invloed op het effect? Ben niet echt bekend met speed, vandaar de vragen.
Vroeger ook wel bekend als Amaranth.
Avatar gebruiker
Dubz
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 137
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 12:56 am

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Einstein » ma mei 16, 2011 11:28 am

Er kan cafeïne in zitten, heeft dus ook een peppend effect, maar een stuk meer gestresst dan amfetamine. Voor de rest zijn er, geloof ik, niet zo heel vaak andere psychoactieve stoffen aan toegevoegd, voornamelijk vage zoetstoffen en zo.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Arthur King » ma mei 16, 2011 2:37 pm

Wat zit er dan in die speed dat ie zou bruin is?
Caffeïne is gewoon een kleurloos kristal/ wit poeder.
Separate the idols and commit your deadly sin.
Avatar gebruiker
Arthur King
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 516
Geregistreerd: di maart 08, 2011 7:55 pm

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Koekert » ma mei 16, 2011 3:21 pm

Arthur King schreef:Wat zit er dan in die speed dat ie zou bruin is?
Caffeïne is gewoon een kleurloos kristal/ wit poeder.

Ja dat snap ik dus ook niet helemaal. Caffeine is normaal toch ook wit?
Avatar gebruiker
Koekert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 283
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 9:09 pm

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor snuifduif » ma mei 16, 2011 11:49 pm

Ja daar ben ik ook niet helemaal over uit. Wel weet ik dat speed die zwaar vervuild is met cafeïne bruin/geel word als je hem bloot stelt aan lucht. Misschien een reactie tussen cafeïne en de vloeistof in je speed ( als je pasta koopt) en die verdampt.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor k00k » vr mei 20, 2011 1:33 pm

Cafeïne wordt bruin/geel als het warm wordt of als het te lang aan lucht is blootgesteld.
Done: Speed, Cocaïne, XTC, MDMA, Wiet, Hasj, Lachgas
k00k
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: do maart 03, 2011 12:34 am

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor snuifduif » vr mei 20, 2011 7:36 pm

Nog een wasbeurt later ziet het er zo uit :kleuter:

Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Oppepper » vr mei 20, 2011 9:13 pm

Ooooh, slijm slijm. :love:
'Ik zeg altijd maar: beter opbranden dan uitdoven.'
-Jules Deelder
Avatar gebruiker
Oppepper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 702
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:31 pm

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Immo » wo jun 01, 2011 5:06 pm

Duidelijk filmpje.
Avatar gebruiker
Immo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 557
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:08 am
Woonplaats: Rotterdam

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Bass Space » ma jun 06, 2011 2:08 am

Bedankt voor de informatie! Erg duidelijk beschreven! :rock:

Heb je misschien nog informatie over manieren om andere versnijdingsmiddelen uit de speed te krijgen? En werkt deze methode alleen voor caffeïne, of ook voor andere rest stoffen?
Avatar gebruiker
Bass Space
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 1:46 am

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor snuifduif » wo jun 08, 2011 1:50 am

Voor zover ik weet haal je hier alleen cafeïne uit je speed. Maar niet getreurd want dit is eigenlijk het enige versnijdingsmiddel waar je ook echt last van hebt. Mannitol en dergelijke merk je verder niks van maar cafeïne is echt ronduit kutspul.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Dopey » wo jun 08, 2011 1:53 am

snuifduif schreef:Nog een wasbeurt later ziet het er zo uit :kleuter:



Toch heb ik, voor zo ver ik kan herinneren, ook weleens geel-achtige speed gehad van goede kwaliteit (rond de 70%). Ik heb ooit eens gelezen dat het aan het productieproces kan liggen, maar dat kan ik nu niet bevestigen.
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor snuifduif » wo jun 08, 2011 2:06 am

Dat heb ik zelf nog nooit meegemaakt. Wel een speed die licht roze van kleur is en wit wordt zodra je hem droogt. Dat ligt ook aan het productie proces.
Maar kleur zegt verder ook niks. Als je gele speed hebt die verder niet stinkt of ontzettend brand en een opgefokt gevoel geeft zit je goed.
Zelf ruik ik aan de speed om een algemene indicatie van cafeïne te krijgen. Cafeïne heeft namelijk een echt vieze geur. Sommigen vinden speed ook stinken maar dat ruikt heel anders dan cafeïne
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Sublimo » vr jun 10, 2011 2:51 am

Lip schreef:Toch heb ik, voor zo ver ik kan herinneren, ook weleens geel-achtige speed gehad van goede kwaliteit (rond de 70%). Ik heb ooit eens gelezen dat het aan het productieproces kan liggen, maar dat kan ik nu niet bevestigen.


Die heb ik ook eens gehad, die brandde veel harder dan andere speed die ongeveer hetzelfde percentage had. Ik denk ook dat het aan het productieproces lag, het was sowieso geen cafeïne. Het had ook een zeer aparte geur, weet nog steeds niet wat het nu precies was, maar veel goeds gaat het iig niet zijn geweest...
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Alkaloids » di jun 14, 2011 4:41 pm

"Watervrije aceton" ik hoop dat je dit niet gekocht hebt maar zelf watervrij hebt gemaakt? Zo goed als alle aceton die je koopt bevat water, al zijn het soms maar sporen (maar dan betaal je veel voor je aceton). De reden dat je geen nagellak remover gebruikt is niet omdat het water bevat maar omdat het ook alcoholen en andere stoffen bevat aangezien elke fles aceton wel een beetje water bevat. Je kan deze gemakkelijk watervrij maken door het te drogen met MgSO4 (epsom zout, goedkoop en gemakkelijk te verkrijgen). Dit is ook handig voor "watervrije" aceton aangezien aceton telkens water uit de lucht zal opnemen en zelfs deze watervrije aceton na verloop van tijd water zal bevatten.

@Opmerking over andere stoffen: je kan altijd een A/B extractie doen (meedere keren met pH controle voor optimale zuivering), maar dit is minder snel, veel moeilijker en je hebt er meer materiaal/stoffen voor nodig.

Over die 40%, hoeveel je over houdt hangt er vanaf of met die 40% het gehalte amfetaminesulfaat wordt bedoeld of het gehalte amfetamine freebase. In het eerste geval zal je dus 40% van die 2 gram over houden, dit is 800mg. In het tweede geval zal je 1,096 overhouden. (40% is 800mg amfetamine freebase, hiervoor is ~296mg sulfaat nodig, samen dus 1,096g, of .4/.73*2 voor de gemakkelijkheid.)
Alkaloids
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 10:57 pm

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor duplicity » di jun 14, 2011 4:49 pm

We zitten met een chemicus !
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Oppepper » di jun 14, 2011 5:06 pm

Snuifduif doet toch ook een opleiding tot chemisch analist? :stoned:
'Ik zeg altijd maar: beter opbranden dan uitdoven.'
-Jules Deelder
Avatar gebruiker
Oppepper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 702
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:31 pm

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner