paddobenne schreef:heb coke met 25procent caffeine. (zogezegd...)
dan zou dat daar alvast al uit zijn toch?
eens proberen.
hoe lang moet je dat zout dan bakken?
Doc schreef:paddobenne schreef:heb coke met 25procent caffeine. (zogezegd...)
dan zou dat daar alvast al uit zijn toch?
eens proberen.
hoe lang moet je dat zout dan bakken?
Je moet eerst 25% het gras kammen
snuifduif schreef:westergas schreef:snuifduif schreef:Ik zal eens een Karl Fischer titratie uitvoeren op een beetje aceton van de bouwmarkt. Kijken of er echt significant water in zit.
Ben benieuwd!
Ook naar de bouwmarkt waar je dat vandaan haalt trouwens want volgens mij is de laatste stand van zaken dat ze dat niet meer verkopen...
Heb ik inderdaad gehoord. Haalde het altijd bij de Hubo (NL) Eens kijken of ze het daar nog hebben
In the case of amphetamines the 2 best liquids to use are acetone and alcohol. Acetone is a component of paint thinner (and nail polish remover) and can be bought from hardware stores or art supply stores. Alcohol can be obtained from hardware stores or liquor stores. Acetone is used as the 'mother' liquid, amphetamine is insoluble in acetone but most of the crap used to cut it is.
So the procedure: Put your speed into a flask, beaker or some other container you can heat on a stove (note: use a stove without a naked flame, as these volatile organic chemicals produce explosive vapours). Pour acetone into the container so that the speed is completely submerged in it with a centimetre or 2 of excess liquid and swish it around to dissolve any soluble impurities. Next gently heat the acetone until it boils, and then take it off the heat. Now slowly add (with an eyedropper or pipette) just enough alcohol for all the speed to dissolve - stirring gently until the speed dissolves. If you add too much alcohol you won't get as high a yield as possible so don't add too much. Anything that doesn't dissolve is adulterant and should be separated out by filtration: use 2 coffee filters in a funnel to filter the solution, then cover it so a little air can escape and leave to cool to room temperature. Once it has cooled down you should notice crystals starting to form. Put the container in the fridge, and then the freezer to encourage more crystals to form (i.e., increasing the yield). The slower the solution cools, the larger the dry crystals will be. Once the solution has been freezer cooled, filter the crystals out with some coffee filters, then wash the filtered out solid in the funnel with a few drops of alcohol and allow to dry. Voila, you have pure speed. Save the acetone, it can be reused.
natuurkunde freak schreef:Ja dat heb ik nu gedaan.
Aceton van de bouwmarkt kan 5% water bevatten heb ik een aantal keer gelezen. Hoeveel het echt is weet ik niet. Het zou zomaar minder dan 0.1% kunnen zijn.
Maar zelfs 0.1% water in je aceton kan al best wel merkbaar zijn als je gaat wassen. Als 1 liter aceton 0.1% water bevat, zit er dus 1ml water in. Oplosbaarheid amphetamine is 113 mg/gr water, dus je kan hierdoor 0.1 gr speed verliezen. Bij 1% zit dat dus al op ruim 1 gram!
Drogen doe je dus door epsom zout (magnesium sulfaat) te drogen in je oven op zo'n 200/210 gr C voor een uurtje. De kristallen die daarbij ontstaan zijn dus hygroscopisch, absorberen erg graag water! Het lost echter niet op in je aceton. De gedroogde magnesium sulfaat doe je dus in je aceton fles (liever een grote glazen afsluitbare pot waarvan de rubberen afdichting NIET oplost in aceton, want dan zie je het zout en kan je beoordelen of er voldoende zout in zit door te kijken of het 'nat' wordt).
Ze zeggen dat 1gr gedroogd magnesium sulfaat ook 1gr water kan absorberen. Uitgaande van 5% watervervuiling, zou dat dus zo'n 50 gr magnesium sulfaat moeten zijn voor 1 liter aceton. Meer werkt altijd sneller natuurlijk!
Nachtje laten staan en overgieten in een fles oid met een koffie filter. Het magnesium sulfaat kan je hergebruiken (door het gewoon weer opnieuw uit te bakken), maar het is erg goedkoop dus die moeite neem ik niet.
natuurkunde freak schreef:Die laatste is prima, heb ik ook gebruikt. Zover ik weet zit er geen verschil in.
Enige nadeel wat ik vind aan deze gewassen speed is dat het verschrikkelijk droog en poederig is. Je snuift het soms in een keer door naar je keel en dat kan best irritant zijn. Iemand ervaring met het iets vochtiger maken van de pep? Paar druppeltjes water toevoegen?
pjenis schreef:natuurkunde freak schreef:Die laatste is prima, heb ik ook gebruikt. Zover ik weet zit er geen verschil in.
Enige nadeel wat ik vind aan deze gewassen speed is dat het verschrikkelijk droog en poederig is. Je snuift het soms in een keer door naar je keel en dat kan best irritant zijn. Iemand ervaring met het iets vochtiger maken van de pep? Paar druppeltjes water toevoegen?
Denk niet dat dit werkt, amfetaminesulfaat lost toch niet op in water?
natuurkunde freak schreef:Oplosbaarheid amphetamine is 113 mg/gr water
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
natuurkunde freak schreef:Drogen doe je dus door epsom zout (magnesium sulfaat) te drogen in je oven op zo'n 200/210 gr C voor een uurtje. De kristallen die daarbij ontstaan zijn dus hygroscopisch, absorberen erg graag water!
natuurkunde freak schreef:(liever een grote glazen afsluitbare pot waarvan de rubberen afdichting NIET oplost in aceton
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 29 gasten