Ik vind dat wel duur, van je tien euro blijft niet veel meer over. Ammoniac is misschien één derde van de prijs. Ik dacht met vijf euro wel toe te komen.das falko schreef:toch niet duur dan?
Ik vind dat wel duur, van je tien euro blijft niet veel meer over. Ammoniac is misschien één derde van de prijs. Ik dacht met vijf euro wel toe te komen.das falko schreef:toch niet duur dan?
Full Moon schreef:Tja, bijvoorbeeld het ziek worden van een bepaalde alcoholische drank (komen ze: witte Martini, wijn, en sterke drank in het algemeen) en daar blijkbaar een allergie aan hebben overgehouden. Ik kan het niet meer ruiken. Dat is het lichaam dat er voor zorgt dat je je niet meer zal vergiftigen. Bij pep kan het lichaam misschien iets anders doen, een spastische hoest opwekken doordat het misschien denkt dat het 'vergif' in je longen zit. Kan dit niet staven, geen bron, is maar wat ik vermoed.snuifduif schreef:Definieer vergif
Ano schreef:als je pep zo fijn is wil het wel eens helpen om je neus vochtig te maken van binnen voordat je snuift, dan schiet het niet door
Druks schreef:Meer wassen?
julian6 schreef:thx, had een lijntje geprobeerd en ging toch weer bijna over mn nek. Dat had ik bij m'n vroegere batches nooit dus heb het toch maar ff weggebracht om te testen
Feestganger schreef:Hoelang moet je wachten na het wassen voordat je het wilt gebruiken?
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Ano schreef:julian6 schreef:thx, had een lijntje geprobeerd en ging toch weer bijna over mn nek. Dat had ik bij m'n vroegere batches nooit dus heb het toch maar ff weggebracht om te testen
kan ook komen omdat het zo fijn is waardoor het wat verder door schiet. maak je neus nat van binnen voordat je snuift, dat helpt meestal wel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten