Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Speed wassen

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor snuifduif » vr dec 21, 2012 1:54 pm

Zout bakken? :conf:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Doc » vr dec 21, 2012 3:04 pm

paddobenne schreef:heb coke met 25procent caffeine. (zogezegd...)
dan zou dat daar alvast al uit zijn toch?
eens proberen.

hoe lang moet je dat zout dan bakken?


Je moet eerst 25% het gras kammen
Huilen met de ket op....
Avatar gebruiker
Doc
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 700
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:36 pm
Woonplaats: Ergens bij de rijn

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor FRESH » vr dec 21, 2012 3:08 pm

Doc schreef:
paddobenne schreef:heb coke met 25procent caffeine. (zogezegd...)
dan zou dat daar alvast al uit zijn toch?
eens proberen.

hoe lang moet je dat zout dan bakken?


Je moet eerst 25% het gras kammen


Klopt, maar wel naar links dan, anders krijg je rechtskammend gras en dan werkt het niet.
FRESH
Offline
 

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor westergas » vr dec 21, 2012 7:44 pm

snuifduif schreef:
westergas schreef:
snuifduif schreef:Ik zal eens een Karl Fischer titratie uitvoeren op een beetje aceton van de bouwmarkt. Kijken of er echt significant water in zit.


Ben benieuwd!
Ook naar de bouwmarkt waar je dat vandaan haalt trouwens want volgens mij is de laatste stand van zaken dat ze dat niet meer verkopen...

Heb ik inderdaad gehoord. Haalde het altijd bij de Hubo (NL) Eens kijken of ze het daar nog hebben


Kom net bij de Hornbach vandaan. Daar verkopen ze het per liter voor €4.50.
Avatar gebruiker
westergas
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 140
Geregistreerd: zo nov 13, 2011 1:18 am

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor westergas » vr dec 28, 2012 8:39 am

Ik heb gisteren mijn batch 40% pep gewassen in ca 50/60 graden aceton. Goed geroerd en alle brokjes geplet maar het is niet compleet geurloos als de vorige keer (toen 2x gewassen). Zou het de moeite waard zijn om nog een 2e keer te wassen of is dat alleen maar zonde aangezien je toch materiaal verliest?
Avatar gebruiker
westergas
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 140
Geregistreerd: zo nov 13, 2011 1:18 am

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor snuifduif » za dec 29, 2012 3:04 pm

Ligt eraan of je maar 1 gram hebt of bijvoorbeeld 10 gram. Hoe meer je hebt hoe minder speed je verliest procentueel gezien.
Maar meestal is 2x wassen beter dan 1x tenzij je speed om te beginnen al niet zo erg vervuild was
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor westergas » za jan 19, 2013 2:29 am

Las dit op bluelight:

In the case of amphetamines the 2 best liquids to use are acetone and alcohol. Acetone is a component of paint thinner (and nail polish remover) and can be bought from hardware stores or art supply stores. Alcohol can be obtained from hardware stores or liquor stores. Acetone is used as the 'mother' liquid, amphetamine is insoluble in acetone but most of the crap used to cut it is.

So the procedure: Put your speed into a flask, beaker or some other container you can heat on a stove (note: use a stove without a naked flame, as these volatile organic chemicals produce explosive vapours). Pour acetone into the container so that the speed is completely submerged in it with a centimetre or 2 of excess liquid and swish it around to dissolve any soluble impurities. Next gently heat the acetone until it boils, and then take it off the heat. Now slowly add (with an eyedropper or pipette) just enough alcohol for all the speed to dissolve - stirring gently until the speed dissolves. If you add too much alcohol you won't get as high a yield as possible so don't add too much. Anything that doesn't dissolve is adulterant and should be separated out by filtration: use 2 coffee filters in a funnel to filter the solution, then cover it so a little air can escape and leave to cool to room temperature. Once it has cooled down you should notice crystals starting to form. Put the container in the fridge, and then the freezer to encourage more crystals to form (i.e., increasing the yield). The slower the solution cools, the larger the dry crystals will be. Once the solution has been freezer cooled, filter the crystals out with some coffee filters, then wash the filtered out solid in the funnel with a few drops of alcohol and allow to dry. Voila, you have pure speed. Save the acetone, it can be reused.


Zou deze methode voordelen hebben vergeleken met de aceton methode? Ik snap niet goed waarom je alcohol zou willen gebruiken naast de aceton. Je wilt toch juist dat de amfetamine niet oplost? Of mengt het alcohol/cafeïne mengsel niet met de aceton?
Avatar gebruiker
westergas
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 140
Geregistreerd: zo nov 13, 2011 1:18 am

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Einstein » za jan 19, 2013 8:46 pm

Het trucje is dat de speed wel oplost in het warme aceton/alcohol-mengsel, maar zodra het soepje afkoelt slaat het weer neer in de vorm van kristallen. Je filtert eerst de vervuiling weg die helemaal niet oplosbaar is, daarna laat je de boel afkoelen en beginnen amfetaminekristallen te vormen, die je dan weer uit de oplossing vist. In de oplossing zitten dan nog de oplosbare vervuilingen, die je weg kan gooien.
Deze techniek heet 'herkristallisatie' en is een krachtige techniek voor het zuiveren voor wat voor stof dan ook, al zal je per stof moeten kijken welke oplosmiddelen je nodig hebt. In dit geval levert het wel wat gedoe op, aceton en alcohol kan je niet zomaar op je gasfornuis verwarmen, anders vliegt alles in de hens.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor snuifduif » za jan 19, 2013 9:55 pm

Ik denk dat er niet veel versnijmiddelen zijn die niet oplossing in aceton én alcohol, maar ga dit zeker ook een keer proberen.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor natuurkunde freak » do jan 31, 2013 5:14 pm

Vandaag weer een uitgebreid wasje gedaan. Pep was het bijna niet waard om gewassen te worden, maar vond het wel gewoon leuk om te doen.

Begon met 6.87 gram pep met 17% zuiverheid. Rest was getest als cafeïne, wat dus zo'n 77% is (zo'n 5.27 gram weg te wassen cafeïne en 1.6 gram zuivere speed).

2 liter aceton gekocht en deze eerst gedroogd. Ik ben toch wel groot voorstander van drogen, want enige water vervuiling in je aceton is echt moordend voor je speed.

Oplosbaarheid amfetamine is 113 mg / gr water tegen de oplosbaarheid van cafeïne van 21.8 mg / gr aceton.

Drogen van je aceton is echter vrij gemakkelijk, dus zo gepiept!

De droge aceton heb ik daarna eerst verwarmd tot zo'n 40/45 graden C en bij de eerste wasbeurt zo'n 400 gram aceton gebruikt. Dit zou op kamer temperatuur al zo'n 8.7 gram op moeten kunnen lossen. Dit is echter de maximale oplosbaarheid en zal niet snel bereikt worden of duurt vrij lang. Het is in principe wel voldoende voor de hoeveelheid cafeïne die in mijn speed zat.

De speed zeer fijn gehakt voordat ik het in de maatbeker doe, daarna alles bij elkaar gegooid.

Ik heb het zo'n half uur in het aceton mengsel laten staan en op temperatuur gehouden gedurende deze tijd, tussendoor steeds goed geroerd met een elektrische garde. Afgieten door een koffiefilter en een tweede hoeveelheid aceton verwarmd.

Koffie filter binnenste buiten geslagen boven maatbeker aceton en hierin uitgeschud, ondergedompeld in de aceton. Hiermee haal je vrij veel van de achtergebleven speed uit het koffiefilter. Tweede hoeveelheid aceton was zo'n 300 gram. Ook dezelfde maatbeker als de eerste keer gebruikt en tussendoor niet uitgespoeld, zo voorkom je teveel speed verliezen.

Dit ook ruim een half uur zo laten staan op wederom zo'n 40 graden C. Afgieten in een koffiefilter (niet te vol, hou het onderin, anders is je speed over je hele koffiefilter verspreid) en laten drogen.

Koffie filter leeg geschraapt als het wat droger begint te worden en verder laten drogen op een bordje.

Resultaat: 1.44 gram overgehouden, terwijl er 1.6 gram zuivere speed in zat. Wat verliezen in de speed ingecalculeerd lijkt me dit een behoorlijk goed resultaat!

Oplosbaarheid van cafeïne in aceton is dus vrij beroerd en je zit al snel tegen de bovengrens van maximale oplosbaarheid aan. Probeer maar eens in 100 ml water op kamertemperatuur 36 gram keukenzout op te lossen (maximale oplosbaarheid), is best lastig!

Dus geef het de tijd, neem voldoende aceton en roer voldoende!
natuurkunde freak
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: zo jul 01, 2012 4:03 pm

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor snuifduif » do jan 31, 2013 5:25 pm

Mooi verslag!
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor natuurkunde freak » do jan 31, 2013 5:37 pm

Een probleempje wel is dat je speed hierdoor ECHT droog wordt, kurkdroog. Het is ook statisch en blijft overal aan plakken. Misschien maar een paar druppeltjes water toevoegen om het ietsjes samenhangender te krijgen :grin:.
natuurkunde freak
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: zo jul 01, 2012 4:03 pm

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Piotr » do jan 31, 2013 5:43 pm

Wat zou er gebeuren als je het resultaat eerst zou drogen met Magnesiumsulfaat voordat je het filtert?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor natuurkunde freak » do jan 31, 2013 5:45 pm

Wat bedoel je? De aceton drogen met magnesiumsulfaat terwijl de speed ook in de aceton zit?
natuurkunde freak
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: zo jul 01, 2012 4:03 pm

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Piotr » do jan 31, 2013 5:57 pm

Ik bedoelde eigenlijk iets anders, maar ik zat er toch al helemaal naast. :lol:

Maarja zou je aceton individueel kunnen drogen met magnesiumsulfaat dan?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor natuurkunde freak » do jan 31, 2013 6:38 pm

Ja dat heb ik nu gedaan.

Aceton van de bouwmarkt kan 5% water bevatten heb ik een aantal keer gelezen. Hoeveel het echt is weet ik niet. Het zou zomaar minder dan 0.1% kunnen zijn.

Maar zelfs 0.1% water in je aceton kan al best wel merkbaar zijn als je gaat wassen. Als 1 liter aceton 0.1% water bevat, zit er dus 1ml water in. Oplosbaarheid amphetamine is 113 mg/gr water, dus je kan hierdoor 0.1 gr speed verliezen. Bij 1% zit dat dus al op ruim 1 gram!

Drogen doe je dus door epsom zout (magnesium sulfaat) te drogen in je oven op zo'n 200/210 gr C voor een uurtje. De kristallen die daarbij ontstaan zijn dus hygroscopisch, absorberen erg graag water! Het lost echter niet op in je aceton. De gedroogde magnesium sulfaat doe je dus in je aceton fles (liever een grote glazen afsluitbare pot waarvan de rubberen afdichting NIET oplost in aceton, want dan zie je het zout en kan je beoordelen of er voldoende zout in zit door te kijken of het 'nat' wordt).

Ze zeggen dat 1gr gedroogd magnesium sulfaat ook 1gr water kan absorberen. Uitgaande van 5% watervervuiling, zou dat dus zo'n 50 gr magnesium sulfaat moeten zijn voor 1 liter aceton. Meer werkt altijd sneller natuurlijk!

Nachtje laten staan en overgieten in een fles oid met een koffie filter. Het magnesium sulfaat kan je hergebruiken (door het gewoon weer opnieuw uit te bakken), maar het is erg goedkoop dus die moeite neem ik niet.
natuurkunde freak
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: zo jul 01, 2012 4:03 pm

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor westergas » di feb 05, 2013 8:29 am

natuurkunde freak schreef:Ja dat heb ik nu gedaan.

Aceton van de bouwmarkt kan 5% water bevatten heb ik een aantal keer gelezen. Hoeveel het echt is weet ik niet. Het zou zomaar minder dan 0.1% kunnen zijn.

Maar zelfs 0.1% water in je aceton kan al best wel merkbaar zijn als je gaat wassen. Als 1 liter aceton 0.1% water bevat, zit er dus 1ml water in. Oplosbaarheid amphetamine is 113 mg/gr water, dus je kan hierdoor 0.1 gr speed verliezen. Bij 1% zit dat dus al op ruim 1 gram!

Drogen doe je dus door epsom zout (magnesium sulfaat) te drogen in je oven op zo'n 200/210 gr C voor een uurtje. De kristallen die daarbij ontstaan zijn dus hygroscopisch, absorberen erg graag water! Het lost echter niet op in je aceton. De gedroogde magnesium sulfaat doe je dus in je aceton fles (liever een grote glazen afsluitbare pot waarvan de rubberen afdichting NIET oplost in aceton, want dan zie je het zout en kan je beoordelen of er voldoende zout in zit door te kijken of het 'nat' wordt).

Ze zeggen dat 1gr gedroogd magnesium sulfaat ook 1gr water kan absorberen. Uitgaande van 5% watervervuiling, zou dat dus zo'n 50 gr magnesium sulfaat moeten zijn voor 1 liter aceton. Meer werkt altijd sneller natuurlijk!

Nachtje laten staan en overgieten in een fles oid met een koffie filter. Het magnesium sulfaat kan je hergebruiken (door het gewoon weer opnieuw uit te bakken), maar het is erg goedkoop dus die moeite neem ik niet.


Kan ik daar dit spul voor gebruiken? Nog aardig aan de prijs. Of heb je een beter adres?

Edit:

goedkoper

Maakt het nog wat uit welke je gebruikt?
Avatar gebruiker
westergas
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 140
Geregistreerd: zo nov 13, 2011 1:18 am

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor natuurkunde freak » di feb 05, 2013 4:01 pm

Die laatste is prima, heb ik ook gebruikt. Zover ik weet zit er geen verschil in.

Enige nadeel wat ik vind aan deze gewassen speed is dat het verschrikkelijk droog en poederig is. Je snuift het soms in een keer door naar je keel en dat kan best irritant zijn. Iemand ervaring met het iets vochtiger maken van de pep? Paar druppeltjes water toevoegen?
natuurkunde freak
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: zo jul 01, 2012 4:03 pm

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Piotr » di feb 05, 2013 8:11 pm

natuurkunde freak schreef:Die laatste is prima, heb ik ook gebruikt. Zover ik weet zit er geen verschil in.

Enige nadeel wat ik vind aan deze gewassen speed is dat het verschrikkelijk droog en poederig is. Je snuift het soms in een keer door naar je keel en dat kan best irritant zijn. Iemand ervaring met het iets vochtiger maken van de pep? Paar druppeltjes water toevoegen?


Denk niet dat dit werkt, amfetaminesulfaat lost toch niet op in water?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Ivo » di feb 05, 2013 8:49 pm

pjenis schreef:
natuurkunde freak schreef:Die laatste is prima, heb ik ook gebruikt. Zover ik weet zit er geen verschil in.

Enige nadeel wat ik vind aan deze gewassen speed is dat het verschrikkelijk droog en poederig is. Je snuift het soms in een keer door naar je keel en dat kan best irritant zijn. Iemand ervaring met het iets vochtiger maken van de pep? Paar druppeltjes water toevoegen?


Denk niet dat dit werkt, amfetaminesulfaat lost toch niet op in water?

natuurkunde freak schreef:Oplosbaarheid amphetamine is 113 mg/gr water
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Einstein » di feb 05, 2013 10:05 pm

Als het om een paar druppels water gaat boeit dat ook niet zoveel. Denk dat het wel werkt :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor westergas » vr feb 08, 2013 9:47 pm

natuurkunde freak schreef:Drogen doe je dus door epsom zout (magnesium sulfaat) te drogen in je oven op zo'n 200/210 gr C voor een uurtje. De kristallen die daarbij ontstaan zijn dus hygroscopisch, absorberen erg graag water!


Ik neem aan dat je die kristallen meteen na het drogen moet gebruiken om je aceton mee te drogen? (en vervolgens de aceton meteen gebruiken om je amfetamine te wassen)

Of onttrekken die kristallen niet zo snel water uit de lucht?

natuurkunde freak schreef:(liever een grote glazen afsluitbare pot waarvan de rubberen afdichting NIET oplost in aceton


Lost gewoon rubber op in aceton of moet je een speciaal soort hebben?
Avatar gebruiker
westergas
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 140
Geregistreerd: zo nov 13, 2011 1:18 am

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor natuurkunde freak » zo feb 10, 2013 5:38 pm

Beste is om de gedroogde en nog hete kristallen direct in een potje te schuiven en deze af te sluiten. Na het afkoelen kan je ze gebruiken om in de aceton te doen. Hoe snel ze water uit de lucht opnemen weet ik niet, maar dit zal veel sneller gaan als ze warm uit de oven komen. Je kan ze natuurlijk wel nog lang bewaren in het potje na het uitbakken, zolang het maar luchtdicht afgesloten blijft.

Ik heb van die glazen potten die je kan afsluiten met een beugel, waarvan de 'rubberen' rand een flexibel en enigzins transparant materiaal/plastic is. Ik heb gewoon getest of dit tegen aceton kon door de rubberen rand eraf te halen en in een bekertje aceton te stoppen. Als je niks vreemds ziet gebeuren (geen structuur veranderingen enz.) kan je aannemen dat het behoorlijk resistent tegen aceton is.

Wellicht had ik gewoon geluk, mijn plastic koffiefilter houder is namelijk ook prima resistent tegen aceton.
natuurkunde freak
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: zo jul 01, 2012 4:03 pm

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor westergas » vr feb 15, 2013 1:48 pm

Ik heb een weckpot van de Blokker gekocht. Zoiets als dit.. Gedroogde aceton er in maar nu (1 dag later) is de rubberen afsluiter ongeveer 2x de originele grootte geworden :grin:
Toch maar eens op zoek naar wat degelijk lab equipment (Bitch! :grin: )
Avatar gebruiker
westergas
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 140
Geregistreerd: zo nov 13, 2011 1:18 am

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor natuurkunde freak » zo feb 17, 2013 11:19 pm

Die potten gebruik ik ook. Zal dan wel net geluk hebben gehad met mijn afsluiter. Materiaal van die ring is wel echt meer een type plastic dan rubber. Kleur is wit, iets transparant en erg soepel. Kwamen volgens mij bij de Xenos vandaan.
natuurkunde freak
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: zo jul 01, 2012 4:03 pm

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Piotr » wo apr 03, 2013 2:54 pm

Moet binnen korte tijd even ~10gr pep wassen. Zuiverheid is nog onbekend, die weten we pas volgende week vrijdag. Zaterdags is Masters of Hardcore waar we het natuurlijk nodig hebben. :snort:

Is één liter aceton hiervoor voldoende? (neem aan van wel). Daarnaast heb ik een beetje gegoogled voor watervrije aceton en mij werd duidelijk dat je liters aceton kan kopen bij de hornbach die watervrij zou zijn, kan iemand dit relativeren? En stel ik droog aceton op watervrij magnesiumsulfaat, kan ik dan verwachten dat goed werkt en waar is dit te verkrijgen? CRISIS!

Verder iemand nog tips? Ben van plan om de pep (caffeïne) op te lossen in warme aceton (40°C) en daarna gewoon te filteren met een koffiefilter.

EDIT: Nog een beetje verder zitten zoeken en lezen. Ook al zit er een kleine hoeveelheid water in; Kan ik de aceton van de kruidvat gebruiken, zonder ineens een helft aan amfetamine te verliezen?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor snuifduif » wo apr 03, 2013 5:55 pm

Ik weet het vochtgehalte niet van aceton, maar het zal niet meer zijn dan een paar procenten. Wel weet ik dat je met een halve liter al ver boven de 50 gram kunt wassen dus zoveel heb je niet nodig. Je kan overigens het beste 3x met minder aceton wassen dan 1x heel veel, zo word het een stuk zuiverder.
Zelf heb ik altijd aceton van de bouwmarkt gebruikt zonder noemenswaardig verlies van speed. Tevens kan je de oplosbaarheid van speed en caffeine vergelijken in water en caffeine bij verschillende temperaturen. Zo weet je wat het minste verlies oplevert: warm of koud
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Piotr » wo apr 03, 2013 6:32 pm

Ik verwacht dat ik speed heb van ~20% amfetamine. Een zeer hoog caffeïnegehalte dus. 2x wassen met 100ml zal dat genoeg zijn? Mij maakt het niet eens uit als het eindresultaat maar op 50% uitkomt i.p.v 70-73%. Ik wil er in ieder geval zeker van zijn dat ik goeie pep overhoudt en het liefst nog een redelijke hoeveelheid om niet na één lijn klaar te zijn voor de avond. :snort:
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor snuifduif » wo apr 03, 2013 6:34 pm

Ik had ook zeer slechte, maar ik had aan 250 ml genoeg en dat was meer dan 10 gram.
Ik zou 2 tot 3 keer wassen met ongeveer 50ml per keer. Dan heb je de meeste cafeïne eruit en ben je verzekerd van spierwitte pep die verpoederd als kalk.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Speed wassen [video]

Berichtdoor Piotr » wo apr 03, 2013 6:38 pm

Zolang ik niet meer dan 20% aan amfetamine verlies vind ik het niet erg. Jij pleurt alles gewoon in een (beker)glas, roert een aantal minuten en je filtert het?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner