The Dude schreef:K heb het overleefd, maar na een paar uur wordt je wel traag van al die aceton en methanol dampen. eindproduct is uitstekend btw!!
snuifduif schreef:The Dude schreef:K heb het overleefd, maar na een paar uur wordt je wel traag van al die aceton en methanol dampen. eindproduct is uitstekend btw!!
Verwarmen op een kookplaat verhoog je oplosbaarheid erg. Geen open vuur natuurlijk maar daar was je het nog veel beter mee schoon als je ervan uitgaat dat er 2x zoveel oplost, de helft van de aceton gebruikt en het daarna met de andere helft wast. Je haalt de beste resultaten als je met kleine stapjes vaak wast
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Fresh_Life schreef:heb ik nu net gelezen dat iemand pep wast en meth overhoud
zo nog veel plezier ermee
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
prototype schreef:Peppsychose
N8W8 schreef:Pep wassen moet je doen als je weet wat voor pep je hebt ik heb een keer 10 gr pep gekocht voor - euro heb was troep maar ik wist er wel raad mee ben uitgelachen omdat ik gek was om het te kopen,heb het goedje schoongemaakt en van de 10 gr hield ik 2 gr zuivere meth over
Fresh_Life schreef:prototype schreef:Peppsychose
lees ik verkeerd danN8W8 schreef:Pep wassen moet je doen als je weet wat voor pep je hebt ik heb een keer 10 gr pep gekocht voor - euro heb was troep maar ik wist er wel raad mee ben uitgelachen omdat ik gek was om het te kopen,heb het goedje schoongemaakt en van de 10 gr hield ik 2 gr zuivere meth over
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Professor K schreef:Ik heb mn pep gewassen op de manier die beschreven staat, ik hou alleen niets over! hoe kan dit?
Ik heb 3gr pep en 75ml aceton (de parel eco-line aceton) 5 min geroerd en in n filter gegoten. Er blijft echter niks achter in het filter. Wat heb ik fout gedaan?
Ziet eruit als goede aceton (geen water)
Dus toen je de speed en aceton mengde loste alles op? Dan denk ik dat je iets anders dan speed hebt
Je kan de aceton alsnog laten verdampen en je hebt weer terug waar je mee begon mits je het bewaard hebt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten