HenkDekker schreef:Als je dat gaat wassen hou je niets over lijkt mij haha.. Beter pleur je die rommel weg..Beetje kansloos en vies om dat te snuiven..
snuifduif schreef:Nou ja als je 10 gram van hebt dan hou je toch 1.3 gram speed over

Dopey schreef:snuifduif schreef:Nog een wasbeurt later ziet het er zo uit![]()
Toch heb ik, voor zo ver ik kan herinneren, ook weleens geel-achtige speed gehad van goede kwaliteit (rond de 70%). Ik heb ooit eens gelezen dat het aan het productieproces kan liggen, maar dat kan ik nu niet bevestigen.

spitney schreef:hoi ik ben een 33 jarige man uit maastricht en door omstandigheden hier van oppakken van mensen valt hier niks meer uit te halen van fatsoendelijk matreaal . en heeft iemand niet wat lfaatsoendelijk matreaalzou de redding zijn thanks

Man is made or unmade by himself; in the armoury of thought he forges the weapons by which he destroys himself; he also fashions the tools with which he builds for himself heavenly mansions of joy and strength and peace.

Pascal schreef:Ik heb geen flauw idee waar hij het over heeft.

snuifduif schreef:Hey hallo jongens, ik ben een 18 jarige jongen uit Arnhem
Ik heb nog wel door per ongeluk te veel te kopen een grammetje of 100 matreaal over.
Mensen zouden dit wel kunnen overkopen
Het is echt goed matreaal van 80% zuiver niet versneden met prootduckten

Einstein schreef:Aceton verwarmen lijkt me niet nodig, het spul is goedkoop en het verschil in oplosbaarheid zal niet overdonderend groot zijn.
Bordkrijt inderdaad, of schelpenzand, patentbloem, kokos, noem het maar op

snuifduif schreef:Ik heb maar één keer meegemaakt dat er iets in zat wat niet in water oploste.
Dit was bij hele slechte coke van een stel Duitsers.
T leek wel bordkrijt ofzoEinstein schreef:Aceton verwarmen lijkt me niet nodig, het spul is goedkoop en het verschil in oplosbaarheid zal niet overdonderend groot zijn.
In water van 40 graden kan 2x zoveel KNO3 oplossen als in water van 20 graden.
Nu zal speed waarschijnlijk versneden zijn met suikers en amines.
Maar zoals je ook al zegt, aceton is niet bijzonder duur als je zo'n halve liter in de bouwmarkt haalt. Ik haal 500 ml voor 3,50 en daar had ik met gemak 100 gram héle slechte speed mee gewassen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast